quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar GG is nogal snel van slag
O jee dat klinkt niet fijn, probeer dan aan iets leuk te denken of helpt dat niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel me alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen vannachtgisterenavond wilde ik janken zonder aanleiding toen raakte ik in paniek omdat ik bang ben dat ik een terugval heb
heb je die gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ze heeft toch zo'n enorme motormaaier waar je op kunt zitten?
Ik wilde hier op antwoorden maar beter van niet omdat je bericht best serieus isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel me alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen vannachtgisterenavond wilde ik janken zonder aanleiding toen raakte ik in paniek omdat ik bang ben dat ik een terugval heb
WIlde vandaag met de kids naar een speeltuin, maar het ziet er nog niet echt uitnodigend uit voor een speeltuinquote:
is er niet iets van een binnenspeeltuin?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde vandaag met de kids naar een speeltuin, maar het ziet er nog niet echt uitnodigend uit voor een speeltuin
Het is hier droog maar wel somberquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde vandaag met de kids naar een speeltuin, maar het ziet er nog niet echt uitnodigend uit voor een speeltuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |