quote:Starship Flight 4
Launch Time
Thu Jun 6, 2024 14:00 GMT+2
Fourth flight of Starship and Super Heavy.
Mission is still pending hardware readiness and regulatory approval.
Op die dag bedenk ik me waarschijnlijk nog wat te stemmen.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:58 schreef onlogisch het volgende:
04:30 sta ik op
05:00 gaan de schijven door het dak in de gym
07:00 ga ik naar het werk
17:00 sta ik te koken
21:00 ga ik mijn mandje in
En jij TS? Hoe ziet jouw 6 juni er uit?
Nee hoor, NSC en CDA zijn hier ook tegen.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:53 schreef Akkerdjie het volgende:
Als je enigszins Europakritisch bent, bijvoorbeeld als je geen Europees leger wil en bijvoorbeeld van ongekozen opperbestuurders af wil kun je niet anders dan keihard populistisch rechts stemmen.
Bijna alle partijen zijn daar tegen toch? VVD, SP en PvdA/GL zijn ook niet voor bv.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee hoor, NSC en CDA zijn hier ook tegen.
Die zitten in een familie die alles waarschijnlijk gaan laten zoals het is. CDA is overigens zeer boervriendelijk, en die krijgen bergen subsidies. Weinig hoop dus. Dat kiezen op families maakt het stemmen raar en de uitvoering log en ingewikkeld.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet direct, maar in zijn algemeenheid is het verhaaltje dat je als je Eurokritisch bent alleen op radicaalrechts kunt stemmen natuurlijk onzin en slachtoffergejank.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bijna alle partijen zijn daar tegen toch? VVD, SP en PvdA/GL zijn ook niet voor bv.
Nee hoor, ik stem enthousiast op D66.quote:
Zo sta ik er ook in.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:27 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet het nu nog steeds niet, ik koos vroeger ook voor iets in het midden, maar dat is er inderdaad niet meer.
Er staan 20 partijen op het stembiljet, dus dan moet je lijst 10 of 11 kiezen.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:27 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet het nu nog steeds niet, ik koos vroeger ook voor iets in het midden, maar dat is er inderdaad niet meer.
Ik overweeg voor het eerst in mijn leven SP te stemmen, aangezien ik nooit niet identitair wil gaan en hun Europese verhaal goed is (oud-links waarvan een aantal punten nu gewoon rechts zijn). Misschien ECR nog, maar het het feit dat ik compleet de andere kant van het spectrum overweeg is een teken dat de EU-verkiezingen totaal andere regels lijken te hebben.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bijna alle partijen zijn daar tegen toch? VVD, SP en PvdA/GL zijn ook niet voor bv.
Of iets links ervan.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:27 schreef tesssssssss het volgende:
quote:
Als je niet weet wat te stemmen of er zit niks bij wat je echt aanspreekt, dan is blanco stemmen een goede optie. Is altijd nog (marginaal) beter dan niet stemmen.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit forum is NWS maar ook achtergronden. Wel behoorlijk actualiteit want verkiezingen.
Voor mezelf heb ik serieus geen idee.
Het allerliefste wil ik gewoon iets van het midden maar voor mijn gevoel is geen enkele partij in het midden.
#teamPvdDquote:
In de eerste paar zinnen dacht ik oprecht dat het om de D-day herdenking ging.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit forum is NWS maar ook achtergronden. Wel behoorlijk actualiteit want verkiezingen.
Het allerliefste wil ik gewoon iets van het midden maar voor mijn gevoel is geen enkele partij in het midden.
GC / HELP! Stempas kwijt!quote:Op maandag 3 juni 2024 08:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb de stemkaarten kwijt gemaakt. Vermoedelijk per ongeluk tussen t oud papier terecht gekomen.
En SP ook.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Even naar het gemeentehuisquote:Op maandag 3 juni 2024 08:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb de stemkaarten kwijt gemaakt. Vermoedelijk per ongeluk tussen t oud papier terecht gekomen.
Jarenlang heeft Rutte namens NL Europa ingefluisterd: je moet zeggen dat het niet magquote:Op maandag 3 juni 2024 08:21 schreef thedeedster het volgende:
Jarenlang heeft Rutte gezegd; mag niet van Europa.
De enige manier om hier iets tegen te doen is stemmen.
Ik zit in de stadswinkel op mijn beurt te wachten, ze gaan een nieuwe stempas maken.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Even naar het gemeentehuisIk was hem ook kwijt. De baliemevrouw van de gemeente heeft een nieuwe stempas gemaakt
Yesquote:Op maandag 3 juni 2024 10:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zit in de stadswinkel op mijn beurt te wachten, ze gaan een nieuwe stempas maken.
Wat is er precies waanzin aan een stroming die zich aan het (internationale) recht houdt en politieke keuzes maken die mensen én natuur ten goede komen?quote:Op maandag 3 juni 2024 10:07 schreef DjVero het volgende:
PVV waarschijnlijk.
In ieder geval een stem tégen De Linkse Waan(zin).
Je kan best tegen de opdringerige en zeer beperkende regelgeving van de EU zijn zonder een natuurhater te zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:50 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat is er precies waanzin aan een stroming die zich aan het (internationale) recht houdt en politieke keuzes maken die mensen én natuur ten goede komen?
Die tegenstem, wat bieden die precies als oplossing? Heb jij daadwerkelijke oplossingen gehoord? Of is het vooral populistisch roepen en inspelen op jouw onderbuik, aangewakkerd door diezelfde populisten?
Saving Private Ryan en The Longest Day kijken en Medal Of Honour spelen.quote:
Zou je er niet voor moeten zorgen dat je op Europees niveau goed gaat samenwerken en invloed uitoefent? Je kan je wel terug willen trekken, maar dat is je kop in het zand steken. We hebben elkaar nodig.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan best tegen de opdringerige en zeer beperkende regelgeving van de EU zijn zonder een natuurhater te zijn.
Ik ben tegen klimaatwaanzin. Alsof wij het klimaat wel eventjes gaan redden. Waanzin.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:50 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat is er precies waanzin aan een stroming die zich aan het (internationale) recht houdt en politieke keuzes maken die mensen én natuur ten goede komen?
Die tegenstem, wat bieden die precies als oplossing? Heb jij daadwerkelijke oplossingen gehoord? Of is het vooral populistisch roepen en inspelen op jouw onderbuik, aangewakkerd door diezelfde populisten?
Hier komen de valse dilemma’s weer. Een retorische truc die jn Amerika o.a. heeft geleid tot pro-choice en pro-life in het abortusdebat. Nu nog even wachten op de rechtse term, kunnen we ons lekker weer ingraven in de loopgraven met onze moreel verheven oneliners die niks gaan veranderen en slechts polariseren. Alsof je een voetbalclub support.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Heb je trouwens een voorbeeld waaruit blijkt dat rechtse partijen pro natuur zijn?
Ik ga niet meedoen met je "je bent voor ons of je bent tegen ons" retoriek.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zou je er niet voor moeten zorgen dat je op Europees niveau goed gaat samenwerken en invloed uitoefent? Je kan je wel terug willen trekken, maar dat is je kop in het zand steken. We hebben elkaar nodig.
Heb je trouwens een voorbeeld waaruit blijkt dat rechtse partijen pro natuur zijn?
Veel zaken lopen niet in Europa. En wat is de oplossing volgens de EU? Méér EU!quote:Op maandag 3 juni 2024 10:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zou je er niet voor moeten zorgen dat je op Europees niveau goed gaat samenwerken en invloed uitoefent? Je kan je wel terug willen trekken, maar dat is je kop in het zand steken. We hebben elkaar nodig.
Dat ging best gemakkelijk maar nu nog bedenken waarop of op wie ik ga stemmen.quote:
Uit protest niet stemmenquote:Op maandag 3 juni 2024 11:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ging best gemakkelijk maar nu nog bedenken waarop of op wie ik ga stemmen.
Echt wel hoor. Ik ga vast wel een proteststempartij vinden.quote:
Het wordt je hier in NWS behoorlijk duidelijk gemaakt dat er weer gestemd moet worden.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
In de eerste paar zinnen dacht ik oprecht dat het om de D-day herdenking ging.![]()
Toen ik verder las dacht ik pas, owja verkiezingen.
Haha grapjequote:Op maandag 3 juni 2024 11:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Echt wel hoor. Ik ga vast wel een proteststempartij vinden.
Maar wat is jouw definitie van midden?quote:Op maandag 3 juni 2024 07:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Wel donkerbruin dan he? Lichtbruin geeft wat kortsluiting in de hoofden van sommige radicaal rechtsen.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:23 schreef superniger het volgende:
In mijn mooiste bruine hemd ga ik PVV stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Maar dan draag je alleen maar bij aan het verhogen van het zetelaantal van partijen waar je niks mee hebt.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:29 schreef Zoddie het volgende:
Geen idee.
Net stemwijzer gedaan en het meest past CDA en SGP met 55%
Dat is best een lage percentage en heb niets met deze partijen.
Ga het denk ik maar over slaan, net als met de 2e kamerverkiezingen, ik heb echt geen enkele partij waarvan ik nou denk 'Dat is em'.
Slecht argument, niet stemmen is altijd een slecht idee. Er is vrijwel nooit 1 partij die volledig overeenstemt en klopt met al je ideeen, maar kies dan de minst slechte. Of stem op een persoon die je aanspreekt, los van de partij. Of kies desnoods blanko. Maar ga wel stemmen.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:29 schreef Zoddie het volgende:
Geen idee.
Net stemwijzer gedaan en het meest past CDA en SGP met 55%
Dat is best een lage percentage en heb niets met deze partijen.
Ga het denk ik maar over slaan, net als met de 2e kamerverkiezingen, ik heb echt geen enkele partij waarvan ik nou denk 'Dat is em'.
Stemmen voor de partij die een nexit ondersteunen.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom? Moet je 32 km tegen de wind in en door de regen fietsen naar het stembureau? Is die stempas zo ontzettend zwaar dat je er een hernia van krijgt? Stinkt het zo enorm in het stembureau dat je er ziek van wordt? Word je geterroriseerd door de mensen in het stembureau? Is het stemhokje te klein voor je bierpens? Ben je allergisch voor rode potloden?quote:Op maandag 3 juni 2024 12:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb nog geen idee. Ik stem al jaren op wat ik op dat moment de minst walgelijke partij vind, maar ben daar eigenlijk wel klaar mee.
Dat sowieso nooit.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:43 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Stemmen voor de partij die een nexit ondersteunen.
Moest lachen welquote:Op maandag 3 juni 2024 12:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waarom? Moet je 32 km tegen de wind in en door de regen fietsen naar het stembureau? Is die stempas zo ontzettend zwaar dat je er een hernia van krijgt? Stinkt het zo enorm in het stembureau dat je er ziek van wordt? Word je geterroriseerd door de mensen in het stembureau? Is het stemhokje te klein voor je bierpens? Ben je allergisch voor rode potloden?
Zo ben ik opgevoed: maak gebruik van je stemrecht.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Slecht argument, niet stemmen is altijd een slecht idee. Er is vrijwel nooit 1 partij die volledig overeenstemt en klopt met al je ideeen, maar kies dan de minst slechte. Of stem op een persoon die je aanspreekt, los van de partij. Of kies desnoods blanko. Maar ga wel stemmen.
Het is voor mij 2 minuten lopen, maar dan is de keuze tussen 20 drollen. VVD en CDA hebben mijn generatie verneukt met enorme schulden en onbetaalbare woningen. PVV will Oekraïne aan de Russen geven. PvdA is nog steeds enorm enthousiast over vluchtelingen opvangen en diversiteit, terwijl in de grote steden homo's niet normaal zijn volgens de zeer diverse jongeren. Langzame ramp in wording. Als bonus krijg je nu ook GL erbij. FvD is tijdens corona voor altijd afgevallen. NSC is het CDA 2.0. de SP kan alleen maar hoe roepen.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waarom? Moet je 32 km tegen de wind in en door de regen fietsen naar het stembureau? Is die stempas zo ontzettend zwaar dat je er een hernia van krijgt? Stinkt het zo enorm in het stembureau dat je er ziek van wordt? Word je geterroriseerd door de mensen in het stembureau? Is het stemhokje te klein voor je bierpens? Ben je allergisch voor rode potloden?
Dat dus.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is voor mij 2 minuten lopen, maar dan is de keuze tussen 20 drollen. VVD en CDA hebben mijn generatie verneukt met enorme schulden en onbetaalbare woningen. PVV will Oekraïne aan de Russen geven. PvdA is nog steeds enorm enthousiast over vluchtelingen opvangen en diversiteit, terwijl in de grote steden homo's niet normaal zijn volgens de zeer diverse jongeren. Langzame ramp in wording. Als bonus krijg je nu ook GL erbij. FvD is tijdens corona voor altijd afgevallen. NSC is het CDA 2.0. de SP kan alleen maar hoe roepen.
Ik weet ook niet maar dat gaat mij niet tegenhouden hoor.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo ben ik opgevoed: maak gebruik van je stemrecht.
Maar voor nu weet ik het dus echt even niet en ik ben blijkbaar niet de enige.
Waarom zou je een Nexit willen?quote:Op maandag 3 juni 2024 12:43 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Stemmen voor de partij die een nexit ondersteunen.
Als je blanco gaat stemmen kan je net zo goed thuisblijven. Dat is echt een zinloze exercitie.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Slecht argument, niet stemmen is altijd een slecht idee. Er is vrijwel nooit 1 partij die volledig overeenstemt en klopt met al je ideeen, maar kies dan de minst slechte. Of stem op een persoon die je aanspreekt, los van de partij. Of kies desnoods blanko. Maar ga wel stemmen.
Flinke spruitjeslucht bij jou thuis dus.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet maar dat gaat mij niet tegenhouden hoor.Niet geschoten is altijd mis.
Kieswijzer kwam met de SGP en de NSC aan. en het kieskompas maakte het nog leuker : het CDA.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij dus ookquote:Op maandag 3 juni 2024 13:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Flinke spruitjeslucht bij jou thuis dus.
Dan blijven er nog meer dan genoeg opties over:quote:Op maandag 3 juni 2024 13:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is voor mij 2 minuten lopen, maar dan is de keuze tussen 20 drollen. VVD en CDA hebben mijn generatie verneukt met enorme schulden en onbetaalbare woningen. PVV will Oekraïne aan de Russen geven. PvdA is nog steeds enorm enthousiast over vluchtelingen opvangen en diversiteit, terwijl in de grote steden homo's niet normaal zijn volgens de zeer diverse jongeren. Langzame ramp in wording. Als bonus krijg je nu ook GL erbij. FvD is tijdens corona voor altijd afgevallen. NSC is het CDA 2.0. de SP kan alleen maar hoe roepen.
Ik ben me van geen kwaad bewust stemde de vorige verkiezingen SPquote:Op maandag 3 juni 2024 13:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Flinke spruitjeslucht bij jou thuis dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |