Dit ging over de Israelische zangeres (20 jaar), dat zij niet per definitie zo naïef en onschuldig hoeft te zijn enkel omdat ze een jonge vrouw is.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:07 schreef Za het volgende:
[..]
Joost is een jongen, en een twintig jarige een vrouw. OK.
Hahaha ja laat ik het dan zo zeggen, 'we' (niet per se jij maar volgens mij wij allemaalquote:Op maandag 3 juni 2024 20:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik was blij met de toevoeging van muzikanten. De twijfel zat meer in welke muzikanten
Liever Jaap Reesema dan Jan Smit, dat zonder meer.
Ik heb alleen deze zin gelezen.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:01 schreef Greys het volgende:
Je bent nu echt aan het zuigen naar me en dat vind ik jammer
Hoe wrang ook, ik vond dit filmpje wel heel grappig.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat einde maakt het masochistisch genoeg wel nog meer van eeuwigheidswaarde, hier heeft iedereen het over 40 jaar nog over
Die tactiek werd ook al succesvol ingezet bij de 'young female' cameravrouw.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ging over de Israelische zangeres (20 jaar), dat zij niet per definitie zo naïef en onschuldig hoeft te zijn enkel omdat ze een jonge vrouw is.
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoe wrang ook, ik vond dit filmpje wel heel grappig.
Dat was ook zo’n fantastisch moment, dat de EBU zo’n 24 uur iedereen liet denken dat Joost haar geslagen had.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die tactiek werd ook al succesvol ingezet bij de 'young female' cameravrouw.
Als je gewoon de hele post leest ipv alleen die ene zin heb je je antwoord. Dús ben je nu weer aan het zuigen, bedankt voor het voorbeeld.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:13 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze zin gelezen.
Ik ben aan het zuigen? Omdat ik benoem dat je het woord 'lief' echt vaak hebt gebruikt in deze reeks in relatie tot Joost? Dat heb je gedaan Greys, en daar is niets mis mee. Wat is het probleem?
Ja ik ga het nu maar opgeven idd. Tot nu toe ging het best aardig de afgelopen weken, kreeg nog vriendelijke dm's zelfs, maar kennelijk is er iets omgeslagen daar. Ah well..quote:Op maandag 3 juni 2024 20:15 schreef Em31 het volgende:
Sommige users kun je ook gewoon negeren. Helemaal als je weet hoe ze zich altijd op FOK gedragen. Het heeft geen zin.
En ik vind het leuk dat je zo fanatiek mee bent gaan postenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:19 schreef d_elise het volgende:
Naast het fantastische Joost-jaar vond ik dit songfestivaljaar ook persoonlijk heel erg leuk. Al jaren af en toe meegelezen hier maar door m'n enthousiasme over Joost en Europapa toch maar actief gaan meedoen op het forum en het was/is zo leuk om met jullie te kletsenEn ook juist met de DQ was het fijn om hier in de bubbel te kunnen ventileren. Meen het oprecht dat hier - afgezien van de paar dagjesmensen of vervelende discussies - een hele fijne sfeer hangt❤️
Ik vond dat destijds meer een seksuele bijklank hebben.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die tactiek werd ook al succesvol ingezet bij de 'young female' cameravrouw.
Ja het was hier ook echt leuker dan ooit.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:19 schreef d_elise het volgende:
Naast het fantastische Joost-jaar vond ik dit songfestivaljaar ook persoonlijk heel erg leuk. Al jaren af en toe meegelezen hier maar door m'n enthousiasme over Joost en Europapa toch maar actief gaan meedoen op het forum en het was/is zo leuk om met jullie te kletsenEn ook juist met de DQ was het fijn om hier in de bubbel te kunnen ventileren. Meen het oprecht dat hier - afgezien van de paar dagjesmensen of vervelende discussies - een hele fijne sfeer hangt❤️
Soms hou ik echt zo enorm van je.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het was hier ook echt leuker dan ooit.![]()
Alleen daarom al eeuwige dank aan Joost en AvroTros en de commissie en Appie en Stuntje en Gover en Tantu en óók Veras.
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vond dat destijds meer een seksuele bijklank hebben.
Dit allebei was inderdaad vooral het smerige aan de manier van handelen van de EBU.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was ook zo’n fantastisch moment, dat de EBU zo’n 24 uur iedereen liet denken dat Joost haar geslagen had.
Hahaha ja die clip was en is gewoon rete-awesome. Dat ie nu even z'n bek een douw gaf op een onhandig moment doet daar niks aan af.quote:
Ja zeker. Maar toch vind ik het wel weer een beetje jammer. Als de rust er net een beetje is. But this shall too pass.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja die clip was en is gewoon rete-awesome. Dat ie nu even z'n bek een douw gaf op een onhandig moment doet daar niks aan af.
Ik vond de eerste zin nogal een aantijging, en weet niet wat er nog meer mijn kant op gegooid wordt, dus houd ik het bij de beschuldiging die je nu weer doet.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:23 schreef Greys het volgende:
Als je gewoon de hele post leest ipv alleen die ene zin heb je je antwoord. Dús ben je nu weer aan het zuigen, bedankt voor het voorbeeld.
quote:Op maandag 3 juni 2024 14:52 schreef michiel_merk het volgende:
Als Veras dit allemaal al tegen Joost heeft gezegd, wat is dan het nut om dit met de pers te delen? Goede 'vriend'ben je dan
Betekenisvol, troostrijk en een goed uithangbord voor het Nederland van nu.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben ‘m eeuwig dankbaar want volgens mij was het echt de bedoeling dat Numidia zou gaan.
Dat is ook jammer.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar toch vind ik het wel weer een beetje jammer. Als de rust er net een beetje is. But this shall too pass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |