Nee man, ik loop ook gewoon te kuttenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahah nouja maakt mij niet zoveel uit waarover het gaat, maar met voetbal kan ik nooit zo meepraten omdat ik het totaal niet volg. Ja met WK ofzo mss nog wel enzo als NL ver komt.
Dus ga gerust jullie gang, geen probleem
Mooie kerel ben je, ik woon er tegenwoordig te ver weg van... Helaas. Maar die liefde blijft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar wel serieus supporter ja. Ik ga komend seizoen op voor mijn 29e jaar op rij seizoenskaart. Deze club!![]()
![]()
Way of life wil is wat overdreven. Maar als het in je hart zit, dan zit het in je hartquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, ik loop ook gewoon te kuttenMaar PSV is natuurlijk wel een way of life
maar is met elke club ofzo natuurlijk en de "die hard" supporters ervan, manier van leven voor hun.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, ik loop ook gewoon te kuttenMaar PSV is natuurlijk wel een way of life
Gaat nooit weg. Hoever je ook er vanaf bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooie kerel ben je, ik woon er tegenwoordig te ver weg van... Helaas. Maar die liefde blijft.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat nooit weg. Hoever je ook er vanaf bent.
ik mss als het beetje verder is en alleen NL wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb niet zoveel met voebal. Het EK ga ik wel kijken
Nou had ik jou niet echt ingeschat als voetbalsupporter beste Shiiquote:
quote:
Nee, ik zie het ook niet als een aanval manquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
maar is met elke club ofzo natuurlijk en de "die hard" supporters ervan, manier van leven voor hun.
Ik denk tja.... naja het kon me nooit zo boeien maar heb ik net zo goed met F1 trouwens?
Die ermee weglopen en kan dat echt niet missen, ik denk ok dan. ja naja als je dat leuk vind. mij prima, maar het kan me gewoon niet boeien enzo
Geen aanval dit he, mag gewoon. interesses verschillen nu eenmaal
Geboren in 81 en fan geworden toen Romario kwam, terwijl mijn pa Ajax supporter was. Ik heb het nooit opgegeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat nooit weg. Hoever je ook er vanaf bent.
goeie instelling zo denk ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik zie het ook niet als een aanval manSommige mensen hebben niks met sport, denk je dat ik me daar druk om maak? Tuurlijk niet. Iedereen moet lekker zijn eigen ding doen. En ik ben ook niet HardCore zeg maar... Tuurlijk kan ik wel eens vloeken bij een kutwedstrijd, maar ga echt geen dingen slopen. Dan pak ik nog een biertje en ga erna lekker slapen
Niet mijn way of life. Ik heb er een taffushekel aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:02 schreef kree het volgende:
ik snap nooit waar dat vechten en al die rellen weer voor nodig zijn. maarja zal wel "way of life" ofzo zijn denk?
Sterker nog, ik heb zelfs gevoetbald.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou had ik jou niet echt ingeschat als voetbalsupporter beste Shii
Daar heb jij een goed punt, en de volgende dag zitten diezelfde idioten weer bij elkaar (soms) op dezelfde werkvloer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:02 schreef kree het volgende:
ik snap nooit waar dat vechten en al die rellen weer voor nodig zijn. maarja zal wel "way of life" ofzo zijn denk?
juist dat is de goeie instellingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet mijn way of life. Ik heb er een taffushekel aan.
Hoort niet bij mijn sport, niet bij mijn club en ik wil er geen fuck mee te maken hebben. En tis niet dat ik nooit boos word of iets, eh, onfatsoenlijks zeg maar daar moet het ook echt bij blijven.
tja ik snap het gewoon echt niet he? en tegen de politie en hulpverlening als ik dan die beelden zie dan denk ik echt van WTF,. maar vooral waarom?????? als iemand me dat kan uitleggen>?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heb jij een goed punt, en de volgende dag zitten diezelfde idioten weer bij elkaar (soms) op dezelfde werkvloer.
Eigenlijk zou hulpverlening en normale politie niet nodig meer moeten zijn, stuur er een bataljon ME op af. Sla ze helemaal kapot die relschoppers en geen medische hulp. Helemaal niks! En na 3 weken gedragen ze zich wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik snap het gewoon echt niet he? en tegen de politie en hulpverlening als ik dan die beelden zie dan denk ik echt van WTF,. maar vooral waarom?????? als iemand me dat kan uitleggen>?
Lekker!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zelfs gevoetbald.![]()
Maar het is niet zo dat ik naar PSV ga of het allemaal heel goed volg de afgelopen jaren, maar wel van een afstand. Ik kom uit die buurt he. Maar vroeger volgde ik het meer dan nu hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |