Zijn we dan al concreet?quote:Op maandag 3 juni 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
Ondertussen is Arend al twee dagen aan die domme Engelsen aan het uitleggen wat voetbal is en wij hebben nog steeds geen totaalakkoord
Hoho, eerst nog aan het kijken of het wel echt breed gedragen wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Doet ze ook aan happy endings?quote:Op maandag 3 juni 2024 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Jullie weten wat dit gaat betekenen.
Wat lief, een nieuwe beste vriend voor Ueda.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Jullie weten wat dit gaat betekenen.
In de supermegageheime besloten Telegramgroep van de bevlogen FeyenoordTM staat dat Feyenoord hoogstpersoonlijk aan ze heeft gemeld dat het akkoord met Priske in twijfel wordt getrokken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn jullie daar nog niet vergeten in Italiëquote:Nederlander (27) in Italië gearresteerd na bekladden archeologische muur met graffiti: ’Je zult moeten betalen!’
....
De verdachte zal zich moeten verantwoorden voor de rechter, maar Sanguiliano nam al een voorschot op wat de man te wachten staat. „Ook de restauratiewerkzaamheden aan het werk zal hij uit eigen zak moeten betalen”, bezwoer hij woedend. „Opnieuw zijn onze culturele bezittingen het slachtoffer van onbeleefdheid en idiotie.”
De jeugd heeft de toekomstquote:Op maandag 3 juni 2024 21:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je bent maar druk met die jonge knulletjes zeg
Alsof het in de jeugd om de prijzen gaat. Het gaat om opleiden.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De jeugd heeft de toekomst
[ afbeelding ]
Dat vond Fonsje ook al.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is goed viespeukjequote:Op maandag 3 juni 2024 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2024 19:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In de supermegageheime besloten Telegramgroep van de bevlogen FeyenoordTM staat dat Feyenoord hoogstpersoonlijk aan ze heeft gemeld dat het akkoord met Priske in twijfel wordt getrokken.
Die deal is dus helemaal rond.Krabby zegt dat het zo goed als zeker rond is, rond de anderhalf miljoen afkoopsom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het tijdperk van de naakte Deen gaat starten.Makkelijk eerste
Het is pas DONEDEAL als een een definitieftotaal100%akkoord is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:32 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen #DONEDEAL
Vanzelfsprekend is de kans op de mystery guest nu 30%
Alles met 'Wijn' in de achternaam wordt automatisch geselecteerd voor het Nederlands elftal, dus dat is wel een voordeeltje ja.quote:
Ben je nou de hele dag in je rolstoel aan het refreshen of er eindelijk een totaalakkoord is met die Deen?quote:
Als de Deen niet komt laten we opa Flodder @Caland achter bij de spoorwegovergang.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nou de hele dag in je rolstoel aan het refreshen of er eindelijk een totaalakkoord is met die Deen?
Ik kan deze onvoorstelbare soap niet meer aan makker.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nou de hele dag in je rolstoel aan het refreshen of er eindelijk een totaalakkoord is met die Deen?
@PSVCLquote:
PSVEL is ook aan het kijkenquote:
1-2 voor Feyenoordquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1-1 inmiddels. Feyenoord wordt weggespeeld.
2-2..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
1-2 voor Feyenoord
nog 15 minuten
ga wegquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2-2..
Had eigenlijk rood moeten zijn(bewust hands)
Als de stand nog even zo blijft zit dat er dik in, klaas.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga weg
niemand heeft hands gezien behalve die schijts
viese thuisfluiter
dit zal wel pingels worden denk ik
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga weg
niemand heeft hands gezien behalve die schijts
viese thuisfluiter
dit zal wel pingels worden denk ik
EN NU WEGWEZEN HIERquote:
@PSVCL is eigenlijk de grootste verliezerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wie heeft gewonnen? En wie verloren?
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:PSVCL is eigenlijk de grootste verliezer
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:11 schreef zoekeenleven het volgende:
@:psvcl , felicitaties zijn wel op zijn plaats lijkt mij zo?
Het kwaliteitsverschil is 1 strafschop, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Feyenoord O17 nauwelijks in de problemen kwam tegen PSV O17, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Feyenoord O17 is dit jaar.quote:
Als dat nu nog dwarszit dan is het een open wond.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Eindelijk eens op een legale manier van PSV gewonnen #ruperti#makkelie#gozubuyuk#vanboekel
Jullie neuzelen ook maar wat af over zestienjarige gasten waarvan minimaal driekwart over een paar jaar een maatschappelijk carrière heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil is 1 strafschop, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Feyenoord O17 nauwelijks in de problemen kwam tegen PSV O17, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Feyenoord O17 is dit jaar.
@:fetx
Ik hecht echt totaal geen waarde aan titels voor jeugdteams. Het zegt namelijk niks. Ontwikkeling is veel belangrijker en weerstand. Dus jongens een jaar doorschuiven, hebben ze het moeilijker maar ontwikkelen zich wel beter.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil is 1 strafschop, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Feyenoord O17 nauwelijks in de problemen kwam tegen PSV O17, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Feyenoord O17 is dit jaar.
Het zit diep. Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Eindelijk eens op een legale manier van PSV gewonnen #ruperti#makkelie#gozubuyuk#vanboekel
Mijn reactie was ook niet serieus.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hecht echt totaal geen waarde aan titels voor jeugdteams. Het zegt namelijk niks. Ontwikkeling is veel belangrijker en weerstand. Dus jongens een jaar doorschuiven, hebben ze het moeilijker maar ontwikkelen zich wel beter.
Dit was dan ook meer een reactie op @:PSVCL die er wel veel waarde aan hecht.
Oh ja, die oorspronkelijke post. Hardop gelachenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon weer aanvoerder en basisspeler aankomend seizoen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nog steeds puur wanbeleid dat zijn contract vrij recent is verlengd.
Beelen is de Generaal voorbij, op alle fronten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer aanvoerder en basisspeler aankomend seizoen.
Van oud Feyenoord wellichtquote:Op woensdag 5 juni 2024 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beelen en Trauner gaan het centrum vormen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Beelen is de Generaal voorbij, op alle fronten.
Prima, veel plezier met je OSM-accountje.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beelen en Trauner gaan het centrum vormen.
Dan zou ik Hancko nooit verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima, veel plezier met je OSM-accountje.
Hancko blijft ook gewoon deze zomer.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zou ik Hancko nooit verkopen natuurlijk.
Dit is nog belachelijker dan je geloof in Ueda en Lingrquote:Op woensdag 5 juni 2024 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan is het nog maar slechts een voorspelling.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is nog belachelijker dan je geloof in Ueda en Lingr
Dat is een quote van de jurist van Utrecht, klaas. Dat had je geweten als je had kunnen lezenquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
020 blaadje voetbal internationaal is woest dat de feyenoord opleiding domineert en titels binnenhaalt
Ik heb alles gelezenquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een quote van de jurist van Utrecht, klaas. Dat had je geweten als je had kunnen lezen
quote:Engelse topclubs jagen op Feyenoord-verdediger Lutsharel Geertruida
Voor Lutsharel Geertruida lonkt een mooie transfer naar een topcompetitie. De verdediger, die zich met de selectie van Oranje aan het voorbereiden is op het EK in Duitsland, staat in de nadrukkelijke belangstelling van diverse topclubs.
Geertruida staat op de radar van clubs in Duitsland, Frankrijk en vooral Engeland. Bij Feyenoord is nog geen officieel bod binnengekomen op de speler die nog één jaar onder contract staat in de Kuip, maar inmiddels is duidelijk dat Liverpool, Tottenham Hotspur, Newcastle United en West Ham United geïnteresseerd zijn in de handtekening van de Rotterdammer.
Afgelopen zomer leek Geertruida naar RB Leipzig te verkassen. De Duitsers wilden tot 32,5 miljoen euro gaan, maar uiteindelijk klapte de transfer en bleef de verdediger in Rotterdam. Geertruida en Feyenoord kwamen niet meer tot een contractverlenging en dus zal hij deze zomer moeten vertrekken als de bekerwinnaar nog iets aan de verdediger wil overhouden. De verwachting is dat de transfersom een stuk lager ligt dan afgelopen zomer, al wil algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese uiteraard wel een substantieel bedrag overhouden aan de international.
Geertruida focust zich op het EK in Duitsland, de verwachting is dat pas na het eindtoernooi duidelijk zal worden voor welke club hij Feyenoord zal gaan verlaten. In gesprekken met de nieuwe beoogde trainer Brian Priske is in elk geval duidelijk gemaakt dat als de Deen inderdaad de opvolger van Arne Slot wordt in Rotterdam, hij niet over Geertruida zal kunnen beschikken.
Blowing Bubbles voor GeertGod. Nee, geen idee, maar we gunnen hem een top transfer.quote:
Die heeft ze voor het uitkiezen met een eenjarige contract. Koopje.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
Vreemd genoeg hebben deze clubs GEEN interesse in Teze. @:psvcl
[..]
Als deze clubs echt allemaal geïnteresseerd zijn moet je er toch 25-30 miljoen uit kunnen slepen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan Geertruida uiteindelijk naar een veel mooiere club dan RB Leipzig. Dit is wel het moment om te vertrekken.
Alleen denk ik niet dat hij 35 miljoen gaat opleveren met nog maar 1 jaar contract.
Ik denk dat we met 20 miljoen al heel blij moeten zijn.
We kregen al max 17 miljoen voor Senesi. Hier moet je toch wel minimaal 25 miljoen voor kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan Geertruida uiteindelijk naar een veel mooiere club dan RB Leipzig. Dit is wel het moment om te vertrekken.
Alleen denk ik niet dat hij 35 miljoen gaat opleveren met nog maar 1 jaar contract.
Ik denk dat we met 20 miljoen al heel blij moeten zijn.
Ik hoop het, want ik vind Geertruida echt een geweldenaar. Ik denk dat hij ook bij nog betere clubs mee kan dan de genoemde Premier League clubs.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
We kregen al max 17 miljoen voor Senesi. Hier moet je toch wel minimaal 25 miljoen voor kunnen krijgen.
Beter dan Liverpool? Mwah.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik vind Geertruida echt een geweldenaar. Ik denk dat hij ook bij nog betere clubs mee kan dan de genoemde Premier League clubs.
Behoort Liverpool ook tot de genoemde clubs? 😀quote:
Het nieuwsbericht staat hierbovenquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Behoort Liverpool ook tot de genoemde clubs? 😀
Helemaal overheen gelezen. Ik las alleen WHU, Newcastle en TH. Maar Liverpool zou perfect zijn ja.quote:
Tegelijk zou West Ham goed voor hem zijn qua regelmatige speeltijd, maar je zou ook op iets beters voor hem hopen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
Vreemd genoeg hebben deze clubs GEEN interesse in Teze. @:psvcl
[..]
Hoe zitten Spurs en Newcastle rechts achterin?quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegelijk zou West Ham goed voor hem zijn qua regelmatige speeltijd, maar je zou ook op iets beters voor hem hopen.
NIET zo best manquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zitten Spurs en Newcastle rechts achterin?
engelse competitie is gewoon top in alles al speel op de laatste plekquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegelijk zou West Ham goed voor hem zijn qua regelmatige speeltijd, maar je zou ook op iets beters voor hem hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |