abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:09:28 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213749963
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Niet mijn way of life. Ik heb er een taffushekel aan.

Hoort niet bij mijn sport, niet bij mijn club en ik wil er geen fuck mee te maken hebben. En tis niet dat ik nooit boos word of iets, eh, onfatsoenlijks zeg maar daar moet het ook echt bij blijven.
Die echte hooligans van de jaren 90 die ergens langs de snelweg afspreken om te vechten bestaan volgens mij ook niet echt meer, nu heb je veel asociaal volk wat naar wedstrijden komt in de stadions maar echt dat georganiseerde vechten is een stuk minder. Het lijkt nog steeds heel wat voor buitenstaanders omdat ze afgelopen jaren voor elk biertje op het veld een wedstrijd gingen staken en er wat vervelende incidenten zijn geweest maar is iets anders als die hooligans van vroeger.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213749966
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Die echte hooligans van de jaren 90 die ergens langs de snelweg afspreken om te vechten bestaan volgens mij ook niet echt meer, nu heb je veel asociaal volk wat naar wedstrijden komt in de stadions maar echt dat georganiseerde vechten is een stuk minder. Het lijkt nog steeds heel wat voor buitenstaanders omdat ze afgelopen jaren voor elk biertje op het veld een wedstrijd gingen staken en er wat vervelende incidenten zijn geweest maar is iets anders als die hooligans van vroeger.
Doen ze ook nog steeds wel, vind ik ook debiel, maar liever dat ze dat doen dan het plezier van tienduizenden anderen verstieren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:11:40 #78
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213749967
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Die afspraken worden nog steeds gemaakt. Maar de Pliessie zit er wel wat sneller bovenop nu vanwege internet en kan het voorkomen.
Lach met een schone bips
pi_213749968
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Eigenlijk zou hulpverlening en normale politie niet nodig meer moeten zijn, stuur er een bataljon ME op af. Sla ze helemaal kapot die relschoppers en geen medische hulp. Helemaal niks! En na 3 weken gedragen ze zich wel.
nouja dat is natuurlijk niet de oplossing, maar ik snap dus niet hoe dit gaat.

Want ok verloren of niet eens met iets, gaan we allemaal rellen maken. wat is het dan?

Richten tegen politie en hulpverlening omdat die willen voorkomen dat ze zeg maar elkaar helemaal de tyfus inslaan.

En gaan ze zich richten op de genen die dat juist willen voorkomen.

Ik weet best wel, dit is niet allen, maar ok, tja kan niet anders zeggen, maar groep met 2 hersencel ofzo die zo denken wss.......

Maar is ff hoe ik erover denk hoor. ik zal het wel niet veranderen en wil eigenlijk ook niet eens een discussie erover.
maar van mijn mening uit vind ik het aardig raar wel :)
Do what you love, love what you do!
pi_213749970
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Lekker! _O_

Dochter van vrienden van me is vorige week kampioen geworden. Meid is 13 jaar oud nu, vorig jaar stonden ze nog laatste en was het grote doel één wedstrijd winnen. :D . Afgelopen zaterdag werden ze onder het oog van 300 (!) toeschouwers thuis kampioen. _O_ _O_

Lekker balllen! :B ):O
_O_

Vroeger was het niveau van de clubs heel erg wisselend bij het damesvoetbal. De ene week wonnen we glansrijk en de week daarna werden we volledig ingemaakt. Ik vind het leuk om te zien hoe het toch wel steeds populairder wordt onder meisjes/dames om te voetballen.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:13:14 #81
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213749972
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:11 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dat is natuurlijk niet de oplossing, maar ik snap dus niet hoe dit gaat.

Want ok verloren of niet eens met iets, gaan we allemaal rellen maken. wat is het dan?

Richten tegen politie en hulpverlening omdat die willen voorkomen dat ze zeg maar elkaar helemaal de tyfus inslaan.

En gaan ze zich richten op de genen die dat juist willen voorkomen.

Ik weet best wel, dit is niet allen, maar ok, tja kan niet anders zeggen, maar groep met 2 hersencel ofzo die zo denken wss.......

Maar is ff hoe ik erover denk hoor. ik zal het wel niet veranderen en wil eigenlijk ook niet eens een discussie erover.
maar van mijn mening uit vind ik het aardig raar wel :)
Ik kan je een heel simpel antwoord evenals voorbeeld geven "Oud en Nieuw"
Lach met een schone bips
pi_213749973
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik kan je een heel simpel antwoord evenals voorbeeld geven "Oud en Nieuw"
ja ook het zelfde wel beetje? en die snap ik net zo goed niet trouwens....
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:14:53 #83
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213749974
En nu taai ik af, fijne vakantie "ikke" en tot over 2 weken :) Het ga jullie goe.
Lach met een schone bips
pi_213749976
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu taai ik af, fijne vakantie "ikke" en tot over 2 weken :) Het ga jullie goe.
Fijne vakantie, geniet ervan. :W
pi_213749977
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
niks van gelezen ff, maar fijne vakantie :P
pi_213749978
waar ging je heen trouwens ?
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:17:55 #87
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_213749979
Hmm nu staat er dat ik rond 22 uur vanavond bericht krijg hoe laat ze mn pakketje vandaag bezorgen :(
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:18:23 #88
268260 Dr.Mikey
pi_213749981
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Doen ze ook nog steeds wel, vind ik ook debiel, maar liever dat ze dat doen dan het plezier van tienduizenden anderen verstieren.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die afspraken worden nog steeds gemaakt. Maar de Pliessie zit er wel wat sneller bovenop nu vanwege internet en kan het voorkomen.
Heb wel het idee nadat ik vroeger veel documentaires hierover heb gezien en ook wat boeken heb gelezen dat er een soort oude garde van toen is die meer van het vechten in een weiland waren dan het verstieren van wedstrijden.
Zoiets als een speler van je eigen club een klap verkopen zoals bij Willems bij Fc Groningen of een speler van de tegenstander wat doen was ook onder die groep een hele dikke not done vroeger.
Maar ondertussen is het in vele stations de sfeer een stuk grimmiger geworden lijkt het wel de laatste jaren.
R.I.P DTS.
pi_213749982
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:12 schreef Shii het volgende:

[..]
_O_

Vroeger was het niveau heel erg wisselend bij het damesvoetbal. De ene week wonnen we glansrijk en de week daarna werden we volledig ingemaakt. Ik vind het leuk om te zien hoe het toch wel steeds populairder wordt onder meisjes/dames om te voetballen.
Ja, dat er ook gewoon 300 man stonden voor de dames onder 14 vond ik ook nogal wat :D

Dan hebben we het echt over een vrij klein dorp. Ze gaan op de Herdgang nu ook een echt stadionetje bouwen zodat er meer fatsoenlijke plekken komen om te zitten voor het vrouwenvoetbal. Dat zag mevrouw ook wel zitten :T

Wat dan wel weer een beetje tegen viel, die vriendin van me vroeg dus aan haar dochter of ze niet eens met ons mee wilde naar PSV 1. Antwoord van dat serpent:"Ja! Daar wil ik best naar toe maar ik ga daar echt niet zitten met die bejaarde vrienden van jullie hoor!" }:| , }:| , }:| }:|

Da's dus ook de laatste keer dat ik het aangeboden heb. :{w :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_213749983
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm nu staat er dat ik rond 22 uur vanavond bericht krijg hoe laat ze mn pakketje vandaag bezorgen :(
gehehe al gekeken of ze het niet ergens half voor de deur in je voortuintje hebben gedumpt?

Ja deze heb ik ook gehad? Ik wtf bezorgd enzo met handtekening ding, en vond het ergens in hoekje :')
pi_213749985
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ja, dat er ook gewoon 300 man stonden voor de dames onder 14 vond ik ook nogal wat :D

Dan hebben we het echt over een vrij klein dorp. Ze gaan op de Herdgang nu ook een echt stadionetje bouwen zodat er meer fatsoenlijke plekken komen om te zitten voor het vrouwenvoetbal. Dat zag mevrouw ook wel zitten :T

Wat dan wel weer een beetje tegen viel, die vriendin van me vroeg dus aan haar dochter of ze niet eens met ons mee wilde naar PSV 1. Antwoord van dat serpent:"Ja! Daar wil ik best naar toe maar ik ga daar echt niet zitten met die bejaarde vrienden van jullie hoor!" }:| , }:| , }:| }:|

Da's dus ook de laatste keer dat ik het aangeboden heb. :{w :(
ik denk he, en kom er btw nooit.

Maar dat er aantal is die het helemaal niet om de wedstrijd gaat, maar alleen er komt om te rellen.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:21:39 #92
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_213749986
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:19 schreef kree het volgende:

[..]
gehehe al gekeken of ze het niet ergens half voor de deur in je voortuintje hebben gedumpt?

Ja deze heb ik ook gehad? Ik wtf bezorgd enzo met handtekening ding, en vond het ergens in hoekje :')
Mja het is een televisie. Wel maar 50 inch, maar alsnog groot genoeg om niet over het hoofd te zien
pi_213749987
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:20 schreef kree het volgende:

[..]

Maar dat er aantal is die het helemaal niet om de wedstrijd gaat, maar alleen er komt om te rellen.
Die dames van onder de 14 niet hoor :'( :D :'(
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:22:26 #94
268260 Dr.Mikey
pi_213749988
:P
R.I.P DTS.
pi_213749989
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:20 schreef kree het volgende:

[..]

Lees je wel waar je op reageert?
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:22:39 #96
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_213749990
Mja ik ga maar slapen, voor als ze om half 8 al voor de deur staan :D
pi_213749993
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja ik ga maar slapen, voor als ze om half 8 al voor de deur staan :D
Wie dan? :o
pi_213749997
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:21 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Mja het is een televisie. Wel maar 50 inch, maar alsnog groot genoeg om niet over het hoofd te zien
ja dat zou moeilijk te missen zijn idd ;)
  zaterdag 1 juni 2024 @ 02:27:18 #99
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_213750001
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213750002
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]