abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213801347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 17:35 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
He he eindelijk! Nu nog in actie. Ik heb er 2 weken geleden nog eentje gezien in het Nat. Militair Museum in Soest.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:42:45 #252
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_213801365
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vind juist dat de oorlog moet stoppen.
Daarom blijf je de underdog supporteren :') . Als je nu slim bent zeg je dat Oekrane, Rusland gewoon ff het laatste zetje de afgrond moet geven. Is die oorlog in 1 klik klaar.

Of nouja, dat zou iemand doen die vindt dat de oorlog moet stoppen vanwege die arme Oekraners die aangevallen worden door de vervelende Russen.
pi_213801406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat weigert Rusland, en nu?
Geen idee, dat is niet aan mij. Genoeg diplomaten die er hun best voor willen doen. Maar wat we nu doen werkt natuurlijk averechts.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213801443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Geen idee, dat is niet aan mij. Genoeg diplomaten die er hun best voor willen doen. Maar wat we nu doen werkt natuurlijk averechts.
Hoezo? Rusland heeft een flink deel van wat ze hebben ingepikt al terug moeten geven. Dus het gaat toch de goede kant op?
pi_213801617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo? Rusland heeft een flink deel van wat ze hebben ingepikt al terug moeten geven. Dus het gaat toch de goede kant op?
Gaat de goede kant op zegt ie. :')

Het is al een jaar een patstelling.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:57:09 #256
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213801641
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:32 schreef Ulx het volgende:
Accuraat gerapporteerd.

[ x ]

Nou ja, scheelt weer een kogel.
War is ugly... jesus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:57:56 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_213801655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:42 schreef oheng het volgende:
He he eindelijk! Nu nog in actie. Ik heb er 2 weken geleden nog eentje gezien in het Nat. Militair Museum in Soest.
Daar staat geen Cheetah GWI...

Daar staat het prototype uit de jaren '70 eind jaren '60. En voor zover ik weet is dat rijdende apparaat wat ze daar hebben de PRTL CA1.

[ Bericht 6% gewijzigd door AchJa op 05-06-2024 20:29:57 ]
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:59:04 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213801675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 15:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik wens de heer Gurulev ongelooflijk hard de tyfus toe. En een raam.
Kopje thee
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213801855
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Gaat de goede kant op zegt ie. :')

Het is al een jaar een patstelling.
En over twee jaar gezien niet. En dan tel ik de marine niet eens mee.
pi_213801962
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Bovendien is de discrepantie ook wel echt gigantisch. "Oekrane hakt Rusland in de pan dit dit,
Maar dat zegt dus niemand. Oekrane blijft puur overeind door westerse steun.

Ik vind jou beeld sowieso wat apart. Een oorlog tussen Rusland en Navo zie je niet gebeuren, maar dat Rusland kernwapens gaat inzetten is wel denkbaar voor jou.

[ Bericht 12% gewijzigd door Zwoerd op 05-06-2024 20:19:49 ]
Цой жив
  woensdag 5 juni 2024 @ 20:13:01 #261
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_213801980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om. Zeggen leidt altijd tot doen. Is gewoon massapsychologie. We slaapwandelen zo een wereldconflict in.

Bovendien is de discrepantie ook wel echt gigantisch. "Oekrane hakt Rusland in de pan dit dit, sus zo, duizenden doden per dag, tanks aan gort, etc." en ze kunnen ineens wel over een paar jaar een oorlog met de NAVO aangaan want oh wat zijn we bang.
Dat doen we dus niet.. ken je geschiedenis en je ziet dat conflict al jaren aankomen.

Maar blijf lekker je kop in het zand steken joh...
The name is Putler, Vladimir Putler
  woensdag 5 juni 2024 @ 20:19:31 #262
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_213802121
quote:

[..]
Waarom?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_213802139
Hee, kijk eens, @Discombobulate: : Je zult wel genieten nu, berichten dat er hier en daar de patstelling lijkt te verdwijnen. En wat mooier: Zelfs berichten dat Russen nu vrede willen. Tenminste: Deze soldaten hebben er geen zin meer in. Die willen niet meer vechten! Mooi h? En dat allemaal dankzij het ze de tering in schieten met westerse wapens. Het werkt dus wel! Wat zul je blij zijn als dit over nog grotere stukken van het front zal gebeuren.

twitter
pi_213802245
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen geloven dat zolang je een op macht beluste dictator z'n zin maar geeft, hij jou dan wel met rust laat.
Dit is in mijn ogen ietwat naef. Helemaal als je bedenkt dat de desbetreffende dictator al meerdere keren afspraken heeft geschonden.

Daar bovenop komt nog dat er toch al wel vrij duidelijk bewijs is van (pogingen tot) infiltratie in de politiek en bepaalde diensten. Nu komt dat natuurlijk wel vaker voor (#AmerikaBemoeitZichMetOns!!!), maar ik vind het behoorlijk a-relaxed dat een totalitair regime dit doet.

Dus fuck Putin
Laten we alsjeblieft de Russen gewoon zo hard mogelijk terug trappen naar dat reusachtige openluchttoilet dat Rusland heet. Hopenlijk kunnen we dan weer 70 jaar lang genieten van een beetje rust.
pi_213802356
quote:

[..]
Gelukkig werkte onze aanpak in 2014 wel heel goed he! Toen was er snel vrede en iedereen leefde nog lang en gelu...

Oh wacht

Verder is het behoorlijk dom om te denken dat er mensen in dit topic zijn die geen vrede willen.
Maar voor een eerlijk einde van de oorlog heb je wel twee partijen nodig die voor rede vatbaar zijn. En dat lijkt bij n partij nogal een probleempje te zijn.
pi_213802480
twitter
pi_213802571
quote:

[..]
Ik vind het toch wel ergens zwarte humor dat je je onzin om 19.45 uur verkondigt.
pi_213802668
Gaat lekker achter de Russische linies.

twitter
pi_213802752
twitter

Boem.
pi_213803263
Het is iedere keer weer een verassing waar de VS mee aan komt. Dit keer wil Mike Johnson carte blanche voor Oekrainsche inzet van wapens in rusland.

twitter
pi_213803878
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 20:12 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Maar dat zegt dus niemand. Oekrane blijft puur overeind door westerse steun.

Ik vind jou beeld sowieso wat apart. Een oorlog tussen Rusland en Navo zie je niet gebeuren, maar dat Rusland kernwapens gaat inzetten is wel denkbaar voor jou.
Ja natuurlijk, wat kunnen ze anders? Lijkt me meer dan logisch.
pi_213803932
Dat mensen het berhaupt denkbaar vinden dat Rusland blijkbaar de capaciteiten heeft om de NAVO aan te vallen. Wij zijn vele malen sterker. Volgens mij is het gewoon puur de angst. Een prikactie hooguit, maar geen groot conflict.
pi_213804023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat een onzin. Rusland kan niet veel meer na deze oorlog. We proberen het constant maar voor ons te verantwoorden om tch met Rusland in conflict te komen.
Hangt ervan af hoe deze oorlog eindig natuurlijk. Maar met wat Rusland nu al genvesteerd heeft in oorlog met zijn oorlogseconomie kunnen zij het zich niet permitteren om te stoppen met oorlogsvoeren. Want dan stort niet alleen hun economie in, maar mogelijk het gehele land.

Dus een volgende stap zal zijn het aanvallen van andere buurlanden. Die niet hoeven te rekenen op grootschalige hulp van het westen.

En hoe succesvoller ze hiermee zijn, hoe meer zij zullen denken dat zij klaar zijn voor een aanval van de Baltische staten bijvoorbeeld. Dit hoeft niet een grootschalige aanval te zijn, er hoeven niet eens soldaten bij betrokken zijn (niet openlijk in elk geval). Maar die aanval gaat er dan zeker komen.

Tenzij Rusland volledig in de pan wordt gehakt in Oekrane. Dat het enige wat zij kunnen doen is hun wonden likken en hun economie redden/opnieuw opbouwen. Dit zal mogelijk ook het moment zijn dat Rusland uit elkaar zal vallen, dat er een burger oorlog uitbreekt in Rusland, dat delen van Rusland zich gaan afscheiden.

Maar jij bent naever met je beweringen altijd dat Rusland nooit zal durven om de EU/NAVO aan te vallen, dan wij zijn met onze bewering dat deze oorlog er ooit zeker gaat komen. Als het niet in de volgende paar jaar is dan is het wel in de volgende 20+ jaar.

De NAVO zal ooit in een grootschalig conflict komen, dat is onvermijdelijk.
  woensdag 5 juni 2024 @ 22:20:15 #274
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213804086
Die drone operators worden ook steeds beter.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213804099
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:14 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Hangt ervan af hoe deze oorlog eindig natuurlijk. Maar met wat Rusland nu al genvesteerd heeft in oorlog met zijn oorlogseconomie kunnen zij het zich niet permitteren om te stoppen met oorlogsvoeren. Want dan stort niet alleen hun economie in, maar mogelijk het gehele land.
Dit klopt natuurlijk niet. Anders zou elk land nog steeds oorlog aan het voeren zijn met een oorlogseconomie, aangezien elk land dat wel heeft gehad de afgelopen 100 jaar.

Je kan gewoon stoppen daarmee natuurlijk, met soms wat economische strubbelingen uiteraard. De baas van de Russische centrale bank is tot nu toe ook heel capabel gebleken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')