abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213747516
Bij het weggaan uit t restaurant net :o O+

pi_213747830
Beterschap @Kaatje1! Er heerst weer iets volgens mij, ik hoor van meer zieken om me heen.

Ik heb nog klein beetje volle neus van nichtje logeren twee weken geleden. Morgen komt ze weer, dus benieuwd welk virus ze dit keer in mn gezicht gaat hoesten :+ . Wel gezellig dat ze weer komt. Ze wordt zondag vlak voor mn hockeywedstrijd opgehaald, normaal slaap ik altijd anderhalf uur nadat ze weg is. Erg benieuwd hoe hockey gaat dit keer dus :D . We hebben fandag, dat is wel leuk, dan nodigt iedereen vrienden en familie uit om te komen kijken en nemen we hapjes mee enzo.

Nu met voetbal op de bank bij de buurvrouw (voor als baby wakker wordt), die weer met voetbal op de bank zit bij andere buren een paar huizen verderop haha. En dan straks op tijd naar bed en morgenochtend nog even laatste dingen doen voor nichtje komt.
pi_213747916
Ik zag net een filmpje van mijn achternichtje, aan de hand loopt ze best wel goed. Morgen is ze 8 maanden
We have far more in common than that which devides us..
pi_213748049
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net een filmpje van mijn achternichtje, aan de hand loopt ze best wel goed. Morgen is ze 8 maanden
Wat een snellerd!
pi_213748057
Dag 3 staat ook op de blog *O*
https://paulentrudie.nl/amalfikust-itali%C3%AB-mei-juni-2024.php
Altijd wel een werkje maar zo leuk om daarmee ff je hele dag nog eens voorbij te zien komen O+
pi_213748155
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:04 schreef Blues het volgende:
Altijd wel een werkje maar zo leuk om daarmee ff je hele dag nog eens voorbij te zien komen O+
Ohhh ❤️❤️Villa Oplontis zo mooi
  vrijdag 31 mei 2024 @ 22:15:41 #7
47758 LeeHarveyOswald
la derecha oprime y la izquier
pi_213748176
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:04 schreef Blues het volgende:
Ah die villa is tof he. Super mooi, en er is geen kip.

In diezelfde categorie is Herculaneum een aanrader boven Pompeii. Rustiger (Vooral veel minder Amerikanen die boven op dingen gaan zitten en andere tenenkrommende shit), mooier (veel later gevonden en dus veel meer intact).
pi_213748263
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

In diezelfde categorie is Herculaneum een aanrader boven Pompeii. Rustiger (Vooral veel minder Amerikanen die boven op dingen gaan zitten en andere tenenkrommende shit), mooier (veel later gevonden en dus veel meer intact).
Hebben we ook nog naar gekeken idd.
Morgen andere kant op en zondag verkassen naar 2e hotel.
pi_213748433
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hoe is het met de kat?
  vrijdag 31 mei 2024 @ 23:58:06 #10
47758 LeeHarveyOswald
pi_213749184
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe is het met de kat?
Zalfje mee, waarschijnlijk een -al helend- krasje op hoornvlies :)
pi_213750651
‘morgen. Ritme }:|
pi_213750841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 07:04 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Ritme }:|
Dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_213750844
Also, van binnen zijn we allemaal roze.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 08:03:13 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213750959
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 07:41 schreef Lonaa het volgende:
Also, van binnen zijn we allemaal roze.
Diep.
Spoilers!
pi_213751023
Evenement was tof trouwens. Mooie dingen gebouwd, organisatie blij, gewerkt met leuke mensen. Opbouwen duurde ruim 18 uur, breken was in 3 en een half klaar. :+

Gisteren bij thuiskomst gewaterstofzuigd in de kelder en daarmee toch nog 25 liter water van/uit de tapijttegels gehaald. Inmiddels staat de bigass ontvochtiger in de kelder + een kacheltje.

Vandaag een beetje in huis prutsen, bus leegpakken met de meuk van gisteren, spullen inpakken en dan via de binnenstad om nog zooi van evenement op te halen richting m'n ouders. Mijn vader doet een workwarming. Na verbouwing van de zaak + nieuwe mede-eigenaar + bijkopen van extra hal. Met tap en snackwagen. :+
Needless to say dat we in de buurt blijven slapen vannacht en dat wij verantwoordelijk zijn voor het geluid.
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 08:19:29 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213751033
Ik ga zo naar het Landschapspark Duisburg voor een dagje fotografie :s)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 1 juni 2024 @ 08:25:02 #17
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213751049
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Evenement was tof trouwens. Mooie dingen gebouwd, organisatie blij, gewerkt met leuke mensen. Opbouwen duurde ruim 18 uur, breken was in 3 en een half klaar. :+

Gisteren bij thuiskomst gewaterstofzuigd in de kelder en daarmee toch nog 25 liter water van/uit de tapijttegels gehaald. Inmiddels staat de bigass ontvochtiger in de kelder + een kacheltje.

Vandaag een beetje in huis prutsen, bus leegpakken met de meuk van gisteren, spullen inpakken en dan via de binnenstad om nog zooi van evenement op te halen richting m'n ouders. Mijn vader doet een workwarming. Na verbouwing van de zaak + nieuwe mede-eigenaar + bijkopen van extra hal. Met tap en snackwagen. :+
Needless to say dat we in de buurt blijven slapen vannacht en dat wij verantwoordelijk zijn voor het geluid.
Klinkt goed.

Ik ga de ass van mijn tuin kicken. Voor de verandering.
Spoilers!
pi_213751057
Ik ga een uurtje trainen, even boodschappen doen en daarna niet zoveel meer denk ik. Er moeten ook nog een paar planten de grond in, maar het regent.
pi_213751060
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Klinkt goed.

Ik ga de ass van mijn tuin kicken. Voor de verandering.
Dan hoop ik dat het weer bij jou beter is dan hier.

Ik moet ook wel weer wat onkruidjes, maar die mogen nog even groeien wegens gebrek aan elimineer-tijd. Na het weekend lijkt het voor mij een paar dagen rustiger te worden. Voor W. niet nog.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 08:31:02 #20
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213751065
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat het weer bij jou beter is dan hier.

Ik moet ook wel weer wat onkruidjes, maar die mogen nog even groeien wegens gebrek aan elimineer-tijd. Na het weekend lijkt het voor mij een paar dagen rustiger te worden. Voor W. niet nog.
Op een paar druppels na blijft het hier dit weekend droog :)

Ik hoop vandaag 5 planten in de grond te kunnen zetten. Daar gaat alleen helaas wel een aantal uur aan wieden aan vooraf.
Spoilers!
pi_213751074
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Op een paar druppels na blijft het hier dit weekend droog :)

Ik hoop vandaag 5 planten in de grond te kunnen zetten. Daar gaat alleen helaas wel een aantal uur aan wieden aan vooraf.
Dat is ook precies waarom die planten bij mij er nog steeds niet in zitten. Dat planten zelf is het probleem niet, maar dat stuk border klaar maken voor het planten wel.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 08:41:21 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213751119
Zo op pad naar Leiden, waar het jaarlijkse whiskyfestival daar gehouden wordt in de Hooglandse Kerk en waar we weer een kleine 100 flessen open zullen trekken voor 2000 bezoekers, verspreid over een middag- en avondsessie.
Gelukkig staan we met de regenbuien die er nu zijn dus binnen en is het niet zo bloedheet als vorig jaar…

Ben alleen nog niet erg wakker…
  zaterdag 1 juni 2024 @ 08:43:44 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213751133
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:33 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Dat is ook precies waarom die planten bij mij er nog steeds niet in zitten. Dat planten zelf is het probleem niet, maar dat stuk border klaar maken voor het planten wel.
Yup :{ Ik blijf maar hopen dat het ooit beter wordt.

Naast onze tuin ligt een weiland. We weten niet van wie het is. Een paar keer per jaar wordt het een beetje gemaaid maar niet aan de randen. Dus alle onkruidwortels en -zaden van hen komen onze kant op. Op een stuk van 40 meter.
Spoilers!
pi_213751230
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:19 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga zo naar het Landschapspark Duisburg voor een dagje fotografie :s)
Pak je de tijger en het schildpad ook nog even mee?
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 09:00:37 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213751259
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:56 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Pak je de tijger en het schildpad ook nog even mee?
Ik ken alleen de krokodil daar
pi_213751412
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 09:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ken alleen de krokodil daar
Is ook helemaal aan de andere kant van Duisburg: https://www.duisburg.de/m(...)/tiger-turtle-nl.php

Ze vieren vandaag trouwens 25 jaar route der industriekultuur dus je valt met je neus in de boter https://www.route-industriekultur.ruhr/en/25jahre/
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 09:21:52 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213751421
Ja ik las al iets over een Veranstaltung vanavond in een van de gebouwen. Verder is alles gewoon toegankelijk is me verteld
pi_213751460
Uitgeslapen en straks lekker ergens anders ontbijten dan in t hotel *O*

oh en TAART van mij natuurlijk!!
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🍰
pi_213751467
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Yup :{ Ik blijf maar hopen dat het ooit beter wordt.

Naast onze tuin ligt een weiland. We weten niet van wie het is. Een paar keer per jaar wordt het een beetje gemaaid maar niet aan de randen. Dus alle onkruidwortels en -zaden van hen komen onze kant op. Op een stuk van 40 meter.
Woont mijn Buur daar toevallig ook }:| :X
pi_213751619
Mogge

Gefeliciteerd @Blues *O* *O* *O* :*

Paar uur geslapen toen 2 uur hoestend door het huis gelopen (dacht dat ik zou stikken) en daarna weer in beetjes geslapen. Andere oor doet nu ook pijn -O-

Morgen familie reünie in bluestown/vlindertjecity. Daarvoor bak ik straks een cake (deed mijn moeder ook altijd voor familiefeestjes). En met al die watten in mijn hoofd nu ben ik blij dat ik morgen geen 20 man over de vloer krijg
  zaterdag 1 juni 2024 @ 09:48:42 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213751667
Kaat, wat een flinke verkoudheid zeg :{ Uitputtend ook.

Gefeliciteerd Bluesie O+
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 juni 2024 @ 09:51:47 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213751685
Moggel.
Bloes gefeliciteerd *O*
Dit weekend vooral campagnevoeren. Om 16u komt de landelijk bus aan in Haarlem :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213751815
*O* Blues *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 1 juni 2024 @ 10:08:13 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213751835
Kaartje voor de Efteling gekocht O+ Nog geen datum geprikt maar toch. Efteling O+
Spoilers!
pi_213751970
Felies @Blues *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213751978
Zomer *O*

En buienradar zegt dat het NU droog is, dus de pijpenstelen aan regen die ik zie vallen zijn leugens :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213752262
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaartje voor de Efteling gekocht O+ Nog geen datum geprikt maar toch. Efteling O+
Efteling O+

Ik heb trouwens nog 31 AH spaarkaarten. Mocht iemand nog interesse hebben.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 10:53:20 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213752276
Gefeliciteerd met je verjaardag @Blues *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_213752296
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Blues het volgende:
Uitgeslapen en straks lekker ergens anders ontbijten dan in t hotel *O*

oh en TAART van mij natuurlijk!!
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🍰
Nieuwjaarsdag voor Blues *O*

Van Harte en een X leuke dag met Italiaanse 🍰 🎂 en met @golfer w/
  zaterdag 1 juni 2024 @ 10:57:09 #41
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213752305
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Efteling O+

Ik heb trouwens nog 31 AH spaarkaarten. Mocht iemand nog interesse hebben.
Ik heb ook een kaartje met de AH actie gekocht. Een ander kaartje kan ik dan volledig op de Airmiles doen en dan kunnen we voor 30 euro samen naar binnen :)
Spoilers!
pi_213752381
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb ook een kaartje met de AH actie gekocht. Een ander kaartje kan ik dan volledig op de Airmiles doen en dan kunnen we voor 30 euro samen naar binnen :)
Dat zijn de betere deals :Y
pi_213752648
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Zo op pad naar Leiden, waar het jaarlijkse whiskyfestival daar gehouden wordt in de Hooglandse Kerk en waar we weer een kleine 100 flessen open zullen trekken voor 2000 bezoekers, verspreid over een middag- en avondsessie.
Gelukkig staan we met de regenbuien die er nu zijn dus binnen en is het niet zo bloedheet als vorig jaar…

Ben alleen nog niet erg wakker…
Inderdaad! Wat een verschil met vorig jaar mei.
Toen puffend en windvangend op de fiets door Friese weilanden met 30+
Nu met regenjas - je kunt niet weten - met wind tegen over Texel en 15o

Veel plezier in de koele kerk. Met af en toe een nipje om warm te blijven.
pi_213752914
Fijn @LeeHarveyOswald dat het mee lijkt te vallen!
@Kaatje1 wat een snelle!
@derLudolf veel plezier!
@Lonaa drukke dagen weer zo. Veel plezier vandaag!
@Lucky_Strike is het droog bij jullie? Succes met de tuin!

Ik verkocht wat op marktplaats vanochtend, en verder zit ik vooral te wachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even keertje met mn broertje praten hierover. Want het begint me toch wel beetje te irriteren zo. Het is niet per se dat ik echt plannen had, zeker vandaag niet met druilerig weer, maar toch.
pi_213752917
@Blues *O* gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 1 juni 2024 @ 12:12:23 #46
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213752939
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 12:09 schreef vlindertje89 het volgende:
verder zit ik vooral te wachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even keertje met mn broertje praten hierover. Want het begint me toch wel beetje te irriteren zo.
Gewoon aangeven dat ze vanzelf een keer voor een dichte deur staan omdat je zelf ook een leven hebt. En als dat niet helpt, de daad bij het woord voegen.
pi_213753120
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon aangeven dat ze vanzelf een keer voor een dichte deur staan omdat je zelf ook een leven hebt. En als dat niet helpt, de daad bij het woord voegen.
Het is niet eens per se dat ik echt plannen buiten de deur heb. Ik vind het gewoon vervelend dat ik geen idee heb wat ik kan verwachten. En dus ook niet weet hoe ik mn ochtend wil indelen omdat ik niet weet tot wanneer ik heb ofzo. Nou ja. Ik ga t idd maar wel even bespreken, dat ik behoefte heb aan wat meer informatie vooraf. En ik snap heus dat je niet alles helemaal vooraf weet met een kind, dat hoeft ook niet, maar er zit nog wel best iets tussen dat en nu :Y
pi_213753391
Behoefte aan wat meer informatie vooraf?

Als je het fijn vindt dat ik gratis oppas, zorg je dat je me minstens een dag van tevoren laat weten van hoe laat tot hoe laat (met heus speling voor issues, maar daar gaat dit niet over).

Dit is wel een heel opzichtige jouw tijd is minder belangrijk dan mijn tijd, pas je maar lekker aan :r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213753455
Gefeliciteerd Blues O+ een fijne verjaardag gewenst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 juni 2024 @ 13:28:33 #50
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213753939
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 13:04 schreef Vanyel het volgende:
Behoefte aan wat meer informatie vooraf?

Als je het fijn vindt dat ik gratis oppas, zorg je dat je me minstens een dag van tevoren laat weten van hoe laat tot hoe laat (met heus speling voor issues, maar daar gaat dit niet over).

Dit is wel een heel opzichtige jouw tijd is minder belangrijk dan mijn tijd, pas je maar lekker aan :r
Ik denk dat dit wel goed samenvat waar de irritatie in zit, ja. Ik denk écht dat zij zich van geen kwaad bewust zijn, en denken dat als ik plannen zou hebben ik dat wel zou laten weten en zo niet het dus niet uitmaakt. Maar of je het nou bewust doet of niet, dit is inderdaad wel hoe het bij mij binnen komt/wat je ermee impliceert.

Dit keer wel een maximale eindtijd al, namelijk tot ik moet hockeyen morgen :+ . Maar ja, ik vind het ook wel gewoon een soort basic omgangsvormen dat je minstens een dag tevoren even uit jezelf laat weten wat ongeveer de planning is en of dat oké is, ipv er vanuit te gaan dat ik wel het hele weekend vrij hou en de verantwoordelijkheid voor het melden van evt plannen bij mij te leggen. Wel fijn om dit te lezen, want soms ga ik dan toch twijfelen aan mezelf. Of ik nou niet flexibel genoeg ben of teveel behoefte heb aan weten wat ik kan verwachten/planning of zo. Maar ik mag dus best wat meer voor mezelf opkomen hierin, noted :) thanks!

Ze appten om 13.15 dat ze de auto in stappen, en inmiddels wel een update dat er file staat. Ze zijn er over half uurtje ongeveer. Ik hoop dat nichtje óf goed geslapen heeft in auto en hier dan vrolijk wakker is tot ze naar bed gaat vanavond, óf dat ze wakker is gebleven en dan straks hier vrij snel dr middagslaapje gaat doen. Die is normaal altijd rond 15u. En ik niet tot 19u met een oververmoeid kind zit dat niet wil slapen maar ook te moe is om te eten en te spelen enzo }:|

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 01-06-2024 14:23:11 ]
pi_213753994
Hoe ver wonen ze van je af?
Je kan haar dan mss zelf halen in de ochtend?
pi_213754021
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 14:24 schreef Blues het volgende:
Hoe ver wonen ze van je af?
Je kan haar dan mss zelf halen in de ochtend?
45 min rijden.
Dus dan ben ik zeker 1.5u onderweg heen en terug, en als het keer niet anders kan wil ik dat best eens doen. Maar ik vind eigenlijk het oplossen van hun communicatieprobleem door nóg meer voor ze te doen, niet echt een goede oplossing. Ook al zou het misschien wel de 'makkelijkste weg' zijn. Want het enige dat ik zou willen is dat ze op vrijdag even laten weten hoe laat ze ongeveer deze kant op komen op zaterdag en hoe laat ze ongeveer van plan zijn haar weer te halen op zondag. Dat is een stuk minder moeite voor hen, dan haar zelf ophalen is voor mij.
pi_213754058
Eens🙂
pi_213754119
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 14:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik denk dat dit wel goed samenvat waar de irritatie in zit, ja. Ik denk écht dat zij zich van geen kwaad bewust zijn, en denken dat als ik plannen zou hebben ik dat wel zou laten weten en zo niet het dus niet uitmaakt. Maar of je het nou bewust doet of niet, dit is inderdaad wel hoe het bij mij binnen komt/wat je ermee impliceert.gewend zijn dat ik braaf voeg en het heerlijk vinden om gewoon te kunnen doen wat ze zelf uitkomt, zonder rekening te hoeven houden met een ander.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213754318
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 14:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
45 min rijden.
Dus dan ben ik zeker 1.5u onderweg heen en terug, en als het keer niet anders kan wil ik dat best eens doen. Maar ik vind eigenlijk het oplossen van hun communicatieprobleem door nóg meer voor ze te doen, niet echt een goede oplossing. Ook al zou het misschien wel de 'makkelijkste weg' zijn. Want het enige dat ik zou willen is dat ze op vrijdag even laten weten hoe laat ze ongeveer deze kant op komen op zaterdag en hoe laat ze ongeveer van plan zijn haar weer te halen op zondag. Dat is een stuk minder moeite voor hen, dan haar zelf ophalen is voor mij.
Ik heb een vrij vergeetachtige zus, dus die app ik meestal de avond ervoor of ze een tijd weet (vraagt ze ook vaak zelf om). Tegenwoordig ook wanneer ze hier komt eten, wil ze ook nog wel eens vergeten
pi_213754359
Van harte Blues, maar er een fijne dag van!
  zaterdag 1 juni 2024 @ 15:48:11 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213754690
Gefeliciteerd, Blues!
The love you take is equal to the love you make.
pi_213755182
Gefeliciteerd *O*
pi_213755461
Gefeliciteerd Blues!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 juni 2024 @ 18:31:26 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213756164
Juni en je krijgt het weer van Februari. :X
Wat opvalt een hoop mensen die nu al zeggen niet te gaan stemmen.
pi_213756223
pi_213756314
Hier ook regen gehad hoor :o :+

Lekker verjaardagstaartje bij de haven mét een Italiaans biertje.
Even wat zonnnnnnnnn in de sc brengen O+

SPOILER
pi_213756446
Ik zit nu in de zon O+ op een Welsh hill.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213756556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Lekker.
Is de bruiloft al geweest?
  zaterdag 1 juni 2024 @ 19:19:31 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213756679
Nou, die ass van de tuin kicken is maar tot op zekere hoogte gelukt. We kregen vanochtend bericht dat de warmtepomp volgende week maandag komt. We hoopten op nog 2-4 weken speling. Eerst nog even klus in de tuin afgemaakt en mijn auto bij de bandenhandel opgehaald.

Daarna plan voor de warmtepomp gemaakt: laadpaal verplaatsen, 3 groepen aftakken en een groep extra aanleggen. Boodschappen daarvoor gedaan, laadpaal verplaatst.

Nu staat de bbq aan.

Morgen de groepen aanleggen/aftakken en hopelijk ook nog tijd voor een beetje tuinwerk.
Spoilers!
pi_213756939
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, die ass van de tuin kicken is maar tot op zekere hoogte gelukt. We kregen vanochtend bericht dat de warmtepomp volgende week maandag komt. We hoopten op nog 2-4 weken speling. Eerst nog even klus in de tuin afgemaakt en mijn auto bij de bandenhandel opgehaald.

Daarna plan voor de warmtepomp gemaakt: laadpaal verplaatsen, 3 groepen aftakken en een groep extra aanleggen. Boodschappen daarvoor gedaan, laadpaal verplaatst.

Nu staat de bbq aan.

Morgen de groepen aanleggen/aftakken en hopelijk ook nog tijd voor een beetje tuinwerk.
Wat kunnen jullie doorpakken _O_
  zaterdag 1 juni 2024 @ 19:47:42 #68
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213756989
Morgen moet ik naar Zuid Duitsland, hopelijk geen last van de overstromingen daar. Lijkt op veel plaatsen ernstig te zijn. Te veel regen, te veel kanalisatie,
pi_213757085
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat kun je niet doen bij een kind Flesmeister
pi_213759495
quote:

Nu staat de bbq aan.

Doen jullie al dat elektrische zelf _O_
pi_213759768
Verslagje van m'n verjaardagsdag staat *O*
pi_213759777
quote:

Nu staat de bbq aan.

Wow ^O^
pi_213759800
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 18:56 schreef Isabeau het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lekker.
Is de bruiloft al geweest?
Hebben jullie t fijn?
  zaterdag 1 juni 2024 @ 22:50:42 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213759961
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Doen jullie al dat elektrische zelf _O_
Het grote voordeel van alles vanaf niets opbouwen is dat je exact weet wat waar loopt en waarom. In ons vorige huis begonnen we er niet aan omdat de logica daar niet te doorgronden was.

Maar J doet dat dus. Het plan maken we samen en indien nodig geef ik dingen aan enzo. Ik kan het vast ook wel zelf. Zo ingewikkeld blijkt elektra helemaal niet te zijn.
Spoilers!
pi_213760207
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 22:44 schreef Blues het volgende:

Hebben jullie t fijn?
Ik heb het ontzettend naar mijn zin. Ik zit nu nog steeds naar heuvels te staren met een open vuur vlak voor me.

De bruiloft was gisteren en die was geweldig. Ook zoveel leuke mensen leren kennen. Vanmiddag nog lunch gehad met bruid en bruidegom (die ik gisteren niet echt gesproken had) en een groep vrienden. Mooie afsluiter.
pi_213760311

Overdag:

Sheep tax

pi_213760615
Sheeeeeep! O+
pi_213760711
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag:

[ afbeelding ]

Sheep tax

[ afbeelding ]
Ohh inderdaad genieten
pi_213760761
quote:
[ afbeelding ]
Overdag:

[ afbeelding ]

Sheep tax

[ afbeelding ]
Dat klinkt relaxed 👍🏼
  zondag 2 juni 2024 @ 00:09:48 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213760993
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
@:madmaster https://nos.nl/l/2522777
Dit verhaal klopt op zich wel, maar de prijzen van whisky zijn nog steeds hoog.
En als je het voor het beleggen doet, dan gaat het niet om whisky’s die vandaag de dag op de markt komen.
Dan gaat het vooral om whisky's die gedistilleerd zijn in de vorige eeuw…
pi_213762094
Prachtig @Isabeau, meteen weer zin om ook die kant op te gaan.
  zondag 2 juni 2024 @ 08:17:58 #82
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213762195
}:|

Ik speel Kaatje na geloof ik. Wat een strijd tegen de hoest en het slijm vannacht. Ik heb het hoofdeinde steeds verder omhoog gedaan en heb uiteindelijk half zittend geslapen.

Sinds we terug zijn van vakantie zit Piep 's nachts tegen me aangeplakt. Ook lekker praktisch. En nog continu commentaar geven ook :')
Spoilers!
pi_213762203
quote:
[ afbeelding ]
Overdag:

[ afbeelding ]

Sheep tax

[ afbeelding ]
Fijn en mooi O+
pi_213762207
Verplaatsdag!
Op naar Minori :W
pi_213762543
Mogge!

Balen @Lucky_Strike dat je er nog last van hebt. Hier gaat het iets beter. De nachtelijke hoestbuien duren geen anderhalf uur meer. Hoestbui met een hap yoghurt in je mond is ook geen aanrader.

Goede verhuizing @Blues
pi_213762797
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Balen @:lucky_strike dat je er nog last van hebt. Hier gaat het iets beter. De nachtelijke hoestbuien duren geen anderhalf uur meer. Hoestbui met een hap yoghurt in je mond is ook geen aanrader.

Goede verhuizing @:blues
:D
Zo'n hoestbui ken ik }:|
  zondag 2 juni 2024 @ 10:14:07 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_213763078
Gefeliciteerd Blues. Wel een dag te laat, maar gister niet online geweest.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 2 juni 2024 @ 10:56:36 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213763454
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 10:14 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd Blues. Wel een dag te laat, maar gister niet online geweest.
+1
  zondag 2 juni 2024 @ 10:57:36 #89
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213763461
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:58 schreef Jeroboam het volgende:
Dat kun je niet doen bij een kind Flesmeister
Je kind zomaar ergens afdroppen alsof het een bagageloket is kan ook prima blijkbaar.

Maar goed, eerst even bespreekbaar maken en zo natuurlijk , dat wel :)
  zondag 2 juni 2024 @ 11:31:11 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213763737
Potver jongons denk eens even mee als je wil.

Ieder jaar in de zomer doe ik een dagje uit met mijn vader, en u raadt het al, dit jaar ben ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. De goede man wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Dusjah. Midden van het land, goed toegankelijk, en een beetje interessant. Ter afstreping en inspiratie, dit hebben we de afgelopen jaren al gedaan:

2007 - Spoorwegmuseum Utrecht
2008 - Afsluitdijk en Eise Eisinga Planetarium Franeker
2009 - Proefsluiting Maeslantkering
2010 - Ieper, slagvelden van de Eerste Wereldoorlog (2 dagen)
2011 - Bokbierdag Zutphen
2013 - Schiphol Behind the Scenes Tour
2014 - Roadtrip(je) door Friesland (Woudagemaal Lemmer, Oudemirdum, Mirnser Klif, Balk)
2015 - Bataviawerf Lelystad, boottocht Markermeer
2016 - Aviodrome Lelystad
2017 - Openluchtmuseum Arnhem
2018 - Westerbork en Orvelte
2019 - Zuiderzeemuseum Enkhuizen
2022 - Huis Doorn
2023 - Cavaleriemuseum Amersfoort en Spakenburg

Ik zat voor dit jaar aan Radio Kootwijk te denken. Maar niet zeker of we daar in augustus terecht kunnen dus ik heb nog een alternatief nodig. Ideetjes? :?
  zondag 2 juni 2024 @ 11:47:19 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213763889
Fietstocht Hoge Veluwe in augustus, of ietsjes later een burlend hert tocht.

Dagje Delft, daar is extreem veel meer te zien dan je eerder dacht.

Formule 1 racen in simulator
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 11:48:34 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213763896
Veenpark in Barger Compas, daar hebben ze in de zomer themadagen en is er als het goed is ook een stoommachine die een pers (voor persturf) aandrijft.

Iets verderop aan de straat ligt museumcollectie Brands. Die man verzamelde van alles en is genoeg bijzonders te zien.
  zondag 2 juni 2024 @ 11:48:42 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_213763900
Rondje stoomgemaal? En sla je geluk het is deze onder stoom.
https://www.woudagemaal.nl/
  zondag 2 juni 2024 @ 11:49:32 #94
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213763907
Fietsen doem we maar niet. Hij is 78 tegen die tijd en hij is al een paar keer omgevallen bij een stoplicht en zo :X

F1 simulator die is gek _O-

Maar bedankt voor het meedenken O+

Delft is hij al een paar keer met moeders geweest geloof ik. Maar kan wel op het lijstje (wel ver weg vanuit Veenendaal :X )
  zondag 2 juni 2024 @ 11:49:53 #95
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213763912
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:48 schreef z80 het volgende:
Rondje stoomgemaal? En sla je geluk het is deze onder stoom.
https://www.woudagemaal.nl/
Zie 2014 ;)
  zondag 2 juni 2024 @ 11:51:27 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213763930
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen doem we maar niet. Hij is 78 tegen die tijd en hij is al een paar keer omgevallen bij een stoplicht en zo :X

Delft is hij al een paar keer met moeders geweest geloof ik. Maar kan wel op het lijstje (wel ver weg vanuit Veenendaal :X )
Ja daarom juist joh, F1 simulator vinden ook oudjes tof, en er kan helemaal niets mis gaan. Elke bejaarde heeft een klein kind in zich, jatogggg *O*

Driewieler kan trouwens ook daar, als balans een issue is. Maar wel lastiger te regelen natuurlijk ja
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 11:53:49 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213763947
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2024 10:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
+1
+2 :+
  zondag 2 juni 2024 @ 11:54:31 #98
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213763957
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:48 schreef derLudolf het volgende:
Veenpark in Barger Compas, daar hebben ze in de zomer themadagen en is er als het goed is ook een stoommachine die een pers (voor persturf) aandrijft.
Er zijn zelfs twee treintjes daar zie ik O+ Wel wat ver weg maar ziet er leuk uit! ^O^
  zondag 2 juni 2024 @ 11:54:56 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213763960
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:

Ieder jaar in de zomer doe ik een dagje uit met mijn vader, en u raadt het al, dit jaar ben ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. De goede man wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Dusjah. Midden van het land, goed toegankelijk, en een beetje interessant. Ter afstreping en inspiratie, dit hebben we de afgelopen jaren al gedaan:

2014 - Roadtrip(je) door Friesland (Woudagemaal Lemmer, Oudemirdum, Mirnser Klif, Balk)
2022 - Huis Doorn

Ik zat voor dit jaar aan Radio Kootwijk te denken. Maar niet zeker of we daar in augustus terecht kunnen dus ik heb nog een alternatief nodig. Ideetjes? :?
Muiderslot en een bezoekje aan Pampus per boot?
  zondag 2 juni 2024 @ 11:55:48 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213763969
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Klinkt ook goed! Ook niet zo ver weg ^O^
  zondag 2 juni 2024 @ 11:57:32 #101
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213763984
Hartelijk dank allen voor het meedenken. Nu durf ik wel op de koffie te verschijnen vanmiddag :+
  zondag 2 juni 2024 @ 11:58:42 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213763999
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Klinkt ook goed! Ook niet zo ver weg ^O^
Heb dit regelmatig gedaan met allerlei gezelschappen, was altijd een succes.

https://www.pampus.nl/bezoek/tijden-en-prijzen

https://muiderslot.nl/

In de zomer hebben ze ook een pop up restaurant op Pampus, ook een aanrader:
https://www.pampus.nl/ete(...)estaurant-zomerlicht
  zondag 2 juni 2024 @ 12:06:13 #103
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213764060
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hartelijk dank allen voor het meedenken. Nu durf ik wel op de koffie te verschijnen vanmiddag :+
Neem Futureland ook even mee in de overwegingen.

Museum over de Tweede Maasvlakte. Supertof allemaal. Ook met een bustocht, bootje varen tussen de enorme schepen door, etc. En de hoogste windmolen van Nederland.
Spoilers!
pi_213764071
Buren varen vandaag met familie op een tjalk van Muiden naar Pampus.
Voor de kinderen een speurtocht met zaklantaarns in het fort.

Daar zijn Flash en zijn vader te groot voor.😎
pi_213764077
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Museum over de Tweede Maasvlakte. Supertof allemaal. Ook met een bustocht, bootje varen tussen de enorme schepen door, etc. En de hoogste windmolen van Nederland.
Oooh….dat was geweldig! Indrukwekkend ook.
  zondag 2 juni 2024 @ 12:10:32 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213764088
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vgs mij heb ik dat in 2022 zelf al eens gedaan. Gaaf! Maar wel ver weg :@
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 12:11:27 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213764091
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefelicteerd met je moeke. Wat heb je gekocht? Porselein? :X

Wist je dit, de gouden munten van vroeger waren overal geldig. En dan had je boekjes waarin stond hoeveel goud er in een gouden 10 mark zat om de waarde te bepalen. Boeken uit de 16e eeuw dus :o
  zondag 2 juni 2024 @ 12:16:20 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213764117
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:11 schreef derLudolf het volgende:
Gefelicteerd met je moeke.
Dank je :Y
quote:
Wat heb je gekocht? Porselein? :X
Je verwacht het niet :+

quote:

Wist je dit, de gouden munten van vroeger waren overal geldig. En dan had je boekjes waarin stond hoeveel goud er in een gouden 10 mark zat om de waarde te bepalen. Boeken uit de 16e eeuw dus :o
Nee :s)
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 12:18:54 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213764127
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee :s)
Nee ik ook niet. Interessant filmpje wel, niet in het ABN overigens :+

9:30 "as het bij geen enkele bibliotheek bekend is, moet het toch een tamelijk zeldzaam boek zijn" :D
  zondag 2 juni 2024 @ 12:35:48 #110
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213764284
Ik heb de meeste uitjes die hier genoemd werden ook gelijk opgeslagen. Informatief entertainment O+
Spoilers!
pi_213764327
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gefelicteerd met je moeke. Wat heb je gekocht? Porselein? :X

Gefeliciteerd @Dr_Flash *O*

Ooit zat ik tussen kunst en kitsch te kijken zegt die man die de taxatie doet
"Als je geld wil verknallen koop je porselein en laat je het vallen"

Echt nooit weer uit mn hoofd gegaan
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 12:40:02 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213764329
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Er zijn zelfs twee treintjes daar zie ik O+ Wel wat ver weg maar ziet er leuk uit! ^O^
Nou ja of dat allemaal rijdt... Stoomtrein door het park was volgens mij kapot en het treintje voor het hoogveen - ik weet dat m'n oom (helpt er wel es mee) er deze week met een graafmachine naartoe zou gaan om dat ding weer op het spoor te zetten :+
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 12:41:28 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213764340
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:39 schreef Goitske het volgende:

[..]
Gefeliciteerd @:dr_flash *O*

Zilversmid of Tinnegieter heet die man toch? Voor goud heet de specialist Emiel Aardewerk _O-
pi_213764354
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:

2022 - Huis Doorn

Paleis het Loo is ook weer mooi geworden incl de tuinen. Ik hou vooral van de koninginnen tuin O+
  zondag 2 juni 2024 @ 12:43:42 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213764371
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:39 schreef Goitske het volgende:

[..]
Gefeliciteerd @:dr_flash *O*

:D _O- :')

Dank je :P
pi_213764378
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:47 schreef Molo het volgende:
Fietstocht Hoge Veluwe in augustus, of ietsjes later een burlend hert tocht.

Dagje Delft, daar is extreem veel meer te zien dan je eerder dacht.

Formule 1 racen in simulator
Delft is ook altijd leuk!

Hoge Veluwe incl bezoek aan het Kröller Müller O+ mijn zoon is er laatst nog geweest met school incl boswachter. Ze hebben nog wolven gezien
pi_213764390
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:D _O- :')

Dank je :P
Dus zou voorzichtig zijn met de erfenis tzt kan nog wel eens wat waard zijn bij jou moeder
pi_213764414
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:

Bij de Hoge Veluwe hebben ze aangepaste fietsen!
Ook zijn er driewielers, elektrische fietsen, tandems en fietsen met een lage instap. En fietsen waar je de (geleende) rolstoel in kunt zetten
pi_213764457
Ohja en als je bij de hege Veluwe bent geweest natuurlijk een ijsje bij ijs van co in hoenderloo
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 13:05:44 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213764618
Oh ja, ik was dus gisteren in LaPaDu, dat zal wel wat te ver zijn voor Pa_Fles
Maar vind dat echt een mooie plek. De landschapsarchitecten die het hebben heringericht hebben hier ook een prijs voor gewonnen, zeker het achterste gedeelte is behoorlijk teruggegeven aan de natuur. Behoorlijk hoge bordessen die helemaal zijn begroeid door klimplanten en dan loop je door het groen en zie je door de bomen hoogoven restanten. Een waterzuivering waarin allerlei mooie waterplanten groeien en bloeien, een reiger poseerde nog mooi voor twee medefotografen met lange lenzen.

Overigens was dus de hele hoogoven afgezet ivm tal van festiviteiten. Dus dus 3 week geleden nog niet op hun website stonden :( Balen, want dat is eigenlijk wel het allermooiste en kun je fotografisch gezien erg veel mee.
Later op de middag zag ik nog wel wat mensen op een plek lopen waar je niet zou moeten kunnen komen. Gedaan of ik dom was en gevraagd of ik ergens een doorgang had gemist :+

De mannen waren vrijwilliger daar, nadat we aangaven gewoon voor onszelf foto's te maken was het "komm mall die Treppe hoch, die Tur is geöfnet" en zijn we in een deel geweest dat normaal niet toegankelijk is en in de nabije toekomst onderdeel wordt van rondleidingen. Erg gaaf en interessant om dat deel te bekijken, oa de controle kamer voor de reiniging van hoogovengas. Veel andere controle dingen daar zijn gesneuveld, maar deze ruimte was dus nog in tact. Dus maar weer eens terug voor een rondleiding, want dan kom je ook langs andere plaatsen die normaal niet toegankelijk zijn :D
  zondag 2 juni 2024 @ 13:20:11 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213764753
Ik verveel me een beetje. Ik ben aan het assisteren bij de elektraklus maar er is niet constant iets te doen. Het is in de keuken dus ik heb al gedaan: afwas, vaatwasser, koelkast opruimen, voorraad uitzoeken voor weekmenu, algemeen opruimen, partjes citroen ingevroren, noten geroosterd en muesli gemaakt, was opgevouwen.

Nu zit ik met 1 hand een kabel vast te houden terwijl Hansje mijn telefoon uit mijn hand probeert te koppen.
Spoilers!
  zondag 2 juni 2024 @ 13:21:00 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213764770
Leuk toeval zo @derLudolf, altijd geinig om een extraatje te krijgen.
Spoilers!
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 13:36:31 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213764903
Oh ja en ik vergat te vermelden dat ik niet één maar drie vossen zag bij de oprit van de Autobahn toen ik gisteren terug reed. Ik zag er eerst een, gelukkig was het rustig dus ik keek even. Toen zag ik er nog twee iets lager in het talud. Geen idee of dat ook volwassen exemplaren waren of dat het om een moer en twee welpen ging.
  zondag 2 juni 2024 @ 13:43:03 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213764941
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:05 schreef derLudolf het volgende:
Maar vind dat echt een mooie plek. De landschapsarchitecten die het hebben heringericht hebben hier ook een prijs voor gewonnen, zeker het achterste gedeelte is behoorlijk teruggegeven aan de natuur. Behoorlijk hoge bordessen die helemaal zijn begroeid door klimplanten en dan loop je door het groen en zie je door de bomen hoogoven restanten. Een waterzuivering waarin allerlei mooie waterplanten groeien en bloeien, een reiger poseerde nog mooi voor twee medefotografen met lange lenzen.

Overigens was dus de hele hoogoven afgezet ivm tal van festiviteiten. Dus dus 3 week geleden nog niet op hun website stonden :( Balen, want dat is eigenlijk wel het allermooiste en kun je fotografisch gezien erg veel mee.
Later op de middag zag ik nog wel wat mensen op een plek lopen waar je niet zou moeten kunnen komen. Gedaan of ik dom was en gevraagd of ik ergens een doorgang had gemist :+

De mannen waren vrijwilliger daar, nadat we aangaven gewoon voor onszelf foto's te maken was het "komm mall die Treppe hoch, die Tur is geöfnet" en zijn we in een deel geweest dat normaal niet toegankelijk is en in de nabije toekomst onderdeel wordt van rondleidingen. Erg gaaf en interessant om dat deel te bekijken, oa de controle kamer voor de reiniging van hoogovengas. Veel andere controle dingen daar zijn gesneuveld, maar deze ruimte was dus nog in tact. Dus maar weer eens terug voor een rondleiding, want dan kom je ook langs andere plaatsen die normaal niet toegankelijk zijn :D
Eigenlijk ben jij toch gewoon een Boomer pensionado in het lijf van een dertiger he :D
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 13:52:28 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213764983
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Eigenlijk ben jij toch gewoon een Boomer pensionado in het lijf van een dertiger he :D
Ach ja, beter uit deze kleine dingen vreugde halen dan de halve wereld overvliegen voor een yoga retraite en vervolgens nog depressief zijn *O*
  zondag 2 juni 2024 @ 14:09:37 #126
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213765064
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Clevers is ervaren.

Ik herhaal. Clevers is ervaren.

Het leven is nooit meer hetzelfde.
Wat zij zegt *O*
  zondag 2 juni 2024 @ 14:24:10 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213765165
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:09 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Wat zij zegt *O*
*O*
Spoilers!
pi_213765310
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:09 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Wat zij zegt *O*
Ben je al eens in Florence geweest?

Als in: https://www.ijssalonflorence.nl/. Dikke kans dat je leven nóg meer verandert :9
pi_213765315
Gezwommen, wasjes gedaan, bank gehangen, theorie toetsen gehaald (zodat ik net voor mijn vakantie het praktijk deel nog kan doen). Nu weekend.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 juni 2024 @ 15:39:09 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213765747
Vandaag voor het eerst van mijn leven gecanvast :P
Het viel best wel mee. :+
Wel een paar leuke gesprekken. Het scheelt dat je niets weinig komt brengen, maar vooral probeert te halen.
  zondag 2 juni 2024 @ 16:11:26 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213765975
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ach ja, beter uit deze kleine dingen vreugde halen dan de halve wereld overvliegen voor een yoga retraite en vervolgens nog depressief zijn *O*
*O*
  zondag 2 juni 2024 @ 16:12:01 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213765980
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 15:39 schreef borisz het volgende:
Vandaag voor het eerst van mijn leven gecanvast :P
Het viel best wel mee. :+
Wel een paar leuke gesprekken. Het scheelt dat je niets weinig komt brengen, maar vooral probeert te halen.
Wat is dat?
  zondag 2 juni 2024 @ 16:41:28 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_213766171
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:05 schreef derLudolf het volgende:

Zo ben ik daar een per ongeluk O~) in het generatorhuis terecht gekomen.
Deze werd gebruikt voor opslag van verlichting voor een feestje, en de deur stond open.
  zondag 2 juni 2024 @ 17:26:16 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213766561
Zo, voor het eerst dit jaar relaxen in de tuin net een tijdschrift. Ik heb voor mezelf limonade gemaakt: spa rood, takjes rozemarijn, munt en citroenmelisse, schijfjes citroen en verse aardbeien.
Spoilers!
pi_213766704
Home alone. Beetje traag.
Administratie gedaan. Grotendeels. Thee gedronken kort bij de oververmoeide herstellende buurvrouw.
Gebakken. Zie baktopic. En gekookt voor de Schipper.
Zijn lievelings: macaroni met ‘herrie’ als groente champignon tomatensaus.
En ballen :Y)
  zondag 2 juni 2024 @ 17:52:41 #136
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213767012
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ben je al eens in Florence geweest?

Als in: https://www.ijssalonflorence.nl/. Dikke kans dat je leven nóg meer verandert :9
Nog niet, dank je O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 juni 2024 @ 18:03:41 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213767165
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat is dat?
Langs de huizen gaan en vragen wat er speelt aka in dit geval zeggen dat ze donderdag moeten stemmen en het liefst op een bepaalde partij ;-)
  zondag 2 juni 2024 @ 18:09:34 #138
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_213767225
Ook weer thuis na een gezellige reünie met neven en nichten. Heel veel bijgepraat en gelachen. Onze jongste tante (80 ) was er, en een kleindochter (bijna 8 maanden) ook.
pi_213767583
Hoi O+ best afwezig geweest lately maar was druk druk druk. Nu wat rustiger en zelfs twee weken vakantie O+ en hoe is het met jullie? :)
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 19:13:44 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213768195
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi O+ best afwezig geweest lately maar was druk druk druk. Nu wat rustiger en zelfs twee weken vakantie O+ en hoe is het met jullie? :)
Nog twee dagen werken, dan lang weekend naar Normandië *O*
  zondag 2 juni 2024 @ 19:15:09 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213768208
quote:
Gaat lekker hier! Met jou?
Spoilers!
  zondag 2 juni 2024 @ 19:15:47 #142
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_213768219
quote:
Hoihoi, leuk dat je er weer bent. Druk met leuke dingen?
  zondag 2 juni 2024 @ 19:17:02 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213768236
Het elektraproject liep gesmeerd vandaag. Om 14.30 waren we klaar. Daarna nog even de tuin in om vier planten te verplaatsen en toen waren we dus eindelijk eens een keer vroeg klaar.

Nu ben ik aan het wachten tot het gebarbecuede tot mij komt :9
Spoilers!
pi_213768477
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gaat lekker hier! Met jou?
Ook, ben helemaal op m'n plek in het huis en dorp, het is echt genieten O+
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoihoi, leuk dat je er weer bent. Druk met leuke dingen?
ja dat wel.
Opleiding voor werk en werk zelf en dorpsactiviteiten
pi_213768967
Klinkt als goede weekenden allemaal! En hoi Memento :W
En @AnneX bedankt voor het artikel en de mail! Ik ga 'm morgen goed lezen :)

Ik ben echt gesloopt. Gister uiteindelijk 14.45 nichtje hier, al geslapen in auto maar nog wel beetje moe. Gewandeld, even gespeeld, met buurvrouw en buurmeisje gewandeld, gegeten en in bed gekieperd. Sliep vrijwel meteen, dat was fijn. Om 1.45 wakker voor fles, zij sliep 2u alweer, ik 2.30 pas. Om 5.15 werd ik wakker }:| net toen ik weer beetje slaperig begon te worden om 6u werd zij wakker. Fles gegeven, halfuur gehoopt dat ze weer in slaap zou vallen, maar helaas. Opgestaan, gespeeld, ontbeten, gewandeld met buurvrouw en buurmeisje, fruit gegeven en om 9.15 al in bed gekieperd want ze was al moe. Zelf halfuurtje beetje liggen soezen. Alle spullen gepakt, in auto gegooid, nichtje wakker, in auto naar hockey, daar vermaakt van 11u tot om 12.30 ze werd opgehaald. Schoonzusje was al 10.50 de auto in gestapt voor een ritje van normaal 45 min, maar dikke file. Daarna meteen door naar het veld voor inlopen, inspelen en 13u start wedstrijd. Daarna nog fandag (iedereen nodigt vrienden en familie uit), gekletst met nu zwangere teamgenootjes. Om 17u thuis en een uurtje geslapen op de bank. Nu lekker tv aan het kijken.

Morgen hele dag op werk, daar baal ik wel van, heb 10.30 en 16.00 een afspraak en er tussen geen afspraken, maar kon niet anders gepland. Kan wél enigszins uitslapen, want hoef pas 9.45 de trein te hebben. En dinsdag wel gewoon lekker thuis.
  zondag 2 juni 2024 @ 20:03:27 #146
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_213769134
Da’s een stevig weekend @VlinDerTjE 89

Hoe oud is jouw nichtje nu?
  zondag 2 juni 2024 @ 20:14:45 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213769376
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
[..]
ja dat wel.
Dat klinkt fijn zeg!
Spoilers!
  zondag 2 juni 2024 @ 20:23:57 #148
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_213769523
quote:

[..]
[..]
ja dat wel.
Wat fijn. En je man, die is ook helemaal gewend en blij? Want die kwam toch uit brabant?
pi_213769908
quote:

[..]
[..]
ja dat wel.
Fijn om te horen O+

Hopelijk gaat het ook goed met de fysieke kwaaltjes?
  zondag 2 juni 2024 @ 20:56:57 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213769932
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:03 schreef borisz het volgende:

[..]
Langs de huizen gaan en vragen wat er speelt aka in dit geval zeggen dat ze donderdag moeten stemmen en het liefst op een bepaalde partij ;-)
Oh dat klinkt wel erg Jehovah style
pi_213769942
Hier is het ook eindelijk tijd voor weekend O+
2 lange bezorgdagen gehad. Een paar uur geleden onze Gelderland route geëindigd in de bios van Nijmegen :D
Maar nu weer lekker thuis.

Komend weekend weer 2 festivals en 1 bezorgdag. En vanaf dan lijkt het echt rustiger te worden.

Verder gaat alles ook nog goed met de nietjes-kat :D Ik vind het echt stoer hoe hij alles toe liet en er nu zo goed vanaf blijft. Nu hopen dat het ook goed heelt in de tussentijd.
pi_213770058
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s een stevig weekend @:vlindertje 89

Hoe oud is jouw nichtje nu?
Ja, dat was het zeker. Volgend weekend is grotendeels leeg en dat hou ik mooi zo.
Net twee weken 1 :)

quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het ook eindelijk tijd voor weekend O+
2 lange bezorgdagen gehad. Een paar uur geleden onze Gelderland route geëindigd in de bios van Nijmegen :D
Maar nu weer lekker thuis.

Komend weekend weer 2 festivals en 1 bezorgdag. En vanaf dan lijkt het echt rustiger te worden.

Verder gaat alles ook nog goed met de nietjes-kat :D Ik vind het echt stoer hoe hij alles toe liet en er nu zo goed vanaf blijft. Nu hopen dat het ook goed heelt in de tussentijd.
Jullie hebben ook drukke periode zeg! Hopelijk inderdaad wat rustiger binnenkort. En wat fijn van nietjes-kat! Zoveel fijner voor iedereen als er geen kraag om hoeft. Duimen voor snel en netjes helen!
pi_213770380
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat is er boomer aan de activiteit van @derLudolf? Hele volksstammen bezoeken die plekken in NRW.
pi_213770561
Alles is blauwwwwww

We vielen net na het eten in een processie.
Wow wat daar dan allemaal voorbij komt :o
Verslagje dag 5 is klaar, daar staan ook wat korte filmpjes daarvan.
+ een ongelukje met de auto.....
#spam

[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 02-06-2024 21:59:55 ]
  zondag 2 juni 2024 @ 22:17:56 #155
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_213770947
Wat een leuk verslag weer. En dat evge straatje, valt die kras nog mee. Bewondering voor G’s koelbloedigheid

En die processies. Dat heb ik echt nooit begrepen maar is wel heel leuk om te zien
pi_213771301
Heel heel serieus zijn de mensen die meelopen.
Ook de allerkleinsten.
Ik heb een Italiaanse coll die is ook zo opgevoed, super religieus ook bij haar thuis allerlei bidhoekjes.
pi_213771311
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk verslag weer. En dat evge straatje, valt die kras nog mee. Bewondering voor G’s koelbloedigheid

En die processies. Dat heb ik echt nooit begrepen maar is wel heel leuk om te zien
Wat leuk en speciaal je familiedag!
pi_213771320
quote:

[..]
[..]
ja dat wel.
Wat fijn Memo ^O^
pi_213771331
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt als goede weekenden allemaal! En hoi Memento :W
En @:AnneX bedankt voor het artikel en de mail! Ik ga 'm morgen goed lezen :)

Ik ben echt gesloopt. Gister uiteindelijk 14.45 nichtje hier, al geslapen in auto maar nog wel beetje moe. Gewandeld, even gespeeld, met buurvrouw en buurmeisje gewandeld, gegeten en in bed gekieperd. Sliep vrijwel meteen, dat was fijn. Om 1.45 wakker voor fles, zij sliep 2u alweer, ik 2.30 pas. Om 5.15 werd ik wakker }:| net toen ik weer beetje slaperig begon te worden om 6u werd zij wakker. Fles gegeven, halfuur gehoopt dat ze weer in slaap zou vallen, maar helaas. Opgestaan, gespeeld, ontbeten, gewandeld met buurvrouw en buurmeisje, fruit gegeven en om 9.15 al in bed gekieperd want ze was al moe. Zelf halfuurtje beetje liggen soezen. Alle spullen gepakt, in auto gegooid, nichtje wakker, in auto naar hockey, daar vermaakt van 11u tot om 12.30 ze werd opgehaald. Schoonzusje was al 10.50 de auto in gestapt voor een ritje van normaal 45 min, maar dikke file. Daarna meteen door naar het veld voor inlopen, inspelen en 13u start wedstrijd. Daarna nog fandag (iedereen nodigt vrienden en familie uit), gekletst met nu zwangere teamgenootjes. Om 17u thuis en een uurtje geslapen op de bank. Nu lekker tv aan het kijken.

Morgen hele dag op werk, daar baal ik wel van, heb 10.30 en 16.00 een afspraak en er tussen geen afspraken, maar kon niet anders gepland. Kan wél enigszins uitslapen, want hoef pas 9.45 de trein te hebben. En dinsdag wel gewoon lekker thuis.
Klinkt niet echt als een relaxte oppasweekend.
Maar wel _O_ voor je goede zorgen voor haar O+
pi_213772056
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat fijn. En je man, die is ook helemaal gewend en blij? Want die kwam toch uit brabant?
Ja die voelt zich ook thuis, het is ook echt 'n fijn en sociaal dorp.
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 20:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Fijn om te horen O+

Hopelijk gaat het ook goed met de fysieke kwaaltjes?
De oogontstekingen blijven 'n ding helaas, over drie weken controle maar verder gaat het goed.
pi_213772674
2e keer nachtelijk boezemfibrilleren }:|
Donderdag maar meteen naar h.a.*zucht
pi_213772681
Oh en mogge :P
Vdg proberen bootje te varen naar Amalfi vanuit hier⛵️🛶
  maandag 3 juni 2024 @ 08:18:54 #163
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213772695
Blues, doe eens niet zo eng }:|

Ik heb de nacht zo goed als doorgeslapen. Om 6.00 nog preventief een hoestdrank, trachitol en ibu genomen en toen weer in slaap gevallen tot net.
Spoilers!
pi_213772723
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Ja die voelt zich ook thuis, het is ook echt 'n fijn en sociaal dorp.
[..]
De oogontstekingen blijven 'n ding helaas, over drie weken controle maar verder gaat het goed.
Hopelijk is alles goed bij de controle :)

quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:14 schreef Blues het volgende:
-O-
  maandag 3 juni 2024 @ 08:44:07 #165
217702 Lonaa
Honger!
pi_213772850
Ik sta in de wacht bij de tandarts. Keihard van de fiets gelazerd dit weekend.
  maandag 3 juni 2024 @ 08:54:50 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213772903
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik sta in de wacht bij de tandarts. Keihard van de fiets gelazerd dit weekend.
Oh dat klinkt drastisch. Beschadigd gebit?

Verder nog min of meer heel?
Spoilers!
  maandag 3 juni 2024 @ 08:59:06 #167
217702 Lonaa
Honger!
pi_213772935
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh dat klinkt drastisch. Beschadigd gebit?

Verder nog min of meer heel?
Het is gek maar ik ben dus nergens kapot behalve in mn gezicht. Voortand is heel heftig door mn lip gegaan en die staat nu iets naar binnen en doet zeer. Die daarnaast heeft schaafschade van het asfalt. Of van mn fietsstuur. Verder heb ik nu echt de moeder of all duckfaces.
pi_213772986
Mogge!

Wat is dat hier? Brr @Blues dat lijkt me heel eng en de gevolgen van de avonturen van @Lonaa zijn ook niet best -O- hopelijk kan je snel bij de tandarts terecht.

Redelijk geslapen, wel een uur lang lopen hoesten. Letterlijk want ik kan dan echt niet blijven liggen.zeer vermoeiend
pi_213773010
Au au au Lonaa! Hopelijk valt de gebit schade mee.

En Blues: doe eens gewoon joh! En anders bel je voor advies?

Ondertussen veel plezier op jullie bootje. Gaat golfer varen dan? hebben jullie eerder gedaan. Wij lezen het dan wel in het reisverslag.

Vannacht had ik het kkkkoud 8)7
De Tuinhulp komt vanmiddag de overwoekerde tuin fatsoeneren. En daarbij ga ik helpen. Het blijft droog. Toch?!
  maandag 3 juni 2024 @ 09:16:02 #170
217702 Lonaa
Honger!
pi_213773066
Ik mag over 2 uurtjes naar de tandarts.
pi_213773148
Overleg gehad met huisarts, vrijdagochtend afspraak.
Ik tik als je kijkt bij de hartstichting wel bijna alle boxjes aan en ik herken het van patiënten toen ik nog bij de poli cardio werkte.
Tis rot maar je gaat er niet aan dooT.

En de schade van gisteren aan de auto wordt helemaal uit handen genomen door Sunnycars ^O^
pi_213773156
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 09:10 schreef AnneX het volgende:
Au au au Lonaa! Hopelijk valt de gebit schade mee.

En Blues: doe eens gewoon joh! En anders bel je voor advies?

Ondertussen veel plezier op jullie bootje. Gaat golfer varen dan? hebben jullie eerder gedaan. Wij lezen het dan wel in het reisverslag.

Vannacht had ik het kkkkoud 8)7
De Tuinhulp komt vanmiddag de overwoekerde tuin fatsoeneren. En daarbij ga ik helpen. Het blijft droog. Toch?!
Nee, dit is een soort ferry. Zelf varen doen we niet meer nu.
Er is nog een ferry naar Salerno, even kijken wat we gaan doen verder vandaag.
pi_213773170
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het is gek maar ik ben dus nergens kapot behalve in mn gezicht. Voortand is heel heftig door mn lip gegaan en die staat nu iets naar binnen en doet zeer. Die daarnaast heeft schaafschade van het asfalt. Of van mn fietsstuur. Verder heb ik nu echt de moeder of all duckfaces.
Getverderre!
pi_213773274
Wat een ongemakken vanmorgen.
Tis bij vlagen een medische sc…

Ook beterschap voor Kaatje.
Vanmorgen eens ingelogd bij de ha en staat netjes mijn telefoontje vanaf Texel vermeld:
SPOILER
  maandag 3 juni 2024 @ 10:04:06 #176
47758 LeeHarveyOswald
pi_213773626
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:14 schreef Blues het volgende:
Oh fijn :{
pi_213773631
Ik heb vrijwilligerswerkweekend doorstaan, nu 2 daagjes werken en dan een week vrijwilligerswerk en dan een maand slapen denk ik. :O
pi_213773661
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 10:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vrijwilligerswerkweekend doorstaan, nu 2 daagjes werken en dan een week vrijwilligerswerk en dan een maand slapen denk ik. :O
Dat denk je. Maar waarschijnlijk ga je in de maand 2000 km fietsen (en 200 km lopen, vierdaagse?) :D
pi_213773801
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat denk je. Maar waarschijnlijk ga je in de maand 2000 km fietsen (en 200 km lopen, vierdaagse?) :D
Geen vierdaagse op het programma gelukkig.
Wel aan het opbouwen naar een marathon _O-
Lopen telt niet als moeite en fietsen ook niet. Ben al het plannen, inpakken, etc zat. Dus blij als ik gewoon rondom huis kan rondrommelen
  maandag 3 juni 2024 @ 10:26:34 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213773874
quote:

[..]
Waarheid.
Spoilers!
pi_213773979
quote:

[..]
Jij zegt het en ik dacht het…😉
Inmiddels zie ik “ rommelen rond het huis” …klinkt wel wat eufemistisch.😇
pi_213774691
Ontspanning door inspanning toch? Ik kan me er inmiddels prima iets bij voorstellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tuindier op 03-06-2024 12:01:55 ]
  maandag 3 juni 2024 @ 12:37:01 #183
217702 Lonaa
Honger!
pi_213775398
De tand met asfalt kan de tandarts tzt wel polijsten. Mijn voortand staat inderdaad minimaal naar binnen en zit een heel klein beetje los. Spalken is niet zinvol. Er is nog wel kans dat de scheefstand deels zwelling is en dat het zich hersteld. Ik moet over 2 weken terug komen voor checkup. Kijken of de zenuw het nog doet of dat de tand dood is. Worst case scenario is dan wortelkanaalbehandeling. Zo niet ben ik er goed vanaf gekomen.
pi_213775421
Echt zeg 8)7 asfalt op je tand.
Fijn dat het (een beetje) meevalt. Alleen de duckface nog.😎

Dju…het is koud! en droog. Hoera.
pi_213775603
Ik ben mijn kledingkast aan het uitmesten. Er gaat al een volle vuilniszak weg en ik ben net pas over de helft.
pi_213775628
heb hier wel de balkondeur open staan, maar echt aangenaam is het niet.

Zo, de 2 inboxen opgeruimd en de gestuurde info in dossiers gezet. Zo maar eens met een vraag van de teamleider aan gang. Vluchtig lezend snapte ik het niet helemaal en dat gaf ze zelf ook al aan _O-
pi_213775636
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 12:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben mijn kledingkast aan het uitmesten. Er gaat al een volle vuilniszak weg en ik ben net pas over de helft.
Oeh da's zo fijn. Ik had 2 vuilniszakken (niet dat dat echt merkbaar is in de kasten)
pi_213775791
}:| voor alle zieligheid. Dat het maar snel allemaal ophoudt *O*

Ik heb intussen met assistentie van de chirurg een start gemaakt met afvallen *O*
Dat kan best pijn doen zo met sommige bewegingen :X :X
pi_213775950
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 13:16 schreef Vanyel het volgende:
}:| voor alle zieligheid. Dat het maar snel allemaal ophoudt *O*

Ik heb intussen met assistentie van de chirurg een start gemaakt met afvallen *O*
Dat kan best pijn doen zo met sommige bewegingen :X :X
Voorspoedig herstel 💐
Ben je al weer thuis?

Ha, ik zei koud. Binnen 10 minuten buiten met schoffelen van grint/d sta ik in mijn shirt te werken. B-)
pi_213775965
:Y zelfde dag
pi_213777093
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 13:35 schreef Vanyel het volgende:
:Y zelfde dag
Weight watchers of een beetje zelfdiscipline is weer niet genoeg voor jou he, meteen chirurg erbij halen :{w

Dat je maar snel mag herstellen en alle andere gedoe ook gauw klaar is. Hoe lang moet je nog?
pi_213777115
Ik heb een zeer productieve thuiswerkdag achter de rug.
De ‘dreiging’ van naderende vakantie en klusjes die voor die vakantie af moeten… helpt altijd wel :')

Tussendoor nog gesport, want dat kan morgen niet omdat ik dan de hele dag met de collega’s ergens in het midden des lands zit. En toen vond ik dat ik wel een bakje met peer- , hazelnootschuimtaart- en ananas speciaal ijs verdiend had :Y
pi_213777163
Dat ijs klinkt heel bijzonder Cat!

Sinds 12:30 in de tuin gewerkt met de tuinhulp die later kwam.
Er zit weer structuur en lucht in de postzegel. w/ De groene XL kliko zit weer vol.
Zelf ben ik een beetje deaud nu. Later deze week gaan wij verder.
pi_213777323
Om de een of andere reden heb ik altijd het idee gehad dat @Vanyel een lange slanke vrouw is. Nou lees ik over moeten afvallen. Daar moet ik even van bijkomen.
Hoe gaat het met het traject? En vooral, hoe gaat het met jou/jullie?

Hier vandaag alle lijstjes doorgelopen, mails zijn allemaal voorzien van antwoord of update. Morgen maar eens kijken of ik misschien alleen een ochtend spreekuur draai (als dat al lukt met het gehoest). Thuis voel ik me prima maar t gaat nog niet echt lekker.
pi_213777593
Leuke vaardag gehad, hoed gekocht O+ tegen de zon!
Kapot nu.
Dut!
pi_213777609
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 17:01 schreef Blues het volgende:
Leuke vaardag gehad, hoed gekocht O+ tegen de zon!
Kapot nu.
Dut!
Da's beter dan een zuidwester te moeten kopen!

Slaap lekker zo
  maandag 3 juni 2024 @ 17:15:15 #197
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213777667
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dit gaat het worden *O*
pi_213777873
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Weight watchers of een beetje zelfdiscipline is weer niet genoeg voor jou he, meteen chirurg erbij halen :{w

Dat je maar snel mag herstellen en alle andere gedoe ook gauw klaar is. Hoe lang moet je nog?
Geen idee, nog geen uitslag. Kan best kort zijn maar ook zo het jaar halen.
pi_213777900
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Om de een of andere reden heb ik altijd het idee gehad dat @:Vanyel een lange slanke vrouw is. Nou lees ik over moeten afvallen. Daar moet ik even van bijkomen.
Ik móet niet afvallen hoor, al wil ik wel heus strakker en meer spier. Tis meer dat ik dankzij de chirurg wat lichaam kwijt ben :D
Het tuft gestaag door. Ik ben het op zich wel zat, maar ben voorlopig nog niet klaar. Binnen de meh hou ik het best goed vol nu.
pi_213777956
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 17:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik móet niet afvallen hoor, al wil ik wel heus strakker en meer spier. Tis meer dat ik dankzij de chirurg wat lichaam kwijt ben :D
Het tuft gestaag door. Ik ben het op zich wel zat, maar ben voorlopig nog niet klaar. Binnen de meh hou ik het best goed vol nu.
ahhhh...ik snap 'm nu o|O (er zit nog teveel snot in de kop)
En misschien wil je het niet, maar toch :*
pi_213778255
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Om de een of andere reden heb ik altijd het idee gehad dat @:Vanyel een lange slanke vrouw is. Nou lees ik over moeten afvallen. Daar moet ik even van bijkomen.

Hier vandaag alle lijstjes doorgelopen, mails zijn allemaal voorzien van antwoord of update. Morgen maar eens kijken of ik misschien alleen een ochtend spreekuur draai (als dat al lukt met het gehoest). Thuis voel ik me prima maar t gaat nog niet echt lekker.
Ik heb ook een lange slanke @Vanyel voor ogen. ;)
pi_213778274
Vanyel is vooral hot as fuck :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_213778314
En Vanyel speelt afvals :( :( :(
pi_213778321
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanyel is vooral hot as fuck :Y
Is vooral onzichtbaar voor de meesten hier. Net als jij }:|
pi_213778332
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Is vooral onzichtbaar voor de meesten hier. Net als jij }:|
Ook hot as fuck :Y
pi_213778387
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ook hot as fuck :Y
In mijn hoofd ben jij een vadsige zestigjarige man met bierbuik en vettig haar. Proove me wrong :7

Vanyel is in mijn hoofd wel hot AF :Y
pi_213778428
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
In mijn hoofd ben jij een vadsige zestigjarige man met bierbuik en vettig haar. Proove me wrong :7

_O-
  maandag 3 juni 2024 @ 18:49:02 #208
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213778470
quote:

[..]

pi_213778562
Ik heb toch zo’n goede collectie mensen om me heen verzameld O+

Net twee dagen sauna achter de rug, vanavond alweer twee dagen sauna gepland in juli.
In juni kon het niet… want privé zwembad B-) B-)
pi_213778566
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jij nietttttdannnnn!?!?
  maandag 3 juni 2024 @ 18:58:38 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213778598
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij nietttttdannnnn!?!?
Ik? Tuurlijk :Y Ik ben in jouw hoofd ook hot AF :Y
pi_213778644
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:

Da's beter dan een zuidwester te moeten kopen!

Tis een witte grote met hippiefrutsels geworre😄
pi_213778650
quote:

[..]

_O-
pi_213778656
Wij zij hier allemaal HAF's *O*
pi_213778676
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik? Tuurlijk :Y Ik ben in jouw hoofd ook hot AF :Y
:D :D

Tis het petje :@
pi_213778695
quote:

[..]

Die gamer uit south park is niks vergelen bij mij :9~
pi_213778721
Zometeen maar eens flanereeee en kijken waar we een hapje kunnen doen in t gezellige stadje O+
Vorige stadje waar we hotel voor 4 dg hadden was echt niks. Steeds met de auto verderop.
Nu gewoon wandelen naar centro en haven, strandje of boulevard.

Wegens mijn rugbrakheid en hoe t niet zo lekker gaat met g en zijn gedoe met stomazwembroek + veel kiezel/steenstranden ipv zand deze vakantie niet gezwommen.
Is prima, doe ik thuis wel weer :s)
pi_213778955
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik wist het *O*
pi_213779898
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ben je vergeelt -O-
pi_213780404
Hot as fuck :Y
pi_213780709
Hoezo zijn jullie ineens allemaal hot as fuck?!
pi_213780892
Waren wij al
pi_213781023
Al jaren
pi_213781114
Sommige mensen zien écht niks he…
pi_213781282
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:44 schreef Blues het volgende:
Al jaren
En jaaaaren
pi_213781303
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:20 schreef Queller het volgende:
Hoezo zijn jullie ineens allemaal hot as fuck?!
Ineens? Da’s toch een voorwaarde hier?
pi_213781379
En melig bovendien O+

Dit was ook het zieke poezen-hoekje. Toch?! Onze oude Fritz heeft maag-darmklachten. Die laat nu zulke luidruchtige en vieze natte winden dat het hele huis vergeven is van de stank. Ik had er wel de slappe lach van. Ja ja, we zijn vanmiddag bij de dierenarts geweest. De halve medicijnkast is erin gegaan en hij knapt alweer een beetje op. Maar téring was een lucht :D :'( :D
pi_213781453
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:20 schreef Queller het volgende:
En melig bovendien O+

Dit was ook het zieke poezen-hoekje. Toch?! Onze oude Fritz heeft maag-darmklachten. Die laat nu zulke luidruchtige en vieze natte winden dat het hele huis vergeven is van de stank. Ik had er wel de slappe lach van. Ja ja, we zijn vanmiddag bij de dierenarts geweest. De halve medicijnkast is erin gegaan en hij knapt alweer een beetje op. Maar téring was een lucht :D :'( :D
Fijn dat het weer beter gaat.

Dat kan echt erg zijn. Zo’n meur uit zo’n minilijfje. En dan kijken ze rond met een blik…wat is dit en wie doet dit
pi_213781485
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat het weer beter gaat.

Dat kan echt erg zijn. Zo’n meur uit zo’n minilijfje. En dan kijken ze rond met een blik…wat is dit en wie doet dit
Ja, dat! :D
Nou ja, hij is echt ziek. Dikke koorts en eigenlijk binnen een dag al wat aan het uitdrogen. Maar hij komt er wel weer. De koorts is gezakt en als ik er een beetje een feestje van maak, dan wil hij al wel weer wat eten en drinken. Nog wat slapjes op de poten en wat traag, maar in elk geval op de terugweg.
pi_213781520
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:36 schreef Queller het volgende:

[..]
Nou ja, hij is echt ziek. Dikke koorts en eigenlijk binnen een dag al wat aan het uitdrogen. Maar hij komt er wel weer. De koorts is gezakt en als ik er een beetje een feestje van maak, dan wil hij al wel weer wat eten en drinken. Nog wat slapjes op de poten en wat traag, maar in elk geval op de terugweg.
Och erm, de ziel. Veel feestjes maken dan. Wat hier altijd hielp om ze aan h drinken te krijgen. Stukje kipfilet koken in water (zonder zout/kruiden uiteraard) en dat afgekoeld aanbieden. Dan ben je het allerliefste kattenbaasje
pi_213781634
Wat sneu @Queller! Beterschap voor oude Fritz!
Het sap van een blikje tonijn op water is hier ook altijd zeer geliefd. Ik verdun het dan vaak met nog wat meer water zodat ik niet zelf me helemaal vol hoef te proppen met tonijn als ik ze paar dagen meer wil laten drinken :D werkt ook dan heel goed. Doe ik in de zomer als het zo heel warm is wel regelmatig paar dagen om zeker te weten dat ze genoeg vocht binnen krijgen.
pi_213781828
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:36 schreef Queller het volgende:

[..]
Ach jeutje, Fritzel ;(
Fijn dat hij zich alweer beter voelt.
pi_213781915
Ik wil graag tegen fritzel stemmen voor fritz
pi_213781934
En ik wil ook graag slapen. Maar er kwam een cadeautje en een plastuit en nu ben ik weer klaarwakker. Bitterzoet
  dinsdag 4 juni 2024 @ 00:50:44 #235
47758 LeeHarveyOswald
pi_213782166
Rondje met de motor vandaag, super mooie rit.
SPOILER
pi_213782279
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Och erm, de ziel. Veel feestjes maken dan. Wat hier altijd hielp om ze aan h drinken te krijgen. Stukje kipfilet koken in water (zonder zout/kruiden uiteraard) en dat afgekoeld aanbieden. Dan ben je het allerliefste kattenbaasje
Fritz is een beetje raar; hij lust geen kip.
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat sneu @:Queller! Beterschap voor oude Fritz!
Het sap van een blikje tonijn op water is hier ook altijd zeer geliefd. Ik verdun het dan vaak met nog wat meer water zodat ik niet zelf me helemaal vol hoef te proppen met tonijn als ik ze paar dagen meer wil laten drinken :D werkt ook dan heel goed. Doe ik in de zomer als het zo heel warm is wel regelmatig paar dagen om zeker te weten dat ze genoeg vocht binnen krijgen.
Liquid snack met wat water, vocht van gewelde brokken, het saus van natvoer een beetje aanlengen. Wat dan ook maar, als er maar wat naar binnen gaat. Hij heeft een klein beetje natvoer op en wmb genoeg gedronken. Ik denk dat we nu wel kunnen gaan slapen.
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 23:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach jeutje, Fritzel ;(
Fijn dat hij zich alweer beter voelt.
Ja, het ouwetje! Ik hoop dat hij morgen nog wat meer de oude is.
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 23:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil graag tegen fritzel stemmen voor fritz
Genoteerd!
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik wil ook graag slapen. Maar er kwam een cadeautje en een plastuit en nu ben ik weer klaarwakker. Bitterzoet
Uhhhh... komen er 's avonds cadeautjes bij jou? :o
Welterusten! :*
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 00:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SPOILER
Heerlijk; ziet er goed uit ^O^
  dinsdag 4 juni 2024 @ 05:39:46 #237
217702 Lonaa
Honger!
pi_213782495
Meh
pi_213782552
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 02:16 schreef Queller het volgende:

[..]
Fritz is een beetje raar; hij lust geen kip.
[..]
Liquid snack met wat water, vocht van gewelde brokken, het saus van natvoer een beetje aanlengen. Wat dan ook maar, als er maar wat naar binnen gaat. Hij heeft een klein beetje natvoer op en wmb genoeg gedronken. Ik denk dat we nu wel kunnen gaan slapen.
[..]
Ja, het ouwetje! Ik hoop dat hij morgen nog wat meer de oude is.
[..]
Genoteerd!
[..]
Uhhhh... komen er 's avonds cadeautjes bij jou? :o
Welterusten! :*
[..]
Heerlijk; ziet er goed uit ^O^
De man had de brievenbus geleegd!
pi_213782839
Ongeveer 2 uur met de auto filerijden of 2 uur met de trein (1 overstap).
Trein met boekje it is O+

Terugreis buiten de spits gaat dan wel wat langer zijn in vergelijking met de auto maar alla.
pi_213783004
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 00:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SPOILER
Prachtig O+
pi_213783014
Vdg laatste hele dag.
Met ws het uitje van de 2e juni toen alles dichtgetimmerd zat vanwege feest vd republiek.
pi_213783015
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 07:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ongeveer 2 uur met de auto filerijden of 2 uur met de trein (1 overstap).
Trein met boekje it is O+

Terugreis buiten de spits gaat dan wel wat langer zijn in vergelijking met de auto maar alla.
Vandaag je flessentrip? *O*
pi_213783029
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 08:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Vandaag je flessentrip? *O*
Nee :N

Werktrip *O*

Er stapt net een COMPLETE basisschoolklas in :'( :'(

Enige voordeel is dat de rest van de instappers deze coupe hard voorbij rent en ik mijn tweezitter voor mezelf houd :')
pi_213783060
Zo te ruiken zit er in ieder geval bubblegum en augurk in de etenstrommeltjes :r _O-

En de begeleiders doen echt hun best het spul rustig te houden.
pi_213783254
Mogge!

Hopelijk stappen ze ook snel weer uit @ cat-astrophe

Prachtig daar @LeeHarveyOswald snap dat jullie daar naartoe zijn gegaan

Nog even fijn een dagje genieten voor @Blues en g.

Is alles nu echt heel erg pijnlijk @Lonaa

Afgelopen nacht duurde de hoestbui des doods “maar” 3 kwartier. Helaas was de rest van de nacht vol met hoestbuien.
Zo toch maar naar de boten, kijken of het lukt, anders zo weer naar huis. Zo’n verkoudheid als dit heb ik lang niet gehad
pi_213783269
Blijkbaar reden we net langs Borstel, leek het platteland al erg op Amsterdam (hun eindbestemming) maar moeten we daarvoor eerst nog langs Amersfoort _O-

Hopelijk lukt het vandaag met je werkdag op locatie @Kaatje1 !
  dinsdag 4 juni 2024 @ 09:14:54 #247
217702 Lonaa
Honger!
pi_213783303
@Kaatje1 nee, alles gaat wel iedere dag iets beter. Minder dik, goede korstjes, minder tandpijn. De binnenkant van mn lip is wel echt een unit. Is ook een beste scheur. :{

Met een beetje ibu erin is het goed vol te houden. Heb vanochtend ook weer klein kopje koffie kunnen drinken.

Ik doe nog wel rustig aan hoor en ik zie er ook nog steeds uit alsof ik naar een blijf van mijn lijf huis moet
pi_213783360
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:14 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje1 nee, alles gaat wel iedere dag iets beter. Minder dik, goede korstjes, minder tandpijn. De binnenkant van mn lip is wel echt een unit. Is ook een beste scheur. :{

Met een beetje ibu erin is het goed vol te houden. Heb vanochtend ook weer klein kopje koffie kunnen drinken.

Ik doe nog wel rustig aan hoor en ik zie er ook nog steeds uit alsof ik naar een blijf van mijn lijf huis moet
Wat een nare associatie. 😢

Mond dingen genezen best snel, is mijn ervaring. Goed dat het beter aanvoelt.
Ga je er wel mee werken? met Ibu erin?

Gewoon de klok rondgeslapen na alle tuin inspanningen gistermiddag.
Resultaat is er: postzegel lijkt veel groter.

Wat naar toch Kaat, dat hoest zo lang aanhoudt. Is er niks voor of tegen aan medicijn
of homeopathisch.? Sterkte ermee. 💐
pi_213783379
Sterkte voor Loon en Kaat!
pi_213783413
Ik ben ook nog steeds (sinds begin maart) aan het hoesten. Ik wacht op de zomer want de huisarts zei dat het met de zomer wel over zou zijn :')
(Inmiddels denk ik dat ik na m'n weekje weg nog een keer naar de huisarts ga want het begint toch wel echt te gek te worden zo)
  dinsdag 4 juni 2024 @ 09:29:21 #251
217702 Lonaa
Honger!
pi_213783426
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een nare associatie. 😢

Mond dingen genezen best snel, is mijn ervaring. Goed dat het beter aanvoelt.
Ga je er wel mee werken? met Ibu erin?

Gewoon de klok rondgeslapen na alle tuin inspanningen gistermiddag.
Resultaat is er: postzegel lijkt veel groter.

Wat naar toch Kaat, dat hoest zo lang aanhoudt. Is er niks voor of tegen aan medicijn
of homeopathisch.? Sterkte ermee. 💐
Ik was gisteren en vandaag vrij. Morgen doe ik een paar uurtjes in de ochtend. Zaterdag heb ik een lange dag, maar dat is onder voorbehoud. Daar durfde ik gisteren nog geen definitief akkoord op te geven ;)
  dinsdag 4 juni 2024 @ 09:31:19 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213783446
SPOILER
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213783510
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik was gisteren en vandaag vrij. Morgen doe ik een paar uurtjes in de ochtend. Zaterdag heb ik een lange dag, maar dat is onder voorbehoud. Daar durfde ik gisteren nog geen definitief akkoord op te geven ;)
Goed dan maar dat het een ‘rustige’ week is.
“Hoofd boven het hart houden” dus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:31 schreef fietsie het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 4 juni 2024 @ 10:01:06 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213783746
Fietsie :* ;(
Spoilers!
pi_213783833
quote:
SPOILER
-O- :*
  dinsdag 4 juni 2024 @ 10:48:19 #256
47758 LeeHarveyOswald
pi_213784215
quote:
SPOILER
-O- :{
pi_213785848
Wat een hoop (soorten) ellende hier zeg. Sterkte allemaal :* .

Hier kwam gelukkig de zon door, dus ik lig daar even van te genieten.
pi_213785985
quote:
SPOILER
;( :*
pi_213785988
Ach @fietsie en fietsie vader en moeder -O-
  dinsdag 4 juni 2024 @ 14:12:41 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213786209
Heb ze net gesproken; de hele bups is weer herpland (3e keer..) en hij 'mag' nu de komende dagen (di tm ma) iedere dag..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213786903
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 14:12 schreef fietsie het volgende:
Heb ze net gesproken; de hele bups is weer herpland (3e keer..) en hij 'mag' nu de komende dagen (di tm ma) iedere dag..
Wat zwaar. Redden je ouders dat met z’n tweeën? Of heb je ook broer in de buurt.

En @Blues heb je het rustig gehad vannacht?
pi_213786962
On the bright side: zojuist post in mijn overheid en IB teruggave w/
  dinsdag 4 juni 2024 @ 16:14:15 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213787245
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 15:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat zwaar. Redden je ouders dat met z’n tweeën? Of heb je ook broer in de buurt.

En @:Blues heb je het rustig gehad vannacht?
Broertje woont op 10 minuten rijden van hen, groot deel van mijn moeders broers en zussen woont om hen heen en is er vaak
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:36:13 #264
217702 Lonaa
Honger!
pi_213788108
Meh. Ik heb het idee dat er een steentje of asfalt in m'n lip zit. Zeg maar aan de binnenkant waar de tand doorheen gescheurd is.
pi_213788235
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 15:27 schreef AnneX het volgende:

En @:Blues heb je het rustig gehad vannacht?
Met mijn hartprobs. wel gelukkig *O*

Maar g had helaas grote darmpijnshitlekkagestomaontstokenhuidhorror :'( waarbij hij mij wakker maakte (= heel goed!) om te helpen, maar ik was net in mn diepe slaap dus had daar wat last van de eerste uren ;)
pi_213788254
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:36 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Ik heb het idee dat er een steentje of asfalt in m'n lip zit. Zeg maar aan de binnenkant waar de tand doorheen gescheurd is.
Zou zomaar kunnen -O-
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:50:24 #267
217702 Lonaa
Honger!
pi_213788273
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen -O-
Ik durf het er nog niet uit te peuteren. Het wordt wel steeds zichtbaarder.
pi_213788350
Wat een enorme ziekenboeg hebben we hier. -O- hopelijk herstelt iedereen weer snel want dit is niet leuk.

Best wel geruststellend dat er zoveel mensen om je ouders zijn @fietsie

Lijkt me een gevoel waar je morgen even voor moet bellen naar de dokter @Lonaa Niet handig wanneer het blijft zitten.

Nu weer een slechte nacht voor G. Hoop komende nacht een rustige voor jullie, met een reisdag voor de boeg.

Spreekuur was weer behoorlijk druk. Of een derde spreekuur uur zin heeft weten we nog niet. Mijn vaste tolk was net zo verkouden, we waren opvolgend aan het hoesten. Was wel komisch (voor anderen) een van de cliënten “what did you do together” met een grote grijns (ik ben meer dan 40 jaar ouder :D )
Omdat internet uitviel ben ik op tijd naar huis gegaan, wilde thuis nog wat af maken maar was zo moe dat ik even heb geslapen. Werk doe ik morgen wel even.
En volgens de lokale omroep gaan we, ivm het hoge water, maandag weer naar de andere haven -O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juni 2024 @ 18:08:38 #269
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213788434
Sterkte aan de ziekenboeg :*
Maandag ook slecht niets op kantoor... Collega bleek plekjes op dr long te hebben. Bijvangst van een andere medische check... Uitgezaaide melanoom... Aka start morgen met immunotherapie. Kwam wel even binnen gisteren. Vroeg ontdekt en dat geeft wel goede kansen.

Verder laatste puntjes op de i voor afscheid oude manager. Wordt een leuk afscheid met wat allerlei oude grappen en grollen en lekker eten. Voor de Amsterdammers. het Huiskamerrestaurant van Saskia ;)
pi_213788458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een enorme ziekenboeg hebben we hier. -O- hopelijk herstelt iedereen weer snel want dit is niet leuk.

Best wel geruststellend dat er zoveel mensen om je ouders zijn @:fietsie

Lijkt me een gevoel waar je morgen even voor moet bellen naar de dokter @:lonaa Niet handig wanneer het blijft zitten.

Nu weer een slechte nacht voor G. Hoop komende nacht een rustige voor jullie, met een reisdag voor de boeg.

Spreekuur was weer behoorlijk druk. Of een derde spreekuur uur zin heeft weten we nog niet. Mijn vaste tolk was net zo verkouden, we waren opvolgend aan het hoesten. Was wel komisch (voor anderen) een van de cliënten “what did you do together” met een grote grijns (ik ben meer dan 40 jaar ouder :D )
Omdat internet uitviel ben ik op tijd naar huis gegaan, wilde thuis nog wat af maken maar was zo moe dat ik even heb geslapen. Werk doe ik morgen wel even.
En volgens de lokale omroep gaan we, ivm het hoge water, maandag weer naar de andere haven -O-
Een hoestmaatje :D
Is de andere haven minder fijn?
pi_213788569
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 18:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Een hoestmaatje :D
Is de andere haven minder fijn?
Voor mij maakt het niet zoveel uit, zelfde tijd fietsen. Maar voor bewoners wel. Behoorlijk afgelegen veel verder lopen naar de grote weg, maar ook naar de leslocatie voor Nederlands, naar de wasmachines, naar COA, naar de stad. En een grauw havengebied met wat garages, maritieme groothandels en een paar zonnepanelenweides.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 18:19:48 #272
217702 Lonaa
Honger!
pi_213788573
Het sprong open, er kwam bloed uit en nu voelt het minder dik. Dus misschien komt het goed. Als het een ding blijft ga ik naar de HA. :Y
  dinsdag 4 juni 2024 @ 18:23:17 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213788628
Bloed is altijd goed *)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_213788850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 18:23 schreef Barreltje het volgende:
Bloed is altijd goed *)
Daar was ik t vannacht niet mee eens :s) ;)
pi_213790333
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Daar was ik t vannacht niet mee eens :s) ;)
-O-
pi_213791208
Morgen weer lekker naar huis O+
Hele verslag (of er moet iets geks onderweg gebeuren dat het fotograferen waard is) is klaar ^O^
#spammmmm
pi_213791612
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 21:47 schreef Blues het volgende:
Hele verslag (of er moet iets geks onderweg gebeuren dat het fotograferen waard is) is klaar ^O^
#spammmmm
Weer mooie foto’s.
En ik hoor het meer van die prijzen.
pi_213791980
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Voor mij maakt het niet zoveel uit, zelfde tijd fietsen. Maar voor bewoners wel. Behoorlijk afgelegen veel verder lopen naar de grote weg, maar ook naar de leslocatie voor Nederlands, naar de wasmachines, naar COA, naar de stad. En een grauw havengebied met wat garages, maritieme groothandels en een paar zonnepanelenweides.
Hoog water inderdaad. En er komt nog een hele kluts aan uit Zuid Duitsland.
Weinig te schipperen dus. -O-

Jee Blues wat naar voor jouw slaap en golfers buik. 8)7 Kom dan maar naar huis.

@Lonaa kan het donkere pitje ook een klein haematoom zijn, omdat het zo donker toont en er nu bloed uitkwam?

Eind van de middag 5 kwartier bezig geweest om jongste zwager uit te leggen hoe hij een film kan zien via kpn.
Wij hadden inmiddels op internet gevonden dat het kon. Lastig uitleggen daar wij zelf via ziggo kijken en niet bekend zijn met de ab of kpn ‘kastje’.
Het is gelukt en van de weeromstuit keken wij vanavond ook naar ‘le pot au feu’.

Een echte cul film. Vreemd verhaal, wel leuk om te zien hoe men kookte in de keuken van een kasteel. Zeker nadat wij wel 4 kasteel keukens langs de Loire hebben bezocht.
SPOILER
Trusten @all :Z

[ Bericht 13% gewijzigd door AnneX op 04-06-2024 23:18:44 ]
pi_213792148
Kasteelkeukers zijn leuk. Die van Kasteel Middachten en Rosendael zijn ook nog zo mooi
pi_213792315
Beterschap en sterkte aan iedereen!
Met Fritz gaat het weer een stuk beter
pi_213792347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 23:53 schreef Queller het volgende:
Beterschap en sterkte aan iedereen!
Met Fritz gaat het weer een stuk beter
*O*
Hopelijk heeft Fritz de stijgende lijn ingezet in de SC
pi_213792556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
*O*
Hopelijk heeft Fritz de stijgende lijn ingezet in de SC
Dat past wel bij hem, dus laten we dat afspreken! Stijgende lijn voor iedereen *O*
pi_213792682
Knuffel voor iedereen.
Werewolf
pi_213793478
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 01:00 schreef Queller het volgende:

[..]
Dat past wel bij hem, dus laten we dat afspreken! Stijgende lijn voor iedereen *O*
^O^ *O*
  woensdag 5 juni 2024 @ 08:40:32 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213793586
quote:
#spammmmm
Leuk verslag weer. Ik vind het stoer van jullie dat jullie dit met alle gedoe toch gewoon doen _O_

Citroenen O+
Spoilers!
  woensdag 5 juni 2024 @ 08:45:04 #286
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213793618
quote:
#spammmmm
Krijg helemaal zin in vakantie hiervan! leuk :D
pi_213793680
Goeie reis terug en dank voor het meereizen!
pi_213793725
Mogge!

Goede terugreis @Blues en @golfer

En *O* voor Fritz z’n aanstekende stijgende lijn. Pas om 7 uur werd ik wakker van hoest. Geen 45 min -1,5 uur door het huis spoken, happend naar adem
pi_213793801
quote:
#spammmmm
Love al dat eten. O+ Echt zin in vakantie nu. O+
pi_213794694
Lekker! Amalfiaans! Ook het eten!
pi_213795141
OK. Wat beweegt mensen om een telefoongesprek te voeren op speaker…?
In de tuin. 🙃
.
Dan vind ik de kippen een eind verderop, die luidkeels kakelen, beter te hebben.

Namaste 🙏 ook weer opgepakt.
pi_213795176
Mmm er komt allemaal rook uit een ondergrondse container hier tegenover :o
pi_213795239
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Bellen!? 112
  woensdag 5 juni 2024 @ 11:13:08 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213795271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Dus tegen de avond kan er weer meer in? (omdenken)
pi_213795280
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 11:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Bellen!? 112
Er staan allemaal mensen in uniform bij. Ik sta er meer van te kijken dat er nog geen brandweerwagen bij staat.
pi_213795312
Edit, die is er nu
pi_213795586
Hier is vanmorgen met een hoogwerker gesnoeid en inmiddels verdwijnen complete boomstammen in een giga hakselaar _O_

Kater bedacht dat hij vanaf de grond eigenlijk wel op schoot wilde springen. Dunne broek, onhandig beest en lijfsbehoud vonden dat een minder goed plan dus ik pakte hem op.

Wat uiteraard *spartelspartel* VRESELIJK is. Tot hij na 3 seconden erachter kwam dat hij nu precies zat waar hij wilde zijn O+ :') O+
  woensdag 5 juni 2024 @ 13:41:10 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_213796714
@fietsie sterkte voor je pa :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213796774
Weer sensatie. Een wagen met een heipaalmachine wilde een bocht om. Maar t past niet
pi_213796939
Hier ook sensatie: ik reed over de snelweg en een man stak die over vanaf de vluchtstrook naar de middenberg (3 rijbanen..). Toch maar even 112 gebeld.
  woensdag 5 juni 2024 @ 14:04:45 #301
47758 LeeHarveyOswald
pi_213796954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:03 schreef Tuindier het volgende:
Hier ook sensatie: ik reed over de snelweg en een man stak die over vanaf de vluchtstrook naar de middenberg (3 rijbanen..). Toch maar even 112 gebeld.
Oh fuck :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')