quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu zitten we weer de hele dag met een geile ouwe vent opgescheept
What else is new?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat zitten jullie per definitiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
En da's best vaak.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen als jij online bent, toch?
Hahaha die ga jij ook nooit van mij winnen hahahaha irl.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:56 schreef kree het volgende:
ja sorry. hoewel ik er mening over heb, maar had geen zin om vegetariër en vleeseter discussie aan te gaan
Hahahaha
Moet je eens met hem gaan whatsappen… niet te doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen als jij online bent, toch?
hmmmmmmssssssquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Denk dat ik vanavond weer een chill in je badjas avondje ga doen NAAKT @:Kree
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je eens met hem gaan whatsappen… niet te doen
Nouja een fuck geven zou ik niet zo erg vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom moeten wij een fuck geven of iemand vegetariër is of niet?
Dat moet diegene toch lekker zelf weten
Da's een maispannekoek.quote:
juist, fuck het, al dat gezeik er ook overquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom moeten wij een fuck geven of iemand vegetariër is of niet?
Dat moet diegene toch lekker zelf weten
Buk maar eens eventjes danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja een fuck geven zou ik niet zo erg vinden
Oh haiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja een fuck geven zou ik niet zo erg vinden
Jij bent voor het normale maar je gedraagt je wel als een jehova getuige hier klopt iets niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
juist, fuck het, al dat gezeik er ook overen Vega shit die 20x duurder is.
Ik ben gewoon voor het normale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |