Hey Cupquote:
Die heb ik ook gehad maar daar zitten weer meer kcal inquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:36 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Of deze https://www.ah.nl/product(...)-volle-kwark-citroen
ik eigenlijk alleen met citroen stop eet het vaker rond de middag met wat muesli als ontbijtjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:37 schreef CrazyMind het volgende:
Vind kwark met een smaakje sowieso wel lekker
Daar kijk ik niet altijd naar eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad maar daar zitten weer meer kcal in
Ik had van de week perongeluk Griekse Yogurht met vanille smaak meegenomen. Heb toch liever de naturelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:37 schreef CrazyMind het volgende:
Vind kwark met een smaakje sowieso wel lekker
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh maar je eet toch wel brood met vlees?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik wil ook wel eens wat anders, zeker in het weekend.
Ik vind griekse yoghurt naturel idd ook wel lekkerderquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had van de wwek perongeluk Griekse Yogurht met vanille smaak meegenomen. Heb toch liever de naturel
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:29 schreef CrazyMind het volgende:
Ik ben dit aan t etenIk vind die altijd zo.. korrelig smaken.. lastig uitleggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Klopt sommige kwark heeft idd een korrelig structuur, maar deze niet anders ff eerst door roerenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind die altijd zo.. korrelig smaken.. lastig uitleggen..
Ja ik las het daarnaquote:
Zal eens onthoudenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:40 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Klopt sommige kwark heeft idd een korrelig structuur, maar deze niet anders ff eerst door roeren
Met wat?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik eet altijd magere franse kwark met flavntastyheb 8 smaken om uit te kiezen
Goedemorgen koekiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik eet altijd magere franse kwark met flavntastyheb 8 smaken om uit te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |