Gelukkig dan maar dat we pas donderdag hoeven te stemmen.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:06 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben mijn stempas kwijt![]()
Online een nieuwe aanvragen kan niet meer. Maar ik kan wel via de balie een nieuwe aanvragen. Hoe werkt zoiets? Krijg je direct een vervangende stempas mee? Of moet je die dan later op de dag ophalen of krijg je die per post? Ik ben bang dat ik niet kan stemmen woensdag![]()
Donderdagquote:Op zondag 2 juni 2024 21:06 schreef Starhopper het volgende:
Online een nieuwe aanvragen kan niet meer. Maar ik kan wel via de balie een nieuwe aanvragen. Hoe werkt zoiets? Krijg je direct een vervangende stempas mee? Of moet je die dan later op de dag ophalen of krijg je die per post? Ik ben bang dat ik niet kan stemmen woensdag![]()
Ooh donderdag dan haha. Dat geeft mij een extra dagquote:Op zondag 2 juni 2024 21:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat we pas donderdag hoeven te stemmen.
in Zoetemeer hoef je geen afspraak te maken. Ik denk dat dit in andere gemeenten ook moet gelden.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Wat ook stom is. Ik kan geen afspraak maken bij de gemeente voor de stempas. Dus nu moet ik zonder afspraak heenEn dan gaan ze wss zeiken dat ik geen afspraak heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2024 21:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
in Zoetemeer hoef je geen afspraak te maken. Ik denk dat dit in andere gemeenten ook moet gelden.Ooh tof! Dan hoop ik er maar het beste van! Thnx! Ik ga morgen om 08:30 heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, de ID kaart ligt al klaar
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
De OP niet gelezen?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:40 schreef PotjeSambal het volgende:
Snel topic aanmaken, in plaats van dat je even opzoekt hoe je een vervangende stempas aan moet vragen...
Naar het gemeentehuis gaan en vragen hoe dit zit.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:06 schreef Starhopper het volgende:
Staat er ongetwijfeld wel maar jij leest niet goed. Welke gemeente?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De OP niet gelezen?
Ik weet dat ik naar de balie moet. Maar op de website van de gemeente staat niet of je de vervangende stempas direct meekrijgt, later moet ophalen of hij per post komt.
Nee. Het staat er niet.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:15 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Staat er ongetwijfeld wel maar jij leest niet goed. Welke gemeente?
Schubbekutteveen.quote:
En je bent te autistisch om te bellen ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De OP niet gelezen?
Ik weet dat ik naar de balie moet. Maar op de website van de gemeente staat niet of je de vervangende stempas direct meekrijgt, later moet ophalen of hij per post komt.
Bellen naar de gemeente in het weekend?quote:Op maandag 3 juni 2024 08:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En je bent te autistisch om te bellen ofzo?
Op zondagavond de gemeente bellen?quote:Op maandag 3 juni 2024 08:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En je bent te autistisch om te bellen ofzo?
PvdD natuurlijkquote:
Wat fijn dat het zo snel geregeld kan worden!quote:Op maandag 3 juni 2024 08:40 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit nu bij de gemeente en de baliemevrouw is nu een stempas voor mij aan het makenWat fijn dat ik hem direct mee krijg
Ik kan stemmen donderdag
Ja! Ik wilde hem gisteravond alvast klaarleggenquote:Op maandag 3 juni 2024 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo snel geregeld kan worden!
Goed ook wel dat je de stempas op tijd zocht. Als je op donderdagochtend pas ontdekt dat je hem kwijt bent, heb je echt een probleem.
Gelukkig, ik zat er echt mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:40 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit nu bij de gemeente en de baliemevrouw is nu een stempas voor mij aan het makenWat fijn dat ik hem direct mee krijg
Ik kan stemmen donderdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |