Hmm ja ik heb er eentje aan de muur nodig, want ik kan zelf mijn/onze afspraken wel bijhouden, maar een bepaald iemand nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb een Jaarplanner in![]()
![]()
![]()
Excel
![]()
![]()
![]()
gemaakt
Waarom zou je iemand die je nooit hebt gezien 2 miljoen geven lolquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik meen het, als je me je pincode geeft, kan ik daarna bij de rekening om 2 miljoen naar je over te maken
He tsjonge. Wat vreemd. Wie kan dat nou zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb er eentje aan de muur nodig, want ik kan zelf mijn/onze afspraken wel bijhouden, maar een bepaald iemand niet![]()
Ja hier ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Weer van die stomme phisingmails en smsjes bah
Nee gewoon kleurtjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Heb je dan ook dropdown menus enzo @:Dr_Flash?![]()
20 juni is nog leeg.Dat is een feestdag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon kleurtjes.
Grijs - weekend
Blauw - Dan heb ik iets, zelf
Groen - Dan heb ik iets, werk
Oranje - Feestdagen
Geel - Reisje met travelsnacknummer.
En overal notities.
[ afbeelding ]
Hou je lip.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
20 juni is nog leeg.Dat is een feestdag.
Wat is er op 22 en 23 januari gebeurd?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon kleurtjes.
Grijs - weekend
Blauw - Dan heb ik iets, zelf
Groen - Dan heb ik iets, werk
Oranje - Feestdagen
Geel - Reisje met travelsnacknummer.
En overal notities.
[ afbeelding ]
Was ik ziekquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er op 22 en 23 januari gebeurd?
25 juni nog in Berlijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
20 juni is nog leeg.Dat is een feestdag.
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Moeten we @:Yuki eigenlijk ook niet als vanouds feliciteren?
Zekers.quote:
Ik naar Spanje - Kroatië.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Zekers.
Beetje jaloers op ḿijn broer, die gaat naar Nederland-Frankrijk
Barst losquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, ik zie de tijd rijp is hier om mensen te vertellen over het idee voor m'n takenplanning dat ik al een tijdje in m'n hoofd heb.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan ga je met je ogen dicht kijken elke keer als hij de bal heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |