Niet weten wie Gaudi is, is eigenlijk wel ernstig.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
Gerrit wil reisgidsen schrijven ... Leer eerst eens een beetje algemene kennis en geografie
Is toch schattigquote:
Hij zal niet de eerste zijn...quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Die nieuwe de laatste die iets zei deed laatst mee in lang leve de liefde volgens mij
De 4e op de fotos idd.. is al 2 keer geweest daarquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Die nieuwe de laatste die iets zei deed laatst mee in lang leve de liefde volgens mij
Je ziet vaak dezelfde terug in verschillende programma.s. Maar hier zit echt een krte tijd tussen ik meen twee weken.quote:
Ja klopt de laatste vrouw wilde een date met hem. Ik vond het een balletje die man.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De 4e op de fotos idd.. is al 2 keer geweest daar
Sjezus, dan zijn ze wel wanhopig op zoek gegaan naar nieuwe kandidaten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet vaak dezelfde terug in verschillende programma.s. Maar hier zit echt een krte tijd tussen ik meen twee weken.
het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sjezus, dan zijn ze wel wanhopig op zoek gegaan naar nieuwe kandidaten.
Die idioot uit LLDL inderdaad, zat toen nog te denken die duikt nog wel eens op in DB en zie hier.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Diederik uit LLDL inderdaad ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |