Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Awwquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar goed, dan zou er weer een bejaarde ziedend boos worden.
Iedereen mag zijn eigen tt kiezen
♡♡♡♡![]()
smakelijk!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mahi mahi is er, lekker smikkelenSmile, it's free therapy.![]()
waaaaat zo eentje die ik dus uit de supermarkt haal en jong belegen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb kapot veel zin in een kaasplakDo what you love, love what you do!![]()
Smakelijk!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mahi mahi is er, lekker smikkelen♡♡♡♡![]()
Ga maken/halen dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb kapot veel zin in een kaasplakI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Gewoon zo’n cheape van de appiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
waaaaat zo eentje die ik dus uit de supermarkt haal en jong belegen?geen idee waarvan die gemaakt word
![]()
Zo erg stink ik ook weer nietquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
hahaha. je word genaaid bij het leven. maarja tis wat het is, keuringsdienst van waarden ben ik fan van.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon zo’n cheape van de appiegeen idee waarvan die gemaakt word
Do what you love, love what you do!![]()
Wow, praat je zo tegen mensen die ouder dan jij zijn?quote:
Je wordt sowieso genaaidquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. je word genaaid bij het leven. maarja tis wat het is, keuringsdienst van waarden ben ik fan van.♡♡♡♡![]()
@JustinK , als je klaar bent met kantjes afsteken bij @greysbonesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:59 schreef kree het volgende:
lol
https://youtube.com/shorts/hR7wnI4Sk-g?si=haXnDUhyByjjH7jj![]()
![]()
met alles wel denk, kunst is zorgen dat je niet te hard genaaid wordt hahahahaquote:
echt als er nu vegetariër komen dan ga ik beetje kotsen.
HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
De jeugd is zo onbeleefd tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow, praat je zo tegen mensen die ouder dan jij zijn?
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Uh? Omdat ik een kaasplak lekker vind? Jij hebt het over de kaassoufle das wat anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. je word genaaid bij het leven. maarja tis wat het is, keuringsdienst van waarden ben ik fan van.![]()
Ja!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow, praat je zo tegen mensen die ouder dan jij zijn?![]()
O vegetariër present. Steek die vinger maar in je keel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:43 schreef kree het volgende:
echt als er nu vegetariër komen dan ga ik beetje kotsen.
Hahahaha![]()
Kaas die op zondag door de heer gezegend is is sws beterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Inb4 monoloog dat de kaas die Kree eet veel beter is en dat we die allemaal moeten eten![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je worst lustquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O vegetariër present. Steek die vinger maar in je keel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2024 13:51:52 ]![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat je worst lust
Ohhhh daar kauw ik niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lastigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
met alles wel denk, kunst is zorgen dat je niet te hard genaaid wordt hahahaha♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu zitten we weer de hele dag met een geile ouwe vent opgescheept![]()
![]()
What else is new?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu zitten we weer de hele dag met een geile ouwe vent opgescheept
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
ja sorry. hoewel ik er mening over heb, maar had geen zin om vegetariër en vleeseter discussie aan te gaan
HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Dat zitten jullie per definitiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu zitten we weer de hele dag met een geile ouwe vent opgescheept
En da's best vaak.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen als jij online bent, toch?I'm surrounded by morons!
Hahaha die ga jij ook nooit van mij winnen hahahaha irl.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:56 schreef kree het volgende:
ja sorry. hoewel ik er mening over heb, maar had geen zin om vegetariër en vleeseter discussie aan te gaan
Hahahaha![]()
Moet je eens met hem gaan whatsappen… niet te doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen als jij online bent, toch?![]()
Waarom moeten wij een fuck geven of iemand vegetariër is of niet?
Dat moet diegene toch lekker zelf weten![]()
hmmmmmmssssssquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Denk dat ik vanavond weer een chill in je badjas avondje ga doen NAAKT @:Kree
hahaha gek, ik zou dat Nooit zo doen zonder ik iemand beter ken enzo
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je eens met hem gaan whatsappen… niet te doen
Nouja een fuck geven zou ik niet zo erg vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat moet diegene toch lekker zelf weten![]()
![]()
Da's een maispannekoek.quote:I'm surrounded by morons!
juist, fuck het, al dat gezeik er ook overquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat moet diegene toch lekker zelf wetenen Vega shit die 20x duurder is.
Ik ben gewoon voor het normale
Buk maar eens eventjes danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja een fuck geven zou ik niet zo erg vinden![]()
Oh haiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja een fuck geven zou ik niet zo erg vinden
Jij bent voor het normale maar je gedraagt je wel als een jehova getuige hier klopt iets niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
juist, fuck het, al dat gezeik er ook overen Vega shit die 20x duurder is.
Ik ben gewoon voor het normale![]()
Heb je er wel eens over nagedacht dat jouw definitie van normaal misschien afwijkend is?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
juist, fuck het, al dat gezeik er ook overen Vega shit die 20x duurder is.
Ik ben gewoon voor het normaleI'm surrounded by morons!
Maar geen hai.quote:I'm surrounded by morons!
nee toch niet want die willen mensen overtuigen en zo niet dan is het klaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent voor het normale maar je gedraagt je wel als een jehova getuige hier klopt iets niet.
ik zeg wel wat ik denk he? of anderen het er niet mee eens zijn? tja das ander verhaal
mogen ze het oneens zijn... tuurlijk anders zijn we allemaal hetzelfde
Jawel hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Isti beetje op hoogte dan? Ik ben 179 lang![]()
Denk het niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu komt @:JustinK me stompen![]()
Nee man. Als iemand dat niet is ben ik het welquote:![]()
Ik probeer iets op papier te zetten, maar het gaat minder makkelijk dan ik dacht. Terwijl het om mijn eigen levensverhaal gaat. Dan zou je toch denken dat het er zo uit rolt. Maar ergens stokt de boel.![]()
Weg leggen en later weer proberenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:06 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Nee man. Als iemand dat niet is ben ik het wel![]()
Ik probeer iets op papier te zetten, maar het gaat minder makkelijk dan ik dacht. Terwijl het om mijn eigen levensverhaal gaat. Dan zou je toch denken dat het er zo uit rolt. Maar ergens stokt de boel.![]()
![]()
Ja idd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Weg leggen en later weer proberen![]()
![]()
ik weet niet hebben jullie ook zoiets met deze topics van wie je dan schattig vind of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:09 schreef kree het volgende:
ik weet niet hebben jullie ook zoiets met deze topics van wie je dan schattig vind of niet?![]()
nou laten we maar niet doen ook dat, ik vind meeste wel leuk zolang ze leuk doen denk ofzo? en paartjed die meer aardig.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:10 schreef kree het volgende:
hmmmms lijstje maken is denk beetje gevoelig. hahaha
![]()
Er wordt veel onderscheid gemaakt ja. Gaat vanzelf. Zoveel invloeden ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:09 schreef kree het volgende:
ik weet niet hebben jullie ook zoiets met deze topics van wie je dan schattig vind of niet?
Usernaam, ui, is het wel echt of een act. Kloon of niet.
Hoe reageert betreffende user op je. Hoe was de eerdere reactie en ga maar zo door.![]()
Echt hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De jeugd is zo onbeleefd tegenwoordig
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:10 schreef kree het volgende:
hmmmms lijstje maken is denk beetje gevoelig. hahaha
![]()
![]()
Heb je van mij al een profileschets gemaakt ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:13 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Er wordt veel onderscheid gemaakt ja. Gaat vanzelf. Zoveel invloeden ook.
Hoe reageert betreffende user op je. Hoe was de eerdere reactie en ga maar zo door.![]()
ja zekers. je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:13 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Er wordt veel onderscheid gemaakt ja. Gaat vanzelf. Zoveel invloeden ook.
Hoe reageert betreffende user op je. Hoe was de eerdere reactie en ga maar zo door.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij was dat al een tijdje duidelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik denk dat Monsterkoekie een vrouw is![]()
![]()
Ja. Dat doe ik bij iedereen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je van mij al een profileschets gemaakt ?
Heel vermoeiend, maar gaat vanzelf.![]()
Kan ik een beroep doen op de wet openbaarheid van bestuur?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:14 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ja. Dat doe ik bij iedereen.
Heel vermoeiend, maar gaat vanzelf.![]()
![]()
Dat kan altijd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan ik een beroep doen op de wet openbaarheid van bestuur?![]()
En ik maar denken dat je gewoon flinke moobs hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al een tijdje duidelijk
Aardappel!quote:
Door jou krijg ik steeds zin in friet/patatTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
gezeik over profiel ook. eigebnlijk zou iedereen hier maar 1 keer acount aan moeten kunnen maken he....
weet kan niet. naar dat is ideale wereld, enne. ok mij boeit t niet want heb het nooit veranderen. tja. soms ben je natuurlijk het lulletje of de klootzak of de zeikerd hier op topic. ipv te zeggen,,,,
maak lekker nieuwe aan joh. en kun je weer bijdehand doen.
dit is fictief btw, maar zo gaat het.Do what you love, love what you do!![]()
Laat mijn tieten hier eens buitenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je gewoon flinke moobs hebt.![]()
![]()
Ik bied hierbij mijn excuses aan je tieten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Laat mijn tieten hier eens buitenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ze zeggen dat je het wel moet menen anders telt het nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik bied hierbij mijn excuses aan je tieten.![]()
Doe ik een keer aardig is het weer niet goed.
Therethere.gifquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:19 schreef aeque het volgende:
Doe ik een keer aardig is het weer niet goed.![]()
Ovenschotels ook welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aardappel!
Door jou krijg ik steeds zin in friet/patat
Die zijn niet met aardappel denk ik?quote:
Ken eigenlijk alleen de film, maar denk bij american pie eerder aan appeltaarten enzo.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Naam eindigt op -e, dus vrouw!quote:
nou het grappige is, ik zat dat dus ook ff na te zoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zijn niet met aardappel denk ik?
Ken eigenlijk alleen de film, maar denk bij american pie eerder aan appeltaarten enzo.
appeltaart denk. LOL
maarja joh blijft toch mooie scene. maar vraag me wel af hoe kom je erop in t script........ mooie films btw allen.Do what you love, love what you do!![]()
Blijkbaar is dat zo, mevrouw.quote:I'm surrounded by morons!
Hahaha dat was toch zo bij Franse en Duitse zelfstandige naamwoorden?quote:
Denk nu pas aan jouw naam en van @kree
Mss ben ik wel non binair of identificeer ik mij niet als vrouw. Weet jij veel.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Ik wilde oorspronkelijk mij registeren als devzere maar dat werd dan te verwarrend, dus maar een mannelijke -o genomen
![]()
nee hoor want ok dan zeg ik dingen verkeerd wat kan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent voor het normale maar je gedraagt je wel als een jehova getuige hier klopt iets niet.
maar ok serieus ff vraag dan, waarom denk je dat?Do what you love, love what you do!![]()
TV 's kunnen niet te groot zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Yes, alles werkt! Blij met mn slimme tv.![]()
Behalve dat hij nu iets te groot is, maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK , als je klaar bent met kantjes afsteken bij @:greysbones![]()
![]()
Kijk maar uit, heb je straks ook nog last van je nek als je een te grote tv hebt.quote:
Als ik de tv niet geheel kan zien met mijn verweg oog. Dan is de tv te groot.quote:
Daar heb ik mijn tv op uit gezochtTrotste mama van Ambar
Heb jij een verweg oog en een dichtbij oog?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik de tv niet geheel kan zien met mijn verweg oog. Dan is de tv te groot.
Daar heb ik mijn tv op uit gezocht
Dan heb ik een extra massage nodigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, heb je straks ook nog last van je nek als je een te grote tv hebt.![]()
![]()
Ja heel praktisch. Notquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij een verweg oog en een dichtbij oog?Trotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. AardappelSchotel / 38 / +0 / +38 / 257 / 280
2. JustinK / 20 / +0 / +20 / 165 / 172
3. kree / 20 / +0 / +20 / 167 / 192
4. Jacquelinehasselbaink / 17 / +0 / +17 / 95 / 96
5. KoningWouter / 17 / +0 / +17 / 43 / 57
6. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +12 / 101 / 110
7. M_0_0_N / 12 / +0 / +12 / 14 / 18
8. KillemWieft / 11 / +0 / +11 / 21 / 25
9. MizzezAmy / 10 / +0 / +10 / 93 / 101
10. loveyoulongtime / 6 / +0 / +6 / 60 / 64
11. Dr.Mikey / 6 / +0 / +6 / 34 / 38
12. BPS70 / 6 / +0 / +6 / 125 / 126
13. maily / 5 / +0 / +5 / 33 / 34
14. Shii / 5 / +0 / +5 / 61 / 64
15. CrazyMind / 4 / +0 / +4 / 98 / 102
16. Kissingbird / 2 / +0 / +2 / 149 / 154
17. HappyCharly / 2 / +0 / +2 / 101 / 102
18. Stoorzendert / 2 / +0 / +2 / 25 / 29
19. hemarookworst / 1 / +0 / +1 / 34 / 36
20. mario390 / 1 / +0 / +1 / 26 / 31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:homijn heeft wel echt historisch gezien de beste grap ooit gemaakt in DTS met zijn Monitor-staakt-gele-hesjes-epistel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was echt next level.Er was ook nog het Dode Forumspel: ONZ / [DFS] Het Dode Forumspel
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik beetje op liefde gezichtje ofzo en vrouw enzo, ....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik de tv niet geheel kan zien met mijn verweg oog. Dan is de tv te groot.
Daar heb ik mijn tv op uit gezochtDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. AardappelSchotel / 38 / +0 / +38 / 257 / 280
2. JustinK / 20 / +0 / +20 / 165 / 172
3. kree / 20 / +0 / +20 / 167 / 192
4. Jacquelinehasselbaink / 17 / +0 / +17 / 95 / 96
5. KoningWouter / 17 / +0 / +17 / 43 / 57
6. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +12 / 101 / 110
7. M_0_0_N / 12 / +0 / +12 / 14 / 18
8. KillemWieft / 11 / +0 / +11 / 21 / 25
9. MizzezAmy / 10 / +0 / +10 / 93 / 101
10. loveyoulongtime / 6 / +0 / +6 / 60 / 64
11. Dr.Mikey / 6 / +0 / +6 / 34 / 38
12. BPS70 / 6 / +0 / +6 / 125 / 126
13. maily / 5 / +0 / +5 / 33 / 34
14. Shii / 5 / +0 / +5 / 61 / 64
15. CrazyMind / 4 / +0 / +4 / 98 / 102
16. Kissingbird / 2 / +0 / +2 / 149 / 154
17. HappyCharly / 2 / +0 / +2 / 101 / 102
18. Stoorzendert / 2 / +0 / +2 / 25 / 29
19. hemarookworst / 1 / +0 / +1 / 34 / 36
20. mario390 / 1 / +0 / +1 / 26 / 31Hoi Monitor, jij hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, af en toe haal ik hem eruit![]()
![]()
Ik gun je er wel 1quote:
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik stond niet eens in de stand vermeldquote:![]()
@JustinK nog veelbolkgeciteerd met de maandzege van mei
Gelukkig boeit het je niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:17 schreef kree het volgende:
gezeik over profiel ook. eigebnlijk zou iedereen hier maar 1 keer acount aan moeten kunnen maken he....
weet kan niet. naar dat is ideale wereld, enne. ok mij boeit t niet want heb het nooit veranderen. tja. soms ben je natuurlijk het lulletje of de klootzak of de zeikerd hier op topic. ipv te zeggen,,,,
maak lekker nieuwe aan joh. en kun je weer bijdehand doen.
dit is fictief btw, maar zo gaat het.![]()
Ik ga wel even huilen in bed.
Danku!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik stond niet eens in de stand vermeld![]()
@:JustinK nog veelbolkgeciteerd met de maandzege van mei![]()
![]()
Met mijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet met jou nog een hartig woordje spreken!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
oeh, nu gaan we het krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet met jou nog een hartig woordje spreken!
waar is de popcornCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik heb chips, ook goed?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeh, nu gaan we het krijgen.
waar is de popcornOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja, is ook prima.quote:
* gebrokenglas neemt een handvol en klapt dat naar binnen....Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja, de -o is meestal mannelijk!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]Ik wilde oorspronkelijk mij registeren als devzere maar dat werd dan te verwarrend, dus maar een mannelijke -o genomen
En de -a vrouwelijk!Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Lust jij alle chips?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, is ook prima.
* gebrokenglas neemt een handvol en klapt dat naar binnen....![]()
Koop dan maar een wat kleinere tvquote:
Oh, ik dacht een 3e beenquote:
nee. naturel en paprika, en de patatje Joppie smaak.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
BedanktEr was ook nog het Dode Forumspel: ONZ / [DFS] Het Dode Forumspel
![]()
![]()
Even aanpassen naar aequo dan maar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de -o is meestal mannelijk!
En de -a vrouwelijk!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
popcorn timequote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet met jou nog een hartig woordje spreken!![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dat is ook een manier om natte lakens te krijgenquote:
Ik moest even mijn moed bij elkaar zoeken rapenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is het gelukt?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moest even mijn moed bij elkaar zoeken rapen![]()
greys is weggevlucht, nadat Justin een hartig woordje met haar wilde sprekenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
greys is weggevlucht, nadat Justin een hartig woordje met haar wilde spreken![]()
Dan heb je geen noodzaak aan massages!quote:
Scherfquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas wacht gespannen af...![]()
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan heb je geen noodzaak aan massages!![]()
![]()
Ik ben op de bank gaat zittenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En dan....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
net de minuten wachten voor de theatervoorstelling![]()
Ok mooi. Het gaat dus om het volgende:quote:
Dat gedicht van gisteren dat kan dus echt niet he!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok mooi. Het gaat dus om het volgende:
Dik verdiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok mooi. Het gaat dus om het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: