zou voor mij niet slecht zijn somsquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!Zie nu pas dat je jarig bent!
Wat houdt je tegen?quote:
lekker trekquote:
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zienquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel weer heel goed. Bij mij is/was de strijd in beide situaties zwaarder dan het financiële leed om het zo maar te noemen, dus toen dacht ik maar van "laat maar"Maar ik ben er eigenlijk nog steeds wel van overtuigd dat ik dat geld van m'n ex ooit nog ga krijgen, maar misschien is dat naïef. En als ik dat niet krijg, ach ja, dan niet, ik lig er niet wakker van inderdaad. Matcht absoluut niet met mijn rechtvaardigheidsgevoel, maar misschien is dat gevoel verjaard ondertussen of zo
Het regent hier al een paar dagen zo'n beetje onafgebroken en jet gaat nog door tot dinsdag zie ik. En vandaag komt het echt al de hele dag met enorme bakken uit de lucht.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Kwiwi gaat ie lekker? Aan de noordkant van de Bsee is het nu code Paars vanwege hoogwater en overstromingen
https://www.swr.de/swrakt(...)berschwaben-100.html
Krijg nu de indruk dat dat bij jullie in de straat ook ongeveer kan nuquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het regent hier al een paar dagen zo'n beetje onafgebroken en jet gaat nog door tot dinsdag zie ik. En vandaag komt het echt al de hele dag met enorme bakken uit de lucht.
Ga volgende week river raften in de bergen, zal geen lekker kabbelend beekje zijn![]()
Bijna jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg nu de indruk dat dat bij jullie in de straat ook ongeveer kan nu
Ik gok omdat het de stress/zorgen/moeite niet waard is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zien
Succesquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Succes
Ik moet nog 2 afleveringen van Eric. Echt![]()
![]()
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Net even lekker door het winkelcentrum gestruind en wat spul gekocht voor een hobbyprojectje morgen. Zo'n regenachtige dag is perfect om lekker te knutselen
Ik snap eig niet zo goed waarom je de rest niet leestquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zien
O denk dat ik gwn anders zou reagerenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je de rest niet leest
Kan je meteen oefenenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het regent hier al een paar dagen zo'n beetje onafgebroken en jet gaat nog door tot dinsdag zie ik. En vandaag komt het echt al de hele dag met enorme bakken uit de lucht.
Ga volgende week river raften in de bergen, zal geen lekker kabbelend beekje zijn![]()
Oh ik heb een Jaarplanner inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil een maandplanner 'whiteboard' maken met een grote fotolijst.
Maar ik meen het, als je me je pincode geeft, kan ik daarna bij de rekening om 2 miljoen naar je over te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Weer van die stomme phisingmails en smsjes bah
Hmm ja ik heb er eentje aan de muur nodig, want ik kan zelf mijn/onze afspraken wel bijhouden, maar een bepaald iemand nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb een Jaarplanner in![]()
![]()
![]()
Excel
![]()
![]()
![]()
gemaakt
Waarom zou je iemand die je nooit hebt gezien 2 miljoen geven lolquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik meen het, als je me je pincode geeft, kan ik daarna bij de rekening om 2 miljoen naar je over te maken
He tsjonge. Wat vreemd. Wie kan dat nou zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb er eentje aan de muur nodig, want ik kan zelf mijn/onze afspraken wel bijhouden, maar een bepaald iemand niet![]()
Ja hier ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Weer van die stomme phisingmails en smsjes bah
Nee gewoon kleurtjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Heb je dan ook dropdown menus enzo @:Dr_Flash?![]()
20 juni is nog leeg.Dat is een feestdag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon kleurtjes.
Grijs - weekend
Blauw - Dan heb ik iets, zelf
Groen - Dan heb ik iets, werk
Oranje - Feestdagen
Geel - Reisje met travelsnacknummer.
En overal notities.
[ afbeelding ]
Hou je lip.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
20 juni is nog leeg.Dat is een feestdag.
Wat is er op 22 en 23 januari gebeurd?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon kleurtjes.
Grijs - weekend
Blauw - Dan heb ik iets, zelf
Groen - Dan heb ik iets, werk
Oranje - Feestdagen
Geel - Reisje met travelsnacknummer.
En overal notities.
[ afbeelding ]
Was ik ziekquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er op 22 en 23 januari gebeurd?
25 juni nog in Berlijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
20 juni is nog leeg.Dat is een feestdag.
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Moeten we @:Yuki eigenlijk ook niet als vanouds feliciteren?
Zekers.quote:
Ik naar Spanje - Kroatië.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Zekers.
Beetje jaloers op ḿijn broer, die gaat naar Nederland-Frankrijk
Barst losquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, ik zie de tijd rijp is hier om mensen te vertellen over het idee voor m'n takenplanning dat ik al een tijdje in m'n hoofd heb.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan ga je met je ogen dicht kijken elke keer als hij de bal heeft
Vroeger, en nu geloof ik nog wel in gedigitaliseerde vorm, hielden verkeerstorens op luchthavens de lijst van in- en uitgaande vliegtuigen bij op zogenaamde flight strips. Een reeks van houdertjes met een papieren strip er op, waar info over de desbetreffende vlucht op gekrabbeld stond. Die houdertje lagen los op een setje rails, ik geloof meestal gesorteerd op hoogte.quote:
Is dat niet (ook) bij Sosa ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit ziet er uiterst amateuristisch uitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger, en nu geloof ik nog wel in gedigitaliseerde vorm, hielden verkeerstorens op luchthavens de lijst van in- en uitgaande vliegtuigen bij op zogenaamde flight strips. Een reeks van houdertjes met een papieren strip er op, waar info over de desbetreffende vlucht op gekrabbeld stond. Die houdertje lagen los op een setje rails, ik geloof meestal gesorteerd op hoogte.
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk zoiets maken. Maar voor m'n to-do dingen op m'n werk. Gesorteerd op prio. Om een beetje het overzicht te bewaren.
Ongetwijfeld post er straks iemand dat zoiets al bestaat oid. Maar het verkeerstoren verhaal is hoe ik er achterkwam in ieder geval.
Maar je hebt dan waarschijnlijk wel plek om te zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet echt leren om voor zevenen van m'n werk weg te gaan. Want nu kan ik een half uur op de bus wachten. Er rijden er dan een stuk minder.
Heel vroeger wel. Als het nu nog gebruikt wordt, is het alleen aanvullend op de digitale systemen om notities op te scribbelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit ziet er uiterst amateuristisch uitAls de mondiale passagiersluchtvaart hiervan aan elkaar hangt ga ik nooit meer vliegen.
Moet je alleen steeds alles eruit halen als je iets wil omwisselen. Zou zelf de halve dag met kaartjes wisselen bezig zijn op het werk danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger, en nu geloof ik nog wel in gedigitaliseerde vorm, hielden verkeerstorens op luchthavens de lijst van in- en uitgaande vliegtuigen bij op zogenaamde flight strips. Een reeks van houdertjes met een papieren strip er op, waar info over de desbetreffende vlucht op gekrabbeld stond. Die houdertje lagen los op een setje rails, ik geloof meestal gesorteerd op hoogte.
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk zoiets maken. Maar voor m'n to-do dingen op m'n werk. Gesorteerd op prio. Om een beetje het overzicht te bewaren.
Ongetwijfeld post er straks iemand dat zoiets al bestaat oid. Maar het verkeerstoren verhaal is hoe ik er achterkwam in ieder geval.
Op het whiteboard schrijven, amateurquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn collega schrijft een lijstje op z'n whiteboard. Maar als je dan wilt sorteren omdat deadlines / prioriteit verandert moet je de boel weer uitwissen en opnieuw schrijven.
Ziet er nog steeds kut uit. En als er iets geland is? Reepje eruit peuteren en aan de kant gooien? Komt de volgende aan, nieuw reepje pakken, gauw alles opkrassen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel vroeger wel. Als het nu nog gebruikt wordt, is het alleen aanvullend op de digitale systemen om notities op te scribbelen.
[ afbeelding ]
Heb het overleefd, 10x1000m net iets sneller dan 10k tempo. Gigantische tegenwind voor de eerste 5 herhalingen dus mijn benen zaten al vol toen ik meewind kreegquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij daadwerkelijk zonder grappen succes gewenstKlinkt als een intense training
Woensdag is de crematie van die oud-collegaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:15 schreef Haags het volgende:
geinig dat je een mug zowat kan cremeren als je hem maar lang genoeg laat grillen op de elektronische vliegenmeppert
En zo begint het...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:15 schreef Haags het volgende:
geinig dat je een mug zowat kan cremeren als je hem maar lang genoeg laat grillen op de elektronische vliegenmeppert
Sow, dat gaat echt ver.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:15 schreef Haags het volgende:
Gaat ie altijd op de bal zitten?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Heel positief werd het niet ontvangen in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb ineens geen zin meer in dit projectje.
Sterkte vriend.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Woensdag is de crematie van die oud-collega
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb het overleefd, 10x1000m net iets sneller dan 10k tempo. Gigantische tegenwind voor de eerste 5 herhalingen dus mijn benen zaten al vol toen ik meewind kreeg
zoveel kaasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ravioli ravioli, geef me de formuoli. Oké, strikt genomen is dit mezzelune, maar dat is nog steeds ravioli.
[ afbeelding ]
Ik zie kaas, ik zie spek. Ik keur het goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ravioli ravioli, geef me de formuoli. Oké, strikt genomen is dit mezzelune, maar dat is nog steeds ravioli.
[ afbeelding ]
Vanavond in de olie, met Rockni's ravioliquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je aan het proberen bent maar wat ik er tot nu toe van gezien heb zeg ik: Kutideequote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb ineens geen zin meer in dit projectje.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je aan het proberen bent maar wat ik er tot nu toe van gezien heb zeg ik: Kutidee![]()
Ga het gewoon maken in je eigen Zwabberiaanse stijlquote:
Haha, ik denk ook echt dat sommigen daarheen gaan als een grapquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
WTF is deze man![]()
![]()
https://www.instagram.com/reel/C7fFx4gCaqu/
Volgens mij moet je ook niet meer willen daten met een Nederlandse man. Die hebben gewoon 0 social skills.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
WTF is deze man![]()
![]()
https://www.instagram.com/reel/C7fFx4gCaqu/
Origineel het gesprek beginnen op een datingapp is soms gewoon niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook niet meer willen daten met een Nederlandse man. Die hebben gewoon 0 social skills.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook niet meer willen daten met een Nederlandse man. Die hebben gewoon 0 social skills.
ja zo kom je er welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
De eigenlijke wens is om een to-do lijst te hebben die ik makkelijk en snel kan sorteren en altijd in beeld is. Dus niet een widget op m'n bureaubladachtergrond die achter de programma's verdwijnt als ik bezig ben. Wat ik nu heb.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga het gewoon maken in je eigen Zwabberiaanse stijl
Trello?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eigenlijke wens is om een to-do lijst te hebben die ik makkelijk en snel kan sorteren en altijd in beeld is. Dus niet een widget op m'n bureaubladachtergrond die achter de programma's verdwijnt als ik bezig ben. Wat ik nu heb.
Ik moest denken aan dit, omdat ik het ooit, echt 20 jaar geleden of zo, eens in een of andere docu op Discovery gezien heb. En het leek me iets wat voor mijn manier van denken / werken ideaal zou zijn.
De ideale situatie zou een digitale versie zijn die gelinkt is aan m'n pc, en bijvoorbeeld ook documentatie oproept als ik een balkje aantik.
Maar gezien dat zoveel meer werk is, (klein beetje maar) leek me dit een mooi begin. Moet nog even bedenken wat voor vorm het aan gaat nemen, papier, of strips van whiteboard materiaal. Ik denk wel wat higer dan de vliegtuigstrips. Mijn projecten zijn geen vliegtuigen dus de info die er op moet staan is heel anders natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |