He he eindelijk! Nu nog in actie. Ik heb er 2 weken geleden nog eentje gezien in het Nat. Militair Museum in Soest.quote:
Daarom blijf je de underdog supporterenquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de oorlog moet stoppen.
Geen idee, dat is niet aan mij. Genoeg diplomaten die er hun best voor willen doen. Maar wat we nu doen werkt natuurlijk averechts.quote:
Hoezo? Rusland heeft een flink deel van wat ze hebben ingepikt al terug moeten geven. Dus het gaat toch de goede kant op?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen idee, dat is niet aan mij. Genoeg diplomaten die er hun best voor willen doen. Maar wat we nu doen werkt natuurlijk averechts.
Gaat de goede kant op zegt ie.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Rusland heeft een flink deel van wat ze hebben ingepikt al terug moeten geven. Dus het gaat toch de goede kant op?
War is ugly... jesus.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:32 schreef Ulx het volgende:
Accuraat gerapporteerd.
[ x ]
Nou ja, scheelt weer een kogel.
Daar staat geen Cheetah GWI...quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:42 schreef oheng het volgende:
He he eindelijk! Nu nog in actie. Ik heb er 2 weken geleden nog eentje gezien in het Nat. Militair Museum in Soest.
Kopje theequote:Op woensdag 5 juni 2024 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wens de heer Gurulev ongelooflijk hard de tyfus toe. En een raam.
En over twee jaar gezien niet. En dan tel ik de marine niet eens mee.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op zegt ie.![]()
Het is al een jaar een patstelling.
Maar dat zegt dus niemand. Oekrane blijft puur overeind door westerse steun.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bovendien is de discrepantie ook wel echt gigantisch. "Oekrane hakt Rusland in de pan dit dit,
Dat doen we dus niet.. ken je geschiedenis en je ziet dat conflict al jaren aankomen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zeggen leidt altijd tot doen. Is gewoon massapsychologie. We slaapwandelen zo een wereldconflict in.
Bovendien is de discrepantie ook wel echt gigantisch. "Oekrane hakt Rusland in de pan dit dit, sus zo, duizenden doden per dag, tanks aan gort, etc." en ze kunnen ineens wel over een paar jaar een oorlog met de NAVO aangaan want oh wat zijn we bang.
Waarom?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen idee, dat is niet aan mij. Genoeg diplomaten die er hun best voor willen doen. Maar wat we nu doen werkt natuurlijk averechts.
Gelukkig werkte onze aanpak in 2014 wel heel goed he! Toen was er snel vrede en iedereen leefde nog lang en gelu...quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel ergens zwarte humor dat je je onzin om 19.45 uur verkondigt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat kunnen ze anders? Lijkt me meer dan logisch.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar dat zegt dus niemand. Oekrane blijft puur overeind door westerse steun.
Ik vind jou beeld sowieso wat apart. Een oorlog tussen Rusland en Navo zie je niet gebeuren, maar dat Rusland kernwapens gaat inzetten is wel denkbaar voor jou.
Hangt ervan af hoe deze oorlog eindig natuurlijk. Maar met wat Rusland nu al genvesteerd heeft in oorlog met zijn oorlogseconomie kunnen zij het zich niet permitteren om te stoppen met oorlogsvoeren. Want dan stort niet alleen hun economie in, maar mogelijk het gehele land.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat een onzin. Rusland kan niet veel meer na deze oorlog. We proberen het constant maar voor ons te verantwoorden om tch met Rusland in conflict te komen.
Dit klopt natuurlijk niet. Anders zou elk land nog steeds oorlog aan het voeren zijn met een oorlogseconomie, aangezien elk land dat wel heeft gehad de afgelopen 100 jaar.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:14 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe deze oorlog eindig natuurlijk. Maar met wat Rusland nu al genvesteerd heeft in oorlog met zijn oorlogseconomie kunnen zij het zich niet permitteren om te stoppen met oorlogsvoeren. Want dan stort niet alleen hun economie in, maar mogelijk het gehele land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |