Goed verhaal.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet eens om hoe of wat, feit dat die Biden al ten tijde van die coup daar bezig was. Dit geeft mij meer leverage in dat de Maidan coup door Obama is opgezet om het Russische kabinet te overthrowen, een pro EU kabinet te laten installeren om vervolgens in oorlog te gaan met Rusland. (ja ja ik weet dat Rusland een "inval" gedaan heeft)
Dit had allemaal al onder Hillary moeten plaatsvinden, echter verwachtte ze niet dat zakenman Trump zou winnen.
Obama heeft ook tal van Arabische lentes gestart en mooie moslimlanden kapot gemaakt zoals Libie. Syrie heeft hij ook geprobeerd door FSA te trainen en te bewapenen. Daaruit is ISIS ontstaan.
Obama/Biden hebben voor veel gekke dingen gezorgd in de wereld.
Genghis > Trump, inderdaad. Kublai was ook wel gangsta. Trump had zelf ook de election gesteald trouwens. Google maar.quote:Je hebt niet eens door dat ik zeg dat Trump vergelijken met mongolen een belediging is voor mongolen. Zo veel geef ik om Trump, hij wordt dit jaar toch geen President, als ze in 2020 al de election konden stealen kunnen ze dat dit jaar toch ook gewoon weer. Ze printen wel wat ballots bij of laten dominion het werk doen. Paar usb sticks erin en hoppa weer paar duizend votes er bij voor ome Biden.
Je hebt dat ook niet nodig om mee te kunnen lezen en meningen te kopiëren.quote:+ Ik heb nog nooit facebook/instagram/twitter gehad. (naja mss troll accountje of voor kijkertjes tweet-posts te kunnen lezen*kuch*)ik doe mijn eigen onderzoek. Al sinds Sandy Hoek. En iets met pot verwijt de ketel.
Tot de volgende emotionele breakdownquote:(Ps. ik kap er ook ff mee voor nu, de baas betaald al enige tijd niet meer om te posten, dat is alleen overdag.was gezellig
)
Reauguren in de tijd van de baas maakt het veel leukerquote:Op maandag 10 juni 2024 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet eens om hoe of wat, feit dat die Biden al ten tijde van die coup daar bezig was. Dit geeft mij meer leverage in dat de Maidan coup door Obama is opgezet om het Russische kabinet te overthrowen, een pro EU kabinet te laten installeren om vervolgens in oorlog te gaan met Rusland. (ja ja ik weet dat Rusland een "inval" gedaan heeft)
Dit had allemaal al onder Hillary moeten plaatsvinden, echter verwachtte ze niet dat zakenman Trump zou winnen.
Obama heeft ook tal van Arabische lentes gestart en mooie moslimlanden kapot gemaakt zoals Libie. Syrie heeft hij ook geprobeerd door FSA te trainen en te bewapenen. Daaruit is ISIS ontstaan.
Obama/Biden hebben voor veel gekke dingen gezorgd in de wereld. Trump is letterlijk een peacekeeper bij deze warmongers.
[..]
Je hebt niet eens door dat ik zeg dat Trump vergelijken met mongolen een belediging is voor mongolen. Zo veel geef ik om Trump, hij wordt dit jaar toch geen President, als ze in 2020 al de election konden stealen kunnen ze dat dit jaar toch ook gewoon weer. Ze printen wel wat ballots bij of laten dominion het werk doen. Paar usb sticks erin en hoppa weer paar duizend votes er bij voor ome Biden.
+ Ik heb nog nooit facebook/instagram/twitter gehad. (naja mss troll accountje of voor kijkertjes tweet-posts te kunnen lezen*kuch*)ik doe mijn eigen onderzoek. Al sinds Sandy Hoek. En iets met pot verwijt de ketel.
(Ps. ik kap er ook ff mee voor nu, de baas betaald al enige tijd niet meer om te posten, dat is alleen overdag.was gezellig
)
Zijn inhoudelijke posts zou ik misschien ook kunnen waarderen, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Reauguren in de tijd van de baas maakt het veel leuker![]()
Kan je inhoudelijke posts wel waarderen
Waar blijft die van jou?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zijn inhoudelijke posts zou ik misschien ook kunnen waarderen, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
quote:Op maandag 10 juni 2024 23:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Reauguren in de tijd van de baas maakt het veel leuker![]()
Kan je inhoudelijke posts wel waarderen
Als je dat al weet, waarom erken je dat dan niet?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama/Biden hebben voor veel gekke dingen gezorgd in de wereld. Trump is letterlijk een peacekeeper bij deze warmongers.
[..]
Je hebt niet eens door dat ik zeg dat Trump vergelijken met mongolen een belediging is voor mongolen. Zo veel geef ik om Trump, hij wordt dit jaar toch geen President, als ze in 2020 al de election konden stealen kunnen ze dat dit jaar toch ook gewoon weer. Ze printen wel wat ballots bij of laten dominion het werk doen. Paar usb sticks erin en hoppa weer paar duizend votes er bij voor ome Biden.
+ Ik heb nog nooit facebook/instagram/twitter gehad. (naja mss troll accountje of voor kijkertjes tweet-posts te kunnen lezen*kuch*)ik doe mijn eigen onderzoek. Al sinds Sandy Hoek. En iets met pot verwijt de ketel.
(Ps. ik kap er ook ff mee voor nu, de baas betaald al enige tijd niet meer om te posten, dat is alleen overdag.was gezellig
)
Omdat Obama de oorlogsmisdadiger er voor gezorgd heeft dat Rusland moest ingrijpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 06:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je dat al weet, waarom erken je dat dan niet?
Eric Holder en Obama zijn ook bezig geweest in Yemen, nou dat was ook een schandaal.quote:Holder repeatedly denied a DOJ cover-up, saying only, “This operation was flawed in concept, as well as in execution.” Bolstered by Obama’s assertion of executive privilege, which prevented future prosecution, Holder refused to turn over documents related to Fast and Furious, infuriating Congressional Republicans, who accused him of concealing administration failures. He was held in contempt of Congress in June 2012, marking the first time an attorney general has been held in criminal contempt.
En dat is heel bijzonder..quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:04 schreef Kijkertje het volgende:
Cherry picking en connecting the dots is niet echt inhoudelijk als je blind bent voor alles wat daar tegenin te brengen is. Er wordt duidelijk naar een conclusie toe geredeneerd die niet verder komt dan dat iets HEEL VERDACHT! is maar dat werkt alleen voor mensen die slecht geinformeerd zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is.
Dat noemen ze dan 'eigen onderzoek doen'![]()
[ afbeelding ]
Het is niet voor niets dat Biden, Obama, Bush en Clinton nooit vervolgd zijn. Er is eenvoudigweg geen bewijs dat ze een misdaad gepleegd hebben. Bij Trump is dat bewijs er wel en dat heeft niets met corrupte rechters/ aanklagers te maken. In criminele zaken is het de Grand Jury die beslist of de aanklacht terecht is en het is een jury die beslist of de verdachte schuldig is. Dat wordt voor het gemak ook altijd weggelaten.
Het is ook niet voor niets dat Trump immuniteit claimt om onder zijn aanklachten uit te kunnen komen. Dat heb je niet nodig als je onschuldig bent.
Dus Poetin is een puppet van Obama?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat Obama de oorlogsmisdadiger er voor gezorgd heeft dat Rusland moest ingrijpen.
Wat doet een Russisch kabinet überhaupt in Oekraïne?quote:Eerst de Russische Kabinet overthrowen
Kiek, daar istie weerquote:door de ingehuurde neo-nazi's van het Azov Brigade laten schieten op diegene die aan het protesteren waren. Om zodoende te laten lijken dat de regering aan het schieten was op de "pro-EU" mensen op de straat.
Kijktipje voor jou.
Obama diegene die onschuldige kinderen vermoorde met drones, de eerste gay president
Je denkwijze is onnavolgbaar....quote:die er niet voor uit durft te komen dat hij getrouwd is met "Big Mike" Michael - Nu Michelle Obama.
Beetje hetzelfde als Briggite Macron die ook een man was in de vroegere jaren. Prima allemaal maar kom er dan ook voor uit als je een LGBTQI agenda pushen. Beetje zwak om zelf in de kast te blijven zitten.
Obama die rijk is geworden door ten tijde van zijn Presidentschap een boekdeal te sluiten voor zijn eigen boek. Obama die FSA bewapende om ISIS te creeren.
Obama die de speech in Cairo gaf om zodoende chaos te creëren in Arabische landen, alle Arabische lentes stammen uit deze speech.
De enige peacekeeper in de wereld is Trump tot heden, alle anderen zitten diep in de pocket bij de wapenindustrie om altijd oorlogen in de wereld te hebben. Obama's derde termijn wordt Biden's dictatuur ook wel eens genoemd. Overal waar Nuland of die andere mafkees komen onstaat oorlog.
Syrie is ook zo'n Arabische Lente waar Obama het toch niet voor elkaar gekregen heeft om Assad the overthrowen, hij sponsorde zelfs fake chemical attack propaganda die door FSA/ISIS werd gebruikt om zodoende meer daadkracht tegen Assad's potentiele downfall te krijgen.
Daarnaast heeft Obama tal van schimmige zaken op zijn naam samen met Eric Holder, denk aan Operation Fast & Furious.
[..]
Eric Holder en Obama zijn ook bezig geweest in Yemen, nou dat was ook een schandaal.
Nu even lekker pizzatje naar binnenwerken!
Oh, wat denken jullie van Obama die EU-diplomaten bespioneerde in 2013? en alle USA/EU burgers tevens. NSA![]()
https://en.wikipedia.org/(...)eillance_disclosures
Journalisten zoals Snowden, Assange.. die engnekken zitten nog achter Assange aan nu!
Maar orangemanbad mean tweeeeeeeets, reeeeeeeeeee. Hushmoney reeeeeeeeeeee.![]()
4 jaar lang had hij de touwtjes in handen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je een aanklager nodig die verkozen word met als doel Biden aan te pakken en die zich vervolgens in allerlei bochten moet wringen om zo iemand als Biden voor het gerecht te krijgen.
En dan het liefst met een zeer partijdige rechter die al meerdere zaken van Biden behandelt die ook nog familie heeft met banden met de Trump campagne. Alleen zo kun je een eerlijk proces hebben tegen Biden en word het vertrouwen in de rechtsstaat herstelt.
En Trump heeft het aantal drone-attacks verdriedubbeld tov Obama. Het enige verschil is dat hij de Obama-regel afschafte dat die gemeld moesten worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
4 jaar lang had hij de touwtjes in handen.
4 jaar lang was hij president.. heeft hij zelf tig aanklagers en rechters aan gesteld en kon hij de hele mikmak voor het gerecht slepen.
Hij deed niks.
Over twee weken!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:41 schreef Kansenjongere het volgende:
Maar na jarenlang afgeven op Obamacare is Trump wel met een veel beter plan gekomen, o, wacht, nee, daar heeft hij nog steeds geen enkel idee voor.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over twee weken!![]()
Net als Trump's infrastructure-plan dat Biden nu wel gerealiseerd heeft ism van de Republikeinen. MAGA-politici stemden natuurlijk tegen maar verkopen het nu voor de verkiezingen wel aan hun aanhang alsof het hun eigen prestatie was.
Zo rolt MAGA![]()
Gesproken over de mensen die het nodig hebben, wat vind jij de sterke en zwakke punten uit het health care plan van Trump?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Inhumane President, geeft liever geld uit aan de neo-nazi's van het azov battalion dan aan mensen die het nodig hebben.
quote:Only 13 House GOP lawmakers voted for the 2021 law to fund roads, rails and bridges, a deal shaped in large part by Senate negotiators whom conservatives mistrust. Some of those 13 left Congress after facing threats from the right and vociferous criticism from former President Donald Trump, who said they should be "ashamed of themselves." The vast majority of Republicans opposed the bill due to the huge price tag, and many simply didn't want to give President Joe Biden a win.
But almost three years later, the slow-moving machinery of the federal purse is kicking into gear. Highway projects in Iowa have already opened, more than a billion dollars have been pledged for a power plant upgrade in California and millions have been slated for a public transit project in South Carolina. There's still a ways to go on most projects, but announcements and preparations have started across the country.
Those battleground Republicans who opposed the law are careful not to tout their personal involvement in it on Capitol Hill -- instead, they're showing up at opening ceremonies and praising the actions of local leaders.
"Since House Republicans have no record of accomplishments, they are trying to falsely take credit for ones that aren't theirs," said Viet Shelton, a spokesperson for House Democrats' campaign arm. "This is exactly the sort of hypocritical behavior that the public hates, and the DCCC will be sure to remind voters of Republicans' do-nothing agenda between now and November."
Hoe vind je die tweets met 10 en 1 likes? Zelfs de amerikanen liken het niet omdat het wss niet klopt.quote:
Ah baardmans heeft weer een hyperig misleidend berichtje gevonden hoor verspreid door Fox Newsquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:18 schreef epicbeardman het volgende:
Biden die vaak de trein nam over de ingestorte baltimore brug, die nooit trein rails heeft gehad.
Zo veel weet die seniele gek van zijn "infrastructure"
[ afbeelding ]
Te dom voor woorden. Ben weer weg hierquote:But these social media posts did not present Biden’s full statement that allowed for some ambiguity; he mentioned commuting by car.
Here’s what he said March 26 at the White House: "At about 1:30, a container ship struck the Francis Scott Key Bridge, which I’ve been over many, many times commuting from the state of Delaware either on a train or by car."
The White House clarified Biden’s comments to the New York Post, which ran a story headlined: "Biden claims he commuted over collapsed Baltimore Key Bridge by train’ many times’ — but it doesn’t have any rail lines."
Bron
En dat prijst hem, het laat zien dat zelfs Trump nog enige mate van eerbied en respect voor de instituties had. De rechterlijke macht inschakelen om je politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is alleen normaal in een bananenrepubliek. Nogmaals er is een grens overgegaan dat heel lelijk kan uitpakken voor de stabiliteit van dat land.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
4 jaar lang had hij de touwtjes in handen.
4 jaar lang was hij president.. heeft hij zelf tig aanklagers en rechters aan gesteld en kon hij de hele mikmak voor het gerecht slepen.
Hij deed niks.
+100!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dat prijst hem, het laat zien dat zelfs Trump nog enige mate van eerbied en respect voor de instituties had. De rechterlijke macht inschakelen om je politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is alleen normaal in een bananenrepubliek. Nogmaals er is een grens overgegaan dat heel lelijk kan uitpakken voor de stabiliteit van dat land.
Waarom vind jij precies dat Trump boven de wet zou moeten staan, net zoals eerder Pol Pot, Mao en Stalin dat dachten?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
+100!
Hij is niet zoals Pol Pot, Mao, Stalin of Biden en andere dictators. Beetje meme's over hilldog en elke Trumper wist dat dit sarcastisch was, een tease.
Projectie is ook de tactiek van de democraten, moet je horen wat voor onzin AOC weer op TV loopt te roepen.
AOC Says Trump Will 'Round Up' His Political Enemies, Throw Her In Jail If He Wins
Nee joh, gaat hij doen wat jullie partij al jaren aan het proberen zijn?
Na dat politieke showproces zou het in de lijn der verwachtingen liggen om dat ook daadwerkelijk te doen. Als het gebeurt dan schreeuwt een ieder weer moord en brand….quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
+100!
Hij is niet zoals Pol Pot, Mao, Stalin of Biden en andere dictators. Beetje meme's over hilldog en elke Trumper wist dat dit sarcastisch was, een tease.
Projectie is ook de tactiek van de democraten, moet je horen wat voor onzin AOC weer op TV loopt te roepen.
AOC Says Trump Will 'Round Up' His Political Enemies, Throw Her In Jail If He Wins
Nee joh, gaat hij doen wat jullie partij al jaren aan het proberen zijn?
Of zoals Biden en Clinton, typisch dat je die niet aanhaalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom vind jij precies dat Trump boven de wet zou moeten staan, net zoals eerder Pol Pot, Mao en Stalin dat dachten?
Vooral niet verder kijken dan je lang is he?!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:26 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
8 laad stations voor 5 miljard, wie was de contractor? Zelensky? Azov picobello?
Iig geen ElonMusk god met duizenden superchargers.
BuildingBad
Gewoon niet begrijpen dat dit weer zo'n punt is die de rechtse propagandisten aangrijpen om lekker negatief over Biden te doen terwijl bij iedere realisatie van een project ze er als de kippen bij zijn om hun onnozele volgvolk wijs te maken dat zij dat geregeld hebben. Campaignen op de prestaties van Biden.quote:Nick Nigro, founder of Atlas Public Policy, said that some of the delays are to be expected. “State transportation agencies are the recipients of the money,” he said. “Nearly all of them had no experience deploying electric vehicle charging stations before this law was enacted.”
Nigro says that the process — states have to submit plans to the Biden administration for approval, solicit bids on the work, and then award funds — has taken much of the first two years since the funding was approved. “I expect it to go much faster in 2024,” he added.
“We are building a national EV charging network from scratch, and we want to get it right,” a spokesperson for the Federal Highway Administration said in an email. “After developing program guidance and partnering with states to guide implementation plans, we are hitting our stride as states move quickly to bring NEVI stations online.”
A White House spokesperson said in an email that the nation’s public charging network has grown substantially since Biden entered office, and that the administration expects the nation to reach the goal of 500,000 charging stations by 2026.
“More Americans are buying EVs every day — with EV sales rising faster than traditional gas-powered cars — as the President’s Investing in America agenda makes EVs more affordable, helps Americans save money when driving, and makes EV charging accessible and convenient," the spokesperson added, noting that the pace of charger installations is increasing.
Bron
Trump laat straks wel zien hoe het moet als hij als convictuhd felon wint. Die heeft ervaring met het bouwen van infrastructuur/mooie golfbanen/mooie housing projecten/grote trump towers en hotels.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vooral niet verder kijken dan je lang is he?!
[..]
Gewoon niet begrijpen dat dit weer zo'n punt is die de rechtse propagandisten aangrijpen om lekker negatief over Biden te doen terwijl bij iedere realisatie van een project ze er als de kippen bij zijn om hun onnozele volgvolk wijs te maken dat zij dat geregeld hebben. Campaignen op de prestaties van Biden.
Zo rolt MAGA
Man man man wat een treurigheid hier![]()
Oh ja ongetwijfeld zal ook Trump met de eer gaan strijken van wat Biden opgebouwd heeft als hij de kans krijgt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump laat straks wel zien hoe het moet als hij als convictuhd felon wint. Die heeft ervaring met het bouwen van infrastructuur/mooie golfbanen/mooie housing projecten/grote trump towers en hotels.
Maar er zijn er dus niet meer dan 8 gebouwd sinds dat Biden in 2020 is geinstalleerd? dat wordt namelijk niet ontkracht in je post.
Hallo meneer de trol, wat leuk dat u er vandaag ook weer bent!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Of zoals Biden en Clinton, typisch dat je die niet aanhaalt.
Ze hebben Trump voor alles en nog wat aangeklaagd en ze hebben hem eindelijk te "pakken" op iets waar zijn advocaten ofzo een pornosterretje wat geld heeft gegeven. Nou poehpoeh.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom vind jij precies dat Trump boven de wet zou moeten staan, net zoals eerder Pol Pot, Mao en Stalin dat dachten?
Ja, waar hebben we het over. Elke presidentskandidaat van de partij die beweert voor normen en waarden te staan loopt wel een keer campagnegeld weg te sluizen naar een pornoster omdat hij even iets anders wilde dan zijn vrouw die toevallig net aan het bevallen was, tocjh?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze hebben Trump voor alles en nog wat aangeklaagd en ze hebben hem eindelijk te "pakken" op iets waar zijn advocaten ofzo een pornosterretje wat geld heeft gegeven. Nou poehpoeh.
En dat het zo lang duurt komt omdat Trump alles aangrijpt om de rechtszaken te vertragen. Best wel vreemd als je beweert onschuldig te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ja, waar hebben we het over. Elke presidentskandidaat van de partij die beweert voor normen en waarden te staan loopt wel een keer campagnegeld weg te sluizen naar een pornoster omdat hij even iets anders wilde dan zijn vrouw die toevallig net aan het bevallen was, tocjh?
Maar dat dit toevallig de eerste zaak is waarvoor Trump veroordeeld is (waarbij je alle eerdere schikkingen gemakshalve even vergeet) doet natuurlijk niets af aan de talloze andere zaken die nog steeds lopen. Je zal maar als een verliefd tienermeisje achter zo'n crimineel aan blijven schuifelen...
Totdat eind deze maand Clarence Tomas zegt van, he wacht eens even. Een President heeft immuniteit. We shall see.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ja, waar hebben we het over. Elke presidentskandidaat van de partij die beweert voor normen en waarden te staan loopt wel een keer campagnegeld weg te sluizen naar een pornoster omdat hij even iets anders wilde dan zijn vrouw die toevallig net aan het bevallen was, tocjh?
Maar dat dit toevallig de eerste zaak is waarvoor Trump veroordeeld is (waarbij je alle eerdere schikkingen gemakshalve even vergeet) doet natuurlijk niets af aan de talloze andere zaken die nog steeds lopen. Je zal maar als een verliefd tienermeisje achter zo'n crimineel aan blijven schuifelen...
Het is ook niet al te snugger om vanuit de dems kant te roepen.quote:If Biden Wrecks Trump’s Presidential Immunity...
Democrats and their friends on the left are hoping against hope that the Supreme Court rules that Donald J. Trump possesses only limited immunity for his presidential actions and is thus subject to prosecution by the Biden administration as well as local and state prosecutors.
As the ancient adage proclaims, be careful what you wish for.
Unless the Supreme Court constructs a bulletproof ruling that shields presidents from endless prosecutions for official acts performed while in office, when elected this fall, Donald J. Trump suddenly will have the power to investigate a wide range of controversial and questionable actions taken by Biden and other previous presidents during their time in office.
There used to be a “constitutional norm” that immunized ex-presidents from prosecution by their successors.
However, Biden administration agencies, including the DOJ, FBI, and DHS, have decided to ignore this centuries-old constitutional norm and wage widespread and unfettered lawfare against former president Donald J. Trump and his supporters. In doing so, they have fundamentally changed the rules of political engagement in America.
On a recent Sunday Futures program hosted by Maria Bartiromo, Eric Trump cautioned that without immunity, former presidents could face endless prosecution. “Joe Biden won’t have one foot outside the White House doors before they begin to go after him ruthlessly,” predicted Eric Trump.
President Trump’s DOJ could “go after Joe Biden for having cocaine in the White House” as well as “raiding his opponent’s home.” Eric Trump suggested that the DOJ could even investigate Biden “for depleting the strategic petroleum reserve two weeks before the primaries in order to boost his standing by lowering gas prices.”
He speculated that the DOJ could pursue charges against former president Obama for “Fast and Furious, where he gives 2,000 weapons to cartel members.” He speculated that the Trump administration could even “go after George Bush for lying about weapons of mass destruction.”
Stephen Miller, a former senior adviser in the Trump White House, suggested that “if they say there’s no immunity for official acts, the moment Joe Biden leaves office, every single red-city and red-state D.A. in the country can charge him for financial crimes related to illegal student loan bailouts ... war crimes related to deaths of service members overseas ... human-trafficking, human-smuggling and, by the way, more election interference than you can even count.”
The Trump DOJ could certainly investigate the possibility that the Biden administration adopted a soft, accommodative approach to our global foe China to protect and enhance Biden family’s financial dealings with that country. The same questions could be raised regarding Biden’s overly protective stance on Ukraine. Would anyone be shocked if the Trump DOJ next spring raids the Penn Biden Center for Diplomacy and Global Engagement at the University of Pennsylvania, searching for evidence of Biden’s self-serving political policies towards these and other countries?
Jim Jordan’s Select Subcommittee on the Weaponization of the Federal Government recently issued a report claiming that Alvin Bragg has been under political pressure from the Biden administration to pursue charges against President Trump on the bookkeeping “hush money” controversy. The report holds Biden culpable for attempting to interfere in the election by keeping his opponent in court.
Prominent legal expert Mike Davis, the former chief counsel for nominations for the Senate Judiciary Committee, has repeatedly stated that the Biden White House, as well as the offices of Alvin Bragg, Letitia James, Fani Willis, and the Arizona A.G., are all involved in “clearly coordinated lawfare and election interference” actions aimed at violating the civil rights of Trump, his aides, and his supporters. By bogging Trump down in court cases, the Biden administration hopes to hamper his ability to campaign effectively.
According to Davis, years ago, Barack Obama, while president, put the machinery in place to weaponize the Justice Department and U.S. intelligence agencies against Democrats’ political adversaries.
To get to the bottom of this criminal conspiracy, Davis says, the House should subpoena former prosecutors like Andrew Weissmann as well as Judges Merchan, Engoron, and Chutkan who oversee what many view as biased prosecutions of the former president and 2024 Republican candidate for president.
He predicts that soon after President Trump is inaugurated on January 20, 2025, his acting attorney general will open a probe into “a criminal conspiracy to interfere in the election.” Davis is calling for “the most severe legal political and financial consequences” for those involved in this blatant election interference.
Davis sees Mark Pomerantz, an attorney instrumental in pressuring Bragg to prosecute Trump in the N.Y. case, as “the weak link to incriminate others” when the Trump DOJ begins its investigations. In his May 2023 congressional testimony, Pomerantz pleaded the Fifth when asked if he broke any laws or violated anyone’s constitutional rights or New York State Bar rules during the Trump investigation.
Davis exhorts House Republicans to grant Pomerantz immunity to speak so he can reveal what he knows about the efforts of the Biden regime and Biden himself to interfere in the 2024 election.
Congressman Jim Jordan reiterated on Fox’s Sunday Morning Futures with Maria Bartiromo that “Alvin Bragg and Jack Smith are in a conspiracy to impact the 2024 election. And Fani Willis is part of this effort as well.”
Already, the hunters are becoming the hunted. Due to pressure from the GOP base, Representative Jim Jordan’s House Weaponization of Government committee is opening an investigation of whether former Biden administration lawyer Matthew Colangelo’s leading role in the Bragg New York trial is further evidence that Biden is using these trials to interfere in the 2024 election.
Also, N.Y. representative Elise Stefanik is demanding that the DOJ investigate various legal chicanery by Jack Smith. Things are already heating up around Smith — he stands accused of evidence-tampering in the Mar-a-Lago Presidential Records Act dispute.
House speaker Mike Johnson recently stated that “the Biden administration is weaponizing our justice system to target President Trump. It’s election interference. It’s borderline criminal conspiracy. American people see right through it. It has to stop.”
Now Missouri attorney general Andrew Bailey announced that he plans to use the Freedom of Information Act to pry loose from the DOJ any information related to “activity and/or communications between Manhattan District Attorney Alvin Bragg, New York Attorney General Letitia James, Special Prosecutor Jack Smith or Fulton County District Attorney Fani Willis related to the investigation or prosecution” of former president Trump.
“The investigations and subsequent prosecutions of former President Donald J. Trump appear to have been conducted in coordination with the United States Department of Justice,” Bailey states. Bailey’s Exhibit A is the role former third-highest-ranking DOJ official Matthew Colangelo is now playing in Manhattan D.A. Bragg’s criminal case, N.Y. v. Trump.
Americans understand that the Democrats and their minions in the DOJ, the FBI, the DHS, the IRS, and other alphabet agencies have abused their powers and violated constitutional norms that go back well over 250 years to prosecute Trump, his lawyers and advisers, and even his grassroots followers.
The American people are demanding accountability and expecting Trump to finally return American governance back to its constitutional roots.
Only by holding accountable those responsible for violating our constitutional norms can we hope to preserve America’s legal traditions.
After all, no one is above the law.
Dat is toch die gast die voor miljoenen aan steekpenningen in ontvangst nam en het niet nodig vond die te vermelden. Logisch als die dikke matties is met Trump, soort zoekt soort.quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Totdat eind deze maand Clarence Tomas zegt van, he wacht eens even. Een President heeft immuniteit. We shall see.
Biden gaat daar niet over zoals je weet maar ongetwijfeld zou zo'n 'integere' president als Trump nooit druk uitoefenen op het DOJ om zijn tegenstanders te vervolgen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:01 schreef epicbeardman het volgende:
Wat zal het lachen zijn als convicted felon wint deze November. Gruwelijk! En als hij verliest dan is het helemaal niet gek dat Biden van een crimineel wint.
Biden kan dus gewoon niet winnen, hij heeft al verloren dankzij het trachten van het opsluiten van de beste President die Amerika ooit heeft gehad.
Schaamteloos als je zo moet "winnen" met politieke aanvallen en zelf geen inhoudelijke punten hebt in je verkiezingscampagne behalve "orangemanbad"
Zelfs vanuit de jilla kan Trump het land beter besturen dan Biden.
Zou mooi zijn die immuniteit. Kan Biden gewoon blijven zitten. Net zoals Trump door zijn VP de stemmen niet laten certificeren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Totdat eind deze maand Clarence Tomas zegt van, he wacht eens even. Een President heeft immuniteit. We shall see.
[..]
Het is ook niet al te snugger om vanuit de dems kant te roepen.
Muuh, als Bush/McCain/Obama/Biden geen veroordeling tegen zich heeft zijn het geen criminelen, dat dat gaat moeilijk he als zij wel immunity hebben.
[ afbeelding ]
Maar laat hem maar deze rechten verliezen, kan ik des te harder lachen als hij wel wint.
Oh ja dan zijn rechters wel in eens corrupt, maar alle democratische rechters zoals die NY sham case doet is niet corrupt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die voor miljoenen aan steekpenningen in ontvangst nam en het niet nodig vond die te vermelden. Logisch als die dikke matties is met Trump, soort zoekt soort.
Nope Merchan heeft persoonlijk geen 'cadeautjes' aangenomen zoals een huis waar zijn moeder gratis kan wonen, een half miljoen voor zijn vrouw's Tea Party, collegegeld voor een neefje, een luxe camper, super de luxe jacht-tripjes en vakanties, het gebruik van een privé-vliegtuig etc etc ....quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh ja dan zijn rechters wel in eens corrupt, maar alle democratische rechters zoals die NY sham case doet is niet corrupt.![]()
Rechters zijn corrupt als ze zich schuldig maken aan corruptie, dat jij graag een oogje toeknijpt als de rechter er de door jou gewenste politieke ideeën op nahoudt is toch echt jouw zwakte.quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh ja dan zijn rechters wel in eens corrupt, maar alle democratische rechters zoals die NY sham case doet is niet corrupt.![]()
Waarom zit Clerence Tomas dan niet in de bak? Als hij zo corrupt is. Moet Biden ook achter hem aangaan?quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Rechters zijn corrupt als ze zich schuldig maken aan corruptie, dat jij graag een oogje toeknijpt als de rechter er de door jou gewenste politieke ideeën op nahoudt is toch echt jouw zwakte.
Waarom denk je zelf? Kom op je kan het!quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zit Clerence Tomas dan niet in de bak? Als hij zo corrupt is. Moet Biden ook achter hem aangaan?
Geen idee, als ze Trump kunnen "pakken" met een sham trial kunnen ze iedereen toch pakken?quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom denk je zelf? Kom op je kan het!
Bananenrepubliek at its finest, natuurlijk weer dems die worden gearresteerd voor absentee ballot fraude.quote:Democratic leaders arrested on charges of election fraud in Connecticut
June 11, 2024 3:07 pm
https://www.washingtonexa(...)n-fraud-connecticut/
Two Democratic city officials and two Democratic campaign workers from Bridgeport, Connecticut, have been arrested and charged with election fraud.
Wanda Geter-Pataky, deputy head of the city’s Democratic Town Committee, city Councilman Alfredo Castillo, Nilsa Heredia, a campaigner for Mayer Joe Ganim, and Josephine Edmonds, a supporter for state Sen. Marilyn Moore, have been charged due to their misuse of absentee ballots during the 2019 mayoral primary race.
In 2019, Ganim won his primary bid against Moore by 270 absentee votes. Moore prompted a trial challenging the election results. The five-week trial included testimony from voters who said Ganim campaign workers picked up their completed absentee ballots, which is a violation of state law. Through their testimonies, it was revealed that ballot applications were improperly distributed and mailed out with address corrections.
Dat is het punt niet, het toont aan dat fraude heel gemakkelijk te plegen is in Amerika. Ik heb 2 jaar geleden nog een topic gemaakt met wel 100 van dit soort zaakjes en ook voor general election. Vele handen maken licht werk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Betreft dat niet de 2019 burgemeester primary en de vervolging wordt ingesteld door een Democratische openbaar aanklager?!
Omdat het systeem volgens jou niet deugt?quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zit Clerence Tomas dan niet in de bak? Als hij zo corrupt is. Moet Biden ook achter hem aangaan?
Wat een nonsens weer. Wat heeft Joe Biden ermee te maken?quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over Hunters zijn sham rechtzaakje.
Wat wel leuk is dat Trump refereert naar mijn post in dit topic over de betalingen vanuit China/Oekraine.
epicbeardman in BNW / VS: Political Wars, Voter Fraud and Secret Agendas #140
Democrats and their fall guy Hunter Biden, zie je wel! niemand staat boven Teh Law!! we laten onze CrackHead ook eventjes aangepakt worden. No one cares. Zelfs Trump niet.
Voor Stephen Miller en wat dat betreft alle MAGA's was geen enkele handelswijze/uitspraak goed geweest natuurlijk.quote:Grand juries can refuse to indict when the evidence is unconvincing. The Bill Barr Justice Department investigated former FBI Deputy Director Andrew McCabe, a frequent Trump critic, for two years over allegedly inaccurate statements he made to FBI investigators around the time of the 2016 election. Trump repeatedly and publicly demanded that McCabe be arrested, but the DOJ closed the investigation without charges after a Washington, DC grand jury reportedly refused to indict.
Judges are another guardrail against prosecutorial abuse. They can dismiss criminal charges for a variety of reasons, including lack of evidence, mistake of law, or selective prosecution. Then there are juries, who are famously independent and can only find a defendant guilty if the crime is proven beyond a reasonable doubt, and must do so unanimously. Just a single juror can thwart a guilty verdict and create a hung jury.
Niemand is zo gek om al je (doorgaans onbetrouwbare) linkjes door te nemen natuurlijk dus zonde van je tijd. Dat er fraude gepleegd wordt weet iedereen. Het feit dat er mensen op betrapt worden (en ja ook veroordeeld) is overigens alleen maar een teken dat het systeem werkt en zo makkelijk is dat dus helemaal nietquote:Op woensdag 12 juni 2024 00:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, het toont aan dat fraude heel gemakkelijk te plegen is in Amerika. Ik heb 2 jaar geleden nog een topic gemaakt met wel 100 van dit soort zaakjes en ook voor general election. Vele handen maken licht werk.
epicbeardman in BNW / VS: Political Wars, Voter Fraud and Secret Agendas #131
Heb je je eigen linkjes zelf wel gelezen of ben je gewoon afgegaan op de titel en dacht je gelijk 'FRAUDE!!'quote:Officials said the burglary did not impact the election Tuesday in any way.
Barron noted that the stolen equipment can't be used for other purposes as they do not connect to the internet.
"I'm sure whoever took them had no idea what was in that case," he said. "A Palm Pilot from 2000 is probably more sophisticated than those things. They're pretty primitive pieces of equipment."
The stolen computers are part of the state's 17-year-old voting system that is set to be replaced statewide before the March presidential primary. The new voting system will feature iPads for voter registration check-ins, which will come with additional security capabilities.
Toch bijzonder dat de door Trumps team geselecteerde juryleden ook met die sham mee zijn gegaan. En de verdediging ook, wat dat betreft.quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geen idee, als ze Trump kunnen "pakken" met een sham trial kunnen ze iedereen toch pakken?
Klopt weer eens helemaal niets vanquote:
Alsof een convicted felon een kans maakt tegen iemand die al eerder op dubieuze manier de winst behaalde.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Klopt weer eens helemaal niets van![]()
Dit was pas de eerste aanklacht. Er loopt nog steeds een onderzoek en meer aanklachten zullen wsl volgen.
[ x ]
Komt nog eens bij dat het David Weiss (Republikein) was die Hunter Biden onderzocht die al onder Trump is aangesteld bij het DOJ en als Special Counsel werd aangewezen door Merrick Garland. Kan je nagaan! Joe Biden had hem makkelijk kunnen ontslaan toen hij president werd (dat recht heeft een president als hij gekozen wordt) en daarmee zou het onderzoek naar zijn zoon gestopt zijn. Heeft-ie niet gedaan want itt Trump is Joe Biden wel een integere president.
Ongetwijfeld zal Trump wel alle DOJ-aanklagers ontslaan die hem onderzoeken als hij de verkiezingen wint om daarmee al zijn lopende aanklachten onder het tapijt te schuiven wat dan ook de voornaamste reden is dat hij zich weer kandidaat stelde en intussen de rest van zijn rechtszaken (met behulp van de SC en een Trump-gezinde rechter) heeft weten te vertragen tot na de verkiezingen.
Zo rolt MAGA!
https://www.newsweek.com/(...)ue-signature-1541773quote:Pennsylvania's Supreme Court issued a unanimous ruling on Friday that prohibits counties from rejecting mail-in ballots in which the voter's signature doesn't match their voter registration.
Heb je het nu over diezelfde Trump die zeven kleuren stront scheet toen zijn vrindjes van Fox & Friends vroegen of hij de Epstein documenten zou vrijgeven?quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:13 schreef epicbeardman het volgende:
Kevin Spacey confirms he was on a plane with Bill Clinton, Jeffrey Epstein and 'young girls'
Eigenlijk moeten ze ook achter Billeke aangaan, die ten tijde zijn Presidentschap al vreemd ging.
Nu Spacey dit zegt, lijkt mij genoeg reden om verder te zoeken.
Het is alleen jammer dat FBI/CIA e.d. de elite onder Epstein verborgen houdt.
Inb4 Trump plaatjes met Epstein, ja die ken ik ook wel hoor. Maar iedereen wilde en wil nog steeds op de foto met Trump, Trump is nog nooit meegevlogen dus wist waarschijnlijk ook niet wat Epstein allemaal door de jaren heen deed. Trump is bij zo veel gatherings geweest dat hij ongeheid deze enge Epstein wel een keer tegen zou zijn gekomen.
Ook zo'n doofpot die Epstein case
Geloof mij maar, als Trump er ook bij zat had Spacey het echt wel verteld hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heb je het nu over diezelfde Trump die zeven kleuren stront scheet toen zijn vrindjes van Fox & Friends vroegen of hij de Epstein documenten zou vrijgeven?
Waarom scheet Trump dan zeven kleuren stront toen hij die vraag nota bene in zijn safe space kreeg?quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geloof mij maar, als Trump er ook bij zat had Spacey het echt wel verteld hoor.
Maar hij noemt toch echt Bill Clinton, de man van de vrouw met de "snuke"
quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom scheet Trump dan zeven kleuren stront toen hij die vraag nota bene in zijn safe space kreeg?
Nee joh je vergist je. Trump is degene die incontinent is als gevolg van langdurig drugsgbruik:quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
De enige die zeven kleuren stront schijt is Biden, ten eerste omdat hij een incontinente seniele gek is en ten tweede omdat hij lijkt te verliezen van een convicted felon.
Het hele team van hem loopt met zakken pampers rond voor als hij weer poepje of plasje heeft laten lopen.
Hoezo jaagt Biden ons WW3 in?quote:Op donderdag 13 juni 2024 06:23 schreef UncleScorp het volgende:
Liever een luier dragende bejaarde dan een seniele bejaarde die geilt op oorlog en ons WO3 injaagt.
Nogmaals Biden for president, finish what you started...let the world burn and America make money on it.
Tja ooit dachten de Democraten (en ook de Republikeinen) dat dat soort straffen hielp bij de bestrijding van drugs. Inmiddels zijn ze wijzer geworden. In die tijd was Biden ook tegen abortus. Inmiddels is hij wijzer geworden. Sommige mensen worden wijzer, sommigen niet.quote:
Feiten zijn uiteindelijk ook maar een mening, toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer neutrale en totaal niet vooringenomen bron.
Ik herpost deze post nog een keer, er is helaas geen reactie op gekomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niemand is zo gek om al je (doorgaans onbetrouwbare) linkjes door te nemen natuurlijk dus zonde van je tijd. Dat er fraude gepleegd wordt weet iedereen. Het feit dat er mensen op betrapt worden (en ja ook veroordeeld) is overigens alleen maar een teken dat het systeem werkt en zo makkelijk is dat dus helemaal niet![]()
De grote vraag is of het aantal frauduleuze stemmen de uitslag beinvloed heeft. Dus als je er eentje uithaalt (je allerbeste voorbeeld!) die daar enigszins aan voldoet zou mooi zijn. En kom dan niet aan met het verhaal dat duizenden doden zouden hebben gestemd (zoals in een eerdere post van je) want dat verhaal is al lang ontkracht.
En ik stel de vraag maar weer eens: heb je enig idee welke controlemechanismes er ingebouwd zijn om fraude te voorkomen? Weet je uberhaupt hoe het systeem werkt daar? Want ik heb de indruk van niet. Vertel anders even hoe je precies 'makkelijk' fraude kan plegen zonder gepakt te worden. Moet toch een kleine moeite zijn.
Ook in dit geval is er geen enkel bewijs van grootschalige fraude die aangetoond kan worden voor de rechter waar Trump & Co toch alle gelegenheid voor hebben gehad (61! zaken afgewezen) en nee dat waren niet alleen Obama-rechters maar ook gewoon Trump-rechters. Je kan niet altijd maar de schuld blijven afschuiven op rechters alleen maar omdat uitslag je niet aanstaat. Je moet toch echt met bewijs komen.
Anders zou je alle verkiezingen als frauduleus kunnen aanmerken behalve als Trump wint en waarom zouden die dan niet frauduleus zijn om dezelfde redenen?
Aanvullend: ik heb uit nieuwsgierigheid en tegen beter weten in toch maar even een willekeurige link in je lijstje aangeklikt die het trouwens niet deed maar afgaand op je bijgevoegde titel kwam ik bij dit artikel:
[ x ]
En wat lees ik daar?
[..]
Heb je je eigen linkjes zelf wel gelezen of ben je gewoon afgegaan op de titel en dacht je gelijk 'FRAUDE!!'![]()
Man man man wat een treurigheid weer ...
Niks geleerd ...
Nope dat vergeet hij niet 'even'. Als je goed oplet zie je dat Schumer vergat Pelosi aan te kondigen na zijn toespraak en die wordt daar door Biden aan herinnerd door een uitnodigend gebaar naar de lessenaar en je ziet dat Schumer dat ook doet. Oud filmpje uit 2022 ook weer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:52 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Biden vergeet even dat hij net de hand heeft geschud van Schumer. We kunnen nu vast stellen dat Biden een slechter geheugen heeft dan een goudvis. Maar maakt u zich vooral geen zorgen, hij is slechts de president van het machtigste land ter wereld.
Met een filmpje uit een andere hoek waar je ook ziet dat Schumer het zich daardoor ineens herinnert.quote:As the video shows, Biden did raise his hand a second time after having shaken Schumer’s hand already. But we have no way of determining if he “immediately forgot,” as has been claimed, or if he raised his hand for another purpose -- for example, to motion Schumer back to the podium.
Bron
Heul wel, beta leza gijquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik herpost deze post nog een keer, er is helaas geen reactie op gekomen.
?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Alweer dit selectieve knip- en plakwerk?
Er is niets geknipt en geplakt, volgens de fektjek is slechts de datum niet kloppend. Ik heb wel hard moeten lachen om de spin dat het slechts om een vergissing zou gaan. Alsof Biden in 2022 nog volledig bij de pinken was lmao.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Alweer dit selectieve knip- en plakwerk?
Wel schattig hoe kinderlijk je eenvoudig voor een fake video valtquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:41 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Die ziet er gezond uit joh die Biden, nog helemaal bij de pinken die haalt de volgende 4 jaar wel zonder problemen………
Even serieus dit kan toch echt niet meer, waarom zetten de democraten geen andere kandidaat neer? Ik heb liever dat de Republikeinen winnen en voor de republikeinen is het beter als Biden blijft zitten maar als je hier naar kijkt dan weet je toch dat het mentaal over en uit is voor Biden.
Als justitie je laat gaan omdat je te seniel bent om voor de rechter te verschijnen, waarom denken mensen dat zo’n persoon dan wel geschikt is om een land te leiden?
Zelfs Kamala Harris een vrouw die is geselecteerd door Biden vanwege het feit dat ze een vrouw is en een kleurtje heeft zou het zoveel beter doen dan Biden.
Ik vind het echt ronduit eng dat dit wandelend lijk word beschermd door de media alsof het niet duidelijk is wat hier gaande is. Echt verschrikkelijk dit.
Wat is er fake aan die video?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wel schattig hoe kinderlijk je eenvoudig voor een fake video valt
Eigenlijk wel zoals verwacht eigenlijk.
Lol, dat komt van de persoon die letterlijk 2 jaar lang geloofde in de wilde complottheorie dat Trump samen heeft gewerkt met de Russen om de verkiezingen van Clinton te stelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wel schattig hoe kinderlijk je eenvoudig voor een fake video valt
Eigenlijk wel zoals verwacht eigenlijk.
Dat was gewoon feitelijk. Letterlijk het Mueller rapport. Samenwerking wel, samenzwering nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, dat komt van de persoon die letterlijk 2 jaar lang geloofde in de wilde complottheorie dat Trump samen heeft gewerkt met de Russen om de verkiezingen van Clinton te stelen.
Zo trolt domrechts.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat was gewoon feitelijk. Letterlijk het Mueller rapport. Samenwerking wel, samenzwering niet
En jij brengt dat nog steeds op, terwijl je weet dat je liegt. Al die jaren na dato. Godsamme
Echt he?! Stug blijven volhouden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat was gewoon feitelijk. Letterlijk het Mueller rapport. Samenwerking wel, samenzwering niet
En jij brengt dat nog steeds op, terwijl je weet dat je liegt. Al die jaren na dato. Godsamme
quote:1. Trump was receptive to a Campaign national security adviser's (George Papadopoulos) pursuit of a back channel to Putin.
2. Kremlin operatives provided the Campaign a preview of the Russian plan to distribute stolen emails.
3. The Trump Campaign chairman and deputy chairman (Paul Manafort and Rick Gates) knowingly shared internal polling data and information on battleground states with a Russian spy; and the Campaign chairman worked with the Russian spy on a pro-Russia "peace" plan for Ukraine.
4. The Trump Campaign chairman periodically shared internal polling data with the Russian spy with the expectation it would be shared with Putin-linked oligarch, Oleg Deripaska.
5. Trump Campaign chairman Manafort expected Trump's winning the presidency would mean Deripaska would want to use Manafort to advance Deripaska's interests in the United States and elsewhere.
6. Trump Tower meeting: (1) On receiving an email offering derogatory information on Clinton coming from a Russian government official, Donald Trump Jr. "appears to have accepted that offer;" (2) members of the Campaign discussed the Trump Tower meeting beforehand; (3) Donald Trump Jr. told the Russians during the meeting that Trump could revisit the issue of the Magnitsky Act if elected.
7. A Trump Campaign official told the Special Counsel he "felt obliged to object" to a GOP Platform change on Ukraine because it contradicted Trump's wishes; however, the investigation did not establish that Gordon was directed by Trump.
8. Russian military hackers may have followed Trump's July 27, 2016 public statement "Russia if you're listening ..." within hours by targeting Clinton's personal office for the first time.
9. Trump requested campaign affiliates to get Clinton's emails, which resulted in an individual apparently acting in coordination with the Campaign claiming to have successfully contacted Russian hackers.
10. The Trump Campaign--and Trump personally--appeared to have advanced knowledge of future WikiLeaks releases.
11. The Trump Campaign coordinated campaign-related public communications based on future WikiLeaks releases.
12. Michael Cohen, on behalf of the Trump Organization, brokered a secret deal for a Trump Tower Moscow project directly involving Putin's inner circle, at least until June 2016.
13. During the presidential transition, Jared Kushner and Eric Prince engaged in secret back channel communications with Russian agents. (1) Kushner suggested to the Russian Ambassador that they use a secure communication line from within the Russian Embassy to speak with Russian Generals; and (2) Prince and Kushner's friend Rick Gerson conducted secret back channel meetings with a Putin agent to develop a plan for U.S.-Russian relations.
14. During the presidential transition, in coordination with other members of the Transition Team, Michael Flynn spoke with the Russian Ambassador to prevent a tit for tat Russian response to the Obama administration's imposition of sanctions for election interference; the Russians agreed not to retaliate saying they wanted a good relationship with the incoming administration.
Bron
En het nog blijven verdedigen ook he, na alles wat er naar buiten gekomen is. Je bent er met open ogen ingetrapt en zelfs Müller kon zijn beschuldigingen niet hard maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zie de punten hierboven uit Mueller's rapport. Het was alleen geen conspiracy.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En het nog blijven verdedigen ook he, na alles wat er naar buiten gekomen is. Je bent er met open ogen ingetrapt en zelfs Müller kon zijn beschuldigingen niet hard maken.
Nog maar even een reminder:quote:Former special counsel Robert Mueller pushed back against U.S. President Donald Trump’s characterizations of his 22-month investigation, telling lawmakers on Wednesday that he did not evaluate “collusion” with the Russian government, and confirming that his report did not conclude that there was “no obstruction” of the probe.
“The president was not exculpated for the acts that he allegedly committed,” Mueller told the House judiciary committee, adding that Trump could theoretically be indicted after he leaves office.
“We did not address ‘collusion,’ which is not a legal term,” Mueller added. “Rather, we focused on whether the evidence was sufficient to charge any member of the campaign with taking part in a criminal conspiracy. It was not.”
Bron
Het commentaar dat hij 'frozen' zou zijn is fake. Het suggereren dat hij niet meer weet wat er gebeurt is fake.quote:
quote:“Unfortunately, some of President Biden’s right-wing critics don’t respect their readers or themselves and resort to misinformation and cheap fakes because his performance in office — fueling the strongest economic growth in the world, bringing violent crime to historic lows, and advancing our national security in the world — is so threatening to them that they feel a need to make things up,” deputy White House press secretary Andrew Bates said in a statement. “It’s also telling that President Biden’s critics believe that giving a thumbs up to a skydiver or taking the time to thank veterans in Normandy is somehow negative.”
Dat van die crop kan ik me in vinden maar die dans video is niets fake aan. Je bent het niet eens met de invulling die sommige er aan geven en noemt die invulling nu fake maar zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het commentaar dat hij 'frozen' zou zijn is fake. Het suggereren dat hij niet meer weet wat er gebeurt is fake.
Hij danst niet mee. Nou poeh ... So what![]()
Wel meer mensen staan niet te dansen. Ook 'frozen'?
[ x ]
[..]
[ x ]
Het is gewoon dé manier om het domvolk wijs te maken dat er iets mis is met Biden's mentale capaciteiten en het werkt.
Het andere filmpje heeft nu op Twitter een Community Note gekregen:
[ x ]
2 mensen aan de rechterkant en een paar achterin staan ook stijf stil. Is daar ook niemand thuis?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat van die crop kan ik me in vinden maar die dans video is niets fake aan. Je bent het niet eens met de invulling die sommige er aan geven en noemt die invulling nu fake maar zo werkt het niet natuurlijk.
Jij noemde die video fake. Maakt dat de video fake?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
2 mensen aan de rechterkant en een paar achterin staan ook stijf stil. Is daar ook niemand thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |