zou voor mij niet slecht zijn somsquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!Zie nu pas dat je jarig bent!
Wat houdt je tegen?quote:
lekker trekquote:
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zienquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel weer heel goed. Bij mij is/was de strijd in beide situaties zwaarder dan het financiële leed om het zo maar te noemen, dus toen dacht ik maar van "laat maar"Maar ik ben er eigenlijk nog steeds wel van overtuigd dat ik dat geld van m'n ex ooit nog ga krijgen, maar misschien is dat naïef. En als ik dat niet krijg, ach ja, dan niet, ik lig er niet wakker van inderdaad. Matcht absoluut niet met mijn rechtvaardigheidsgevoel, maar misschien is dat gevoel verjaard ondertussen of zo
Het regent hier al een paar dagen zo'n beetje onafgebroken en jet gaat nog door tot dinsdag zie ik. En vandaag komt het echt al de hele dag met enorme bakken uit de lucht.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Kwiwi gaat ie lekker? Aan de noordkant van de Bsee is het nu code Paars vanwege hoogwater en overstromingen
https://www.swr.de/swrakt(...)berschwaben-100.html
Krijg nu de indruk dat dat bij jullie in de straat ook ongeveer kan nuquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het regent hier al een paar dagen zo'n beetje onafgebroken en jet gaat nog door tot dinsdag zie ik. En vandaag komt het echt al de hele dag met enorme bakken uit de lucht.
Ga volgende week river raften in de bergen, zal geen lekker kabbelend beekje zijn![]()
Bijna jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg nu de indruk dat dat bij jullie in de straat ook ongeveer kan nu
Ik gok omdat het de stress/zorgen/moeite niet waard is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zien
Succesquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Succes
Ik moet nog 2 afleveringen van Eric. Echt![]()
![]()
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Net even lekker door het winkelcentrum gestruind en wat spul gekocht voor een hobbyprojectje morgen. Zo'n regenachtige dag is perfect om lekker te knutselen
Ik snap eig niet zo goed waarom je de rest niet leestquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je dat grote hoeveelheid geld maar laat liggen bij hem, zometeen gebeurd er wat en krijg je dat geld nooit meer te zien
O denk dat ik gwn anders zou reagerenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap eig niet zo goed waarom je de rest niet leest
Kan je meteen oefenenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het regent hier al een paar dagen zo'n beetje onafgebroken en jet gaat nog door tot dinsdag zie ik. En vandaag komt het echt al de hele dag met enorme bakken uit de lucht.
Ga volgende week river raften in de bergen, zal geen lekker kabbelend beekje zijn![]()
Oh ik heb een Jaarplanner inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil een maandplanner 'whiteboard' maken met een grote fotolijst.
Maar ik meen het, als je me je pincode geeft, kan ik daarna bij de rekening om 2 miljoen naar je over te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Weer van die stomme phisingmails en smsjes bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |