Wat een snellerd!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net een filmpje van mijn achternichtje, aan de hand loopt ze best wel goed. Morgen is ze 8 maanden
Ohhh ❤️❤️Villa Oplontis zo mooiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:04 schreef Blues het volgende:
Dag 3 staat ook op de blog
https://paulentrudie.nl/amalfikust-itali%C3%AB-mei-juni-2024.php
Altijd wel een werkje maar zo leuk om daarmee ff je hele dag nog eens voorbij te zien komen
Ah die villa is tof he. Super mooi, en er is geen kip.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:04 schreef Blues het volgende:
Dag 3 staat ook op de blog
https://paulentrudie.nl/amalfikust-itali%C3%AB-mei-juni-2024.php
Altijd wel een werkje maar zo leuk om daarmee ff je hele dag nog eens voorbij te zien komen
Hebben we ook nog naar gekeken idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah die villa is tof he. Super mooi, en er is geen kip.
In diezelfde categorie is Herculaneum een aanrader boven Pompeii. Rustiger (Vooral veel minder Amerikanen die boven op dingen gaan zitten en andere tenenkrommende shit), mooier (veel later gevonden en dus veel meer intact).
Hoe is het met de kat?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah die villa is tof he. Super mooi, en er is geen kip.
In diezelfde categorie is Herculaneum een aanrader boven Pompeii. Rustiger (Vooral veel minder Amerikanen die boven op dingen gaan zitten en andere tenenkrommende shit), mooier (veel later gevonden en dus veel meer intact).
Zalfje mee, waarschijnlijk een -al helend- krasje op hoornvliesquote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Evenement was tof trouwens. Mooie dingen gebouwd, organisatie blij, gewerkt met leuke mensen. Opbouwen duurde ruim 18 uur, breken was in 3 en een half klaar.
Gisteren bij thuiskomst gewaterstofzuigd in de kelder en daarmee toch nog 25 liter water van/uit de tapijttegels gehaald. Inmiddels staat de bigass ontvochtiger in de kelder + een kacheltje.
Vandaag een beetje in huis prutsen, bus leegpakken met de meuk van gisteren, spullen inpakken en dan via de binnenstad om nog zooi van evenement op te halen richting m'n ouders. Mijn vader doet een workwarming. Na verbouwing van de zaak + nieuwe mede-eigenaar + bijkopen van extra hal. Met tap en snackwagen.![]()
Needless to say dat we in de buurt blijven slapen vannacht en dat wij verantwoordelijk zijn voor het geluid.
Dan hoop ik dat het weer bij jou beter is dan hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik ga de ass van mijn tuin kicken. Voor de verandering.
Op een paar druppels na blijft het hier dit weekend droogquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het weer bij jou beter is dan hier.
Ik moet ook wel weer wat onkruidjes, maar die mogen nog even groeien wegens gebrek aan elimineer-tijd. Na het weekend lijkt het voor mij een paar dagen rustiger te worden. Voor W. niet nog.
Dat is ook precies waarom die planten bij mij er nog steeds niet in zitten. Dat planten zelf is het probleem niet, maar dat stuk border klaar maken voor het planten wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op een paar druppels na blijft het hier dit weekend droog
Ik hoop vandaag 5 planten in de grond te kunnen zetten. Daar gaat alleen helaas wel een aantal uur aan wieden aan vooraf.
Yupquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:33 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat is ook precies waarom die planten bij mij er nog steeds niet in zitten. Dat planten zelf is het probleem niet, maar dat stuk border klaar maken voor het planten wel.
Pak je de tijger en het schildpad ook nog even mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:19 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga zo naar het Landschapspark Duisburg voor een dagje fotografie
Ik ken alleen de krokodil daarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Pak je de tijger en het schildpad ook nog even mee?
Is ook helemaal aan de andere kant van Duisburg: https://www.duisburg.de/m(...)/tiger-turtle-nl.phpquote:
Woont mijn Buur daar toevallig ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
YupIk blijf maar hopen dat het ooit beter wordt.
Naast onze tuin ligt een weiland. We weten niet van wie het is. Een paar keer per jaar wordt het een beetje gemaaid maar niet aan de randen. Dus alle onkruidwortels en -zaden van hen komen onze kant op. Op een stuk van 40 meter.
Eftelingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaartje voor de Efteling gekochtNog geen datum geprikt maar toch. Efteling
Nieuwjaarsdag voor Bluesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Blues het volgende:
Uitgeslapen en straks lekker ergens anders ontbijten dan in t hotel![]()
oh en TAART van mij natuurlijk!!
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🍰
Ik heb ook een kaartje met de AH actie gekocht. Een ander kaartje kan ik dan volledig op de Airmiles doen en dan kunnen we voor 30 euro samen naar binnenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Efteling
Ik heb trouwens nog 31 AH spaarkaarten. Mocht iemand nog interesse hebben.
Dat zijn de betere dealsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje met de AH actie gekocht. Een ander kaartje kan ik dan volledig op de Airmiles doen en dan kunnen we voor 30 euro samen naar binnen
Inderdaad! Wat een verschil met vorig jaar mei.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Zo op pad naar Leiden, waar het jaarlijkse whiskyfestival daar gehouden wordt in de Hooglandse Kerk en waar we weer een kleine 100 flessen open zullen trekken voor 2000 bezoekers, verspreid over een middag- en avondsessie.
Gelukkig staan we met de regenbuien die er nu zijn dus binnen en is het niet zo bloedheet als vorig jaar…
Ben alleen nog niet erg wakker…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even keertje met mn broertje praten hierover. Want het begint me toch wel beetje te irriteren zo. Het is niet per se dat ik echt plannen had, zeker vandaag niet met druilerig weer, maar toch.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:09 schreef vlindertje89 het volgende:
verder zit ik vooral te wachten.Gewoon aangeven dat ze vanzelf een keer voor een dichte deur staan omdat je zelf ook een leven hebt. En als dat niet helpt, de daad bij het woord voegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even keertje met mn broertje praten hierover. Want het begint me toch wel beetje te irriteren zo.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is niet eens per se dat ik echt plannen buiten de deur heb. Ik vind het gewoon vervelend dat ik geen idee heb wat ik kan verwachten. En dus ook niet weet hoe ik mn ochtend wil indelen omdat ik niet weet tot wanneer ik heb ofzo. Nou ja. Ik ga t idd maar wel even bespreken, dat ik behoefte heb aan wat meer informatie vooraf. En ik snap heus dat je niet alles helemaal vooraf weet met een kind, dat hoeft ook niet, maar er zit nog wel best iets tussen dat en nuquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat ze vanzelf een keer voor een dichte deur staan omdat je zelf ook een leven hebt. En als dat niet helpt, de daad bij het woord voegen.
Ik denk dat dit wel goed samenvat waar de irritatie in zit, ja. Ik denk écht dat zij zich van geen kwaad bewust zijn, en denken dat als ik plannen zou hebben ik dat wel zou laten weten en zo niet het dus niet uitmaakt. Maar of je het nou bewust doet of niet, dit is inderdaad wel hoe het bij mij binnen komt/wat je ermee impliceert.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:04 schreef Vanyel het volgende:
Behoefte aan wat meer informatie vooraf?
Als je het fijn vindt dat ik gratis oppas, zorg je dat je me minstens een dag van tevoren laat weten van hoe laat tot hoe laat (met heus speling voor issues, maar daar gaat dit niet over).
Dit is wel een heel opzichtige jouw tijd is minder belangrijk dan mijn tijd, pas je maar lekker aan
45 min rijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:24 schreef Blues het volgende:
Hoe ver wonen ze van je af?
Je kan haar dan mss zelf halen in de ochtend?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel goed samenvat waar de irritatie in zit, ja. Ik denk écht dat zij zich van geen kwaad bewust zijn, en denken dat als ik plannen zou hebben ik dat wel zou laten weten en zo niet het dus niet uitmaakt. Maar of je het nou bewust doet of niet, dit is inderdaad wel hoe het bij mij binnen komt/wat je ermee impliceert.gewend zijn dat ik braaf voeg en het heerlijk vinden om gewoon te kunnen doen wat ze zelf uitkomt, zonder rekening te hoeven houden met een ander.
Ik heb een vrij vergeetachtige zus, dus die app ik meestal de avond ervoor of ze een tijd weet (vraagt ze ook vaak zelf om). Tegenwoordig ook wanneer ze hier komt eten, wil ze ook nog wel eens vergetenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
45 min rijden.
Dus dan ben ik zeker 1.5u onderweg heen en terug, en als het keer niet anders kan wil ik dat best eens doen. Maar ik vind eigenlijk het oplossen van hun communicatieprobleem door nķg meer voor ze te doen, niet echt een goede oplossing. Ook al zou het misschien wel de 'makkelijkste weg' zijn. Want het enige dat ik zou willen is dat ze op vrijdag even laten weten hoe laat ze ongeveer deze kant op komen op zaterdag en hoe laat ze ongeveer van plan zijn haar weer te halen op zondag. Dat is een stuk minder moeite voor hen, dan haar zelf ophalen is voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kunnen jullie doorpakkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, die ass van de tuin kicken is maar tot op zekere hoogte gelukt. We kregen vanochtend bericht dat de warmtepomp volgende week maandag komt. We hoopten op nog 2-4 weken speling. Eerst nog even klus in de tuin afgemaakt en mijn auto bij de bandenhandel opgehaald.
Daarna plan voor de warmtepomp gemaakt: laadpaal verplaatsen, 3 groepen aftakken en een groep extra aanleggen. Boodschappen daarvoor gedaan, laadpaal verplaatst.
Nu staat de bbq aan.
Morgen de groepen aanleggen/aftakken en hopelijk ook nog tijd voor een beetje tuinwerk.
Dat kun je niet doen bij een kind Flesmeisterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat ze vanzelf een keer voor een dichte deur staan omdat je zelf ook een leven hebt. En als dat niet helpt, de daad bij het woord voegen.
Doen jullie al dat elektrische zelfquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, die ass van de tuin kicken is maar tot op zekere hoogte gelukt. We kregen vanochtend bericht dat de warmtepomp volgende week maandag komt. We hoopten op nog 2-4 weken speling. Eerst nog even klus in de tuin afgemaakt en mijn auto bij de bandenhandel opgehaald.
Daarna plan voor de warmtepomp gemaakt: laadpaal verplaatsen, 3 groepen aftakken en een groep extra aanleggen. Boodschappen daarvoor gedaan, laadpaal verplaatst.
Nu staat de bbq aan.
Morgen de groepen aanleggen/aftakken en hopelijk ook nog tijd voor een beetje tuinwerk.
Wowquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu staat de bbq aan.
Het grote voordeel van alles vanaf niets opbouwen is dat je exact weet wat waar loopt en waarom. In ons vorige huis begonnen we er niet aan omdat de logica daar niet te doorgronden was.quote:
Ik heb het ontzettend naar mijn zin. Ik zit nu nog steeds naar heuvels te staren met een open vuur vlak voor me.quote:
Ohh inderdaad genietenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag:
[ afbeelding ]
Sheep tax
[ afbeelding ]
Dat klinkt relaxed 👍🏼quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag:
[ afbeelding ]
Sheep tax
[ afbeelding ]
Dit verhaal klopt op zich wel, maar de prijzen van whisky zijn nog steeds hoog.quote:
Fijn en mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag:
[ afbeelding ]
Sheep tax
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2024 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Balen @:lucky_strike dat je er nog last van hebt. Hier gaat het iets beter. De nachtelijke hoestbuien duren geen anderhalf uur meer. Hoestbui met een hap yoghurt in je mond is ook geen aanrader.
Goede verhuizing @:blues
+1quote:Op zondag 2 juni 2024 10:14 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd Blues. Wel een dag te laat, maar gister niet online geweest.
Je kind zomaar ergens afdroppen alsof het een bagageloket is kan ook prima blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:58 schreef Jeroboam het volgende:
Dat kun je niet doen bij een kind Flesmeister
Zie 2014quote:Op zondag 2 juni 2024 11:48 schreef z80 het volgende:
Rondje stoomgemaal? En sla je geluk het is deze onder stoom.
https://www.woudagemaal.nl/
Ja daarom juist joh, F1 simulator vinden ook oudjes tof, en er kan helemaal niets mis gaan. Elke bejaarde heeft een klein kind in zich, jatoggggquote:Op zondag 2 juni 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen doem we maar niet. Hij is 78 tegen die tijd en hij is al een paar keer omgevallen bij een stoplicht en zo
F1 simulator die is gek![]()
Maar bedankt voor het meedenken![]()
Delft is hij al een paar keer met moeders geweest geloof ik. Maar kan wel op het lijstje (wel ver weg vanuit Veenendaal)
Er zijn zelfs twee treintjes daar zie ikquote:Op zondag 2 juni 2024 11:48 schreef derLudolf het volgende:
Veenpark in Barger Compas, daar hebben ze in de zomer themadagen en is er als het goed is ook een stoommachine die een pers (voor persturf) aandrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |