Ik weet niet of we daar toestemming voor krijgen. Met een beetje pech zit Volkel zelf met een probleem..quote:Op maandag 3 juni 2024 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het wordt hoog tijd dat we in Nederland ook een nucleaire test uitvoeren om wat druk te zetten op Rusland.
"Had u ooit van Schijndel gehoord?"
Ik woon hemelsbreed 14 kilometer van Volkel vandaan, buiten de zone, dus de NOEKSquote:Op maandag 3 juni 2024 13:02 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar toestemming voor krijgen. Met een beetje pech zit Volkel zelf met een probleem..
[ afbeelding ]
Die hebben flink doorgereden danquote:Op maandag 3 juni 2024 13:58 schreef oheng het volgende:
We hebben beeld van de vernietiging (?) van de russische colonne in Belgrado gisteren. Blijkt geen HIMARS aan te pas te zijn gekomen, maar gewoon FPV drones + observatie drone.
Directe link, want het is een besloten tweet.
https://twitter.com/Maks_(...)User=Maks_NAFO_FELLA
De moeder van Rusland is zo groot dat je je F16's drie keer moet bijtanken als je het helemaal wilt bombarderenquote:Op maandag 3 juni 2024 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De US zei (meen ik) er wel bij "met conventionele bommen & raketten".
Om Rusland de moeder te bombarderen zijn geen nucleaire wapens nodig.
quote:Op maandag 3 juni 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
De moeder van Rusland is zo groot dat je je F16's drie keer moet bijtanken als je het helemaal wilt bombarderen
Vanuit Finland, de Baltische staten en Oekraïne ben je er zo. Voor Vladivostok vliegen ze maar vanaf een vliegdekschip.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
De moeder van Rusland is zo groot dat je je F16's drie keer moet bijtanken als je het helemaal wilt bombarderen
Dan Rotterdam want fucking lelijke stad.. Maar iets te dichtbij voor waar ik woon dus dan blijft Urk over.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
Al prefereer ik Amsterdam als testgebied
Hey. Ik vond 1x wel genoegquote:Op maandag 3 juni 2024 16:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dan Rotterdam want fucking lelijke stad.. Maar iets te dichtbij voor waar ik woon dus dan blijft Urk over.
Zoals ze op de russische TV zeggen gisteren: je bent er aan gewend, dus laten we het nog maar een keer doen.quote:
Ok, niet DE maar CZ zelf liet er geen gras over groeien.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:36 schreef polderturk het volgende:
Russen die genocidale Russische kindermoordenaars steunen vallen Oekraïners aan die spullen verkopen op straat.
[ x ]
https://apnews.com/articl(...)92075a6efa72e0ca3fedquote:Orbán, considered Russian President Vladimir Putin’s closest partner in the EU,
Ik zie niks wat we niet kunnen missen zo op het eerste oog...quote:Op maandag 3 juni 2024 13:02 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar toestemming voor krijgen. Met een beetje pech zit Volkel zelf met een probleem..
[ afbeelding ]
Ah, de US heeft alleen F16's. Goed om te weten (ja, want de hele post lezen en begrijpen blijft natuurlijk bijzonder moeilijkquote:Op maandag 3 juni 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hahaaa...quote:Op maandag 3 juni 2024 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok, niet DE maar CZ zelf liet er geen gras over groeien.
[ x ]
Enkeltje Moskou graag.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok, niet DE maar CZ zelf liet er geen gras over groeien.
[ x ]
Al die buitentoiletten, kapotte wegen en sovjetflats storten van zelf wel in elkaar. Ga voor de gein maar naar google maps en drop dat streetview poppetje op een willekeurige straat buiten de grote stad. Bah bah.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, de US heeft alleen F16's. Goed om te weten (ja, want de hele post lezen en begrijpen blijft natuurlijk bijzonder moeilijk).
Overigens hoef je van Rusland maar 2 steden te reduceren tot een hoopje as als je ze de moeder wil bombarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |