Ik heb ook ooit een rondtrip Thailand gedaan in Pattayaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met al dat gelul over Thailand voel ik me wel een beetje een boerenlul als ik zeg dat ik in september naar Londen ga.![]()
In januari eerst maar eens drie weken naar Zuid-Amerika… daarna zien we wel weer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Buriram misschien leuker voor je is. Oude vulkaan met de 1000 steps trap. En ook de oude Khmer tempels die je kan bezoeken vanuit dat tijdperk toen de Khmer nog in dat gebied zaten.
Dank jequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger.
Zolang er nog iemand is die je humor snapt is het niet te slecht
Londenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met al dat gelul over Thailand voel ik me wel een beetje een boerenlul als ik zeg dat ik in september naar Londen ga.![]()
Gelukkig kan ik er lopend heen. Is bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wrs ook zaterdag of zondag voor de ISOS sets
Waar precies lieg ik over volgens jou?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja je hoeft je niet te verdedigen voor mij hoor, ik weet wat je doet en wil, ik veroordeel je niet. Maar ga niet zitten liegen
Doen! Deze keer zal ik je niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.
Ik zou er graag eens heen gaan, maar mijn spaans is echt ruk!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In januari eerst maar eens drie weken naar Zuid-Amerika… daarna zien we wel weer.
Grrrrrt voor winnaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dan ben je nog steeds een maagd![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan het alleen maar ruk zijn
lekker hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik er lopend heen. Is bij mij om de hoek
Grrrt had toch een overwinning meer gehad als Nattekat niet had gecheat met zijn katbot ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Doen! Deze keer zal ik je niet tegenhouden
Mijn vriendin is Spaans aan het leren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou er graag eens heen gaan, maar mijn spaans is echt ruk!
Dapper welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is Spaans aan het leren.
Ik ben van plan om onderweg daarheen een woordenboek te lezen. Komt goed
Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje. Zo'n mooie taal dat Spaansquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is Spaans aan het leren.
Ik ben van plan om onderweg daarheen een woordenboek te lezen. Komt goed
Naar Londen!quote:
Groen is wel mijn favoriet, ook al is het over het algemeen wel het meest pittige terwijl ik over het algemeen niet van al te pittig houdquote:
Misschien moet je wat foto’s posten in @Fogel s topic na die tijdquote:
Je staat lager op de ladder maar je hebt wel kinderlijke humor dat geef ik jequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dan ben je nog steeds een maagd![]()
Ach, ik ken de basis van de taal een beetje. En met handen en voetenwerk kom je ook een heel eind.quote:
Ik kon een beetje spreken voor mijn vakantie naar Costa Rica vorig jaar, maar ben het nu alweer grotendeels kwijt. Terwijl ik toch diverse mensen ken die het sprekenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje. Zo'n mooie taal dat Spaans
Je kan The Phantom nog meepikken voordat die weg is. Prachtige show, was er in februari nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naar Londen!![]()
![]()
Serieus, hebben we nog geen seconde over nagedacht. Maat van me die in scheiding ligt wilde in september als alles officieel was een weekendje weg. En dat werd naar Londen dus. Appartementje gehuurd, lekker met de trein er heen. En dan zien we wel wat we daar doen. Ik verwacht veel goede gesprekken boven een dikke pint en lange wandelingen door het centrum
Dat worden veel therapiesessies dus. Proost alvast!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naar Londen!![]()
![]()
Serieus, hebben we nog geen seconde over nagedacht. Maat van me die in scheiding ligt wilde in september als alles officieel was een weekendje weg. En dat werd naar Londen dus. Appartementje gehuurd, lekker met de trein er heen. En dan zien we wel wat we daar doen. Ik verwacht veel goede gesprekken boven een dikke pint en lange wandelingen door het centrum
Hoezo, ik was voor het eerst weer naar het buitenland sinds 2019quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |