Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Met een gloednieuwe aflevering van DTS!quote:
Tegel en Tempelhof zijn toch al dicht? Of bedoel je Schonefeld?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik bedoelde; niet naar dat vliegveld.
Ander vliegveld, half uur sta je in de stad![]()
Zo hadden we bij PSV ooit een spits met de onmogelijke achternaam "Vennegoor of Hesselink".
Daar kan je natuurlijk geen yell op maken, maar gelukkig was daar Gigi met zijn L'amour Toujours. Toen paste het allemaal wel.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je doet je naam wel eer aan, wetend dat ik voorlopig weg ben en dan mijn punten afsnoepen door een kutfilmpje te plaatsen....quote:
Lach met een schone bips![]()
Jan was een held!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo hadden we bij PSV ooit een spits met de onmogelijke achternaam "Vennegoor of Hesselink".
Daar kan je natuurlijk geen yell op maken, maar gelukkig was daar Gigi met zijn L'amour Toujours. Toen paste het allemaal wel.
lolkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan, wetend dat ik voorlopig weg ben en dan mijn punten afsnoepen door een kutfilmpje te plaatsen...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik was echt GROOT fan van die man. Heeft eigenlijk nooit genoeg erkenning gekregenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan, wetend dat ik voorlopig weg ben en dan mijn punten afsnoepen door een kutfilmpje te plaatsen....“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Klopt, "de NEUS voor de goal"quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was echt GROOT fan van die man. Heeft eigenlijk nooit genoeg erkenning gekregen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar kan je natuurlijk geen yell op maken, maar gelukkig was daar Gigi met zijn L'amour Toujours. Toen paste het allemaal wel.![]()
![]()
Omdat je stoorzendert bent poffergofferdikkie (moet het goeie voorbeeld geven)quote:Lach met een schone bips![]()
Klopt Tegel en Tempelhof zijn dicht en Schoneveld is nu Brandenburg geworden. Half uur ben je in de stad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegel en Tempelhof zijn toch al dicht? Of bedoel je Schonefeld?Smile, it's free therapy.![]()
Zoisdaofniedan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat je stoorzendert bent poffergofferdikkie (moet het goeie voorbeeld geven)
Die man heeft echt de meest schandalige overtredingen gemaakt op doelmannen en verdedigers. Maar dat werd dan maar zelden bestraft want iedereen 'wist dat Jan een houterige clown was die zijn bewegingen nauwelijks onder controle had'.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, "de NEUS voor de goal"Ja m'n reet, dat was bijna allemaal gewoon bewust.
![]()
Stond weer tegenover dat omdat hij zo groot en sterk was er vaak een half elftal aan zijn schouders hing in de zestien en dat hij dan nog geen strafschop mee kreeg.
Zou leuk zijn om hem in de huidige tijd met VAR te hebben zien ballen
Doe eens lief tegen Janquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die man heeft echt de meest schandalige overtredingen gemaakt op doelmannen en verdedigers. Maar dat werd dan maar zelden bestraft want iedereen 'wist dat Jan een houterige clown was die zijn bewegingen nauwelijks onder controle had'.Ja m'n reet, dat was bijna allemaal gewoon bewust.
![]()
Stond weer tegenover dat omdat hij zo groot en sterk was er vaak een half elftal aan zijn schouders hing in de zestien en dat hij dan nog geen strafschop mee kreeg.
Zou leuk zijn om hem in de huidige tijd met VAR te hebben zien ballen![]()
(Luuk is wat slimmer, maar niet veel anders) En het werkt
Luuk is echt veel beschaafder. Jan plantte echt constant zijn elleboog in gezichten. Hij kreeg ze ook net zo hard terug trouwens. Zoals ik al zei, andere tijd. Zou nu met de VAR echt allemaal niet meer kunnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Jan![]()
(Luuk is wat slimmer, maar niet veel anders) En het werkt
Maar ik vond het geweldig hoor.Een echte beukspits, ik houd er van.
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: