SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet (wanneer cavia's zelfstandig kunnen vliegen).Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je had toch morgen pas dat examenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Maar poe he. Gewoon ineens 4/5 van de toelating gewoon voltooid. Wtf. Nog steeds moeilijk om te geloven.
Of zonder Nattekatquote:
Is het stad, natuur of strand? Of weet je dat ook nog niet?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Ik ben nog steeds opzoek naar mijn ideale vakantie..
Zit je 4 weken met dat klaagbeest opgescheeptquote:
Wat heb je gedaan met je WA?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
nou mag nog steeds geen nieuwe WA code aanvragen
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een rolodex die ik ooit op tv zag plus de film Filofax, hebben geresulteerd in mijn organizatie obsessieAls kind was ik al helemaal onder de indruk van goed georganiseerde papieren
Naturistencampingquote:Op maandag 3 juni 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het stad, natuur of strand? Of weet je dat ook nog niet?
Sws geen strand. Ik geef wel de voorkeur voor de stad, maar ik denk dat ik me in de natuur ook wel vermaak. Maar niet dagen achtereen..quote:Op maandag 3 juni 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het stad, natuur of strand? Of weet je dat ook nog niet?
morgen anders even je provider bellenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd vanochtend gebeld dat mijn oude examens toch nog geldig zijn. Het systeem was weer online, en blijkbaar had er iemand nog even naar mijn dossier gekeken na het gedoe van vorige week.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
SPOILER: flauw garpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Top nieuws!quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend gebeld dat mijn oude examens toch nog geldig zijn. Het systeem was weer online, en blijkbaar had er iemand nog even naar mijn dossier gekeken na het gedoe van vorige week.
Oude examens die je op de middelbare school al eens had gedaan ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend gebeld dat mijn oude examens toch nog geldig zijn. Het systeem was weer online, en blijkbaar had er iemand nog even naar mijn dossier gekeken na het gedoe van vorige week.
Ik zie dat er een app voor is die mutsapper heet. Kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
want die weten hoe whatsapp werkt?:P
hihahoquote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat er een app voor is die mutsapper heet. Kan geen toeval zijn.
ik dacht dat je ook andere problemen nog hadquote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
want die weten hoe whatsapp werkt?:P
Even wat bijles van bitterbal en je bent er helemaal klaar voorquote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
15 juli geloof ik, alleen nog NL schrijven.
Reviews zijn wel oke dus misschien toch ff kijken?quote:
Dat nagel je!quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
15 juli geloof ik, alleen nog NL schrijven.
Ik wil dat ze me toelaten, niet een ambulance bellen.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even wat bijles van bitterbal en je bent er helemaal klaar voor
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat ook wel, maar ik vind het ook wel eens leuk om op een andere plek te zijn.dan ga je toch lekker wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Dus nu heb je vorige week de hele week moeten stressen en hoef je nu het examen niet eens meer te doen?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |