Door de bank genomen dus vergelijkbare aantallen.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:42 schreef BlaZ het volgende:
90,000–100,000 wounded 24 February 2022 – 14 November 2023 Museum of Military History[111]
(Book of Remembrance)
Hoe stel je dat überhaupt vast? Als de centrale cooordinatie na 2 weken nog geen contact maken met een individuele soldaat? Of zijn het de commandanten van de regimenten die dat moeten doorgeven?quote:Op maandag 3 juni 2024 10:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, maar de foutmarges zullen allicht lager zijn. Je hebt altijd een deel vermisten of deserteurs.
Onze Vlad is zich er terdege van bewust dat de F16 een platform is waarmee UA in potentie met Nukes terug kan gooien.quote:
Dat gaat via de hierarchie natuurlijk, daarnaast zullen ze qua gewonden wel cijfers van hospitalen kunnen krijgen lijkt me.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe stel je dat überhaupt vast? Als de centrale cooordinatie na 2 weken nog geen contact maken met een individuele soldaat? Of zijn het de commandanten van de regimenten die dat moeten doorgeven?
De US zei (meen ik) er wel bij "met conventionele bommen & raketten".quote:Op maandag 3 juni 2024 11:22 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Onze Vlad is zich er terdege van bewust dat de F16 een platform is waarmee UA in potentie met Nukes terug kan gooien.
En was het niet zo dat de Amerikanen hebben gemeld dat zodra de Russen tactische nukes gebruiken in UA dat ze dan hoogstpersoonlijk alle Russische stellingen de moeder bombarderen?
Klopt, dat hebben ze er destijds specifiek bij vermeldquote:Op maandag 3 juni 2024 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De US zei (meen ik) er wel bij "met conventionele bommen & raketten".
Om Rusland de moeder te bombarderen zijn geen nucleaire wapens nodig.
Maar daar denkt de Terroristische Russische Federatie onder leiding van Vladimir Vladimirovich Putin anders over.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Da's waar, maar dat neemt niet weg dat onder de F16 de B61 kan hangen. Daarmee wordt "we zullen UA weer de mogelijkheid geven zichzelf nucleair te verdedigen" ook een diplomatieke optie.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan kun je ook een ready made warhead geven, en ze die zelf op 1 van hun raketten laten zetten.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Da's waar, maar dat neemt niet weg dat onder de F16 de B61 kan hangen. Daarmee wordt "we zullen UA weer de mogelijkheid geven zichzelf nucleair te verdedigen" ook een diplomatieke optie.
Nee hoor, rusland dreigt al met nucleaire wapens sinds 1999. Hier is een onvolledige lijst.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar daar denkt de Terroristische Russische Federatie onder leiding van Vladimir Vladimirovich Putin anders over.
En dat laat hij steeds meer merken.
Dat is het ook, maar dat is ook de bedoeling natuurlijk. En het is niet helemaal onwaar, ik bedoel, ze liggen niet voor niks ook op Volkel.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan kun je ook een ready made warhead geven, en ze die zelf op 1 van hun raketten laten zetten.
De link F-16 > Nukes is niks meer dan een kremlin talkingpoint.
Ik vind continu roepen dat je ze gaan gebruiken geen deterence. Ze hebben liggen wel. Roepen dat je ze gaat gebruiken is gewoon pure proactieve agressie.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:32 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar dat is ook de bedoeling natuurlijk. En het is niet helemaal onwaar, ik bedoel, ze liggen niet voor niks ook op Volkel.
Het is deterence..
quote:The Netherlands has become the first nation to declare that its F-35 stealth fighters are now fully responsible for the nuclear strike role, something that had been expected since the aircraft was fully certified to carry the B61-12 thermonuclear bomb earlier this year. Coming amid repeated nuclear saber-rattling from Russia, the development is an important one in the context of NATO’s nuclear deterrence posture in Europe.
Nukes!quote:Op maandag 3 juni 2024 12:37 schreef xpompompomx het volgende:
U hoorde het hier voor het eerst:
Dutch F-35s Take On A Full Nuclear Role
[..]
Ik weet niet of we daar toestemming voor krijgen. Met een beetje pech zit Volkel zelf met een probleem..quote:Op maandag 3 juni 2024 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het wordt hoog tijd dat we in Nederland ook een nucleaire test uitvoeren om wat druk te zetten op Rusland.
"Had u ooit van Schijndel gehoord?"
Ik woon hemelsbreed 14 kilometer van Volkel vandaan, buiten de zone, dus de NOEKSquote:Op maandag 3 juni 2024 13:02 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar toestemming voor krijgen. Met een beetje pech zit Volkel zelf met een probleem..
[ afbeelding ]
Die hebben flink doorgereden danquote:Op maandag 3 juni 2024 13:58 schreef oheng het volgende:
We hebben beeld van de vernietiging (?) van de russische colonne in Belgrado gisteren. Blijkt geen HIMARS aan te pas te zijn gekomen, maar gewoon FPV drones + observatie drone.
Directe link, want het is een besloten tweet.
https://twitter.com/Maks_(...)User=Maks_NAFO_FELLA
De moeder van Rusland is zo groot dat je je F16's drie keer moet bijtanken als je het helemaal wilt bombarderenquote:Op maandag 3 juni 2024 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
De moeder van Rusland is zo groot dat je je F16's drie keer moet bijtanken als je het helemaal wilt bombarderen
Vanuit Finland, de Baltische staten en Oekraïne ben je er zo. Voor Vladivostok vliegen ze maar vanaf een vliegdekschip.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
De moeder van Rusland is zo groot dat je je F16's drie keer moet bijtanken als je het helemaal wilt bombarderen
Dan Rotterdam want fucking lelijke stad.. Maar iets te dichtbij voor waar ik woon dus dan blijft Urk over.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
Al prefereer ik Amsterdam als testgebied
Hey. Ik vond 1x wel genoegquote:Op maandag 3 juni 2024 16:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dan Rotterdam want fucking lelijke stad.. Maar iets te dichtbij voor waar ik woon dus dan blijft Urk over.
Zoals ze op de russische TV zeggen gisteren: je bent er aan gewend, dus laten we het nog maar een keer doen.quote:
Ok, niet DE maar CZ zelf liet er geen gras over groeien.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:36 schreef polderturk het volgende:
Russen die genocidale Russische kindermoordenaars steunen vallen Oekraïners aan die spullen verkopen op straat.
[ x ]
https://apnews.com/articl(...)92075a6efa72e0ca3fedquote:Orbán, considered Russian President Vladimir Putin’s closest partner in the EU,
Ik zie niks wat we niet kunnen missen zo op het eerste oog...quote:Op maandag 3 juni 2024 13:02 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar toestemming voor krijgen. Met een beetje pech zit Volkel zelf met een probleem..
[ afbeelding ]
Ah, de US heeft alleen F16's. Goed om te weten (ja, want de hele post lezen en begrijpen blijft natuurlijk bijzonder moeilijkquote:Op maandag 3 juni 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hahaaa...quote:Op maandag 3 juni 2024 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok, niet DE maar CZ zelf liet er geen gras over groeien.
[ x ]
Enkeltje Moskou graag.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok, niet DE maar CZ zelf liet er geen gras over groeien.
[ x ]
Al die buitentoiletten, kapotte wegen en sovjetflats storten van zelf wel in elkaar. Ga voor de gein maar naar google maps en drop dat streetview poppetje op een willekeurige straat buiten de grote stad. Bah bah.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, de US heeft alleen F16's. Goed om te weten (ja, want de hele post lezen en begrijpen blijft natuurlijk bijzonder moeilijk).
Overigens hoef je van Rusland maar 2 steden te reduceren tot een hoopje as als je ze de moeder wil bombarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |