quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Net mn zware plasma van het televisiekastje getild.
Nadenken wat ik daarmee ga doen.
Niet dat het net zo gaat als bij de laptops, daar heb ik er nu ook 4 van omdat ik ze niet weggooi. Maar daar heb ik nog het excuus dat ik de data er nog op heb staan.
Of mobiele telefoons, daar heb ik ook een mooie collectie van opgebouwd, met zelfs nog oude nokias
Ben ik zelf wezen halen bij Albert Heijn hoor. Hier krijg je enkel wit of bruin brood met ham, kaas, cervelaat of boterhamworst of zoete troep voorgeschoteldquote:
Dat was me al duidelijk mutsie dat je dat niet daar zou krijgen en zelf was gaan halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik zelf wezen halen bij Albert Heijn hoor. Hier krijg je enkel wit of bruin brood met ham, kaas, cervelaat of boterhamworst of zoete troep voorgeschoteld
Ik post niet in het plaatjesruiltopic a la 16 jarigen op Fok!quote:
JIj weet wat lekker isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Als @:murp dan geen ontbijt kan regelen voor me, moet ik het zelf maar doen hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕
Heb er van de week twee van een uur gehad een medische en een ontspannendequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Massages zijn wel beter voor de rug denk ik
Morguh ToTquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
Hobbykipereieren zijn ongezond, moestuintjes zijn slecht voor het milieu: obey and consume, mensen!
Môgguh.
Niets mis met bruin brood en kaas of hamquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik zelf wezen halen bij Albert Heijn hoor. Hier krijg je enkel wit of bruin brood met ham, kaas, cervelaat of boterhamworst of zoete troep voorgeschoteld
Bmhquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis met bruin brood en kaas of ham
Morguh lovelycrazymindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |