Whut? Witcher heeft DLC?quote:
Welcome to the Dark Sidequote:Op donderdag 20 juni 2024 11:35 schreef sp3c het volgende:
Ps5 gekocht
Iemand ervaring met PlayStation portal?
Ik wil het eigenlijk hebben maar ik weet niet of het wat is
Ga je elden ring spelen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:35 schreef sp3c het volgende:
Ps5 gekocht
Iemand ervaring met PlayStation portal?
Ik wil het eigenlijk hebben maar ik weet niet of het wat is
Moet je eens een Yakuza game spelenquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:58 schreef Evangelion het volgende:
Arkham City begonnen als simpele single player actiegame tussendoor. Ik vond Arkham Asylum al mid maar dit is nog slechter oud geworden .. en ik speel best vaak oude games.
Gelukkig is het verhaal kort.
440 Riddler puzzles ... why
Had ik toch voor NieR moeten gaan. Maar ik wilde niet te veel weebness achter elkaar.
Waar blijft m'n dislike knop @Dannyquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is dat zo speciaal dan? Ik heb het niet eens aangeraakt.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waar blijft m'n dislike knop @:danny
Mogelijkquote:
Sickquote:
quote:
I would really prefer if you'd be quietquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:46 schreef Evangelion het volgende:
Had best als collectie (1+2) gekund maar whatever.
[ afbeelding ]
Astrobot heb ik zo snel mogelijk overgeslagen als het konquote:Op donderdag 20 juni 2024 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welcome to the Dark Side
Geen ervaring met de Portal.
Ik zou adviseren om eerst Astrobot te spelen (als die tenmiste nog steeds preinstalled is op elke nieuwe PS5).
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:00 schreef magikmichael het volgende:
[..]
I would really prefer if you'd be quiet
Het laat zien wat de controller kan. Daarna wordt die gimmick amper meer gebruikt in echte gamesquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is dat zo speciaal dan? Ik heb het niet eens aangeraakt.
Zat eraan te komen. Hogere prijzen en een aantal medewerkers wat blijft pushen als je iets wilt kopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:45 schreef Cilantro het volgende:
Einde verhaal voor Game Mania.
https://www.ad.nl/economi(...)t-goed-uit~abac13cf/
Welke build?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:44 schreef Drankster het volgende:
Eerste Nioh uitgespeeld, hele vette game. 9/10.
Zwaard als primary, dat is hearth uit m’n hoofd? En onmyo. Talismans klappen als een malle. Kwam door de Dojo missies erachter hoe chill die zijn.quote:
Eens, die Sloth Talisman is een lifesaver.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zwaard als primary, dat is hearth uit m’n hoofd? En onmyo. Talismans klappen als een malle. Kwam door de Dojo missies erachter hoe chill die zijn.
Vind het zo jammer dat er niet veel echte game winkels meer bestaan. Als je op youtube kijkt is dat in Amerika nog wel zoquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:45 schreef Cilantro het volgende:
Einde verhaal voor Game Mania.
https://www.ad.nl/economi(...)t-goed-uit~abac13cf/
Daar hebben ze het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat er niet veel echte game winkels meer bestaan. Als je op youtube kijkt is dat in Amerika nog wel zo
Dit, ben al jaren niet meer bij GameStop geweest, laatste game die ik daar heb gekocht was Link's Awakening voor de Switch. Wat betreft Xbox Series X en PS5 ben ik lui en koop praktisch alleen nog maar digitaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar hebben ze het ook moeilijk.
De uitgevers willen dit zelf met hun digital only consoles en downloadstores. En gamers blijkbaar ook, want we doen er massaal aan mee.
Ja ook waar maar ik blijf zolang het kan fysiek.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar hebben ze het ook moeilijk.
De uitgevers willen dit zelf met hun digital only consoles en downloadstores. En gamers blijkbaar ook, want we doen er massaal aan mee.
Ik heb er helaas geen een dichtbij zitten. Anders zou ik er ad en toe in lopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit, ben al jaren niet meer bij GameStop geweest, laatste game die ik daar heb gekocht was Link's Awakening voor de Switch. Wat betreft Xbox Series X en PS5 ben ik lui en koop praktisch alleen nog maar digitaal.
Volgens Reddit een 40fps mode dus de game is bijna af.quote:[PlayStationŽ5 / Xbox Series X|S / Steam]
• Adjustments and additions to the storage.
• Adding function to sell items from the storage menu.
• Adding function to equip armor from the storage menu.
• Adding function to equip armor from the storage when changing vocation in a vocation guild.
• Increasing the maximum number of items of one kind that can be put in storage from 99 to 999.
• Adjusting so that when an item is put in the storage beyond the maximum limit, the maximum number of items are automatically put in storage.
• Adding the option to turn the Arisen's visibility on or off in photo mode.
• Adjusting so that it's easier to find oxcarts in the field.
• Fixing issue where Venator's Leggings, Ring of Predominance, and Comforting Neck Wrap were unobtainable.
• Fixing issues that caused players to be able to enter areas they should not be able to.
• Fixing issue with purchase pricing for precious stones in Vermund being incorrect at some shops.
• Fixing issue where the oracle's guidance would not account for a necessary character being dead.
• Fixing issue where some gathering points would not regenerate until the next playthrough.
• Fixing issue where incorrect NPC portraits were displayed.
• Fixing issues around opening the door in the Ancestral Chamber.
• Fixing issue with hair display on characters of maximum height.
• Fixing issues around CPU overload in certain situations.*
• Miscellaneous bug fixes.
• Adding option to change graphics settings to high/low.
• Adding option to turn 120Hz output on/off.
Further frame rate improvements are planned for future updates as well.
Pro zal gebruik maken van dezelfde cpu naar het schijnt toch?quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:19 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
[..]
Volgens Reddit een 40fps mode dus de game is bijna af.Nu nog een PS5 Pro en we kunnen los.
Dragons Dogma is een toffe gamequote:
ja volgens de leaks wel, en ze weten er 10% meer uit te halen of zoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pro zal gebruik maken van dezelfde cpu naar het schijnt toch?
Cernygodquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja volgens de leaks wel, en ze weten er 10% meer uit te halen of zo
Bedankt voor het Alpha testen. PS5 Pro Genotquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:19 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
[..]
Volgens Reddit een 40fps mode dus de game is bijna af.Nu nog een PS5 Pro en we kunnen los.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bedankt voor het Alpha testen. PS5 Pro Genot
AI-Upscalen, betere RT, 2GB RAM meer, 10% betere CPU en 45% betere GPU.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |