quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit las ik helaas na dit nieuws en nu ben ik alsnog de hele dag woedend.Hier word ik helemaal naar van. Godsamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb altijd hijgers of mensen met blaffende honden (of vervelende kinderen) op de achtergrond. Thuiswerk pareltjes.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Verder wel eens met je over microfoon-hijgers.
Die mensen zou je standrechtelijk moeten executeren.
Ja eens.. Had het wellicht niet moeten delen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier word ik helemaal naar van. Godsamme.
Krijgen die mensen geen fatsoenlijke headset.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd hijgers of mensen met blaffende honden (of vervelende kinderen) op de achtergrond. Thuiswerk pareltjes.
Is er een headset die 2 kleine Jack Russels in dezelfde ruimte weg weet te filteren?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Krijgen die mensen geen fatsoenlijke headset.
Je lijkt Marilyn Mention wel.quote:
Samsung FOLD.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:49 schreef Coco het volgende:
Jongens ik ben toe aan een nieuwe telefoon.
Graag input.
Google Pixel 8 Pro
Samsung s24 ultra
??
@:onlogisch
GEEN apple troep.
Je draagt armbanden, je bent hipster. Join Apple.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je draagt armbanden, je bent hipster. Join Apple.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
En wat is die overdaad aan enter, klaas.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:49 schreef Coco het volgende:
Graag input.
Google Pixel 8 Pro
Samsung s24 ultra
??
GEEN apple troep.
typ met 1 handquote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat is die overdaad aan enter, klaas.
Ja ik ook, maar sta wel open voor een nieuwer model.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb altijd Samsung.
Maar wel oudere modellen, geef er niet zoveel om.
Je koopt maar gewoon een iphone.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:49 schreef Coco het volgende:
Graag input.
Google Pixel 8 Pro
Samsung s24 ultra
??
GEEN apple troep.
Gewoon in de mediamarkt alle modellen door je hand laten glijden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar sta wel open voor een nieuwer model.
Ik zal jou eens door mijn hand laten glijden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon in de mediamarkt alle modellen door je hand laten glijden.
iPhone wit zou je wel mooi staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |