het is pas dinsdag hé.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh Rood heeft gewonnen, die gaan de finale spelen .. duurt vast nog wel een paar dagen
En al die moeten gaan zitten al thuis.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens de "geruchten" moeten er nog minstens 2 lafbekken meelopen naar buiten
Denk dat ze Edu gaan uitbetalen voor die vele maanden aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrit mag de ton gaan winnen..is net in de Loods
En hij heeft maandenlang beloofd vrijwillig op te rotten die jankmuilquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze Edu gaan uitbetalen voor die vele maanden aanwezig zijn.
Heb nog steeds het vermoeden dat kamer 5 beslist wie mag winnen.
Eens, doet ook meer eer aan het concept van elkaar wel of niet kunnen vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bluffen was beter, daar kon niet mee worden gesjoemeld.
Als die code op die labeltjes met met bluetooth in de kluis gezet kunnen worden, en dat geloof ik wel, blijft het lastig om diezelfde code ook IN de kluis klaar te hebben liggenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bluffen was beter, daar kon niet mee worden gesjoemeld.
Het is digitaal, dus zeer gemakkelijk om even het nummer in te voeren op het moment dat het hun uitkomt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als die code op die labeltjes met met bluetooth in de kluis gezet kunnen worden, en dat geloof ik wel, blijft het lastig om diezelfde code ook IN de kluis klaar te hebben liggen
Dan moeten ze nog wel met een mindfuck truc die winnende code ook uit de kluis halen.. maar dat lijkt me ook niet moeilijk voor een beetje goochelaarquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is digitaal, dus zeer gemakkelijk om even het nummer in te voeren op het moment dat het hun uitkomt.
Mijn 'bekende' was vorige week al thuis. Afgelopen vrijdag een welkom thuis feestje gehad.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al die moeten gaan zitten al thuis.
Wie?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn 'bekende' was vorige week al thuis. Afgelopen vrijdag een welkom thuis feestje gehad.
Wie wil nu nog met die twee in een bondje. Zij bepalen, in geval van de laatste plaats, wie er weg moet. De vierde persoon wordt gechanteerd mee te stemmen, anders gaan ze op die persoon.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die heeft zich goed laten bespelen helaas
Als Edu wint, is het des te zuurder voor Robert dat hij niet in de finale is gekomen, en Gerrit blijft nog wel effe.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Niet verwacht dat Gerrit de finale zou gaan spelen en verdiend het daarom ook nog niet om hem te winnen of ze moeten bij de FEBO nog een andere Utopiaan klaar hebben staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |