Ik ben alleen maar in Bangkok en Hua Hin geweest, maar wil terug. Genoeg te zien, vriendelijke mensen, goed eten, en alles is goedkoop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso niet, Buriram is wel een beetje mijn stekkie daar. Maar dit keer Bruiloft ergens net buiten Bangkok en daarna vlieg ik richting Phuket en ga naar Khao Lak.
Deze manquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:JustinK toegevoegd aan OP als winnaar van ronde 69 (HUE HUE HUE: 69!) en rijm geswitched.![]()
Nee.. gewoon een persoon die weet wat elk persoon wel weetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
We horen hier een ervaringsdeskundige aan het woord
Chaam is relaxter dan Hua Hin en ligt er vlak bij. Fijnere stranden ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar in Bangkok en Hua Hin geweest, maar wil terug. Genoeg te zien, vriendelijke mensen, goed eten, en alles is goedkoop.
Ohja, standje 69. Dat nog niemand dat was opgevallen afgelopen maandquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:JustinK toegevoegd aan OP als winnaar van ronde 69 (HUE HUE HUE: 69!) en rijm geswitched.![]()
Lekker bekrompen. Kom je wel eens van je zolderkamer af om de grote boze wereld te bekijken zodat je wat aan je vooroordelen kan doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lollig hoor. Maar al die mensen uit Westerse landen die Thailand zo geweldig vinden, die vinden dat voor maar een paar redenen
Fijne vakantieeequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor de paar users die mij hier kennen, vaarwel alvast. Het was gezellig met jullie
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet zo moeilijk
Mensen die op anoniem zijn gegaan
En nu toch weer terug
Maar zelf altijd bashen op kloontjes
Dat betekent dat we of heel volwassen zijn tegenwoordig, of gewoon heel oud. Same diffquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, standje 69. Dat dat nog niemand was opgevallen afgelopen maand
Laat gaan, laat gaan. We kennen hem allemaal inmiddels.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker bekrompen. Kom je wel eens van je zolderkamer af om de grote boze wereld te bekijken zodat je wat aan je vooroordelen kan doen?
Ik ben 12. Wat is dezequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat betekent dat we of heel volwassen zijn tegenwoordig, of gewoon heel oud. Same diff
Ach, het kan altijd erger.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Mijn humor is slechter, maar de lat is dan ook wel erg laag als we masturberum moeten geloven
Wat jij hier doet heet bekrompen. Je weet zelf ook wel dat ik gelijk heb en wil dat maskeren door te doen alsof ik op een zolderkamer etc. woon. Wat flauw. Reageer inhoudelijk als wat ik stel niet klopt in plaats van zo kinderlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker bekrompen. Kom je wel eens van je zolderkamer af om de grote boze wereld te bekijken zodat je wat aan je vooroordelen kan doen?
Ha Mastuberum! Alles kits?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef Masberum het volgende:
En zo overduidelijk nu proberen te praten over de bestemmingen
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker helemaal niks moeten de komende weken.
You go boyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.
Een vriendin van mijn vriendin heeft daar gewoond. Waren afgelopen zomer nog bij een ‘bruiloft’ (ze + man vernieuwt iedere 10 jaar de beloftes met een feest) in Noorwegen waar de helft Thai was en uit die regioquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Chaam is relaxter dan Hua Hin en ligt er vlak bij. Fijnere stranden ook.
Is niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid helaas, anders deed ik nog wel een poging.quote:
Kan gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een hele maand als winnaar daar staan, het begint toch wel een beetje te jeuken bij mij als ik dat zie hoor.
Echt wel, een muay thai training daar lijkt me wel gaafquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:26 schreef Masberum het volgende:
Maar veel plezier in Thailand, waar jullie niks doen waarom het land bekend staat
Altijd je eigen handen vuilquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan het alleen maar ruk zijn
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat jij hier doet heet bekrompen. Je weet zelf ook wel dat ik gelijk heb en wil dat maskeren door te doen alsof ik op een zolderkamer etc. woon. Wat flauw. Reageer inhoudelijk als wat ik stel niet klopt in plaats van zo kinderlijk
Dan denk ik dat Buriram misschien leuker voor je is. Oude vulkaan met de 1000 steps trap. En ook de oude Khmer tempels die je kan bezoeken vanuit dat tijdperk toen de Khmer nog in dat gebied zaten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn vriendin heeft daar gewoond. Waren afgelopen zomer nog bij een ‘bruiloft’ (ze + man vernieuwt iedere 10 jaar de beloftes met een feest) in Noorwegen waar de helft Thai was en uit die regio
Ben geen strandmens, dus dat boeit weinig op zich
Ja je hoeft je niet te verdedigen voor mij hoor, ik weet wat je doet en wil, ik veroordeel je niet. Maar ga niet zitten liegenquote:
wrs ook zaterdag of zondag voor de ISOS setsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag. Jij? Maar ik ga pas om 15 uur ongeveer.
Londenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met al dat gelul over Thailand voel ik me wel een beetje een boerenlul als ik zeg dat ik in september naar Londen ga.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |