quote:Op maandag 3 juni 2024 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah kijk nou. Een patroon. Je verwacht het niet.
In een professionele/werk setting? Ik hoop voor je collega's niet dat je ooit tegen ze staat te schreeuwen.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik val ook weleens uit naar iemand hoor. Wij allemaal toch? Of jij nooit? Nooit onzeker? Nooit chagrijnig?
Dank! Ben wel benieuwd naar de context namelijk. Of hij daarna ook gewoon positieve dingen noemt. (Maar da's geen sensatienieuws natuurlijk).quote:Op maandag 3 juni 2024 14:01 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Dit is de podcast:
https://podcasts.apple.co(...)4881?i=1000657375617
Ja? Ben jij altijd zonder uitzondering poeslief op je werk tegen iedereen? Heel knap!quote:Op maandag 3 juni 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In een professionele/werk setting?
Er zit wel een verschil tussen wat geïrriteerdheid tegenover elkaar en schreeuwen tegen je collega's.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Ben jij altijd zonder uitzondering poeslief op je werk tegen iedereen? Heel knap!
Winkeltje beschermen. Bang dat hij niet meer wordt ingehuurd door andere artiesten etcquote:Op maandag 3 juni 2024 14:52 schreef michiel_merk het volgende:
Als Veras dit allemaal al tegen Joost heeft gezegd, wat is dan het nut om dit met de pers te delen? Goede 'vriend'ben je dan
Uitvallen kan ook een sneer zijn bv. (Was iets te laat met m'n toevoeging hierboven).quote:Op maandag 3 juni 2024 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen wat geïrriteerdheid tegenover elkaar en schreeuwen tegen je collega's.
Zoals eerder gezegd, ondergeschikten uitkafferen doe je gewoon niet.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik val ook weleens uit naar iemand hoor. Wij allemaal toch? Of jij nooit? Nooit onzeker? Nooit chagrijnig?
Ik ben blij dat jij zo'n perfect mens bent.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, ondergeschikten uitkafferen doe je gewoon niet.
Dat zou @GGMM ook echt nooit doen.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Dit is alsof @:ggmm slechte dingen over mij zou zeggen
Hmm, beetje onder de gordel hier. Volgens mij impliceert die podcast gewoon dat Joost wel degelijk soms aangebrand kan doen (niets menselijks is hem vreemd). Dan blijft de conclusie in degradatie-gate alsnog dat Joost misschien een fout heeft gemaakt, maar dat zijn straf buitenproportioneel is en er weinig ruimte voor dialoog is geweest. Daar is iedereen (in de Nederlandse media/fanwereld) het wel over eens, waardoor Joost misschien ook wel iets onterecht veel op een schild gehesen wordt.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij zo'n perfect mens bent.Ik heb in m'n leven als ik onder druk stond ook weleens een sneer uitgedeeld namelijk. En als iedereen tegelijk tegen me aan het roepen was deed ik dat ook weleens op schreeuw-volume. Maar nogmaals: reuze knap als iemand zich z'n hele leven tegen iedereen kan inhouden op elk moment van de dag hoor.
Misschien verstond de assistent hem niet boven de muziek en al het geleuter uit.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eigenlijk is het gewoon Veras zijn schuld dat Joost staat te schreeuwen tegen Veras zijn assistent.
Dat laatste bedoel ik dus nou juist. Wat is er onder de gordel aan van jezelf zeggen dat je (ik dus) óók die menselijke (!) eigenschap heb - zoals zo ongeveer iedereen ter wereld - en het dus megaknap is (bijna onmenselijk) als iemand dat echt nooit doet?quote:Op maandag 3 juni 2024 15:05 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hmm, beetje onder de gordel hier. Volgens mij impliceert die podcast gewoon dat Joost wel degelijk soms aangebrand kan doen (niets menselijks is hem vreemd).
Ik zie dit gewoon als los ding (beetje Judasgedrag achteraf van een vriend door dit te openbaren, ook al zegt ie ook positieve dingen, qua timing is dit heel onhandig) en verbond het niet aan DQ-gate. En Joost zal zeker geen heilige zijn, maar (en dat bedoel ik dus) is IEMAND dat überhaupt? We hebben allemaal onze irritaties en grenzen en 'oops dat had ik achteraf best iets aardiger mogen zeggen'.quote:Dan blijft de conclusie in degradatie-gate alsnog dat Joost misschien een fout heeft gemaakt, maar dat zijn straf buitenproportioneel is en er weinig ruimte voor dialoog is geweest. Daar is iedereen (in de Nederlandse media/fanwereld) het wel over eens, waardoor Joost misschien ook wel iets onterecht veel op een schild gehesen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |