quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:02 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=7309]Ik mis een optie, derhalve niet gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem aan dat die groep hoolies hier woest om wordtquote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
Laten we de dag vreedzaam beginnen![]()
[ x ]
@:kingroland
@johannes_vermeerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
Laten we de dag vreedzaam beginnen![]()
[ x ]
@:kingroland
Hallo maatje. Dit geloof je haast niet, maar ik miste je al een beetjequote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die hijgen in hun headset zijn zeker niet de bom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 04-06-2024 10:44:39 ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Dit geloof je haast niet, maar ik miste je al een beetjeMiste is goed, heel goed maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door GGMM op 04-06-2024 10:58:59 ]
Als we nu snel afspreken dat jij deze post verwijdert en ik de mijne aanpas, dan doen we net alsof dit nooit gebeurd is, ok?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hallo maatje. Dit geloof je haast niet, maar ik mistte je al een beetjeMistteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En over het algemeen zijn dit dikke mensen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die hijgen in hun headset zijn zeker niet de bom.
In het echt kan ik dit wel beamen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:59 schreef Coco het volgende:
[..]
En over het algemeen zijn dit dikke mensen.
[..]
Hallo maatje. Dit geloof je haast niet, maar ik miste je al een beetjeGenoteerdd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
De ROVERHEID kan de tering krijgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
Mensen die dood willen gaan omdat ze bij toeval binnen bepaalde landsgrenzen zijn uitgepoept hebben zonder uitzondering een micropenis.
Wie?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Er is ook nog relatief goed nieuws te melden vandaag.
Pleegmeisje Vlaardingen niet meer in direct levensgevaar, toestand wel zorgelijk
Dit las ik helaas na dit nieuws en nu ben ik alsnog de hele dag woedend.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Er is ook nog relatief goed nieuws te melden vandaag.
Pleegmeisje Vlaardingen niet meer in direct levensgevaar, toestand wel zorgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |