Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 01-06-2024 09:03:02 ]Smile, it's free therapy.![]()
Niet? Waarom zou ei van een hobbykip slechter zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ze zeggen het, dat je de eieren van hobbykippen niet moet eten.
Ik denk dat dat gewoon is, omdat ze willen dat je hun eieren koopt!
Want wie zijn ze?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Goede TT, ik was even blanco, het is te vroeg voor me
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Waarom opende niemand?Ze zijn allebei leraar en hadden de afgelopen week vrij gepakt.. (snap nog niet dat dat kan.. )quote:
1 van de vrouwen is juf op de school bij zoonlief en sinds kort mijn nieuwe buuf
Smile, it's free therapy.![]()
Gelukkig werkt het in DTS net even anders en hoef je niet te openen bij een lapoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Goede TT, ik was even blanco, het is te vroeg voor meSmile, it's free therapy.![]()
Ik zou in jouw geval allang bezig zijn geweest met het aansluiten van de televisie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Goede TT, ik was even blanco, het is te vroeg voor me![]()
Altijd leuk, nieuwe dingen uitpakken en aansluiten.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O dat lijkt mij dus helemaal niets, de juf van je kind als buurvrouwquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom opende niemand?
[..]
Ze zijn allebei leraar en hadden de afgelopen week vrij gepakt.. (snap nog niet dat dat kan.. )
1 van de vrouwen is juf op de school bij zoonlief en sinds kort mijn nieuwe buufWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Mei kampioen Gefeliciteerdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat er meer pfas in zit, maar waarom weten ze niet https://www.nu.nl/gezondh(...)-met-gekocht-ei.htmlquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? Waarom zou ei van een hobbykip slechter zijn?Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Goedemorgen winnaarquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Oja, gefeliciteerd met je 1e plaats.quote:
En goedemorgen natuurlijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Goedemorgen!quote:
Kun je alweer een potje twister aan?Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Hoe is het met je rug eigenlijk? Gaat dat al beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat er meer pfas in zit, maar waarom weten ze niet https://www.nu.nl/gezondh(...)-met-gekocht-ei.html![]()
Ligt er toch aan waar de hobby kippen worden gehouden?![]()
Oké, nee dit wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat er meer pfas in zit, maar waarom weten ze niet https://www.nu.nl/gezondh(...)-met-gekocht-ei.htmlCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Rug net beter en dan gelijk al weer in de soep draaien door die rare tafrelen van twister spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Kun je alweer een potje twister aan?![]()
Oeps au kreun Justin helemaal in de knoopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thxquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, gefeliciteerd met je 1e plaats.
En goedemorgen natuurlijk.en moguh
![]()
![]()
De K mist.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
he he geklooi met de foto in OP maar hij staat
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Kun je alweer een potje twister aan?![]()
Daar begin ik niet meer aan![]()
![]()
Ja maar je rug is nu gehard en kan meer hebben...quote:
Daag je hem uit om te twisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Kun je alweer een potje twister aan?
Ja langzaamaan steeds iets beterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je rug eigenlijk? Gaat dat al beter?![]()
Ja, maar daar is ook onduidelijkheid overquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amy![]()
Ligt er toch aan waar de hobby kippen worden gehouden?https://www.google.com/am(...)ieren-met-pfas-legt/quote:We hebben monsters uit de omgeving van Dordrecht, bij Chemours, die brandschoon zijn. En vervuilde eieren uit de Utrechtse Heuvelrug met een overschrijding van 8 keer de norm."Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
oh dacht dat ze nu gingen onderzoeken waardoor het kwam en niet zo zeer met de plek te maken had? maar meer in algemeenheid dat de hobby kip eieren meer pfas bevattenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amy![]()
Ligt er toch aan waar de hobby kippen worden gehouden?Smile, it's free therapy.![]()
Mooi dan kun je me wel gaan helpen in de tuin, schoffelen en spitten.quote:
Of het is een soort van aan elkaar gelijmd gebrokenglasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar je rug is nu gehard en kan meer hebben...![]()
![]()
Het is JustinK.quote:
Nu zal Justin daar niet heel zwaar aan tillen.
Nou in de buurt van Chemours geven de kippen bijna lichtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh dacht dat ze nu gingen onderzoeken waardoor het kwam en niet zo zeer met de plek te maken had? maar meer in algemeenheid dat de hobby kip eieren meer pfas bevatten![]()
![]()
wel makkelijk in het donkerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou in de buurt van Chemours geven de kippen bijna lichtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Leuk geprobeerd, maar neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi dan kun je me wel gaan helpen in de tuin, schoffelen en spitten.![]()
![]()
Op het moment niet neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is JustinK.
![]()
![]()
@greysbones gemaakt ga je daar maar beklagenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is JustinK.
Je mist de S, gisteren ook al!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:Greybones gemaakt ga je daar maar beklagen
Zo mist @greysbones al je mentions!
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Jawelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel makkelijk in het donker![]()
![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
tijd voor koffie denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je mist de S, gisteren ook al!
Zo mist @:Greysbones al je mentions!![]()
![]()
ga ik wel even maken en dan weer terug mn nest in
Gekke vogelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijd voor koffie denk ik![]()
![]()
ga ik wel even maken en dan weer terug mn nest in![]()
![]()
![]()
Ja, ik zal haar erop aanspreken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:Greysbones gemaakt ga je daar maar beklagen![]()
Ik weet eigenlijk niet of mn eigen rug dat wel zo leuk gaat vindenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is het toch veel te vroeg voor?
Ik denk dat ik ook nog maar even naar bed ga
Toch maar iets anders doen danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of mn eigen rug dat wel zo leuk gaat vinden![]()
![]()
Ellende hequote:
Maar gelukkig dat het steeds beter gaat
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik ook nog maar even naar bed gais je tv er eigenlijk al ?
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende he
Maar gelukkig dat het steeds beter gaat![]()
![]()
Jaaah, een uur geleden al!quote:Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Massages zijn wel beter voor de rug denk ikquote:
@greysbones je gaat aangesproken wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik zal haar erop aanspreken.![]()
![]()
![]()
![]()
Arme GG
Hobbykipereieren zijn ongezond, moestuintjes zijn slecht voor het milieu: obey and consume, mensen!
Môgguh.![]()
Net mn zware plasma van het televisiekastje getild.
Nadenken wat ik daarmee ga doen.
Niet dat het net zo gaat als bij de laptops, daar heb ik er nu ook 4 van omdat ik ze niet weggooi. Maar daar heb ik nog het excuus dat ik de data er nog op heb staan.
Of mobiele telefoons, daar heb ik ook een mooie collectie van opgebouwd, met zelfs nog oude nokias
quote:quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of mn eigen rug dat wel zo leuk gaat vinden![]()
![]()
![]()
krijg hier beeld bij
Liefdevollequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Massages zijn wel beter voor de rug denk ik![]()
![]()
Uh nee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik ook nog maar even naar bed ga
zeker niet
Idemquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet dat het net zo gaat als bij de laptops, daar heb ik er nu ook 4 van omdat ik ze niet weggooi. Maar daar heb ik nog het excuus dat ik de data er nog op heb staan.
Of mobiele telefoons, daar heb ik ook een mooie collectie van opgebouwd, met zelfs nog oude nokias![]()
![]()
Afzien daarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Als @:murp dan geen ontbijt kan regelen voor me, moet ik het zelf maar doen hé?![]()
![]()
en SmakelijkSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Of mobiele telefoons, daar heb ik ook een mooie collectie van opgebouwd, met zelfs nog oude nokias![]()
weg ermee!
Ben ik zelf wezen halen bij Albert Heijn hoor. Hier krijg je enkel wit of bruin brood met ham, kaas, cervelaat of boterhamworst of zoete troep voorgeschoteldquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat was me al duidelijk mutsie dat je dat niet daar zou krijgen en zelf was gaan halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik zelf wezen halen bij Albert Heijn hoor. Hier krijg je enkel wit of bruin brood met ham, kaas, cervelaat of boterhamworst of zoete troep voorgeschoteld
Rob is meer van het avondeten verzorgen
Ik post niet in het plaatjesruiltopic a la 16 jarigen op Fok!quote:
Zou meer daar thuishorenSmile, it's free therapy.![]()
JIj weet wat lekker isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Als @:murp dan geen ontbijt kan regelen voor me, moet ik het zelf maar doen hé?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben dit aan t etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Heb er van de week twee van een uur gehad een medische en een ontspannendequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Massages zijn wel beter voor de rug denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
Hobbykipereieren zijn ongezond, moestuintjes zijn slecht voor het milieu: obey and consume, mensen!
Môgguh.
Niets mis met bruin brood en kaas of hamquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik zelf wezen halen bij Albert Heijn hoor. Hier krijg je enkel wit of bruin brood met ham, kaas, cervelaat of boterhamworst of zoete troep voorgeschoteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bmhquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis met bruin brood en kaas of ham![]()
![]()
Morguh lovelycrazymindquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:29 schreef CrazyMind het volgende:
Ik ben dit aan t etenIs die lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het jammer dat ze nu de zomer editie met citroen niet hebben uitgebracht![]()
andere jaren welSmile, it's free therapy.![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar ben ik geen liefhebber van, zoet op brood. ALleen heel af en toe pindakaasquote:
Nu eet ik zelden brood, meestal een crackertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is die lekker?
Vind het jammer dat ze nu de zomer editie met citroen niet hebben uitgebracht![]()
andere jaren wel
Ze hebben wel deze, die is ook lekker https://www.ah.nl/product(...)kwark-limited-edtionLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
2e gratis... Hamsteren!!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:32 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Ze hebben wel deze, die is ook lekker https://www.ah.nl/product(...)kwark-limited-edtion![]()
![]()
Koekjespasta met crunch en daar pure (van die 60%) hagelslag overheenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:31 schreef CrazyMind het volgende:
Lekker een broodje met hagelslag of kaas![]()
is wel een bommetje
Klinkt ook wel lekker jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Koekjespasta met crunch en daar pure (van die 60%) hagelslag overheen![]()
is wel een bommetje
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Op zich niet, maar ik wil ook wel eens wat anders, zeker in het weekend.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis met bruin brood en kaas of hamIk heb er één en ik ben er trots op
Huh maar je eet toch wel brood met vlees?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik zelf wezen halen bij Albert Heijn hoor. Hier krijg je enkel wit of bruin brood met ham, kaas, cervelaat of boterhamworst of zoete troep voorgeschoteld♡♡♡♡![]()
OHHHHH hij is er weer!!! Die bedoelde ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:32 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Ze hebben wel deze, die is ook lekker https://www.ah.nl/product(...)kwark-limited-edtion![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke.. blij moment hier hahaha
die is er altijd maar een maand of 3 en die vind ik zoooo lekker
Had afgelopen week bij de AH en Jumbo gekeken maar zag hem niet.
Maar hij is er weer![]()
Of deze https://www.ah.nl/product(...)-volle-kwark-citroenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OHHHHH hij is er weer!!! Die bedoelde ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke.. blij moment hier hahaha
die is er altijd maar een maand of 3 en die vind ik zoooo lekker
Had afgelopen week bij de AH en Jumbo gekeken maar zag hem niet.
Maar hij is er weer![]()
Straks even naar de Ahquote:![]()
Oef die lijkt me ook heel jummiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:33 schreef CrazyMind het volgende:
Of deze https://www.ah.nl/product(...)hurt-lemon-cheescakeSmile, it's free therapy.![]()
Dat kan en dat mag. En gelukkig kan je naar de winkelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik wil ook wel eens wat anders, zeker in het weekend.
Mij makat het niet uit door de week of weekend heb bijna altijd kaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Cupquote:
Die heb ik ook gehad maar daar zitten weer meer kcal inquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:36 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Of deze https://www.ah.nl/product(...)-volle-kwark-citroen
Verse rijsten.papFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik eigenlijk alleen met citroen stop eet het vaker rond de middag met wat muesli als ontbijtjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:37 schreef CrazyMind het volgende:
Vind kwark met een smaakje sowieso wel lekker
Daar kijk ik niet altijd naar eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad maar daar zitten weer meer kcal inLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik had van de week perongeluk Griekse Yogurht met vanille smaak meegenomen. Heb toch liever de naturelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:37 schreef CrazyMind het volgende:
Vind kwark met een smaakje sowieso wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh maar je eet toch wel brood met vlees?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik wil ook wel eens wat anders, zeker in het weekend.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Ik vind griekse yoghurt naturel idd ook wel lekkerderquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had van de wwek perongeluk Griekse Yogurht met vanille smaak meegenomen. Heb toch liever de naturelLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:29 schreef CrazyMind het volgende:
Ik ben dit aan t etenIk vind die altijd zo.. korrelig smaken.. lastig uitleggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Klopt sommige kwark heeft idd een korrelig structuur, maar deze niet anders ff eerst door roerenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind die altijd zo.. korrelig smaken.. lastig uitleggen..Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ja ik las het daarnaquote:![]()
Maar je gaat alweer bijna toch? Een paar dagen aanpassen aan wat ze hebben is geen optie?♡♡♡♡![]()
Zal eens onthoudenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:40 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Klopt sommige kwark heeft idd een korrelig structuur, maar deze niet anders ff eerst door roeren
Daarom eet ik zelden kwark..♡♡♡♡![]()
Met wat?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik eet altijd magere franse kwark met flavntastyheb 8 smaken om uit te kiezen
♡♡♡♡![]()
Goedemorgen koekiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar zo kun je wel proberen of je die lekker(der) vindt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had van de week perongeluk Griekse Yogurht met vanille smaak meegenomen. Heb toch liever de naturelCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Designer flavor van ESN zijn poeders met smaak. Ik heb de chocolade smaak en cheesecake smaak en straciatella smaak enz daar gooi ik een schepje van door mijn bak kwark met lijnzaad en dat is mijn ontbijtquote:![]()
![]()
Gaan we ook zeker doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit weekend kun je lekker uitrusten?![]()
![]()
Koekiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal en kusvogelmevrouw in het bijzonder![]()
![]()
Hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal en kusvogelmevrouw in het bijzonderSmile, it's free therapy.![]()
Mogguhhquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
Monsterkoekiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Ik schenk me net weer een volle mok in.quote:
Proostquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Ik schenk me net weer een volle mok in.
Ja hier. Is Greys er?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
oh oh @:gebrokenglas waar ben je????
@:greysbones is in tha house![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*pakt alvast popcorn erbijCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Popcorn, zo vroeg?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
oh oh @:gebrokenglas waar ben je????
@:greysbones is in tha house![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*pakt alvast popcorn erbijCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
De poten zitten eronder...Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ik heb geen idee. Ze is ongetwijfeld ergens, maar niet hier nog. Ze is waarschijnlijk koffie aan het drinken, zich geen kwaad bewust van de onrust die ze creërt door niet aanwezig te zijn.quote:
Ik neem ook nog eenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Ik schenk me net weer een volle mok in.![]()
![]()
Waar dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:greys is niet hier wel @:greysbones![]()
![]()
![]()
ik heb geen onrust jij dus wel?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ze is ongetwijfeld ergens, maar niet hier nog. Ze is waarschijnlijk koffie aan het drinken, zich geen kwaad bewust van de onrust die ze creërt door niet aanwezig te zijn.
Ze is de kantjes aan het knippen, of op haar dikke grasmaaier de tuin aan het maaien.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Voel me alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen vannachtquote:gisterenavond wilde ik janken zonder aanleiding toen raakte ik in paniek omdat ik bang ben dat ik een terugval heb
![]()
Of ze is reeds bezig de tekst van het plaatje aan te passen.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Op haar dikke ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is de kantjes aan het knippen, of op haar dikke grasmaaier de tuin aan het maaien.![]()
lekker bezig ggSmile, it's free therapy.![]()
Hallo Miss KoekieKquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dag meneer Glas en meneer aardappel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2024 10:10:11 ]![]()
Maar je weet dat het in pieken en dalen gaat.. niemand is altijd stabiel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel me alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen vannachtgisterenavond wilde ik janken zonder aanleiding toen raakte ik in paniek omdat ik bang ben dat ik een terugval heb
Terugvalletjes horen erbij![]()
![]()
Snap de angst maar kan ook bv hormonaal zijn dat je het gevoel had te moeten huilen.. of gewoon ff bleh..... hebben veel mensen.
Komt weer goed![]()
Probeer wat te rusten of slapen overdag, door te weinig slaap (weet je ook) ben je ook sneller uit balans.
Komt weer goed, echt.Smile, it's free therapy.![]()
Heel af en toe doe ik er een paar verse aardebeien inquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:40 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ik vind griekse yoghurt naturel idd ook wel lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Monsterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Designer flavor van ESN zijn poeders met smaak. Ik heb de chocolade smaak en cheesecake smaak en straciatella smaak enz daar gooi ik een schepje van door mijn bak kwark met lijnzaad en dat is mijn ontbijt
Nooit v gehoord
Maar Smakelijk
♡♡♡♡![]()
Happyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Nooit v gehoord
Maar Smakelijk![]()
![]()
quote:![]()
Ze heeft toch zo'n enorme motormaaier waar je op kunt zitten?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik ook niet, maar GG is nogal snel van slagquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar GG is nogal snel van slag
O jee dat klinkt niet fijn, probeer dan aan iets leuk te denken of helpt dat niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel me alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen vannachtgisterenavond wilde ik janken zonder aanleiding toen raakte ik in paniek omdat ik bang ben dat ik een terugval heb
Vies weer, ik blijf ook binnen!Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
heb je die gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ze heeft toch zo'n enorme motormaaier waar je op kunt zitten?
Ik wilde hier op antwoorden maar beter van niet omdat je bericht best serieus isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
WIlde vandaag met de kids naar een speeltuin, maar het ziet er nog niet echt uitnodigend uit voor een speeltuinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is er niet iets van een binnenspeeltuin?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde vandaag met de kids naar een speeltuin, maar het ziet er nog niet echt uitnodigend uit voor een speeltuinSmile, it's free therapy.![]()
Het is hier droog maar wel somberquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde vandaag met de kids naar een speeltuin, maar het ziet er nog niet echt uitnodigend uit voor een speeltuin![]()
Het hangt in de lucht..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:19 schreef HappyCharly het volgende:
Vriendin komt pas later want ze is moe..![]()
Ik ga dinsdag met ontslag. Maar ik had simpelweg geen zin in een witte boterham vandaag.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik las het daarna![]()
Maar je gaat alweer bijna toch? Een paar dagen aanpassen aan wat ze hebben is geen optie?Ik heb er één en ik ben er trots op
Okquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag met ontslag. Maar ik had simpelweg geen zin in een witte boterham vandaag.♡♡♡♡![]()
Rugpijn een optie?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:21 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand ook nog hoofdpijn in de aanbieding ?![]()
Dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:21 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand ook nog hoofdpijn in de aanbieding ?![]()
Leervermogenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanmiddag komt mijn leerverf binnen. Ga ik mijn witte sneakers verven
Nooit v gehoord
Have fun!♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: