Misschien vreest ie dat de AIVD kompromat over hem heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stomme reactie van hem. Onbegrijpelijk.
Waarom?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Die Schoof lijkt me een wappievreter.
Baudet niet blij. Dan moet het wel een goede zijnquote:
De FvD is altijd fel tegenstander geweest van de privacy-invasie vanuit de AIVD/overheid. Ze waren destijds ook tegen de 'sleepwet', waar bijvoorbeeld de PVV altijd voorstander is geweest. Denk niet dat Thierry's afwijzing van Schoof in dat licht verrassend is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien vreest ie dat de AIVD kompromat over hem heeft.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:49 schreef capricia het volgende:
Nu maar hopen dat ie door zijn eigen screening komt.
Omtzigt en Caroline hebben hun prioriteiten op orde!quote:Omtzigt vindt het juist positief dat Schoof geen politieke ervaring heeft en nog nooit aan een Kamerdebat heeft meegedaan. "En je kunt nauwelijks een meer gescreende persoon vinden dan de heer Schoof."
Ook BBB-leider Van der Plas prijst Schoof om zijn kennis en ervaring op het gebied van veiligheid en justitie. "Daarnaast vind ik het ook een hele aardige man, dat is erg belangrijk."
Was hij het die ooit die demarche naar Baudet ondernam of was dat Akerboom?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:04 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af of de fractie van FvD al zenuwachtig wordt.
De screening van bewindspersonen stelt nauwelijks iets voor vergeleken met die voor topambtenaren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:49 schreef capricia het volgende:
Nu maar hopen dat ie door zijn eigen screening komt.
Mja, er waren in het verleden vaker hoge ambtenaren die zeer kritisch waren op de waterhoofd overheid. Directeur van de rekenkamer bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:53 schreef zimmy910 het volgende:
Gaat een top ambtenaar snijden in de ambtenarij is dan de vraag.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Was hij het die ooit die demarche naar Baudet ondernam of was dat Akerboom?
Geen idee eigenlijk. Ik ben voor wat verschillende opdrachten zwaar gescreend door de AIVD, Militaire inlichtingen dienst, de KLPD hun screening. En dat was geeneens omdat ik zelf toegang zou hebben tot data, of datacenters, dat waren de technici.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De screening van bewindspersonen stelt nauwelijks iets voor vergeleken met die voor topambtenaren.
Nee, maar dat ging sowieso al niet gebeuren omdat er geen visie is op wat er dan niet meer moet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:53 schreef zimmy910 het volgende:
Gaat een top ambtenaar snijden in de ambtenarij is dan de vraag.
Het ministerschap is geen veiligheidsfunctie (want wie gaat die screening dan doen?). Het is een hele beperkte screening waarbij alleen gekeken wordt of je voorkomt in de systemen van AiVD, justitie en Belastingdienst.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik ben voor wat verschillende opdrachten zwaar gescreend door de AIVD, Militaire inlichtingen dienst, de KLPD hun screening. En dat was geeneens omdat ik zelf toegang zou hebben tot data, of datacenters, dat waren de technici.
Ook gewoon standaard oppositie, ik verwacht ook niet dat Timmermans bloemen komt aanbieden.quote:
Denk wel dat een minister meer vertrouwelijke informatie te zien krijgt dan ik ooit deed. Ik zorgde voor de realisatie door technici van zaken die weer anderen ontworpen hadden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het ministerschap is geen veiligheidsfunctie (want wie gaat die screening dan doen?). Het is een hele beperkte screening waarbij alleen gekeken wordt of je voorkomt in de systemen van AiVD, justitie en Belastingdienst.
Ik verwacht dat ook niet, Timmermans zal 'm ook wel deepstate vinden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook gewoon standaard oppositie, ik verwacht ook niet dat Timmermans bloemen komt aanbieden.
Kinneging is ook wel een bijzondere combinatie van hoogintelligent en complotdenker.quote:
Deze man staat in die systemen, denk ik. Wel als medewerker...quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het ministerschap is geen veiligheidsfunctie (want wie gaat die screening dan doen?). Het is een hele beperkte screening waarbij alleen gekeken wordt of je voorkomt in de systemen van AiVD, justitie en Belastingdienst.
Geen complotdenker hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Kinneging is ook wel een bijzondere combinatie van hoogintelligent en complotdenker.
Tsja, wil je een gekozen premier dan? Dan krijg je dus Wilders.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:08 schreef cherrycoke het volgende:
Ongekozen NCTV/AIVD lapzwans als premier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |