Uh? Omdat ik een kaasplak lekker vind? Jij hebt het over de kaassoufle das wat anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. je word genaaid bij het leven. maarja tis wat het is, keuringsdienst van waarden ben ik fan van.
Ja!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow, praat je zo tegen mensen die ouder dan jij zijn?
O vegetariėr present. Steek die vinger maar in je keel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:43 schreef kree het volgende:
echt als er nu vegetariėr komen dan ga ik beetje kotsen.
Hahahaha
Kaas die op zondag door de heer gezegend is is sws beterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Inb4 monoloog dat de kaas die Kree eet veel beter is en dat we die allemaal moeten eten
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je worst lustquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O vegetariėr present. Steek die vinger maar in je keel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2024 13:51:52 ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat je worst lust
Ohhhh daar kauw ik niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
met alles wel denk, kunst is zorgen dat je niet te hard genaaid wordt hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |