Niet alleen Nederland. Ik kan het mis hebben, maar destijds waren er veel meer toppers aan elkaar gewaagd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Het Nederlandse mannentennis is ook wel echt hopeloos he.
Griekspoor is nog maar net bezig zaadje.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Het Nederlandse mannentennis is ook wel echt hopeloos he.
Ja, en de absolute top is ook iets minder. Wel leuker straks qua major winnaars denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen Nederland. Ik kan het mis hebben, maar destijds waren er veel meer toppers aan elkaar gewaagd.
McDonald kan er helemaal niks van op Gravel. Dat weet je?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Griekspoor is nog maar net bezig zaadje.
Nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Eurosport schakelt zo toch neem ik aan wel naar de partij van Djokovic?
Dat gaat nog meer een walkover worden dan Griek tegen Mcdonaldquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Eurosport schakelt zo toch neem ik aan wel naar de partij van Djokovic?
Daardoor hoop ik steeds dat de Nederlanders er snel uit liggen. Ik gun het ze van harte maar niet als het betekent dat ik de toppers niet kan zien spelen.quote:
Neem een abbo op Discovery, kun je elke pot zien. Kost ¤ 6,00quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daardoor hoop ik steeds dat de Nederlanders er snel uit liggen. Ik gun het ze van harte maar niet als het betekent dat ik de toppers niet kan zien spelen.
Ik ga kijken, bedankt. Maar vinden jullie een wedstrijd als McDonald-Griekspoor nou echt boeiend? Het zegt mij helemaal niks. Alcaraz-De Jong daarentegen vind ik dan wel weer aardig.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Neem een abbo op Discovery, kun je elke pot zien. Kost ¤ 6,00
Ohhh nee, ik ben ook alweer afgehaakt hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga kijken, bedankt. Maar vinden jullie een wedstrijd als McDonald-Griekspoor nou echt boeiend? Het zegt mij helemaal niks. Alcaraz-De Jong daarentegen vind ik dan wel weer aardig.
Wanneer is die?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga kijken, bedankt. Maar vinden jullie een wedstrijd als McDonald-Griekspoor nou echt boeiend? Het zegt mij helemaal niks. Alcaraz-De Jong daarentegen vind ik dan wel weer aardig.
Het is nog steeds een zaadpot. Ze slaan allebei de ene UE na de ander en de bezieling is bij beiden ver te zoekenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohhh nee, ik ben ook alweer afgehaakt hoorWas even leuk omdat Griekspoor slecht begon. Switch een beetje tussen de potjes, maar ga vooral voor de spannende potjes. Je kunt het abbonoment ook opzeggen na een maand trouwens, dus zit nergens aan vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |