Was antwoord op een vraag. Hoe hoog uiterlijk de taakstraf onecht zijnquote:
Edu kan nog de winnaar worden, dan gaan er 4, geen 5.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 01:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik las terug na mijn post, dus de oorspronkelijke tekst is niet meer van toepassing.![]()
Beau vertrekt eindelijk volgende maand.
Verder liepen er deze cyclus weer wat contractjes af. Kaine, Edu (als hij niet liegt) en Nick weg. Denise naar huis gestuurd en de winnaar ook nog. Dat levert toch weer vijf nieuwe mensen op i.p.v de karige drie zoals de vorige cyclus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Dotteke op 04-06-2024 10:42:56 (Bericht onder spoiler gezet ) ]
Serena werd echt in de gaten gehouden wie ze zou opschrijven… gechanteerd..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Had het wel mooier gevonden als Serena het op een stiekem akkoordje met Denise had gegooid door ook Bo op te schrijven. Dan was Serena veilig geweest en had Denise nog 50% kans gehad te kunnen blijven ipv de 100% kans op exit van nu, win-win voor beiden en een win voor ons want weer een booswoeste Bo.
Meest ideaal zou dan Bo exit zijn en dat Chelsea zich dan meteen op een volgende nieuwe bewoner gooit.
Het zijn allemaal gluipkutten.. Denise had geen schijn van kans, vorige week al nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:01 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Serena werd echt in de gaten gehouden wie ze zou opschrijven… gechanteerd..
Ja die heeft zich goed laten bespelen helaasquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:01 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Serena werd echt in de gaten gehouden wie ze zou opschrijven… gechanteerd..
het is pas dinsdag hé.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh Rood heeft gewonnen, die gaan de finale spelen .. duurt vast nog wel een paar dagen
En al die moeten gaan zitten al thuis.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens de "geruchten" moeten er nog minstens 2 lafbekken meelopen naar buiten
Denk dat ze Edu gaan uitbetalen voor die vele maanden aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrit mag de ton gaan winnen..is net in de Loods
En hij heeft maandenlang beloofd vrijwillig op te rotten die jankmuilquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze Edu gaan uitbetalen voor die vele maanden aanwezig zijn.
Heb nog steeds het vermoeden dat kamer 5 beslist wie mag winnen.
Eens, doet ook meer eer aan het concept van elkaar wel of niet kunnen vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bluffen was beter, daar kon niet mee worden gesjoemeld.
Als die code op die labeltjes met met bluetooth in de kluis gezet kunnen worden, en dat geloof ik wel, blijft het lastig om diezelfde code ook IN de kluis klaar te hebben liggenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bluffen was beter, daar kon niet mee worden gesjoemeld.
Het is digitaal, dus zeer gemakkelijk om even het nummer in te voeren op het moment dat het hun uitkomt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als die code op die labeltjes met met bluetooth in de kluis gezet kunnen worden, en dat geloof ik wel, blijft het lastig om diezelfde code ook IN de kluis klaar te hebben liggen
Dan moeten ze nog wel met een mindfuck truc die winnende code ook uit de kluis halen.. maar dat lijkt me ook niet moeilijk voor een beetje goochelaarquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is digitaal, dus zeer gemakkelijk om even het nummer in te voeren op het moment dat het hun uitkomt.
Mijn 'bekende' was vorige week al thuis. Afgelopen vrijdag een welkom thuis feestje gehad.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al die moeten gaan zitten al thuis.
Wie?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn 'bekende' was vorige week al thuis. Afgelopen vrijdag een welkom thuis feestje gehad.
Wie wil nu nog met die twee in een bondje. Zij bepalen, in geval van de laatste plaats, wie er weg moet. De vierde persoon wordt gechanteerd mee te stemmen, anders gaan ze op die persoon.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die heeft zich goed laten bespelen helaas
Als Edu wint, is het des te zuurder voor Robert dat hij niet in de finale is gekomen, en Gerrit blijft nog wel effe.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Niet verwacht dat Gerrit de finale zou gaan spelen en verdiend het daarom ook nog niet om hem te winnen of ze moeten bij de FEBO nog een andere Utopiaan klaar hebben staan.
Gaat mij meer om de onzin van die spellen, de juiste code kan bij de eerste keuze al geraden zijn, waardoor die spellen niks meer uitmaken. Vind die sowieso niet interessant of spannend om te zien, het gaat uiteindelijk om die code.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:23 schreef wolffie het volgende:
Waarom denken mensen vaak dat het niet eerlijk gaat met die kluis. Tuurlijk is dat eerlijk, ik gun het beide wel. Maar Gerrit mag van mij ook nog wel ff blijven.
Anders gaan er echt veel naar huis als Gerrit wint.
Edu Lo Niek Kaine Denise is al vertrokken en Gerrit als hij wint.
Dus er kunnen 6 nieuwe komen😁 5 zo wie zo
Ik hoop meer dat Gerrit wint, niet zozeer dat ik hem echt gun na een best wel korte tijd in de loods, maar eens kijken of Eduardo dan echt weggaat, of blijft na al die aankondigingen van hem dat hij vertrekt, maar dan gaat hij toch niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar gun hem die ton meer dan Eduardo
Ze krijgen voor het spel begint meteen 1 code, omdat ze niet willen hebben dat er 1 al de vragen goed heeft, zodat nummertje intikken dan niet meer hoeft, waar ze niet op zitten te wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaat mij meer om de onzin van die spellen, de juiste code kan bij de eerste keuze al geraden zijn, waardoor die spellen niks meer uitmaken. Vind die sowieso niet interessant of spannend om te zien, het gaat uiteindelijk om die code.
Inderdaad, het is gewoon niet zo'n boeiende opzet. Je hoeft niks te kunnen, alleen geluk te hebben met de keuze van de code.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze krijgen voor het spel begint meteen 1 code, omdat ze niet willen hebben dat er 1 al de vragen goed heeft, zodat nummertje intikken dan niet meer hoeft, waar ze niet op zitten te wachten.
Maar het is al 2x gebeurt dat de juiste code dat gratis nummertje bleek te zijn, en er 1 met een ton naar huis ging met minder goed beantwoorde vragen.
Alleen Denise is toch al weg. De rest gaat toch pas na de finale!quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:23 schreef wolffie het volgende:
Waarom denken mensen vaak dat het niet eerlijk gaat met die kluis. Tuurlijk is dat eerlijk, ik gun het beide wel. Maar Gerrit mag van mij ook nog wel ff blijven.
Anders gaan er echt veel naar huis als Gerrit wint.
Edu Lo Niek Kaine Denise is al vertrokken en Gerrit als hij wint.
Dus er kunnen 6 nieuwe komen😁 5 zo wie zo
Ach denk maar zo..Wie die ton pakt boeit al nie meer, die ene of die anderequote:Op woensdag 5 juni 2024 13:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik lees op Insta al wie er gewonnen heeft, mocht dit kloppen. Nou ja, dan moest ik maar niet kijken in de reactiesmaar de kans was toch altijd 50/50 haha.
Ik heb het niet gelezen, maar hoe dan ook, zal blij zijn als Eduardo weg is, met of zonder ton, alhoewel ik hem die ton echt niet gun.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik lees op Insta al wie er gewonnen heeft, mocht dit kloppen. Nou ja, dan moest ik maar niet kijken in de reactiesmaar de kans was toch altijd 50/50 haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mod Edit: Je weet dondersgoed dat je dit onder een spoiler moet zetten.
[ Bericht 64% gewijzigd door Dotteke op 05-06-2024 14:03:07 ]Allemaal cabaretteketet!
Waarom doe je dit? Leuk hoor...quote:
Misschien als deze cyclus voorbij is dat ik het vertel.quote:
Alles is toch alleen maar op tv?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Wil je iets vertellen wat nog niet op tv is geweest zet dat dan in een spoiler[/modbreak]
Mensen spitten sm uit en daar staat meer. Ben eigenlijk van mening dat dat soort berichten hier helemaal niet hoeven geplaatst ook niet in een spoiler.quote:
Eens.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen spitten sm uit en daar staat meer. Ben eigenlijk van mening dat dat soort berichten hier helemaal niet hoeven geplaatst ook niet in een spoiler.
Sommige zien een deelnemer die al thuis is of lezen iets op insta en posten dit dan hierquote:
Maar dat ligt dan toch aan hun zelf? Ja toch niet alles gaan spoileren om dit?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige zien een deelnemer die al thuis is of lezen iets op insta en posten dit dan hier
Je ziet het er zijn users die posten al wie gewonnen heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan toch aan hun zelf? Ja toch niet alles gaan spoileren om dit?
Dan hoor je dat gewoon voor je te houden en niet te plaatsen in dit topic deel dat lekker op je eigen sm , maar dat zal wel een utopie zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet het er zijn users die posten al wie gewonnen heeft.
Er zijn users die posten al wie er thuis is
Niet alle users willen al weten wie de pot gaat winnen of wie vrijwillig naar huis gegaan is.
We weten nu toch al welk twee gewonnen hebben, die spanning is er nu toch al af, de rest is eigenlijk nog een saai kluisspelletje en klaar ermee weer voor deze cyclus.. wie er nog meer oprotten en wie de Nieuwen worden boeit veel meerquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet het er zijn users die posten al wie gewonnen heeft.
Er zijn users die posten al wie er thuis is
Niet alle users willen al weten wie de pot gaat winnen of wie vrijwillig naar huis gegaan is.
En zo denkt iedereen er anders over. Sommige users maakt het niet uit. Andere users willen het niet weten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We weten nu toch al welk twee gewonnen hebben, die spanning is er nu toch al af, de rest is eigenlijk nog een saai kluisspelletje en klaar ermee weer voor deze cyclus.. wie er nog meer oprotten en wie de Nieuwen worden boeit veel meer![]()
Persoonlijk mag Gerrit van mij weg met die ton, en vervelende Eduard er gelijk achteraan
[ afbeelding ]
Ja maar er werd gepost wie van de twee had gewonnen, en dat is jammer. Ik vind de finale altijd wel spannend.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We weten nu toch al welk twee gewonnen hebben, die spanning is er nu toch al af, de rest is eigenlijk nog een saai kluisspelletje en klaar ermee weer voor deze cyclus.. wie er nog meer oprotten en wie de Nieuwen worden boeit veel meer![]()
Persoonlijk mag Gerrit van mij weg met die ton, en vervelende Eduard er gelijk achteraan
[ afbeelding ]
Er blijft altijd nog die twijfel. was het fake news of niet? het komt tenslotte van de een of andere wappiesitequote:Op woensdag 5 juni 2024 15:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar er werd gepost wie van de twee had gewonnen, en dat is jammer. Ik vind de finale altijd wel spannend.
Wie weet, het was ook niet de meest betrouwbare user die wel vaker met onzin loopt te pochenquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er blijft altijd nog die twijfel. was het fake news of niet? het komt tenslotte van de een of andere wappiesite
Wie die ¤100.000 naar huis neemt is eigenlijk helemaal niet waar deze Show om gaat.. het duurt wel een tijdje voordat je daar achter bentquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie weet, het was ook niet de meest betrouwbare user die wel vaker met onzin loopt te pochen
Waar draait het wel om? Wie de meeste zendtijd krijgt zodat ie dat nog 1 maand kan uitbuiten als ie thuis is? Net zoals Vincent doet alsof hij de belangrijkste speler was en daar 5 jaar heeft gezeten ipv 3 maandjes.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie die ¤100.000 naar huis neemt is eigenlijk helemaal niet waar deze Show om gaat.. het duurt wel een tijdje voordat je daar achter bent
Het draait zoals je wel kon vermoeden om de kijkcijfers, die gedurende 4 weken lang gekonkel, gegluiper, nutteloos proberen in die camera te blijven moeten worden opgebouwd.. met die worst van ¤100.000 voor hun neus, en waar elke cyclus 15 van de 16 sukkels weten dat ze misgrijpen maar intussen wel gratis leven met de maandelijkse vergoeding van het TV station omdat ze daar in dienst zijn..quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Waar draait het wel om? Wie de meeste zendtijd krijgt zodat ie dat nog 1 maand kan uitbuiten als ie thuis is? Net zoals Vincent doet alsof hij de belangrijkste speler was en daar 5 jaar heeft gezeten ipv 3 maandjes.
Dat laatste verwacht ik wel, ze willen uitgesproken types.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:37 schreef MacDeMarco het volgende:
De finale kan mij nu een worst wezen door de spoilers. Ben meer benieuwd naar de nieuwe bewoners en of daar weer mensen tussen zitten uit de kaartenbak van SBS6.
Niet weten wie Gaudi is, is eigenlijk wel ernstig.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
Gerrit wil reisgidsen schrijven ... Leer eerst eens een beetje algemene kennis en geografie
Is toch schattigquote:
Hij zal niet de eerste zijn...quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Die nieuwe de laatste die iets zei deed laatst mee in lang leve de liefde volgens mij
De 4e op de fotos idd.. is al 2 keer geweest daarquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Die nieuwe de laatste die iets zei deed laatst mee in lang leve de liefde volgens mij
Je ziet vaak dezelfde terug in verschillende programma.s. Maar hier zit echt een krte tijd tussen ik meen twee weken.quote:
Ja klopt de laatste vrouw wilde een date met hem. Ik vond het een balletje die man.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De 4e op de fotos idd.. is al 2 keer geweest daar
Sjezus, dan zijn ze wel wanhopig op zoek gegaan naar nieuwe kandidaten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet vaak dezelfde terug in verschillende programma.s. Maar hier zit echt een krte tijd tussen ik meen twee weken.
het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sjezus, dan zijn ze wel wanhopig op zoek gegaan naar nieuwe kandidaten.
Die idioot uit LLDL inderdaad, zat toen nog te denken die duikt nog wel eens op in DB en zie hier.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Diederik uit LLDL inderdaad ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |