sobersoquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens het woord "sowieso" vroeger wel correct leren schrijven door FOK!. Je werd er zo genadeloos op afgerekend als je het verkeerd schreef..
Kwiwi:quote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Misschien leuk idee om in de zomervakantie een meet bij kwiwi te regelen?
Een bitterbul.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een apart vak hoor, als je dat vlekkeloos kunt schrijven verdien je een doctoraat
Gewoon als een Duitser denken en er twee s'en in zettenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist nooit exact wat het moest zijn.. sowieso, zowieso, sowiezo,..
Dan zijn de schapen ook niet veilig.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft bilal op z'n kerfstok? Iz lid van de mocromaffia?
Hier mag ik geen antwoord op geven zolang het onderzoek looptquote:Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft bilal op z'n kerfstok? Iz lid van de mocromaffia?
Fout maak je maar 1 keer denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschil tussen een natuurcamping en naturistencamping ken ik nu wel
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier mag ik geen antwoord op geven zolang het onderzoek loopt
soberzo, zo en zo,quote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist nooit exact wat het moest zijn.. sowieso, zowieso, sowiezo,..
Oh daar zou ik ook helemaal gek van worden. Net als in dat programma "Handhavers", waar een aantal handhavers mensen om hun "indentiteitsbewijs" vraagt. Echt wtf, dat is waarschijnlijk het belangrijkste woord in je hele boa carrière, en dan spreek je het steeds verkeerd uitquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een collega gehad en die zei zoenzo
gek werd ik er van
@kwiwi kan het ook rond oud op nieuw? Neem aan dat er weinig vuurwerk daar is dus dan neem ik de hond mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Misschien leuk idee om in de zomervakantie een meet bij kwiwi te regelen?
ik vond het niks. zo'n natuurcamping heeft nauwelijks voorzieningenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fout maak je maar 1 keer denk ik.
Maar vertel, hie was je ervaring?
Goedenavond mejuffrouw Dimquote:
Oude verzakte bejaarde met dood fel die om 12 uur met een halve liter wijdbeens voor de caravan gaan zittenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fout maak je maar 1 keer denk ik.
Maar vertel, hie was je ervaring?
Daarom vragen ze meestal ook "Heb je iets bij je met je naam erop?"quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook helemaal gek van worden. Net als in dat programma "Handhavers", waar een aantal handhavers mensen om hun "indentiteitsbewijs" vraagt. Echt wtf, dat is waarschijnlijk het belangrijkste woord in je hele boa carrière, en dan spreek je het steeds verkeerd uit![]()
Klinkt alsof de wifi daar net zo is als bij bitterbal thuis.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het niks. zo'n natuurcamping heeft nauwelijks voorzieningen
Wordt er nou gewoon een illegale meet in m'n tuin georganiseerd?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:kwiwi kan het ook rond oud op nieuw? Neem aan dat er weinig vuurwerk daar is dus dan neem ik de hond mee.
Daar weet de Zwitserse politie vast wel raad mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt er nou gewoon een illegale meet in m'n tuin georganiseerd?
hoe maakt u het?quote:
Ik kan slecht tegen mensen die vanille uitspreken als vanieljequote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook helemaal gek van worden. Net als in dat programma "Handhavers", waar een aantal handhavers mensen om hun "indentiteitsbewijs" vraagt. Echt wtf, dat is waarschijnlijk het belangrijkste woord in je hele boa carrière, en dan spreek je het steeds verkeerd uit![]()
Medaljequote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen mensen die vanille uitspreken als vanielje
Project X Schweiz editiequote:Op maandag 3 juni 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt er nou gewoon een illegale meet in m'n tuin georganiseerd?
puuzelquote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afschietenquote:
JOOOOOOOODELAHIEJOOOOOOOOOODELAHIIIIIIIIIIquote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet mee omgaanquote:
Niels in plaats van nieuws.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben gewoon vrij tussen kerst en oud op nieuw.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar weet de Zwitserse politie vast wel raad mee.
gezelligquote:Op maandag 3 juni 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je 4 weken met dat klaagbeest opgescheept
Oud op nieuw?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben gewoon vrij tussen kerst en oud op nieuw.
Majs?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan we bitterbal nu mais uit laten spreken?
Meisquote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pest dat meisje eens niet zoquote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Not this shit againquote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah, op z'n Rotterdams.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |