SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet (wanneer cavia's zelfstandig kunnen vliegen).Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je had toch morgen pas dat examenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Maar poe he. Gewoon ineens 4/5 van de toelating gewoon voltooid. Wtf. Nog steeds moeilijk om te geloven.
Of zonder Nattekatquote:
Is het stad, natuur of strand? Of weet je dat ook nog niet?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Ik ben nog steeds opzoek naar mijn ideale vakantie..
Zit je 4 weken met dat klaagbeest opgescheeptquote:
Wat heb je gedaan met je WA?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
nou mag nog steeds geen nieuwe WA code aanvragen
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een rolodex die ik ooit op tv zag plus de film Filofax, hebben geresulteerd in mijn organizatie obsessieAls kind was ik al helemaal onder de indruk van goed georganiseerde papieren
Naturistencampingquote:Op maandag 3 juni 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het stad, natuur of strand? Of weet je dat ook nog niet?
Sws geen strand. Ik geef wel de voorkeur voor de stad, maar ik denk dat ik me in de natuur ook wel vermaak. Maar niet dagen achtereen..quote:Op maandag 3 juni 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het stad, natuur of strand? Of weet je dat ook nog niet?
morgen anders even je provider bellenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd vanochtend gebeld dat mijn oude examens toch nog geldig zijn. Het systeem was weer online, en blijkbaar had er iemand nog even naar mijn dossier gekeken na het gedoe van vorige week.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
SPOILER: flauw garpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Top nieuws!quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend gebeld dat mijn oude examens toch nog geldig zijn. Het systeem was weer online, en blijkbaar had er iemand nog even naar mijn dossier gekeken na het gedoe van vorige week.
Oude examens die je op de middelbare school al eens had gedaan ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend gebeld dat mijn oude examens toch nog geldig zijn. Het systeem was weer online, en blijkbaar had er iemand nog even naar mijn dossier gekeken na het gedoe van vorige week.
Ik zie dat er een app voor is die mutsapper heet. Kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
want die weten hoe whatsapp werkt?:P
hihahoquote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat er een app voor is die mutsapper heet. Kan geen toeval zijn.
ik dacht dat je ook andere problemen nog hadquote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
want die weten hoe whatsapp werkt?:P
Even wat bijles van bitterbal en je bent er helemaal klaar voorquote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
15 juli geloof ik, alleen nog NL schrijven.
Reviews zijn wel oke dus misschien toch ff kijken?quote:
Dat nagel je!quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil dat ze me toelaten, niet een ambulance bellen.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even wat bijles van bitterbal en je bent er helemaal klaar voor
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat ook wel, maar ik vind het ook wel eens leuk om op een andere plek te zijn.dan ga je toch lekker wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Dus nu heb je vorige week de hele week moeten stressen en hoef je nu het examen niet eens meer te doen?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekkur oevunnuh op fokquote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gevestigd in China, een enorme berg 1 star reviews die zeggen dat het een scam is. Hmm. Klinkt betrouwbaar.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat er een app voor is die mutsapper heet. Kan geen toeval zijn.
Zo evil dit. Ik wist niet dat je het in je had.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engels niet, en ook Natuurkunde en Wiskunde B niet meer.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heb je vorige week de hele week moeten stressen en hoef je nu het examen niet eens meer te doen?
Dat is een apart vak hoor, als je dat vlekkeloos kunt schrijven verdien je een doctoraatquote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb mijn best weer gedaan.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gevestigd in China, een enorme berg 1 star reviews die zeggen dat het een scam is. Hmm. Klinkt betrouwbaar.
De kwiwimeets zijn alleen voor heel select gezelschapquote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Misschien leuk idee om in de zomervakantie een meet bij kwiwi te regelen?
Bilal mag vast zwitserland niet inquote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De kwiwimeets zijn alleen voor heel select gezelschap![]()
"There is no I in "k"."quote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een apart vak hoor, als je dat vlekkeloos kunt schrijven verdien je een doctoraat
Weer zo'n smerig grapje van het universum dus om jou zo te laten stressenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Engels niet, en ook Natuurkunde en Wiskunde B niet meer.
Hoe schreef je dat verkeerd danquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens het woord "sowieso" vroeger wel correct leren schrijven door FOK!. Je werd er zo genadeloos op afgerekend als je het verkeerd schreef..
ik heb een collega gehad en die zei zoenzoquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens het woord "sowieso" vroeger wel correct leren schrijven door FOK!. Je werd er zo genadeloos op afgerekend als je het verkeerd schreef..
Op FOK! hoor je soberzo te schrijven, toch?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
sobersoquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Kwiwi:quote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Een bitterbul.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een apart vak hoor, als je dat vlekkeloos kunt schrijven verdien je een doctoraat
Gewoon als een Duitser denken en er twee s'en in zettenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist nooit exact wat het moest zijn.. sowieso, zowieso, sowiezo,..
Dan zijn de schapen ook niet veilig.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft bilal op z'n kerfstok? Iz lid van de mocromaffia?
Hier mag ik geen antwoord op geven zolang het onderzoek looptquote:Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft bilal op z'n kerfstok? Iz lid van de mocromaffia?
Fout maak je maar 1 keer denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschil tussen een natuurcamping en naturistencamping ken ik nu wel
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier mag ik geen antwoord op geven zolang het onderzoek loopt
soberzo, zo en zo,quote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist nooit exact wat het moest zijn.. sowieso, zowieso, sowiezo,..
Oh daar zou ik ook helemaal gek van worden. Net als in dat programma "Handhavers", waar een aantal handhavers mensen om hun "indentiteitsbewijs" vraagt. Echt wtf, dat is waarschijnlijk het belangrijkste woord in je hele boa carrière, en dan spreek je het steeds verkeerd uitquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een collega gehad en die zei zoenzo
gek werd ik er van
@kwiwi kan het ook rond oud op nieuw? Neem aan dat er weinig vuurwerk daar is dus dan neem ik de hond mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vond het niks. zo'n natuurcamping heeft nauwelijks voorzieningenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fout maak je maar 1 keer denk ik.
Maar vertel, hie was je ervaring?
Goedenavond mejuffrouw Dimquote:
Oude verzakte bejaarde met dood fel die om 12 uur met een halve liter wijdbeens voor de caravan gaan zittenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fout maak je maar 1 keer denk ik.
Maar vertel, hie was je ervaring?
Daarom vragen ze meestal ook "Heb je iets bij je met je naam erop?"quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook helemaal gek van worden. Net als in dat programma "Handhavers", waar een aantal handhavers mensen om hun "indentiteitsbewijs" vraagt. Echt wtf, dat is waarschijnlijk het belangrijkste woord in je hele boa carrière, en dan spreek je het steeds verkeerd uit![]()
Klinkt alsof de wifi daar net zo is als bij bitterbal thuis.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het niks. zo'n natuurcamping heeft nauwelijks voorzieningen
Wordt er nou gewoon een illegale meet in m'n tuin georganiseerd?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:kwiwi kan het ook rond oud op nieuw? Neem aan dat er weinig vuurwerk daar is dus dan neem ik de hond mee.
Daar weet de Zwitserse politie vast wel raad mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt er nou gewoon een illegale meet in m'n tuin georganiseerd?
hoe maakt u het?quote:
Ik kan slecht tegen mensen die vanille uitspreken als vanieljequote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook helemaal gek van worden. Net als in dat programma "Handhavers", waar een aantal handhavers mensen om hun "indentiteitsbewijs" vraagt. Echt wtf, dat is waarschijnlijk het belangrijkste woord in je hele boa carrière, en dan spreek je het steeds verkeerd uit![]()
Medaljequote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen mensen die vanille uitspreken als vanielje
Project X Schweiz editiequote:Op maandag 3 juni 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt er nou gewoon een illegale meet in m'n tuin georganiseerd?
puuzelquote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afschietenquote:
JOOOOOOOODELAHIEJOOOOOOOOOODELAHIIIIIIIIIIquote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet mee omgaanquote:
Niels in plaats van nieuws.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben gewoon vrij tussen kerst en oud op nieuw.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar weet de Zwitserse politie vast wel raad mee.
gezelligquote:Op maandag 3 juni 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je 4 weken met dat klaagbeest opgescheept
Oud op nieuw?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben gewoon vrij tussen kerst en oud op nieuw.
Majs?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan we bitterbal nu mais uit laten spreken?
Meisquote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pest dat meisje eens niet zoquote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Not this shit againquote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah, op z'n Rotterdams.quote:
Verrassend.quote:
Pak maar iets van je bank. Daar ligt genoeg.quote:
Dat bankje benedenquote:
Gooi met de nieuwe telefoonquote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ha kameraad ettotovski![]()
Nog lekker wezen vlinderen?
Scoeter, drie helmen en vijfhonderd zesentachtig sushiverpakkingen door het raamquote:Op maandag 3 juni 2024 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak maar iets van je bank. Daar ligt genoeg.
Uwu intewnet explowewquote:Op maandag 3 juni 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Moest altijd lachen om mijn moeder, ze kon "(internet) explorer" niet uitspreken. Werd altijd explojer of explowew
De gemiddelde manager dus?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik altijd tenenkrommend vind, is als mensen die niet zo goed zijn in Engels zichzelf een super posh accent proberen aan te meten om te compenseren. En dan een soort van faalbekakt dunglish produceren.
quote:Op maandag 3 juni 2024 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik altijd tenenkrommend vind, is als mensen die niet zo goed zijn in Engels zichzelf een super posh accent proberen aan te meten om te compenseren. En dan een soort van faalbekakt dunglish produceren.
quote:Op maandag 3 juni 2024 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Je wijsvinger gaat eraf vallen?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
Ah fuck plek op mijn wijsvinger heeft de jeuk fase bereikt.Het is er nog niet afgevallen maar kan niet lang meer duren als ik dat zo zie. Heb er snel weer verband om gedaan want wil er echt aan zitten trekken nu.
Gekke suggestie maar bloedzuigers schijnen heel goed te werken bij ledematen die doorbloeding moeten herstellenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
Ah fuck plek op mijn wijsvinger heeft de jeuk fase bereikt.Het is er nog niet afgevallen maar kan niet lang meer duren als ik dat zo zie. Heb er snel weer verband om gedaan want wil er echt aan zitten trekken nu.
Of gewoon google translate bij houden.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
De truc is om als Nederlander hard op een zeer slecht Cockney accent te leunen zodat mensen denken dat je Australisch bent of zo, of net de plank misslaan met een Amerikaans accent zodat mensen denken dat je uit Canada komt.
trustequote:
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 3 juni 2024 21:17 schreef bitterbal het volgende:
nou goed . misschien mag ik morgen inloggen.
Heb je de Appelgoden boos gemaakt?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:17 schreef bitterbal het volgende:
nou goed . misschien mag ik morgen inloggen.
Smoothquote:Op maandag 3 juni 2024 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Ben je overigens actief op WA? of valt dat ook weer mee?
ja. zit nu op wa op mijn samsung maar is compleet gestoord natuurlijk ditquote:Op maandag 3 juni 2024 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Ben je overigens actief op WA? of valt dat ook weer mee?
Zo bedoelde ik het niet, maar ik snap wel dat het zo overkomt..quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
De truc is om als Nederlander hard op een zeer slecht Cockney accent te leunen zodat mensen denken dat je Australisch bent of zo, of net de plank misslaan met een Amerikaans accent zodat mensen denken dat je uit Canada komt.
klinkt goor, beter dat ie eraf gaat vallen danquote:Op maandag 3 juni 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee een hele brute korst waar mijn huid dood was.
Grapje tochquote:Op maandag 3 juni 2024 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar ik snap wel dat het zo overkomt..
En als ze dat niet willen?quote:
Ja maar dit is geen gewone korst en als de boel gaat ontsteken is het wel dag wijsvinger dus ik probeer er braaf vanaf te blijven maar dat ik er al beetje onder kan kijken is wel fascinerend maar ja wil het dan eigenlijk nog verder open trekken.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan korstjes heel slecht met rust laten
Waarom denk je dat ik met verband om mijn twee vingers loop. Het is ook totaal geen prettig gezicht.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
klinkt goor, beter dat ie eraf gaat vallen dan
Gelukkig is je schrijfvaardigheid wel gewoon goedquote:Op maandag 3 juni 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Mijn Engelse uitspraak is zo kut hahaha schaam me altijd dood
In Engeland hebben ze een paar jaar naar Louis van Gaal geluisterd, als je beter bent dan dat is het al snel prima in de UK.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Mijn Engelse uitspraak is zo kut hahaha schaam me altijd dood
De laatste twee secondes van dat filmpje.quote:
I go there also from outquote:Op maandag 3 juni 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig is je schrijfvaardigheid wel gewoon goed
Tenminste daar ga ik wel vanuit...
Ik zoek alles altijd op om er zeker van te zijn dat ik geen rare dingen zegquote:Op maandag 3 juni 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig is je schrijfvaardigheid wel gewoon goed
Tenminste daar ga ik wel vanuit...
Mijn ondertitel is natuurlijk ook een Van Gaaltje. Ik weet natuurlijk zelf ook wel dat het geen correct Engels is...quote:
Mijn vader heeft een PhD in Engels en Engelse Literatuur, die spreekt zelfs nog oud Engels, die vertrouw ik vaak welquote:Op maandag 3 juni 2024 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Moet wel altijd lachen om Nederlanders die denken native Engels te praten.
Ik woon volgens ene Mark in de saus van ons landquote:Op maandag 3 juni 2024 21:26 schreef CherryLips het volgende:
?? saus doe je vaak toch bovenop iets ipv onderop?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon volgens ene Mark in de saus van ons land
Mijn uitspraak is verre van native. Maar ik word er wel altijd bijgesleept op werk als woordenboek.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar veel mensen die dat zeggen zijn ooit een weekje in New York geweest en vinden dat ze al vloeiend Amerikaans spreken. Nu zijn er altijd mensen die het zichzelf hebben aangeleerd maar vaak hoor je gewoon Paul Verhoeven praten.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een PhD in Engels en Engelse Literatuur, die spreekt zelfs nog oud Engels, die vertrouw ik vaak wel
Ja klopt, Nederlanders maken er een hele harde taal van en spreken woorden niet lang genoeg uit, is bijna standaard wat we allemaal doen.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar veel mensen die dat zeggen zijn ooit een weekje in New York geweest en vinden dat ze al vloeiend Amerikaans spreken. Nu zijn er altijd mensen die het zichzelf hebben aangeleerd maar vaak hoor je gewoon Paul Verhoeven praten.
Nee, maar het klonk een beetje alsof je jezelf aan het dwingen was om langer op te blijven.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb mijn glas melk nog niet op. Wil je mij weg hebben ofzo.
quote:Op maandag 3 juni 2024 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een PhD in Engels en Engelse Literatuur, die spreekt zelfs nog oud Engels, die vertrouw ik vaak wel
Zo slecht doen we het als Nederlanders nog niet als je het afzet tegen mijn buitenlandse collega's.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar veel mensen die dat zeggen zijn ooit een weekje in New York geweest en vinden dat ze al vloeiend Amerikaans spreken. Nu zijn er altijd mensen die het zichzelf hebben aangeleerd maar vaak hoor je gewoon Paul Verhoeven praten.
Het lijkt op sommige vlakken nog op het Fries, maar beide talen zijn een andere kant op ontwikkeld.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Heb ooit nog een cursus oud Engels vertalen gevolgd. Was lastiger dan ik dacht
Oh nee hoor. Ik ga met een kwartiertje ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar het klonk een beetje alsof je jezelf aan het dwingen was om langer op te blijven.
quote:
Nederlands wordt volgens mij voor in de mond gesproken en Amerikaans meer naar achter. Dacht ik, is allemaal al een tijdje geleden. Nederlands is vaak ook een beetje staccato terwijl bij Amerikaans de woorden meer in elkaar overgaan.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja klopt, Nederlanders maken er een hele harde taal van en spreken woorden niet lang genoeg uit, is bijna standaard wat we allemaal doen.
Waarom?quote:
Zelfde taalfamilie geloof ik.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het lijkt op sommige vlakken nog op het Fries, maar beide talen zijn een andere kant op ontwikkeld.
Ik heb nog wel genoeg escargots hier... Te veel zeg maarquote:Op maandag 3 juni 2024 21:34 schreef Ama het volgende:
Gelukkig morgenochtend geen parcour over het fietspad door de naaktslakken denk ik.
In een doosje stoppen en opsturen naar Frankrijkquote:Op maandag 3 juni 2024 21:35 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb nog wel genoeg escargots hier... Te veel zeg maar
Zolang ik het zelf maar niet op hoef te etenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In een doosje stoppen en opsturen naar Frankrijk
Ik kan wel zo'n heel plat Amerikaans accent, maar daar zou ik geen fatsoenlijk gesprek in kunnen voerenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt een teken van ouderdomquote:Op maandag 3 juni 2024 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie soms ook dat een serie zo spannend is dat je hem af en toe even moet pauzeren om bij te komen?
Jaquote:Op maandag 3 juni 2024 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie soms ook dat een serie zo spannend is dat je hem af en toe even moet pauzeren om bij te komen?
Ik kan een beetje een accent forceren maar dan kan ik niet tegelijkertijd de woorden bedenken. En dat hou ik ook niet consequent volquote:Op maandag 3 juni 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel zo'n heel plat Amerikaans accent, maar daar zou ik geen fatsoenlijk gesprek in kunnen voeren
Oh damn, wist niet dat ik als kind al zo oud wasquote:Op maandag 3 juni 2024 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt een teken van ouderdom
Oké gelukkigquote:
Hoi Yolandiquote:Op maandag 3 juni 2024 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan een beetje een accent forceren maar dan kan ik niet tegelijkertijd de woorden bedenken. En dat hou ik ook niet consequent vol
Of m'n woorden zijn goed en mensen denken dat ik uit Zuid-Afrika kom.
quote:Op maandag 3 juni 2024 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Dat we in Louisiana waren en de reisgids uit Californië zoiets had van "wazeggie?"
Heb op vakantie wel regelmatig de vraag gehad uit welke staat ik kwam als ik met een Amerikaan stond te pratenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Dat we in Louisiana waren en de reisgids uit Californië zoiets had van "wazeggie?"
terwijl jij gewoon degene bent met gehoor problemen..quote:Op maandag 3 juni 2024 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Moest je dan Blue’s Clues pauzeren?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, wist niet dat ik als kind al zo oud wasBedankt voor de diagnose
Teletubbiesquote:Op maandag 3 juni 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest je dan Blue’s Clues pauzeren?
geen probleem, beter te laat dan nooitquote:Op maandag 3 juni 2024 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, wist niet dat ik als kind al zo oud wasBedankt voor de diagnose
ben ff vlinderenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
staat Hollandquote:Op maandag 3 juni 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb op vakantie wel regelmatig de vraag gehad uit welke staat ik kwam als ik met een Amerikaan stond te praten
quote:Op maandag 3 juni 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
terwijl jij gewoon degene bent met gehoor problemen..
Hoe jong denk je dat ik benquote:Op maandag 3 juni 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wuuuuut in haar Die Antwoord periode?quote:
Blue’s Clues bestaat al sinds 1996 hoorquote:Op maandag 3 juni 2024 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe jong denk je dat ik ben![]()
Flattering tho.
Ik neem het compliment gewoon lieverd.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blue’s Clues bestaat al sinds 1996 hoor
Neequote:Op maandag 3 juni 2024 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik neem het compliment gewoon lieverd.
Soms, hing denk ik van de make-up en de outfit af.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wuuuuut in haar Die Antwoord periode?
Grappigquote:Op maandag 3 juni 2024 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms, hing denk ik van de make-up en de outfit af.
Heb niet heel bijzondere smaak ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GrappigDaar kan ik me nou echt geen voorstelling bij maken. Maar ik ben dan ook best een normie.
Stimulerend in de poesquote:Op maandag 3 juni 2024 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die recoil voelt.
Toen ging ik naar de Middelbare schoolquote:
ik was toen nog een bloemknopquote:Op maandag 3 juni 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ging ik naar de Middelbare school
Brandwonden op de bipsquote:
"Minnesota."quote:Op maandag 3 juni 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb op vakantie wel regelmatig de vraag gehad uit welke staat ik kwam als ik met een Amerikaan stond te praten
En dan wel die t uitspreken als een soort stille dquote:
Ik naar de kleuterschool.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zijn wij van dezelfde leeftijd ongeveerquote:Op maandag 3 juni 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh toen luisterde ik nirvanaquote:Op maandag 3 juni 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen begon ik naar take that te luisteren want everything changes kwam uit.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jou hoef ik dus niet meer uit te leggen waarom ik zo graag naar de VS op vakantie ga
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik bedoelde vooral het gedrag van de 1993-geborenen hier, maar jullie antwoorden zijn veel leuker.
Ik ben van 1981quote:Op maandag 3 juni 2024 22:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dan zijn wij van dezelfde leeftijd ongeveer
In 1983 al zelfsquote:Op maandag 3 juni 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die in 1993 bestonden zijn echt oud
Er is teveel horeca en festivals.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Die BTW verhoging op horeca, festival en kranten wordt ook nog een feest hoor. Die hadden het nog niet lastig
Misschien wel ja.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is teveel horeca en festivals.
Ook bioscopen grapjasquote:Op maandag 3 juni 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig geldt de verhoging niet voor bioscopen
Of in de ovenquote:Op maandag 3 juni 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staan al met één been in het graf
De Nederlandse Vereniging van Bioscopen en Filmtheaters (NVBF) is blij dat het btw-tarief voor bioscoopkaartjes op 9 procent blijft en niet wordt verhoogd naar 21 procent, zoals kaartjes voor concerten, musea en theatervoorstellingen. Dat zegt voorzitter Boris van der Ham tegen het ANP.quote:
Oh, ik wilde eigenlijk net gaan slapen.quote:
De raarste familie van...quote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed, de familie blijft groeien
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Ahh..quote:Op maandag 3 juni 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb training
Eentje waar ik niet onderuit kan.
Wat watquote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gewatteerd, is het dan wel een winterjas?
Eigenlijk gewoon een soort tussenjas, maar dan langquote:Op maandag 3 juni 2024 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is hij gemaakt voor winterse temperaturen?
Wat is je dagelijkse klacht ?quote:
Dat mijn sportschool 3 weken dicht gaat.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja, nou waar zullen we het over hebben?
Okequote:Op maandag 3 juni 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mijn sportschool 3 weken dicht gaat.
Wtf.
Huilen.
HALLO ROZEVLAquote:
Ik had dezelfde gedachte met ettoquote:Op maandag 3 juni 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HALLO ROZEVLA
LEEF JIJ OOK NOG?
INB4 JA, WAT IS DIT NOU WEER VOOR EEN STOMME VRAAG?
Etto leeft nog ja.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mijn sportschool 3 weken dicht gaat.
Wtf.
Huilen.
Aan wie?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik overgedragen tot nader bericht
Ja, ik vind dit niet leuk.quote:
Koop daar ook even een pretzel zo groot als je hoofd aubquote:
Ik ga voor Koreaanse bbqquote:Op maandag 3 juni 2024 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koop daar ook even een pretzel zo groot als je hoofd aub
Ja priemquote:
Als m’n gebakken hond medium well done is.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja priem
Wanneer ga je de tv afstoffen?
Oke, joejoequote:Op maandag 3 juni 2024 23:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als m’n gebakken hond medium well done is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |