Leuk geframed, maar nee. De drammerige wijze waarop ze hun idealen probeerden te verwezenlijken, heeft simpelweg averechts gewerkt. Zelfs bij D66 zelf zien ze dat inmiddels in.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt D66 is teveel pro-homo en teveel niet de aarde nog meer vervuilen
Voor mij is dit ook al sinds 2017 de reden om een D66 te stemmen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:18 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Leuk geframed, maar nee. De drammerige wijze waarop ze hun idealen probeerden te verwezenlijken, heeft simpelweg averechts gewerkt. Zelfs bij D66 zelf zien ze dat inmiddels in.
Ik stem geen D66 omdat ze een neoliberale wolf in progressieve schaapskleren zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Voor mij is dit ook al sinds 2017 de reden om een D66 te stemmen.
Averechts? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:18 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Leuk geframed, maar nee. De drammerige wijze waarop ze hun idealen probeerden te verwezenlijken, heeft simpelweg averechts gewerkt. Zelfs bij D66 zelf zien ze dat inmiddels in.
Ik kan me daar alleen wat bij voorstellen bij De Groot, hij is persoonlijk één van de grootste oorzaken dat het landbouwakkoord is mislukt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Averechts? Wat bedoel je?
Er is door D66 meer negatieve aandacht voor homo's en minder bereidheid de aarde niet meer te vervuilen?
Kun je eens een concreet voorbeeld geven van die drammerigheid van D66?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:18 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
https://tpo.nl/2024/04/05(...)rijgen-voorgehouden/quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:43 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Kun je eens een concreet voorbeeld geven van die drammerigheid van D66?
Ter mijn interesse .. hoe zie jij daar het liefst invulling aan gegeven worden?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben zo blij dat we tenminste en kabinet krijgen dat liberaal economisch beleid gaat voeren
Lijkt mij dat niet naar de financiele gevolgen kijken vooral een rechts dingetje is. Links ziet immers wel degelijk die 10x hoge kosten in de toekomst. Die luisteren naar honderden wetenschappers (ook vaak met een IQ van 140 zoals jij blijkbaar) en geeft daarom liever nu 35 miljard uit dan straks 350 miljard. Rechts doet liever het omgekeerde. Want ach, de toekomst. Wij moeten over 4 jaar herkozen worden. Het moeilijke verhaal komt vrijwel altijd van links. Op progressief gebied, op economisch gebied. En dat maakt ze minder populair helaas.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: links roept altijd maar van "we moeten nou eenmaal die klimaatnormen halen, dus we moeten wel 35 miljard uitgeven" en "we moeten nou eenmaal voldoen aan de stikstofnormen, dus we moeten wel stoppen met woningen bouwen". Dat vind ik slap. Dat links actief wat aan het klimaat wil doen klopt. Maar links kijkt daarbij niet naar de financiële gevolgen op een toch al moeilijk moment. Of de gevolgen voor woningbouw.
Het is eerder pragmatisme om het beschikbare geld in klimaatadaptie te steken dan het naïeve idealisme om het aan klimaatveranderingsreductie te besteden, dat het gewenste dan wel noodzakelijk niveau toch niet gaat behalen. Dat kan ook én én, maar dan moet het wel substantieel effectief zijn in plaats van gerommel in de marge.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:53 schreef Knipoogje het volgende:
Lijkt mij dat niet naar de financiele gevolgen kijken vooral een rechts dingetje is. Links ziet immers wel degelijk die 10x hoge kosten in de toekomst. Die luisteren naar honderden wetenschappers (ook vaak met een IQ van 140 zoals jij blijkbaar) en geeft daarom liever nu 35 miljard uit dan straks 350 miljard. Rechts doet liever het omgekeerde.
Ja, dat rapport ken ik. Maar ik ben benieuwd naar wanneer daar dan heel concreet sprake van was. Gewoon een tekst, citaat of filmpje van gedram.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:45 schreef nostra het volgende:
[..]
https://tpo.nl/2024/04/05(...)rijgen-voorgehouden/
Ik ben het deels met je eens omdat ik denk dat er ook een hoop overlap aanwezig is tussen adaptie en reductie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is eerder pragmatisme om het beschikbare geld in klimaatadaptie te steken dan het naïeve idealisme om het aan klimaatveranderingsreductie te besteden, dat het gewenste dan wel noodzakelijk niveau toch niet gaat behalen. Dat kan ook én én, maar dan moet het wel substantieel effectief zijn in plaats van gerommel in de marge.
Nou, een voorbeeldje dan:quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:59 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja, dat rapport ken ik. Maar ik ben benieuwd naar wanneer daar dan heel concreet sprake van was. Gewoon een tekst, citaat of filmpje van gedram.
Jankbal Pieter Omtzigt die tot de nok vol van de pathetiek eiste dat ministers de grondwet zouden citeren bij het beantwoorden van zijn door god ingefluisterde kamervragen klaagt dat iemand anders mensen teveel de maat neemt.quote:
Vriendelijk fiscaal regime voor ondernemers, bezuinigingen op PO, OS, en hervorming eigen risico. Asiel migratie beperken, normale taal bezigen ipv woke gewauwel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Ter mijn interesse .. hoe zie jij daar het liefst invulling aan gegeven worden?
Ik zie eigenlijk geen gedram hier, maar De Groot die het op alle fronten aflegt tegen Omtzigt. Ja, knullig, aandoenlijk, irritant, noem het wat... Maar gedram herken ik er zelf niet in.quote:
PO als in primair onderwijs?quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vriendelijk fiscaal regime voor ondernemers, bezuinigingen op PO, OS, en hervorming eigen risico. Asiel migratie beperken, normale taal bezigen ipv woke gewauwel.
Publieke omroep.quote:
Besturen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:09 schreef Blastbeat het volgende:
Wat maakt nou dat de toon van D66 wél als gedram gezien wordt?
quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vriendelijk fiscaal regime voor ondernemers, -
bezuinigingen op PO, - Heeft niets met liberalisme te maken
OS, - Heeft niets met liberalisme te maken
en hervorming eigen risico. -Niets liberaals aan de hervorming eigen risico
Asiel migratie beperken, -Heeft niets met liberalisme te maken
normale taal bezigen ipv woke gewauwel. -Heeft niets met liberalisme te maken
Ik ook geen liberal of sociaal democraat he?quote:
Want jij geilt op programma’s die elke 5 minuten worden onderbroken voor een reclameblok van 8 minuten? Wat heb je nou voor last van de PO en hoe denk jij dat jouw leven of de bestaanszekerheid beter wordt met idiote bezuinigingen (nou ja, gewoon wraakzuchtig geld afpakken)?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |