Tis jammer dat je er lid voor moet zijn, anders wou ik het wel een x meemakenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:37 schreef FYazz het volgende:
[..]
Op Twitter volgens mij niet.
Daar wordt niet over het zetelverlies gesproken, wel wordt reclame gemaakt voor het uitverkochte FvD-strandcongres
Ik niet. Ik vind het maar een eng clubje; Baudet is gewoon een psychoot. Die hoort in een kliniek niet in de politiek.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis jammer dat je er lid voor moet zijn, anders wou ik het wel een x meemaken
Ook al zijn de cijfer 'statisch' je kunt er echt van alles over zeggen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De ene ziet GL/PvdA als 2 partijen en dus allebei (vanwege de fractiescheiding) 4 zetels waardoor PVV uiteindelijk won. De ander ziet het als 1 geheel dus daarom zouden zij de grootste zijn.
Ja, koekie. Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen winst?want als zij waren komen opdagen was de PVV groter of wat bedoel je?
Tja, dan moeten ze de volgende keer lekker op komen dagen, nu doet het er niet meer toe.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, koekie. Dat is precies wat ik bedoel.
PvdD/D66quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik wilde stemmen op de partij die alle subsidies voor boeren in Europa wil afschaffen....
Maar die partij bestaat niet.
En dan hebben ze de degradatie van Vitesse en de zesde plaats voor eeuwige nummer 1 of 2 Ajax nog niet eens meegenomen in hun argumenten. Amateurs…quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:31 schreef FYazz het volgende:
[..]
Bijna 4000 mensen die denken dat er fraude is gepleegd, want Volt heeft wel een zetel en FvD geen.
Naast de standaard complotten over de EU, Soros, WEF etc. zie ik in de reacties dat zelfs de vermissing van Arjen Kamphuis erbij wordt gesleept, want die had zogezegd verkiezingsfraude ontdekt en is nu spoorloos.
Compleet van de wereld die diehard FvD-fanbase.
Goede post. Laatste alinea zou fijn zijn. Samenwerken. Helaas draait het er in de politiek vooral om dat de andere partij niet wint.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:49 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ook al zijn de cijfer 'statisch' je kunt er echt van alles over zeggen.
PvdA-GL is de absolute winnaar.
PVV de grootste winnaar.
Pro-Europese partijen zijn de winnaars. Radicaal-rechts is groter geworden.
Nationaal-conservatief rechts is gedecimeerd (FvD).
BBB ziet de winst als een bevestiging van populariteit en regeringsdeelname. Doch haalt het oude-vertrouwde CDA meer zetels dan BBB en NSC samen.
Al met al is volgens mij de uitslag dat beide flanken wat meer naar elkaar moeten gaan luisteren.
Of het nu gaat om klimaat, migratie of wel/niet intensieve samenwerking in de EU.
Er blijft wel steeds minder over van "de PVV is de grote winnaar" op deze manier.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Pvv heeft maar 3/4e van het aantal zetels van GL behaald
Niet erg toch?quote:Op zondag 9 juni 2024 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Er blijft wel steeds minder over van "de PVV is de grote winnaar" op deze manier.
In de woorden van de Premier der Premiers: mooiquote:Op zondag 9 juni 2024 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Er blijft wel steeds minder over van "de PVV is de grote winnaar" op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |