zoveel kaasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ravioli ravioli, geef me de formuoli. Oké, strikt genomen is dit mezzelune, maar dat is nog steeds ravioli.
[ afbeelding ]
Ik zie kaas, ik zie spek. Ik keur het goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ravioli ravioli, geef me de formuoli. Oké, strikt genomen is dit mezzelune, maar dat is nog steeds ravioli.
[ afbeelding ]
Vanavond in de olie, met Rockni's ravioliquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je aan het proberen bent maar wat ik er tot nu toe van gezien heb zeg ik: Kutideequote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb ineens geen zin meer in dit projectje.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je aan het proberen bent maar wat ik er tot nu toe van gezien heb zeg ik: Kutidee![]()
Ga het gewoon maken in je eigen Zwabberiaanse stijlquote:
Haha, ik denk ook echt dat sommigen daarheen gaan als een grapquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
WTF is deze man![]()
![]()
https://www.instagram.com/reel/C7fFx4gCaqu/
Volgens mij moet je ook niet meer willen daten met een Nederlandse man. Die hebben gewoon 0 social skills.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
WTF is deze man![]()
![]()
https://www.instagram.com/reel/C7fFx4gCaqu/
Origineel het gesprek beginnen op een datingapp is soms gewoon niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook niet meer willen daten met een Nederlandse man. Die hebben gewoon 0 social skills.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook niet meer willen daten met een Nederlandse man. Die hebben gewoon 0 social skills.
ja zo kom je er welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
De eigenlijke wens is om een to-do lijst te hebben die ik makkelijk en snel kan sorteren en altijd in beeld is. Dus niet een widget op m'n bureaubladachtergrond die achter de programma's verdwijnt als ik bezig ben. Wat ik nu heb.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga het gewoon maken in je eigen Zwabberiaanse stijl
Trello?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eigenlijke wens is om een to-do lijst te hebben die ik makkelijk en snel kan sorteren en altijd in beeld is. Dus niet een widget op m'n bureaubladachtergrond die achter de programma's verdwijnt als ik bezig ben. Wat ik nu heb.
Ik moest denken aan dit, omdat ik het ooit, echt 20 jaar geleden of zo, eens in een of andere docu op Discovery gezien heb. En het leek me iets wat voor mijn manier van denken / werken ideaal zou zijn.
De ideale situatie zou een digitale versie zijn die gelinkt is aan m'n pc, en bijvoorbeeld ook documentatie oproept als ik een balkje aantik.
Maar gezien dat zoveel meer werk is, (klein beetje maar) leek me dit een mooi begin. Moet nog even bedenken wat voor vorm het aan gaat nemen, papier, of strips van whiteboard materiaal. Ik denk wel wat higer dan de vliegtuigstrips. Mijn projecten zijn geen vliegtuigen dus de info die er op moet staan is heel anders natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |