Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Met een gloednieuwe aflevering van DTS!quote:
Tegel en Tempelhof zijn toch al dicht? Of bedoel je Schonefeld?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik bedoelde; niet naar dat vliegveld.
Ander vliegveld, half uur sta je in de stad![]()
Zo hadden we bij PSV ooit een spits met de onmogelijke achternaam "Vennegoor of Hesselink".
Daar kan je natuurlijk geen yell op maken, maar gelukkig was daar Gigi met zijn L'amour Toujours. Toen paste het allemaal wel.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je doet je naam wel eer aan, wetend dat ik voorlopig weg ben en dan mijn punten afsnoepen door een kutfilmpje te plaatsen....quote:
Lach met een schone bips![]()
Jan was een held!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo hadden we bij PSV ooit een spits met de onmogelijke achternaam "Vennegoor of Hesselink".
Daar kan je natuurlijk geen yell op maken, maar gelukkig was daar Gigi met zijn L'amour Toujours. Toen paste het allemaal wel.
lolkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan, wetend dat ik voorlopig weg ben en dan mijn punten afsnoepen door een kutfilmpje te plaatsen...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik was echt GROOT fan van die man. Heeft eigenlijk nooit genoeg erkenning gekregenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan, wetend dat ik voorlopig weg ben en dan mijn punten afsnoepen door een kutfilmpje te plaatsen....“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Klopt, "de NEUS voor de goal"quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was echt GROOT fan van die man. Heeft eigenlijk nooit genoeg erkenning gekregen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar kan je natuurlijk geen yell op maken, maar gelukkig was daar Gigi met zijn L'amour Toujours. Toen paste het allemaal wel.![]()
![]()
Omdat je stoorzendert bent poffergofferdikkie (moet het goeie voorbeeld geven)quote:Lach met een schone bips![]()
Klopt Tegel en Tempelhof zijn dicht en Schoneveld is nu Brandenburg geworden. Half uur ben je in de stad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegel en Tempelhof zijn toch al dicht? Of bedoel je Schonefeld?Smile, it's free therapy.![]()
Zoisdaofniedan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat je stoorzendert bent poffergofferdikkie (moet het goeie voorbeeld geven)
Die man heeft echt de meest schandalige overtredingen gemaakt op doelmannen en verdedigers. Maar dat werd dan maar zelden bestraft want iedereen 'wist dat Jan een houterige clown was die zijn bewegingen nauwelijks onder controle had'.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, "de NEUS voor de goal"Ja m'n reet, dat was bijna allemaal gewoon bewust.
![]()
Stond weer tegenover dat omdat hij zo groot en sterk was er vaak een half elftal aan zijn schouders hing in de zestien en dat hij dan nog geen strafschop mee kreeg.
Zou leuk zijn om hem in de huidige tijd met VAR te hebben zien ballen
Doe eens lief tegen Janquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die man heeft echt de meest schandalige overtredingen gemaakt op doelmannen en verdedigers. Maar dat werd dan maar zelden bestraft want iedereen 'wist dat Jan een houterige clown was die zijn bewegingen nauwelijks onder controle had'.Ja m'n reet, dat was bijna allemaal gewoon bewust.
![]()
Stond weer tegenover dat omdat hij zo groot en sterk was er vaak een half elftal aan zijn schouders hing in de zestien en dat hij dan nog geen strafschop mee kreeg.
Zou leuk zijn om hem in de huidige tijd met VAR te hebben zien ballen![]()
(Luuk is wat slimmer, maar niet veel anders) En het werkt
Luuk is echt veel beschaafder. Jan plantte echt constant zijn elleboog in gezichten. Hij kreeg ze ook net zo hard terug trouwens. Zoals ik al zei, andere tijd. Zou nu met de VAR echt allemaal niet meer kunnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Jan![]()
(Luuk is wat slimmer, maar niet veel anders) En het werkt
Maar ik vond het geweldig hoor.Een echte beukspits, ik houd er van.
![]()
Vond vroeger bij het voetballen leuker om de tegenstanders een goeie lowkick te geven dan de bal te trappenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik hou er ook wel van hoor, en onze Luuk doet precies hetzelfde maar weet dat er een VAR is dus geniepiger. En ik ben er ook wel blij mee hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Luuk is echt veel beschaafder. Jan plantte echt constant zijn elleboog in gezichten. Hij kreeg ze ook net zo hard terug trouwens. Zoals ik al zei, andere tijd. Zou nu met de VAR echt allemaal niet meer kunnen.
Maar ik vond het geweldig hoor.Een echte beukspits, ik houd er van.
![]()
Kijk zijn armen soms eens voor hij springt
Dat is geniaal zijn timing is zo perfect dat ie iedereen al weggewerkt heeft vaak voor ie springt. Dat is evolutie in het spel, en hij snapt dat wel. Daarom kan een VAR er niks mee. Maar Luuk is zelfde type
Ik vond het vroeger bij voetballen veel leuker om gewoon in de goal te staan en te wachten tot de ballen me om de oren vlogen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
Vond vroeger bij het voetballen leuker om de tegenstanders een goeie lowkick te geven dan de bal te trappen![]()
Ik was niet zo van de balsporten
Zelfde types zijn het idd. Maar ik had er wel bewondering voor hoe Jan dat deed. Het zag er echt altijd uit alsof 'die domme verdediger' tegen zijn elleboog aansprong, en dat doorlopen op de keeper, dat ging nooit met gestrekt been maar op de een of andere manier wist hij wel altijd zó te 'struikelen' dat de keeper er wel last van had en hij niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van hoor, en onze Luuk doet precies hetzelfde maar weet dat er een VAR is dus geniepiger. En ik ben er ook wel blij mee hoorKijk zijn armen soms eens voor hij springt
Dat is geniaal zijn timing is zo perfect dat ie iedereen al weggewerkt heeft vaak voor ie springt. Dat is evolutie in het spel, en hij snapt dat wel. Daarom kan een VAR er niks mee. Maar Luuk is zelfde type
En dan zei iedereen, inclusief alle analisten, "haha, kijk houten Jan!". En Jan maar lachen
Ik dacht dat Vennegoor of Hesselink bij Twente speelde
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Daar kwam hij idd vandaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat Vennegoor of Hesselink bij Twente speelde
Klopt, en hij is net zo'n held.. Bleef ook gaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfde types zijn het idd. Maar ik had er wel bewondering voor hoe Jan dat deed. Het zag er echt altijd uit alsof 'die domme verdediger' tegen zijn elleboog aansprong, en dat doorlopen op de keeper, dat ging nooit met gestrekt been maar op de een of andere manier wist hij wel altijd zó te 'struikelen' dat de keeper er wel last van had en hij niet.
En dan zei iedereen, inclusief alle analisten, "haha, kijk houten Jan!". En Jan maar lachenLach met een schone bips![]()
Ooit ja, tot de mooste club van Nederland hem oppikte bij Twente en hij wel een beetje een cultheld werd onder de supporters.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat Vennegoor of Hesselink bij Twente speeldeLach met een schone bips![]()
En tot de dag van vandaag is hij onderdeel van die club. En de club koestert hem nog steeds.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ooit ja, tot de mooste club van Nederland hem oppikte bij Twente en hij wel een beetje een cultheld werd onder de supporters."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Schijten beren in het bos?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ok je bent van mijn shitbook in mijn lovebook gegaanquote:Jij bent echt 1 van de tofste users op dit hele forum
Als je het over een ander soort ballen wil hebben mag ook hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:52 schreef kree het volgende:
owh gaat over voetbal
Ik laat jullie ff je gang gaan danAlles mag, geen discriminatie.
Ja da's mooi, maar wat deed ik überhaupt in dat shitbook?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok je bent van mijn shitbook in mijn lovebook gegaanJij bent echt 1 van de tofste users op dit hele forum
![]()
Maar wel serieus supporter ja. Ik ga komend seizoen op voor mijn 29e jaar op rij seizoenskaart. Deze club!![]()
![]()
hahah nouja maakt mij niet zoveel uit waarover het gaat, maar met voetbal kan ik nooit zo meepraten omdat ik het totaal niet volg. Ja met WK ofzo mss nog wel enzo als NL ver komt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je het over een ander soort ballen wil hebben mag ook hoorAlles mag, geen discriminatie.
Dus ga gerust jullie gang, geen probleem
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:52 schreef kree het volgende:
owh gaat over voetbal
Ik laat jullie ff je gang gaan danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je het over een ander soort ballen wil hebben mag ook hoorAlles mag, geen discriminatie.
Making conversationquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja da's mooi, maar wat deed ik überhaupt in dat shitbook?![]()
Maar wel serieus supporter ja. Ik ga komend seizoen op voor mijn 29e jaar op rij seizoenskaart. Deze club!![]()
![]()
Nee man, ik loop ook gewoon te kuttenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahah nouja maakt mij niet zoveel uit waarover het gaat, maar met voetbal kan ik nooit zo meepraten omdat ik het totaal niet volg. Ja met WK ofzo mss nog wel enzo als NL ver komt.
Dus ga gerust jullie gang, geen probleemMaar PSV is natuurlijk wel een way of life
Ik heb niet zoveel met voebal. Het EK ga ik wel kijken
Mooie kerel ben je, ik woon er tegenwoordig te ver weg van... Helaas. Maar die liefde blijft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Way of life wil is wat overdreven. Maar als het in je hart zit, dan zit het in je hartquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, ik loop ook gewoon te kuttenMaar PSV is natuurlijk wel een way of life
maar is met elke club ofzo natuurlijk en de "die hard" supporters ervan, manier van leven voor hun.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, ik loop ook gewoon te kuttenMaar PSV is natuurlijk wel een way of life
Ik denk tja.... naja het kon me nooit zo boeien maar heb ik net zo goed met F1 trouwens?
Die ermee weglopen en kan dat echt niet missen, ik denk ok dan. ja naja als je dat leuk vind. mij prima, maar het kan me gewoon niet boeien enzo
Geen aanval dit he, mag gewoon. interesses verschillen nu eenmaal
Gaat nooit weg. Hoever je ook er vanaf bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooie kerel ben je, ik woon er tegenwoordig te ver weg van... Helaas. Maar die liefde blijft."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat nooit weg. Hoever je ook er vanaf bent.![]()
ik mss als het beetje verder is en alleen NL wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb niet zoveel met voebal. Het EK ga ik wel kijkenDo what you love, love what you do!![]()
Nou had ik jou niet echt ingeschat als voetbalsupporter beste Shiiquote:
quote::"Bwahaha! Hij's toch een panter! Dan kan je toch geen 'hooli-gans' zijn! TJILP!"
:"Ik heb 'm ook nog nooit een gans na zien doen hoor! Moooooooh!"
Nee, ik zie het ook niet als een aanval manquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
maar is met elke club ofzo natuurlijk en de "die hard" supporters ervan, manier van leven voor hun.
Ik denk tja.... naja het kon me nooit zo boeien maar heb ik net zo goed met F1 trouwens?
Die ermee weglopen en kan dat echt niet missen, ik denk ok dan. ja naja als je dat leuk vind. mij prima, maar het kan me gewoon niet boeien enzo
Geen aanval dit he, mag gewoon. interesses verschillen nu eenmaalSommige mensen hebben niks met sport, denk je dat ik me daar druk om maak? Tuurlijk niet. Iedereen moet lekker zijn eigen ding doen. En ik ben ook niet HardCore zeg maar... Tuurlijk kan ik wel eens vloeken bij een kutwedstrijd, maar ga echt geen dingen slopen. Dan pak ik nog een biertje en ga erna lekker slapen
ik snap nooit waar dat vechten en al die rellen weer voor nodig zijn. maarja zal wel "way of life" ofzo zijn denk?Do what you love, love what you do!![]()
Super FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geboren in 81 en fan geworden toen Romario kwam, terwijl mijn pa Ajax supporter was. Ik heb het nooit opgegeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat nooit weg. Hoever je ook er vanaf bent.Lach met een schone bips![]()
goeie instelling zo denk ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik zie het ook niet als een aanval manSommige mensen hebben niks met sport, denk je dat ik me daar druk om maak? Tuurlijk niet. Iedereen moet lekker zijn eigen ding doen. En ik ben ook niet HardCore zeg maar... Tuurlijk kan ik wel eens vloeken bij een kutwedstrijd, maar ga echt geen dingen slopen. Dan pak ik nog een biertje en ga erna lekker slapen
Maar zet het er maar bij als disclaimer alvast voor er weer moeilijk over gedaan gaat worden. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Niet mijn way of life. Ik heb er een taffushekel aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:02 schreef kree het volgende:
ik snap nooit waar dat vechten en al die rellen weer voor nodig zijn. maarja zal wel "way of life" ofzo zijn denk?
Hoort niet bij mijn sport, niet bij mijn club en ik wil er geen fuck mee te maken hebben. En tis niet dat ik nooit boos word of iets, eh, onfatsoenlijks zeg maar daar moet het ook echt bij blijven."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sterker nog, ik heb zelfs gevoetbald.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou had ik jou niet echt ingeschat als voetbalsupporter beste Shii![]()
Maar het is niet zo dat ik naar PSV ga of het allemaal heel goed volg de afgelopen jaren, maar wel van een afstand. Ik kom uit die buurt he. Maar vroeger volgde ik het meer dan nu hoor.![]()
Daar heb jij een goed punt, en de volgende dag zitten diezelfde idioten weer bij elkaar (soms) op dezelfde werkvloer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:02 schreef kree het volgende:
ik snap nooit waar dat vechten en al die rellen weer voor nodig zijn. maarja zal wel "way of life" ofzo zijn denk?Lach met een schone bips![]()
Ik eet nog even mijn bakje rijst op en dan taai ik 'm af. Laters allenBis morgen
juist dat is de goeie instellingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet mijn way of life. Ik heb er een taffushekel aan.
Hoort niet bij mijn sport, niet bij mijn club en ik wil er geen fuck mee te maken hebben. En tis niet dat ik nooit boos word of iets, eh, onfatsoenlijks zeg maar daar moet het ook echt bij blijven.
tja ik snap het gewoon echt niet he? en tegen de politie en hulpverlening als ik dan die beelden zie dan denk ik echt van WTF,. maar vooral waarom?????? als iemand me dat kan uitleggen>?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heb jij een goed punt, en de volgende dag zitten diezelfde idioten weer bij elkaar (soms) op dezelfde werkvloer.Do what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk zou hulpverlening en normale politie niet nodig meer moeten zijn, stuur er een bataljon ME op af. Sla ze helemaal kapot die relschoppers en geen medische hulp. Helemaal niks! En na 3 weken gedragen ze zich wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik snap het gewoon echt niet he? en tegen de politie en hulpverlening als ik dan die beelden zie dan denk ik echt van WTF,. maar vooral waarom?????? als iemand me dat kan uitleggen>?Lach met een schone bips![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zelfs gevoetbald.![]()
Maar het is niet zo dat ik naar PSV ga of het allemaal heel goed volg de afgelopen jaren, maar wel van een afstand. Ik kom uit die buurt he. Maar vroeger volgde ik het meer dan nu hoor.![]()
Dochter van vrienden van me is vorige week kampioen geworden. Meid is 13 jaar oud nu, vorig jaar stonden ze nog laatste en was het grote doel één wedstrijd winnen.. Afgelopen zaterdag werden ze onder het oog van 300 (!) toeschouwers thuis kampioen.
![]()
![]()
Lekker balllen!![]()
Die echte hooligans van de jaren 90 die ergens langs de snelweg afspreken om te vechten bestaan volgens mij ook niet echt meer, nu heb je veel asociaal volk wat naar wedstrijden komt in de stadions maar echt dat georganiseerde vechten is een stuk minder. Het lijkt nog steeds heel wat voor buitenstaanders omdat ze afgelopen jaren voor elk biertje op het veld een wedstrijd gingen staken en er wat vervelende incidenten zijn geweest maar is iets anders als die hooligans van vroeger.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet mijn way of life. Ik heb er een taffushekel aan.
Hoort niet bij mijn sport, niet bij mijn club en ik wil er geen fuck mee te maken hebben. En tis niet dat ik nooit boos word of iets, eh, onfatsoenlijks zeg maar daar moet het ook echt bij blijven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doen ze ook nog steeds wel, vind ik ook debiel, maar liever dat ze dat doen dan het plezier van tienduizenden anderen verstieren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die echte hooligans van de jaren 90 die ergens langs de snelweg afspreken om te vechten bestaan volgens mij ook niet echt meer, nu heb je veel asociaal volk wat naar wedstrijden komt in de stadions maar echt dat georganiseerde vechten is een stuk minder. Het lijkt nog steeds heel wat voor buitenstaanders omdat ze afgelopen jaren voor elk biertje op het veld een wedstrijd gingen staken en er wat vervelende incidenten zijn geweest maar is iets anders als die hooligans van vroeger."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die afspraken worden nog steeds gemaakt. Maar de Pliessie zit er wel wat sneller bovenop nu vanwege internet en kan het voorkomen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die echte hooligans van de jaren 90 die ergens langs de snelweg afspreken om te vechten bestaan volgens mij ook niet echt meer, nu heb je veel asociaal volk wat naar wedstrijden komt in de stadions maar echt dat georganiseerde vechten is een stuk minder. Het lijkt nog steeds heel wat voor buitenstaanders omdat ze afgelopen jaren voor elk biertje op het veld een wedstrijd gingen staken en er wat vervelende incidenten zijn geweest maar is iets anders als die hooligans van vroeger.Lach met een schone bips![]()
nouja dat is natuurlijk niet de oplossing, maar ik snap dus niet hoe dit gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hulpverlening en normale politie niet nodig meer moeten zijn, stuur er een bataljon ME op af. Sla ze helemaal kapot die relschoppers en geen medische hulp. Helemaal niks! En na 3 weken gedragen ze zich wel.
Want ok verloren of niet eens met iets, gaan we allemaal rellen maken. wat is het dan?
Richten tegen politie en hulpverlening omdat die willen voorkomen dat ze zeg maar elkaar helemaal de tyfus inslaan.
En gaan ze zich richten op de genen die dat juist willen voorkomen.
Ik weet best wel, dit is niet allen, maar ok, tja kan niet anders zeggen, maar groep met 2 hersencel ofzo die zo denken wss.......
Maar is ff hoe ik erover denk hoor. ik zal het wel niet veranderen en wil eigenlijk ook niet eens een discussie erover.
maar van mijn mening uit vind ik het aardig raar wel
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Dochter van vrienden van me is vorige week kampioen geworden. Meid is 13 jaar oud nu, vorig jaar stonden ze nog laatste en was het grote doel één wedstrijd winnen.. Afgelopen zaterdag werden ze onder het oog van 300 (!) toeschouwers thuis kampioen.
![]()
![]()
Lekker balllen!![]()
![]()
Vroeger was het niveau van de clubs heel erg wisselend bij het damesvoetbal. De ene week wonnen we glansrijk en de week daarna werden we volledig ingemaakt. Ik vind het leuk om te zien hoe het toch wel steeds populairder wordt onder meisjes/dames om te voetballen.![]()
Ik kan je een heel simpel antwoord evenals voorbeeld geven "Oud en Nieuw"quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is natuurlijk niet de oplossing, maar ik snap dus niet hoe dit gaat.
Want ok verloren of niet eens met iets, gaan we allemaal rellen maken. wat is het dan?
Richten tegen politie en hulpverlening omdat die willen voorkomen dat ze zeg maar elkaar helemaal de tyfus inslaan.
En gaan ze zich richten op de genen die dat juist willen voorkomen.
Ik weet best wel, dit is niet allen, maar ok, tja kan niet anders zeggen, maar groep met 2 hersencel ofzo die zo denken wss.......
Maar is ff hoe ik erover denk hoor. ik zal het wel niet veranderen en wil eigenlijk ook niet eens een discussie erover.
maar van mijn mening uit vind ik het aardig raar welLach met een schone bips![]()
ja ook het zelfde wel beetje? en die snap ik net zo goed niet trouwens....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan je een heel simpel antwoord evenals voorbeeld geven "Oud en Nieuw"Do what you love, love what you do!![]()
En nu taai ik af, fijne vakantie "ikke" en tot over 2 wekenHet ga jullie goe.
Fijne vakantie, geniet ervan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
niks van gelezen ff, maar fijne vakantiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hmm nu staat er dat ik rond 22 uur vanavond bericht krijg hoe laat ze mn pakketje vandaag bezorgen
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze ook nog steeds wel, vind ik ook debiel, maar liever dat ze dat doen dan het plezier van tienduizenden anderen verstieren.Heb wel het idee nadat ik vroeger veel documentaires hierover heb gezien en ook wat boeken heb gelezen dat er een soort oude garde van toen is die meer van het vechten in een weiland waren dan het verstieren van wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die afspraken worden nog steeds gemaakt. Maar de Pliessie zit er wel wat sneller bovenop nu vanwege internet en kan het voorkomen.
Zoiets als een speler van je eigen club een klap verkopen zoals bij Willems bij Fc Groningen of een speler van de tegenstander wat doen was ook onder die groep een hele dikke not done vroeger.
Maar ondertussen is het in vele stations de sfeer een stuk grimmiger geworden lijkt het wel de laatste jaren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat er ook gewoon 300 man stonden voor de dames onder 14 vond ik ook nogal watquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:12 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Vroeger was het niveau heel erg wisselend bij het damesvoetbal. De ene week wonnen we glansrijk en de week daarna werden we volledig ingemaakt. Ik vind het leuk om te zien hoe het toch wel steeds populairder wordt onder meisjes/dames om te voetballen.
Dan hebben we het echt over een vrij klein dorp. Ze gaan op de Herdgang nu ook een echt stadionetje bouwen zodat er meer fatsoenlijke plekken komen om te zitten voor het vrouwenvoetbal. Dat zag mevrouw ook wel zitten![]()
Wat dan wel weer een beetje tegen viel, die vriendin van me vroeg dus aan haar dochter of ze niet eens met ons mee wilde naar PSV 1. Antwoord van dat serpent:"Ja! Daar wil ik best naar toe maar ik ga daar echt niet zitten met die bejaarde vrienden van jullie hoor!",
,
![]()
![]()
Da's dus ook de laatste keer dat ik het aangeboden heb.![]()
gehehe al gekeken of ze het niet ergens half voor de deur in je voortuintje hebben gedumpt?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm nu staat er dat ik rond 22 uur vanavond bericht krijg hoe laat ze mn pakketje vandaag bezorgen
Ja deze heb ik ook gehad? Ik wtf bezorgd enzo met handtekening ding, en vond het ergens in hoekje
ik denk he, en kom er btw nooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat er ook gewoon 300 man stonden voor de dames onder 14 vond ik ook nogal wat
Dan hebben we het echt over een vrij klein dorp. Ze gaan op de Herdgang nu ook een echt stadionetje bouwen zodat er meer fatsoenlijke plekken komen om te zitten voor het vrouwenvoetbal. Dat zag mevrouw ook wel zitten![]()
Wat dan wel weer een beetje tegen viel, die vriendin van me vroeg dus aan haar dochter of ze niet eens met ons mee wilde naar PSV 1. Antwoord van dat serpent:"Ja! Daar wil ik best naar toe maar ik ga daar echt niet zitten met die bejaarde vrienden van jullie hoor!",
,
![]()
![]()
Da's dus ook de laatste keer dat ik het aangeboden heb.![]()
Maar dat er aantal is die het helemaal niet om de wedstrijd gaat, maar alleen er komt om te rellen.Do what you love, love what you do!![]()
Mja het is een televisie. Wel maar 50 inch, maar alsnog groot genoeg om niet over het hoofd te zienquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe al gekeken of ze het niet ergens half voor de deur in je voortuintje hebben gedumpt?
Ja deze heb ik ook gehad? Ik wtf bezorgd enzo met handtekening ding, en vond het ergens in hoekjeLet's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Die dames van onder de 14 niet hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk he, en kom er btw nooit.
Maar dat er aantal is die het helemaal niet om de wedstrijd gaat, maar alleen er komt om te rellen.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lees je wel waar je op reageert?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk he, en kom er btw nooit.
Maar dat er aantal is die het helemaal niet om de wedstrijd gaat, maar alleen er komt om te rellen.![]()
Mja ik ga maar slapen, voor als ze om half 8 al voor de deur staan
Wie dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja ik ga maar slapen, voor als ze om half 8 al voor de deur staan
ja dat zou moeilijk te missen zijn iddquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja het is een televisie. Wel maar 50 inch, maar alsnog groot genoeg om niet over het hoofd te zien
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: