dan ga je gewoon slapen tot morgenvroeg en heb je weer een maaltijd uitgespaardquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was in m'n kantoortje, broek ligt bij het bed. Nu lig ik op bed. Dit ging mis
succesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow mijn taak is wel echt meer high effort hoor
Omg, ik in mijn studententijdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je gewoon slapen tot morgenvroeg en heb je weer een maaltijd uitgespaard
quote:
En je broek in je kantoortje?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was in m'n kantoortje, broek ligt bij het bed. Nu lig ik op bed. Dit ging mis
de grote wisseltruukquote:
Yooooo dat zou eng zijnquote:
Voorheen in het museum als ik moest openen en alle lichten in het restaurant aan deed (paneeltje met alle knopjes bij elkaar) riep ik altijd 'and there was light'quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen zei God: 'Laat er licht zijn.' En toen was er licht.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik hoop in ieder geval voor jullie allebei dat het zo snel mogelijk achter de rug is want buikpijn over dit soort dingen is killing
Gewoon een dagje vastenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je gewoon slapen tot morgenvroeg en heb je weer een maaltijd uitgespaard
zou voor mij niet slecht zijn somsquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!Zie nu pas dat je jarig bent!
Wat houdt je tegen?quote:
lekker trekquote:
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zienquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel weer heel goed. Bij mij is/was de strijd in beide situaties zwaarder dan het financiële leed om het zo maar te noemen, dus toen dacht ik maar van "laat maar"Maar ik ben er eigenlijk nog steeds wel van overtuigd dat ik dat geld van m'n ex ooit nog ga krijgen, maar misschien is dat naïef. En als ik dat niet krijg, ach ja, dan niet, ik lig er niet wakker van inderdaad. Matcht absoluut niet met mijn rechtvaardigheidsgevoel, maar misschien is dat gevoel verjaard ondertussen of zo
Het regent hier al een paar dagen zo'n beetje onafgebroken en jet gaat nog door tot dinsdag zie ik. En vandaag komt het echt al de hele dag met enorme bakken uit de lucht.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Kwiwi gaat ie lekker? Aan de noordkant van de Bsee is het nu code Paars vanwege hoogwater en overstromingen
https://www.swr.de/swrakt(...)berschwaben-100.html
Krijg nu de indruk dat dat bij jullie in de straat ook ongeveer kan nuquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het regent hier al een paar dagen zo'n beetje onafgebroken en jet gaat nog door tot dinsdag zie ik. En vandaag komt het echt al de hele dag met enorme bakken uit de lucht.
Ga volgende week river raften in de bergen, zal geen lekker kabbelend beekje zijn![]()
Bijna jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg nu de indruk dat dat bij jullie in de straat ook ongeveer kan nu
Ik gok omdat het de stress/zorgen/moeite niet waard is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zien
Succesquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Succes
Ik moet nog 2 afleveringen van Eric. Echt![]()
![]()
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Net even lekker door het winkelcentrum gestruind en wat spul gekocht voor een hobbyprojectje morgen. Zo'n regenachtige dag is perfect om lekker te knutselen
Ik snap eig niet zo goed waarom je de rest niet leestquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zien
O denk dat ik gwn anders zou reagerenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je de rest niet leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |