abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2024 @ 16:02:51 #51
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213787163
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 14:57 schreef Dauthi het volgende:
De linkerkant in Duitsland gaat het heft in handen nemen om iets tegen het opkomende antisemitisme te doen.
Extremistische moslims zullen worden uitgezet, ook naar "onveilige" landen.

https://www.geenstijl.nl/5176611/Duitsland-kantelt
Het kwartje lijkt eindelijk te gaan vallen _O_
pi_213787186
Ik zal wel weer een ban krijgen maar @oblo voor nazi uitmaken is nooit een goed idee @sp3c :)
pi_213787203
Voordat ik een ban krijg mag mijn oude account weer DM/PM doen @murp of @Straatcommando.
  Moderator dinsdag 4 juni 2024 @ 16:10:09 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213787217
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 16:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zal wel weer een ban krijgen maar @:oblo voor nazi uitmaken is nooit een goed idee @:sp3c :)
iemand voor nazi uitmaken is geen goed idee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213787252
Doei sp3c.
pi_213788632
quote:
88s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 15:09 schreef sp3c het volgende:
ow en nee ik ben geen 'pro gaza oorlog figuur' dan heb je niet op zitten letten

maar het is wel een logisch gevolg van wat er op 7 oktober gebeurt is en de toon werd gezet door de wreedheid en de bloedlust die deze enorme vrijheidstrijders hebben laten zien, de toon is gezet door het straatfeest dat achteraf overal in Gaza uitbrak en de toon is gezet door de verrassing en de verlegenheid bij de Israeli's zelf

gevolg is een nietsontziende uitbarsting van geweld richting de Palestijnen, 1+1, zelfs bij Hamas kunnen ze dat rekensommetje maken en de verantwoordelijkheid voor het minimaliseren van burgeslachtoffers ligt nu eenmaal niet enkel bij de aanvallende of technologisch superieure partij maar bij iedereen die meedoet aan het feestje
Ik zag ergens een interview met een Imam die de schuld van deze escalatie bij Hamas neer legde. Hamas wist namelijk dat Israël zo zou gaan reageren, want in tegenstelling tot Hamas geeft Israël wel om haar burgers.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  dinsdag 4 juni 2024 @ 18:54:47 #57
37887 Dauthi
Progressive
pi_213789179
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 16:02 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het kwartje lijkt eindelijk te gaan vallen _O_
Kleine 50 jaar te laat.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_213789265
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 14:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat is dit nu weer voor kul? Je snapt dat jouw vermoedens niet relevant of automatisch de waarheid zijn? Sterker nog, het feit dat je dit vermoedt over Israël, past misschien wel heel goed in dit topic...
Kritiek op de Israëlische regering wordt voor de zoveelste keer bestempeld als antisemitisme. Heel fijn weer...

quote:
Waarom zou Israël erger willen? Wat zouden ze eigenlijk willen, denk jij en waarom denk jij dat?
Mijn indruk is dat Israël een tweestatenoplossing permanent onmogelijk wil maken door de Palestijnen helemaal murw te beuken. Netanyahu wordt daarbij gedreven door het feit dat hij mogelijk de bak in beland vanwege eerdere overtredingen zodra hij de oorlog stopt en hij of zijn kabinet valt. Ben Gavr en Smotrich hebben helemaal extreme plannen en proberen die te verwezenlijken door druk uit te oefenen op Netanyahu.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:03:15 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213789307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Kritiek op de Israëlische regering wordt voor de zoveelste keer bestempeld als antisemitisme. Heel fijn weer...
[..]
Mijn indruk is dat Israël een tweestatenoplossing permanent onmogelijk wil maken door de Palestijnen helemaal murw te beuken. Netanyahu wordt daarbij gedreven door het feit dat hij mogelijk de bak in beland vanwege eerdere overtredingen zodra hij de oorlog stopt en hij of zijn kabinet valt. Ben Gavr en Smotrich hebben helemaal extreme plannen en proberen die te verwezenlijken door druk uit te oefenen op Netanyahu.
Hamas wil het wel mogelijk maken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:04:34 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213789323
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 13:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Want 1200 doden op één dag of 1200 doden verspreid over meerdere dagen maakt een verschil? 1200 doden op één dag is erger dan 36000 doden verspreid over 9 maanden? Wat een bizarre logica. Pro-Gaza oorlog figuren wurmen zich echt in de meest extreme kronkels, onvoorstelbaar gewoon.

En ook het argument weer dat "Israël veel erger had gekund". Alsof dat wat uitmaakt. Alsof Israël eigenlijk heel moreel handelt. Alsof Israël niet erger had gewild maar dat dat niet kan omdat de wereld meekijkt en ze de steun van bondgenoten en publieke opinie niet willen verliezen.
Vertel eens wat Israël moet doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:05:23 #61
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213789333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hamas wil het wel mogelijk maken?
Dit dus, Hamas wil een etnisch zuivere staat, het is gewoon een fascistisch regime dat hoe dan ook volledig uitgeschakeld moet worden.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:06:44 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213789346
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Welke kritiek? Je gaat ergens vanuit en dat is iets anders dan kritiek. Daarnaast ben jij een van degenen die steeds Israël en diens reactie 7 oktober er aan de haren bijsleept als "reden" voor het oplaaiende antisemitisme om vervolgens weer te brullen dat kritiek op Israël onder antisemitisme geschaard wordt.
quote:
Mijn indruk is dat je best een indruk mag hebben maar dat je jezelf flink in de kaarten laat kijken met je "alsof Israël niet erger had gewild". Als je er zo instaat bij het tot je nemen van nieuwsfeiten, dan is dat bevooroordeeld.
pi_213789361
quote:
88s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 14:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja ik maak die vergelijking niet he dat ben jij ... persoonlijk vind ik hem ook niet sterk

als je had gezegd dat de Palestijnen nu 30x zoveel slachtoffers te betreuren hebben dan had je gelijk, als je zegt dat de Palestijnen 30x 7 oktober voor de kiezen hebben gehad dan zou ik graag voorbeelden zien

als je dan enkel met de platte cijfers komt dan is mijn reactie logisch lijkt me

Nee je reactie is helemaal niet logisch. Je stapt zomaar over 30x zoveel dodelijke slachtoffers heen, merendeel onschuldig. En dan hebben we het nog niet eens over al die gewonden, gebouwen, huizen, ziekenhuizen, infrastructuur, hongersnood, ziektes, geen toekomst etc. 7/10, hoe verschrikkelijk ook, valt in het niet daarbij. Israël heeft het voor elkaar gekregen om een verschrikkelijke aanslag te laten verbleken bij hun eigen daden de maanden erna.

quote:
nee als de platte cijfers je enige argument zijn dan is wat de Palestijnen op 7 oktober deden puur statistisch gezien 'erger' (term komt van jou) dan wat Israel tot nu toe gedaan heeft
Leg eens uit waarom 7 oktober puur statistisch erger is dan wat Israël tot nu toe heeft gedaan? Ik wil je begrijpen.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:12:06 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213789392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Nee je reactie is helemaal niet logisch. Je stapt zomaar over 30x zoveel dodelijke slachtoffers heen, merendeel onschuldig. En dan hebben we het nog niet eens over al die gewonden, gebouwen, huizen, ziekenhuizen, infrastructuur, hongersnood, ziektes, geen toekomst etc. 7/10, hoe verschrikkelijk ook, valt in het niet daarbij. Israël heeft het voor elkaar gekregen om een verschrikkelijke aanslag te laten verbleken bij hun eigen daden de maanden erna.
[..]
Leg eens uit waarom 7 oktober puur statistisch erger is dan wat Israël tot nu toe heeft gedaan? Ik wil je begrijpen.
"Valt in het niet erbij".

"Verbleken".

Jij hebt de ongencensureerde beelden van die dag niet gezien, zoveel is wel duidelijk. Dat je het je strot uitkrijgt...

Overigens ben jij de enige die continu lijden tegen elkaar aan het afstrepen is, waarbij je in deze post het ook nog eens presteert een massaslachting van 1200 dansende mensen te bagatelliseren. Zoals al die anti-Israël radicalen.

Oh, en er zijn er nog een paar gegijzeld. Daar nog wat over te melden verder?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:14:04 #65
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_213789414
quote:

[..]
[..]
Wat had Israël dan moeten doen?
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:15:39 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213789428
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:14 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Zichzelf opheffen, dat is niet alleen wat Hamas wil, maar al hun meelopers hier in het Westen ook.

Maar het is echt geen antisemitisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213789437
Maar waar komt dat antisemitisme toch vandaan? Eskimo's? Aboriginals? Of zijn het toch weer die stoute Navajo Indianen die er achter zitten? O-)
pi_213789533
quote:
88s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 15:09 schreef sp3c het volgende:
ow en nee ik ben geen 'pro gaza oorlog figuur' dan heb je niet op zitten letten

maar het is wel een logisch gevolg van wat er op 7 oktober gebeurt is en de toon werd gezet door de wreedheid en de bloedlust die deze enorme vrijheidstrijders hebben laten zien, de toon is gezet door het straatfeest dat achteraf overal in Gaza uitbrak en de toon is gezet door de verrassing en de verlegenheid bij de Israeli's zelf

gevolg is een nietsontziende uitbarsting van geweld richting de Palestijnen, 1+1, zelfs bij Hamas kunnen ze dat rekensommetje maken en de verantwoordelijkheid voor het minimaliseren van burgeslachtoffers ligt nu eenmaal niet enkel bij de aanvallende of technologisch superieure partij maar bij iedereen die meedoet aan het feestje
Een straatfeest, verrassing en verlegenheid is voldoende om de daden van Israël na 7 oktober te verrechtvaardigen? Werkelijk? Jij laat je blijkbaar leiden door Twitter filmpjes en gevoel. Ik door feiten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Valt in het niet erbij".

"Verbleken".

Jij hebt de ongencensureerde beelden van die dag niet gezien, zoveel is wel duidelijk. Dat je het je strot uitkrijgt...

Overigens ben jij de enige die continu lijden tegen elkaar aan het afstrepen is, waarbij je in deze post het ook nog eens presteert een massaslachting van 1200 dansende mensen te bagatelliseren. Zoals al die anti-Israël radicalen.

Oh, en er zijn er nog een paar gegijzeld. Daar nog wat over te melden verder?
Nog eentje die zich laat leiden door filmpjes. Heb je ook alle filmpjes gezien van dode Palestijnen? En als iets niet is gefilmd heeft het niet plaatsgevonden of is het minder erg?

Ik wil het leiden helemaal niet tegen elkaar afstrepen maar wordt daartoe gedwongen wanneer 7 oktober als verrechtvaardiging wordt gebruikt voor een nog veel grotere afslachting.

Israël houdt al veel langer ook een hoop Palestijnen onterecht gegijzeld in gevangenissen. Ik hoop dat de gegijzelden aan beide kanten allemaal levend vrij komen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:14 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ronald-Koeman in NWS / Groeiend antisemitisme in Nederland. #5
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:24:31 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213789546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Een straatfeest, verrassing en verlegenheid is voldoende om de daden van Israël na 7 oktober te verrechtvaardigen? Werkelijk? Jij laat je blijkbaar leiden door Twitter filmpjes en gevoel. Ik door feiten.
[..]
Nog eentje die zich laat leiden door filmpjes. Heb je ook alle filmpjes gezien van dode Palestijnen? En als iets niet is gefilmd heeft het niet plaatsgevonden of is het minder erg?

Ik wil het leiden helemaal niet tegen elkaar afstrepen maar wordt daartoe gedwongen wanneer 7 oktober als verrechtvaardiging wordt gebruikt voor een nog veel grotere afslachting.

Israël houdt al veel langer ook een hoop Palestijnen onterecht gegijzeld in gevangenissen. Ik hoop dat de gegijzelden aan beide kanten allemaal levend vrij komen.
[..]
Ronald-Koeman in NWS / Groeiend antisemitisme in Nederland. #5
Geen rechtvaardiging. Ik spreek je aan op dat achterlijke "valt in het niet" en "verbleken" verhaaltje.

Dat heet bagatelliseren, en men doet dat doorgaans met een reden.

En feiten? Het zijn vooral "indrukken", en dan natuurlijk heel negatieve richting één kant.

Wie wil je voor de gek houden hier?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213789565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geen rechtvaardiging. Ik spreek je aan op dat achterlijke "valt in het niet" en "verbleken" verhaaltje.

Dat heet bagatelliseren, en men doet dat doorgaans met een reden.
Sorry dat mijn toon of woordenkeus niet bevalt. Maar daar komt het feitelijk wel op neer. We hebben het hier over verschrikkingen over en weer dus ik snap dat het rouw binnenkomt maar soms moeten er harde woorden vallen om dingen duidelijk te maken.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:26:49 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213789580
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Sorry dat mijn toon of woordenkeus niet bevalt. Maar daar komt het feitelijk wel op neer. We hebben het hier over verschrikkingen over en weer dus ik snap dat het rouw binnenkomt maar soms moeten er harde woorden vallen om dingen duidelijk te maken.
Bullsheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 4 juni 2024 @ 20:40:12 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213790567
quote:
maar je hebt het niet over 30x zoveel doden gehad, dat was ik

jij hebt het over 30x 7 oktober en als ik om voorbeelden vraag begin je irritant te doen
  Moderator dinsdag 4 juni 2024 @ 20:40:37 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213790571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
wat laat je hier nu weg en waarom?
  dinsdag 4 juni 2024 @ 22:44:24 #74
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213791832
quote:
88s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 14:51 schreef sp3c het volgende:
ik snap dat je een originele gedachte dacht te hebben maar ik maak geen denkfout hier, ik roep al vanaf 7 oktober dat dit de zoveelste verharding is in een oorlog die al 80 jaar loopt in een conflict dat terug te voeren is tot de bijbel (oude testament), ik ben echt niet bezig met de schuldvraag hier en die boeit me ook totaal niet want ik heb geen zin om partij te kiezen hier
Maar spekkie toch. Wie heeft het over jou? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 5 juni 2024 @ 00:11:47 #75
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213792410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bullsheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.
Vind ik wel meevallen. Eigen spreekt hij daar een waarheid als een huis.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')