Ovenschotels ook welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aardappel!
Door jou krijg ik steeds zin in friet/patat
Die zijn niet met aardappel denk ik?quote:
Naam eindigt op -e, dus vrouw!quote:
nou het grappige is, ik zat dat dus ook ff na te zoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zijn niet met aardappel denk ik?
Ken eigenlijk alleen de film, maar denk bij american pie eerder aan appeltaarten enzo.
Blijkbaar is dat zo, mevrouw.quote:
Hahaha dat was toch zo bij Franse en Duitse zelfstandige naamwoorden?quote:
Mss ben ik wel non binair of identificeer ik mij niet als vrouw. Weet jij veel.quote:
quote:
nee hoor want ok dan zeg ik dingen verkeerd wat kan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent voor het normale maar je gedraagt je wel als een jehova getuige hier klopt iets niet.
TV 's kunnen niet te groot zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Yes, alles werkt! Blij met mn slimme tv.![]()
Behalve dat hij nu iets te groot is, maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK , als je klaar bent met kantjes afsteken bij @:greysbones
Kijk maar uit, heb je straks ook nog last van je nek als je een te grote tv hebt.quote:
Als ik de tv niet geheel kan zien met mijn verweg oog. Dan is de tv te groot.quote:
Heb jij een verweg oog en een dichtbij oog?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik de tv niet geheel kan zien met mijn verweg oog. Dan is de tv te groot.
Daar heb ik mijn tv op uit gezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |