Er is geen vrijheid van acceptatie. Er is de wens om meer geaccepteerd te worden, waar ze hun vrijheid van meningsuiting en demonstratierecht voor gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:39 schreef Za het volgende:
[..]
Er lopen twee discussies door elkaar maar goed. Deze kwestie is van 19 jaar geleden.
Ik zie Trump als enige redding voor de VS én Europa.
Ook wanneer hij heden zijn vrouw zou bedriegen, of zij hem, is dat mijn business niet, maar iets tussen hen en de eventuele betrokkenen.
Paraderende fetisjisten, in hun blote leuter met of zonder leren masker over hun hoofd, onder het mom van vrijheid en acceptatie, toegejuicht door het volk en hun peuters met vlaggetjes, zie ik als het verval van onze beschaving.
Als je Trump echt als enige redding ziet voor de VS en Europa, dan zou ik toch maar eens met een psychiater gaan praten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:39 schreef Za het volgende:
[..]
Er lopen twee discussies door elkaar maar goed. Deze kwestie is van 19 jaar geleden.
Ik zie Trump als enige redding voor de VS én Europa.
Ook wanneer hij heden zijn vrouw zou bedriegen, of zij hem, is dat mijn business niet, maar iets tussen hen en de eventuele betrokkenen.
Paraderende fetisjisten, in hun blote leuter met of zonder leren masker over hun hoofd, onder het mom van vrijheid en acceptatie, toegejuicht door het volk en hun peuters met vlaggetjes, zie ik als het verval van onze beschaving.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er is geen vrijheid van acceptatie.
En ik heb het recht om de mening te hebben dergelijke taferelen als het verval van onze beschaving te zien. Daar ben je het vast mee eens.quote:Er is de wens om meer geaccepteerd te worden, waar ze hun vrijheid van meningsuiting en demonstratierecht voor gebruiken.
Wanneer iemand een andere mening heeft moet die persoon naar de psychiater?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:47 schreef Hathor het volgende:
Als je Trump echt als enige redding ziet voor de VS en Europa, dan zou ik toch maar eens met een psychiater gaan praten.
Sorry, ik las die zin verkeerd. Bezig met meerdere dingen.quote:
Dat mag, maar om dan als alternatief een overheid voor te staan die voorschrijft wat geaccepteerd is of wat je mening moet zijn vind ik bizar. Die overheid kan ook zomaar een mening hebben die jij niet hebt en dan ben je ineens een paria.quote:[..]
En ik heb het recht om de mening te hebben dergelijke taferelen als het verval van onze beschaving te zien. Daar ben je het vast mee eens.
Weet je wat het verval van onze beschaving zou inluiden? Als je megalomane gekken zoals Trump aan het roer zet en ze ongestoord hun gang laat gaan. Voor je het weet zit je in een 'democratie' als Rusland. En dan is er geen weg meer terug.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:48 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
En ik heb het recht om de mening te hebben dergelijke taferelen als het verval van onze beschaving te zien. Daar ben je het vast mee eens.
Dude, je ziet Trump als enige redding voor de VS en Europa.....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:50 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer iemand een andere mening heeft als jij moet die persoon naar de psychiater?
En gezien jij blijkbaar een andere mening hebt als ik, moet je zelf niet op zoek naar een therapeut dan, volgens je eigen principe?
Dat zei men ook toen hij aan de macht kwam, een gevaarlijke gek etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:52 schreef Hathor het volgende:
Weet je wat het verval van onze beschaving zou inluiden? Als je megalomane gekken zoals Trump aan het roer zet en ze ongestoord hun gang laat gaan. Voor je het weet zit je in een 'democratie' als Rusland. En dan is er geen weg meer terug.
Zodra Trump aan de macht is zal hij een deal maken met Putin en stopt de oorlog in Oekraïne. Hoeven we als Europa geen miljarden meer te pompen in deze onzinnige oorlog, kunnen de Oekraïense vluchtelingen weer huiswaarts opdat er weer wat lucht komt in de woning en opvang markt. Kunnen de sancties eraf, we weer goedkope energie inkopen, en hopelijk de dollar en euro gered worden en voorkomen worden dat de gehele Europese economie ineenstort.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:54 schreef Hathor het volgende:
Dude, je ziet Trump als enige redding voor de VS en Europa.....![]()
En hoezo Europa? WTF hebben wij met die oranje clown te maken dan?
Je ziet het wel zitten met Biden verder?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:52 schreef Hathor het volgende:
Weet je wat het verval van onze beschaving zou inluiden? Als je megalomane gekken zoals Trump aan het roer zet en ze ongestoord hun gang laat gaan. Voor je het weet zit je in een 'democratie' als Rusland. En dan is er geen weg meer terug.
Ahh ik zie dat jij in sprookjes gelooft, had dat dan meteen gezegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:06 schreef Za het volgende:
[..]
Zodra Trump aan de macht is zal hij een deal maken met Putin en stopt de oorlog in Oekraïne. Hoeven we als Europa geen miljarden meer te pompen in deze onzinnige oorlog, kunnen de Oekraïense vluchtelingen weer huiswaarts opdat er weer wat lucht komt in de woning en opvang markt. Kunnen de sancties eraf, we weer goedkope energie inkopen, en hopelijk de dollar en euro gered worden en voorkomen worden dat de gehele Europese economie ineenstort.
Heb je me ergens horen zeggen dat ik Biden wel geschikt vind? Maar Als Trump het enige alternatief is dan is Amerika wel heel diep gezonken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:10 schreef Za het volgende:
[..]
Je ziet het wel zitten met Biden verder?
Omdat hij gewoon een mens is, en ik medelijden voel ga ik niets negatiefs zeggen. Maar het is voor mij onbegrijpelijk dat deze man verkiesbaar is, surrealistisch gewoon.
Als je bedenkt dat een president leiding moet geven aan de overheid, juiste mannetjes en vrouwtjes op de juiste plekken zetten en zich goed laten adviseren, degelijk beleid maken in overleg met "parlement" ... denk ik dat er echt heel weinig op af te dingen is. Hele goede president geweest die ook kon samenwerken op basis van zijn oude relaties met de Republikeinen. Maar wel oud ja, hoewel dat tov Trump geen argument is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb je me ergens horen zeggen dat ik Biden wel geschikt vind? Maar Als Trump het enige alternatief is dan is Amerika wel heel diep gezonken.
"I know words. I have the best words." ...grab em by the pussyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:00 schreef Za het volgende:
[..]
Dat zei men ook toen hij aan de macht kwam, een gevaarlijke gek etc.
In tegenstelling tot zijn voorgangers heeft hij zich in geen enkele oorlog gestort, en heeft meerdere vredesverdragen weten te bewerkstelligen.
Het is een hype om te zeggen dat Trump een megalomane gek is. Ik zou mijn mening kunnen geven over de zittende president, maar daar zie ik vanaf, het idee dat die man herkozen zou worden, in wat voor geschifte wereld zouden we dan leven.
Nee dat hebben we hier idd nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:50 schreef Za het volgende:
[..]
Dat zien we hier niet uiteraard, daarom hebben we ook deze thread.
Als je hier graag Poetin's aanpak ziet, wil je wel dat bepaalde groepen onderdrukt wordenquote:Ik ga het alfabet niet langs, maar niemand hoeft van mij onderdrukt te worden.
Je hebt constant kritiek op onze machthebbers en beschuldigt ze van vanalles. Jij dient hierom opgepakt te worden en in een heropvoedingskamp gemarteld te worden.quote:Wat heb ik verspreid dat mij in een martelkamer zou doen belanden?
Bullshitquote:Er is totaal geen vrijheid en democratie meer hier. Maak een anekdote over een politicus op X en je staat voor de rechter (ik doel hierbij niet op mezelf).
Gaat dit over Trumps omgang met Stormy en de aanhang bij het hof?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:39 schreef Za het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik altijd een beetje treurig betreffende dit soort van opmerkingen. Democratisch verval en clownesk leiderschap als bron van vermaak.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:28 schreef Loverboii het volgende:
Pandoras doos is geopend met deze rechtszaak. Trump zal keihard terugslaan. Dit gaat smullen worden
Het is leuk, ware het niet dat het zo triest is inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik altijd een beetje treurig betreffende dit soort van opmerkingen. Democratisch verval en clownesk leiderschap als bron van vermaak.
dan snap je het gewoon nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik altijd een beetje treurig betreffende dit soort van opmerkingen. Democratisch verval en clownesk leiderschap als bron van vermaak.
Het meest trieste is nog dat dat soort figuren ook stemrecht heeft. Wat verklaart waarom we met een coalitie van nitwit partijen zitten opgescheept en een fascist als Kamervoorzitter hebben en een Poetinpijper in de zetel van onze democratie Kremlin propaganda kan verspreiden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is leuk, ware het niet dat het zo triest is inderdaad.
ok mr high horsequote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het meest trieste is nog dat dat soort figuren ook stemrecht heeft. Wat verklaart waarom we met een coalitie van nitwit partijen zitten opgescheept en een fascist als Kamervoorzitter hebben en een Poetinpijper in de zetel van onze democratie Kremlin propaganda kan verspreiden.
geloofdgenoten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat waren je Republikeinse geloofdgenoten die dat trachtten en in Libie werd de burgeroorlog gesteund.
Er is ongetwijfeld geen kast groot genoeg om de spoken van Trump in te verbergen. Maar schijnbaar hebben veel Amerikanen daar geen problemen mee. Idioten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Al die moeite om een pleziertje te verhullen. Als iemand daar zoveel energie in stopt, wat zal er dan nog meer aan het licht komen. Waarom zou je zo iemand in godsnaam het vertrouwen geven om het land te besturen.
Daarom stond ook zijn badkamer vol met documenten die hij illegaal in bezit had.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:09 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Er is ongetwijfeld geen kast groot genoeg om de spoken van Trump in te verbergen. Maar schijnbaar hebben veel Amerikanen daar geen problemen mee. Idioten.![]()
Dat was Clintong Eastwood80.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja maar clinton komt gewoon weg met meerdere moorden wtf!
Oeh, ekte Kremlin-talking points hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:52 schreef QAnonn het volgende:
[..]
De Zelensky-overheid waar de democratie is afgeschaft is niet veel beter.
Ja, maar Trump is ook voorstander van Tribunalen. En dat cancelt die vaccinatie ketterij natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wappelonie schaart zich weer achter Trump.
Wat de wappie dan even vergeet is dat Trump voorstander is van vaccinatie. Trump heeft zijn aanhang opgeroepen om zich te laten vaccineren.
Idd, plus ze zijn fel tegen de machtgeile, geldbeluste elite. Dan zit je met 'man van het volk' Trump natuurlijk helemaal goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar Trump is ook voorstander van Tribunalen. En dat cancelt die vaccinatie ketterij natuurlijk.
Zou schizofrenie een verklaring kunnen zijn? Want ik kan er anders geen chocolade van maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Idd, plus ze zijn fel tegen de machtgeile, geldbeluste elite. Dan zit je met 'man van het volk' Trump natuurlijk helemaal goed.
Ze mogen weer stemmen inmiddels?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, ekte Kremlin-talking points hier.
Het mooie is ook dat ze tegen de Brusselse elite zijn, omdat die zogenaamd in gaan tegen Nederlandse belangen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Idd, plus ze zijn fel tegen de machtgeile, geldbeluste elite. Dan zit je met 'man van het volk' Trump natuurlijk helemaal goed.
Zolang het maar geen Ritter Sport chocola isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zou schizofrenie een verklaring kunnen zijn? Want ik kan er anders geen chocolade van maken.
Wappeloniëquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wappelonie schaart zich weer achter Trump.
Wat de wappie dan even vergeet is dat Trump voorstander is van vaccinatie. Trump heeft zijn aanhang opgeroepen om zich te laten vaccineren.
Er schijnt daar een oorlog gaande te zijn wat het een en ander aan gevolgen heeft.quote:
Neem je medicatie kerel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het meest trieste is nog dat dat soort figuren ook stemrecht heeft. Wat verklaart waarom we met een coalitie van nitwit partijen zitten opgescheept en een fascist als Kamervoorzitter hebben en een Poetinpijper in de zetel van onze democratie Kremlin propaganda kan verspreiden.
Alsof ze daar momenteel niks anders aan hun hoofd hebben dan stemmen. Was dat het beste dat je kon verzinnen?quote:
For arguments sake; hoe zie je dat voor je ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:06 schreef Za het volgende:
Zodra Trump aan de macht is zal hij een deal maken met Putin en stopt de oorlog in Oekraïne.
Deze mensen verzinnen niks, deze mensen praten alleen na wat ze in hun debiele FB/X/telegram bubbles tegenkomen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was dat het beste dat je kon verzinnen?
Inderdaad, helemaal nu hij een strafblad heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:10 schreef Za het volgende:
[..]
het is voor mij onbegrijpelijk dat deze man verkiesbaar is, surrealistisch gewoon.
Wat zullen de oorlogshitsers dan balen hè. Wat moeten die mensen dan hele dagen doen als het OOR topic dicht kan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:06 schreef Za het volgende:
[..]
Zodra Trump aan de macht is zal hij een deal maken met Putin en stopt de oorlog in Oekraïne. Hoeven we als Europa geen miljarden meer te pompen in deze onzinnige oorlog, kunnen de Oekraïense vluchtelingen weer huiswaarts opdat er weer wat lucht komt in de woning en opvang markt. Kunnen de sancties eraf, we weer goedkope energie inkopen, en hopelijk de dollar en euro gered worden en voorkomen worden dat de gehele Europese economie ineenstort.
Rare voorstelling van zaken. Putin -je weet wel, die man die zomaar een ander land bezig is te annexeren- wordt opgehemeld, maar nee, zogenaamd anderen zouden oorlogshitsers zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat zullen de oorlogshitsers dan balen hè. Wat moeten die mensen dan hele dagen doen als het OOR topic dicht kan?
Zegt ie terwijl hij oorlogshitserij herkauwt. Alsof het een het ander uit zou sluiten, en er geen Westerse oorlogshitserij zou zijn omdat Rusland, niet te verwarren met een persoon, Oekraine heeft geinvadeerd. Niet zomaar overigens. Die simplistische polariserende demagogie is oorlogshitserij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Rare voorstelling van zaken. Putin -je weet wel, die man die zomaar een ander land bezig is te annexeren- wordt opgehemeld, maar nee, zogenaamd anderen zouden oorlogshitsers zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |