Ik hou er ook wel van hoor, en onze Luuk doet precies hetzelfde maar weet dat er een VAR is dus geniepiger. En ik ben er ook wel blij mee hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Luuk is echt veel beschaafder. Jan plantte echt constant zijn elleboog in gezichten. Hij kreeg ze ook net zo hard terug trouwens. Zoals ik al zei, andere tijd. Zou nu met de VAR echt allemaal niet meer kunnen.
Maar ik vond het geweldig hoor.Een echte beukspits, ik houd er van.
![]()
Ik vond het vroeger bij voetballen veel leuker om gewoon in de goal te staan en te wachten tot de ballen me om de oren vlogen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
Vond vroeger bij het voetballen leuker om de tegenstanders een goeie lowkick te geven dan de bal te trappen
Zelfde types zijn het idd. Maar ik had er wel bewondering voor hoe Jan dat deed. Het zag er echt altijd uit alsof 'die domme verdediger' tegen zijn elleboog aansprong, en dat doorlopen op de keeper, dat ging nooit met gestrekt been maar op de een of andere manier wist hij wel altijd zó te 'struikelen' dat de keeper er wel last van had en hij niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van hoor, en onze Luuk doet precies hetzelfde maar weet dat er een VAR is dus geniepiger. En ik ben er ook wel blij mee hoorKijk zijn armen soms eens voor hij springt
Dat is geniaal zijn timing is zo perfect dat ie iedereen al weggewerkt heeft vaak voor ie springt. Dat is evolutie in het spel, en hij snapt dat wel. Daarom kan een VAR er niks mee. Maar Luuk is zelfde type
Daar kwam hij idd vandaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat Vennegoor of Hesselink bij Twente speelde
Klopt, en hij is net zo'n held.. Bleef ook gaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfde types zijn het idd. Maar ik had er wel bewondering voor hoe Jan dat deed. Het zag er echt altijd uit alsof 'die domme verdediger' tegen zijn elleboog aansprong, en dat doorlopen op de keeper, dat ging nooit met gestrekt been maar op de een of andere manier wist hij wel altijd zó te 'struikelen' dat de keeper er wel last van had en hij niet.
En dan zei iedereen, inclusief alle analisten, "haha, kijk houten Jan!". En Jan maar lachen
Ooit ja, tot de mooste club van Nederland hem oppikte bij Twente en hij wel een beetje een cultheld werd onder de supporters.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat Vennegoor of Hesselink bij Twente speelde
En tot de dag van vandaag is hij onderdeel van die club. En de club koestert hem nog steeds.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ooit ja, tot de mooste club van Nederland hem oppikte bij Twente en hij wel een beetje een cultheld werd onder de supporters.
Schijten beren in het bos?quote:
Ok je bent van mijn shitbook in mijn lovebook gegaanquote:
Als je het over een ander soort ballen wil hebben mag ook hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:52 schreef kree het volgende:
owh gaat over voetbal
Ik laat jullie ff je gang gaan dan
Ja da's mooi, maar wat deed ik überhaupt in dat shitbook?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok je bent van mijn shitbook in mijn lovebook gegaanJij bent echt 1 van de tofste users op dit hele forum
hahah nouja maakt mij niet zoveel uit waarover het gaat, maar met voetbal kan ik nooit zo meepraten omdat ik het totaal niet volg. Ja met WK ofzo mss nog wel enzo als NL ver komt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je het over een ander soort ballen wil hebben mag ook hoorAlles mag, geen discriminatie.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:52 schreef kree het volgende:
owh gaat over voetbal
Ik laat jullie ff je gang gaan dan
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je het over een ander soort ballen wil hebben mag ook hoorAlles mag, geen discriminatie.
Making conversationquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja da's mooi, maar wat deed ik überhaupt in dat shitbook?![]()
Maar wel serieus supporter ja. Ik ga komend seizoen op voor mijn 29e jaar op rij seizoenskaart. Deze club!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |