https://www.groene.nl/art(...)og-lang-niet-bereiktquote:
Misschien kan dit in Rusland. Maar ik geloof niet dat dit kan in een vrij land als Nederland. Een land waar sociale media niet aan banden zijn gelegd, een land waar frontpage.fok.nl bestaat en een land waar we VI uitzenden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarom moeten we mensen met die gedachten politiek isoleren.
Gaat Mark Rutte hier toch de lijn trekken of heeft ie het weer weggepoetst en ergens anders gelegd?quote:In het centrum van Rafah zijn Israëlische tanks gezien. Dat meldt persbureau Reuters op basis van meerdere ooggetuigen ter plaatse. De tanks zijn gezien vlak bij de Al-Awda moskee in het centrum van de stad. Eerder waren de voertuigen al in de buitenwijken gesignaleerd.
Een grondoffensief in Rafah was voor de Verenigde Staten een rode lijn en demissionair premier Rutte noemde het een gamechanger als Israël Rafah zou binnenvallen. Vooralsnog hebben de Amerikanen het offensief in Rafah niet veroordeeld en ook Nederland blijft achter Israël staan. De VN-Veiligheidsraad overlegt vanavond over de situatie.
Iemand die nog hoopt op een carrière na dit kabinet stapt sowieso niet in natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Een opa van 67? Willen we Amerika achterna ofzo. Regel gewoon een frisse 30'iger!
Het is geen invasie als de tanks er een dag langer over doen dan nodig!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat Mark Rutte hier toch de lijn trekken of heeft ie het weer weggepoetst en ergens anders gelegd?
Gamechanger is natuurlijk een zorgvuldig gekozen woord. Daar kan je eender welke invulling aan geven.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Mark Rutte hier toch de lijn trekken of heeft ie het weer weggepoetst en ergens anders gelegd?
Meer dan een 'foei' en vrolijk verdergaan met wegkijken zal het wel weer moet worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk na zijn gesprek met hulporganisaties. Wou ook niet definieren wat dan wel een gamechanger zou zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Gamechanger is natuurlijk een zorgvuldig gekozen woord. Daar kan je eender welke invulling aan geven.
Ze doen natuurlijk wel al aan bijna maximale druk: https://nos.nl/artikel/25(...)uwe-hulpmissie-rafahquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En onze zwakzinnige vaderlandse pers afgelopen maart maar braaf opschrijven dat Mark Rutte stevige taal uitsloeg over Israëls geplande invasie van Rafah.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk na zijn gesprek met hulporganisaties. Wou ook niet definieren wat dan wel een gamechanger zou zijn.
Ja de gamechanger is toch gewoon dat de rode lijn nog verder opschuift in dit geval.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk na zijn gesprek met hulporganisaties. Wou ook niet definieren wat dan wel een gamechanger zou zijn.
Maakt goede zelfverzekerde indruk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:53 schreef capricia het volgende:
Voor nu zeg ik: doen.
Goede kandidaat deze man. Lijkt me iemand met een prima inhoud en goed statuur. En die weet hoe de ministeries en ambtenaren werken.
Ben er een stuk enthousiaster over dan over Plasterk.
Zeker.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:53 schreef capricia het volgende:
Voor nu zeg ik: doen.
Goede kandidaat deze man. Lijkt me iemand met een prima inhoud en goed statuur. En die weet hoe de ministeries en ambtenaren werken.
Ben er een stuk enthousiaster over dan over Plasterk.
Nouja dat associatieverdrag kunnen ze hopelijk naar fluiten. We stemden zelfs tegen het verdrag met Oekrainequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze doen natuurlijk wel al aan bijna maximale druk: https://nos.nl/artikel/25(...)uwe-hulpmissie-rafah
Dat associatieverdrag is wel echt essentieel voor de economie van Israël.
Wat mij betreft zouden ze het harder moeten veroordelen, maar ze doen natuurlijk niet niks.
Komt uit de binnenlandse veiligheidsdienst, net als Poetin.quote:
Poetin houdt van ijs, ik houd ook van ijs. Maar toch lijkt ik niet op'm.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt uit de binnenlandse veiligheidsdienst, net als Poetin.![]()
(Las ik elders)
Het probleem is dat het nog steeds bij woorden blijft. Het is nu drie weken geleden dat ze zijn begonnen om Rafah binnen te vallen. Eerst was dat de 'gamechanger' aldus Rutte maar het blijft alleen maar bij foei foei foei zoals het al maanden gaat bij elke aanval in heel Gaza.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze doen natuurlijk wel al aan bijna maximale druk: https://nos.nl/artikel/25(...)uwe-hulpmissie-rafah
Dat associatieverdrag is wel echt essentieel voor de economie van Israël.
Wat mij betreft zouden ze het harder moeten veroordelen, maar ze doen natuurlijk niet niks.
En Bush Sr natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt uit de binnenlandse veiligheidsdienst, net als Poetin.![]()
(Las ik elders)
Zodra de CIA goedkeuring gegeven heeft, het is tenslotte hun kandidaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin houdt van ijs, ik houd ook van ijs. Maar toch lijkt ik niet op'm.
Wanneer treedt ie toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |