SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Grrrrrrrr op 01-06-2024 00:21:11 ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hahaatjes!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarheen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]ik wens mezelf dan ook een behouden vaa.... eh vlucht.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja verdulleme! Is het topic net dicht. Ff opnieuw![]()
Zow! Ff wat betonpoeren ingegraven en afgegoten met beton![]()
Berg hout voor de terrasoverkappingDat zijn balken van 20x20x500cm
(en de 'poten' / 'voetjes'
van mijn dochtertje bovenop
)
Poertje 60kg in het beton
Betonpoer in gereedheid brengen voor het 3e gat. Graafmachine net klaar rechts![]()
![]()
Waterpas stellen richting de 3e poer (ja ik veeg het stoepje morgen wel aan)
Maar wel nauwkeurig natuurlijk!![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Beste TT ooit!
Straks nog een keer ronde 70 ervan maken en het is helemaal perfect!Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betonpoer in gereedheid brengen voor het 3e gat. Graafmachine net klaar rechts![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ff de OP bijwerken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moet je sneller zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:16 schreef Masberum het volgende:
Was leuk geweest als ik die TT mocht maken maar okeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij wil echt graag in zijn broekje komenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Beste TT ooit!
Straks nog een keer ronde 70 ervan maken en het is helemaal perfect!![]()
Moest snel zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Beste TT ooit!
Straks nog een keer ronde 70 ervan maken en het is helemaal perfect!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja was lastig, heb getwijfeld over België want dat taaltje is zo zacht.quote:
Maar srs, mijn beste maatje gaat trouwen in Thailand dus gelijk er een vakantie aan vast geknoopt aangezien dat inmiddels wel mijn 2e thuis is.Lach met een schone bips![]()
Zo, hard gewerkt. Leuk om je 3D printje in het echt uit te voeren!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ow God, dus toch echt zo'n Thailand 'bezoeker'quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja was lastig, heb getwijfeld over België want dat taaltje is zo zacht.
Maar srs, mijn beste maatje gaat trouwen in Thailand dus gelijk er een vakantie aan vast geknoopt aangezien dat inmiddels wel mijn 2e thuis is.![]()
Thailand is geen naar land.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja was lastig, heb getwijfeld over België want dat taaltje is zo zacht.
Maar srs, mijn beste maatje gaat trouwen in Thailand dus gelijk er een vakantie aan vast geknoopt aangezien dat inmiddels wel mijn 2e thuis is.I'm surrounded by morons!
Cool!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Hier ga ik wrs wel heen @:greysbones
https://luminosity-events(...)beach-festival-2024/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tot nog eens ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor de paar users die mij hier kennen, vaarwel alvast. Het was gezellig met jullieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet zo negatief. Mijn humor is slechter, maar de lat is dan ook wel erg laag als we masturberum moeten gelovenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, want ik heb jou en @:JustinK om mn slechte humor te begrijpen![]()
Ja man, lekker zeevissenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow God, dus toch echt zo'n Thailand 'bezoeker'
Lach met een schone bips![]()
Dit is bijna Mario niveauquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Mijn humor is slechter, maar de lat is dan ook wel erg laag als we masturberum moeten geloven![]()
Alle 4 dagen of maar 1 dagje?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
https://luminosity-events(...)beach-festival-2024/![]()
Oh, is dat je ding? Hoeveel heb je er inmiddels?quote:I'm surrounded by morons!
Hier ga ik ookheenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
https://luminosity-events(...)beach-festival-2024/Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zeker!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo, hard gewerkt. Leuk om je 3D printje in het echt uit te voeren!Maar het echte werk is wel wat meer buffelen hoor! Vanmorgen om 9.00uur begonnen met graven. Vanavond rond 19.30uur pas klaar
![]()
Morgen verder met dichtgooien van de gaten en de tegels slijpen en terugleggen. Zondag waarschijnlijk de eerste palen erop zetten“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Sowieso niet, Buriram is wel een beetje mijn stekkie daar. Maar dit keer Bruiloft ergens net buiten Bangkok en daarna vlieg ik richting Phuket en ga naar Khao Lak.quote:Lach met een schone bips![]()
Lollig hoor. Maar al die mensen uit Westerse landen die Thailand zo geweldig vinden, die vinden dat voor maar een paar redenenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, is dat je ding? Hoeveel heb je er inmiddels?![]()
De wens is de vader van de gedachte vaak.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, is dat je ding? Hoeveel heb je er inmiddels?Lach met een schone bips![]()
We horen hier een ervaringsdeskundige aan het woordquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lollig hoor. Maar al die mensen uit Westerse landen die Thailand zo geweldig vinden, die vinden dat voor maar een paar redenenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meer nieuwsberichten en kennis omtrent het land. En mensen die het willen verbloemenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte vaak.![]()
Ik ben alleen maar in Bangkok en Hua Hin geweest, maar wil terug. Genoeg te zien, vriendelijke mensen, goed eten, en alles is goedkoop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso niet, Buriram is wel een beetje mijn stekkie daar. Maar dit keer Bruiloft ergens net buiten Bangkok en daarna vlieg ik richting Phuket en ga naar Khao Lak.I'm surrounded by morons!
Deze manquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:JustinK toegevoegd aan OP als winnaar van ronde 69 (HUE HUE HUE: 69!) en rijm geswitched.![]()
Nee.. gewoon een persoon die weet wat elk persoon wel weetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
We horen hier een ervaringsdeskundige aan het woord![]()
Chaam is relaxter dan Hua Hin en ligt er vlak bij. Fijnere stranden ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar in Bangkok en Hua Hin geweest, maar wil terug. Genoeg te zien, vriendelijke mensen, goed eten, en alles is goedkoop.Lach met een schone bips![]()
Ohja, standje 69. Dat nog niemand dat was opgevallen afgelopen maandquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:JustinK toegevoegd aan OP als winnaar van ronde 69 (HUE HUE HUE: 69!) en rijm geswitched.![]()
![]()
Lekker bekrompen. Kom je wel eens van je zolderkamer af om de grote boze wereld te bekijken zodat je wat aan je vooroordelen kan doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lollig hoor. Maar al die mensen uit Westerse landen die Thailand zo geweldig vinden, die vinden dat voor maar een paar redenenI'm surrounded by morons!
Fijne vakantieeequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor de paar users die mij hier kennen, vaarwel alvast. Het was gezellig met jullie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet zo moeilijk
Mensen die op anoniem zijn gegaan
En nu toch weer terug
Maar zelf altijd bashen op kloontjes![]()
![]()
triest gedrag
Smile, it's free therapy.![]()
Dat betekent dat we of heel volwassen zijn tegenwoordig, of gewoon heel oud. Same diffquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, standje 69. Dat dat nog niemand was opgevallen afgelopen maand
Bestemming x aparte afleveringThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat gaan, laat gaan. We kennen hem allemaal inmiddels.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker bekrompen. Kom je wel eens van je zolderkamer af om de grote boze wereld te bekijken zodat je wat aan je vooroordelen kan doen?Lach met een schone bips![]()
Ik ben 12. Wat is dezequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat betekent dat we of heel volwassen zijn tegenwoordig, of gewoon heel oud. Same diff![]()
Ach, het kan altijd erger.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Mijn humor is slechter, maar de lat is dan ook wel erg laag als we masturberum moeten geloven
Zolang er nog iemand is die je humor snapt is het niet te slecht
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wat jij hier doet heet bekrompen. Je weet zelf ook wel dat ik gelijk heb en wil dat maskeren door te doen alsof ik op een zolderkamer etc. woon. Wat flauw. Reageer inhoudelijk als wat ik stel niet klopt in plaats van zo kinderlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker bekrompen. Kom je wel eens van je zolderkamer af om de grote boze wereld te bekijken zodat je wat aan je vooroordelen kan doen?![]()
Ha Mastuberum! Alles kits?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef Masberum het volgende:
En zo overduidelijk nu proberen te praten over de bestemmingen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker helemaal niks moeten de komende weken.
Trust nobody![]()
You go boyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.
Een vriendin van mijn vriendin heeft daar gewoond. Waren afgelopen zomer nog bij een ‘bruiloft’ (ze + man vernieuwt iedere 10 jaar de beloftes met een feest) in Noorwegen waar de helft Thai was en uit die regioquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Chaam is relaxter dan Hua Hin en ligt er vlak bij. Fijnere stranden ook.
Ben geen strandmens, dus dat boeit weinig op zich
Is niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid helaas, anders deed ik nog wel een poging.quote:
Kan gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.![]()
![]()
Echt wel, een muay thai training daar lijkt me wel gaafquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:26 schreef Masberum het volgende:
Maar veel plezier in Thailand, waar jullie niks doen waarom het land bekend staatUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Altijd je eigen handen vuilquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan het alleen maar ruk zijn
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat jij hier doet heet bekrompen. Je weet zelf ook wel dat ik gelijk heb en wil dat maskeren door te doen alsof ik op een zolderkamer etc. woon. Wat flauw. Reageer inhoudelijk als wat ik stel niet klopt in plaats van zo kinderlijkis inhoudelijk genoeg voor je.
Ik ga zaterdag. Jij? Maar ik ga pas om 15 uur ongeveer.quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dan denk ik dat Buriram misschien leuker voor je is. Oude vulkaan met de 1000 steps trap. En ook de oude Khmer tempels die je kan bezoeken vanuit dat tijdperk toen de Khmer nog in dat gebied zaten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn vriendin heeft daar gewoond. Waren afgelopen zomer nog bij een ‘bruiloft’ (ze + man vernieuwt iedere 10 jaar de beloftes met een feest) in Noorwegen waar de helft Thai was en uit die regio
Ben geen strandmens, dus dat boeit weinig op zichLach met een schone bips![]()
Met al dat gelul over Thailand voel ik me wel een beetje een boerenlul als ik zeg dat ik in september naar Londen ga.![]()
Ja je hoeft je niet te verdedigen voor mij hoor, ik weet wat je doet en wil, ik veroordeel je niet. Maar ga niet zitten liegenquote:![]()
wrs ook zaterdag of zondag voor de ISOS setsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag. Jij? Maar ik ga pas om 15 uur ongeveer.Uw ADH vitamine Worst
Londenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met al dat gelul over Thailand voel ik me wel een beetje een boerenlul als ik zeg dat ik in september naar Londen ga.![]()
Wat ga je doen?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb ook ooit een rondtrip Thailand gedaan in Pattayaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
In januari eerst maar eens drie weken naar Zuid-Amerika… daarna zien we wel weer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Buriram misschien leuker voor je is. Oude vulkaan met de 1000 steps trap. En ook de oude Khmer tempels die je kan bezoeken vanuit dat tijdperk toen de Khmer nog in dat gebied zaten.I'm surrounded by morons!
Dank jequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger.
Zolang er nog iemand is die je humor snapt is het niet te slecht![]()
Londenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slapen blijft een dingetje
Zat ik gisterenavond tegen de slaap te vechten tot de nacht ploeg er was, kwam de avond ploeg om half elf ineen vertellen dat ik gerust kon gaan slapen, op last van de arts was ook de eerste controle bij mij afgeschaft per gisteren.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelukkig kan ik er lopend heen. Is bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wrs ook zaterdag of zondag voor de ISOS sets
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Waar precies lieg ik over volgens jou?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja je hoeft je niet te verdedigen voor mij hoor, ik weet wat je doet en wil, ik veroordeel je niet. Maar ga niet zitten liegenI'm surrounded by morons!
Doen! Deze keer zal ik je niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.![]()
![]()
Ik zou er graag eens heen gaan, maar mijn spaans is echt ruk!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In januari eerst maar eens drie weken naar Zuid-Amerika… daarna zien we wel weer.Lach met een schone bips![]()
Grrrrrt voor winnaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dan ben je nog steeds een maagd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan het alleen maar ruk zijn![]()
![]()
lekker hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik er lopend heen. Is bij mij om de hoekUw ADH vitamine Worst
Grrrt had toch een overwinning meer gehad als Nattekat niet had gecheat met zijn katbot ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Doen! Deze keer zal ik je niet tegenhoudenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: