quote:Starship Flight 4
Launch Time
Thu Jun 6, 2024 14:00 GMT+2
Fourth flight of Starship and Super Heavy.
Mission is still pending hardware readiness and regulatory approval.
Op die dag bedenk ik me waarschijnlijk nog wat te stemmen.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:58 schreef onlogisch het volgende:
04:30 sta ik op
05:00 gaan de schijven door het dak in de gym
07:00 ga ik naar het werk
17:00 sta ik te koken
21:00 ga ik mijn mandje in
En jij TS? Hoe ziet jouw 6 juni er uit?
Nee hoor, NSC en CDA zijn hier ook tegen.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:53 schreef Akkerdjie het volgende:
Als je enigszins Europakritisch bent, bijvoorbeeld als je geen Europees leger wil en bijvoorbeeld van ongekozen opperbestuurders af wil kun je niet anders dan keihard populistisch rechts stemmen.
Bijna alle partijen zijn daar tegen toch? VVD, SP en PvdA/GL zijn ook niet voor bv.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee hoor, NSC en CDA zijn hier ook tegen.
Die zitten in een familie die alles waarschijnlijk gaan laten zoals het is. CDA is overigens zeer boervriendelijk, en die krijgen bergen subsidies. Weinig hoop dus. Dat kiezen op families maakt het stemmen raar en de uitvoering log en ingewikkeld.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet direct, maar in zijn algemeenheid is het verhaaltje dat je als je Eurokritisch bent alleen op radicaalrechts kunt stemmen natuurlijk onzin en slachtoffergejank.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bijna alle partijen zijn daar tegen toch? VVD, SP en PvdA/GL zijn ook niet voor bv.
Nee hoor, ik stem enthousiast op D66.quote:
Zo sta ik er ook in.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:27 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet het nu nog steeds niet, ik koos vroeger ook voor iets in het midden, maar dat is er inderdaad niet meer.
Er staan 20 partijen op het stembiljet, dus dan moet je lijst 10 of 11 kiezen.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:27 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet het nu nog steeds niet, ik koos vroeger ook voor iets in het midden, maar dat is er inderdaad niet meer.
Ik overweeg voor het eerst in mijn leven SP te stemmen, aangezien ik nooit niet identitair wil gaan en hun Europese verhaal goed is (oud-links waarvan een aantal punten nu gewoon rechts zijn). Misschien ECR nog, maar het het feit dat ik compleet de andere kant van het spectrum overweeg is een teken dat de EU-verkiezingen totaal andere regels lijken te hebben.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bijna alle partijen zijn daar tegen toch? VVD, SP en PvdA/GL zijn ook niet voor bv.
Of iets links ervan.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:27 schreef tesssssssss het volgende:
quote:
Als je niet weet wat te stemmen of er zit niks bij wat je echt aanspreekt, dan is blanco stemmen een goede optie. Is altijd nog (marginaal) beter dan niet stemmen.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit forum is NWS maar ook achtergronden. Wel behoorlijk actualiteit want verkiezingen.
Voor mezelf heb ik serieus geen idee.
Het allerliefste wil ik gewoon iets van het midden maar voor mijn gevoel is geen enkele partij in het midden.
#teamPvdDquote:
In de eerste paar zinnen dacht ik oprecht dat het om de D-day herdenking ging.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit forum is NWS maar ook achtergronden. Wel behoorlijk actualiteit want verkiezingen.
Voor mezelf heb ik serieus geen idee.
Het allerliefste wil ik gewoon iets van het midden maar voor mijn gevoel is geen enkele partij in het midden.
GC / HELP! Stempas kwijt!quote:Op maandag 3 juni 2024 08:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb de stemkaarten kwijt gemaakt. Vermoedelijk per ongeluk tussen t oud papier terecht gekomen.
En SP ook.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Even naar het gemeentehuisquote:Op maandag 3 juni 2024 08:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb de stemkaarten kwijt gemaakt. Vermoedelijk per ongeluk tussen t oud papier terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |