@PSVCL is eigenlijk de grootste verliezerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wie heeft gewonnen? En wie verloren?
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:PSVCL is eigenlijk de grootste verliezer
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:11 schreef zoekeenleven het volgende:
@:psvcl , felicitaties zijn wel op zijn plaats lijkt mij zo?
Het kwaliteitsverschil is 1 strafschop, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Feyenoord O17 nauwelijks in de problemen kwam tegen PSV O17, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Feyenoord O17 is dit jaar.quote:
Als dat nu nog dwarszit dan is het een open wond.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Eindelijk eens op een legale manier van PSV gewonnen #ruperti#makkelie#gozubuyuk#vanboekel
Jullie neuzelen ook maar wat af over zestienjarige gasten waarvan minimaal driekwart over een paar jaar een maatschappelijk carrière heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil is 1 strafschop, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Feyenoord O17 nauwelijks in de problemen kwam tegen PSV O17, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Feyenoord O17 is dit jaar.
@:fetx
Ik hecht echt totaal geen waarde aan titels voor jeugdteams. Het zegt namelijk niks. Ontwikkeling is veel belangrijker en weerstand. Dus jongens een jaar doorschuiven, hebben ze het moeilijker maar ontwikkelen zich wel beter.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil is 1 strafschop, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Feyenoord O17 nauwelijks in de problemen kwam tegen PSV O17, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Feyenoord O17 is dit jaar.
Het zit diep. Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Eindelijk eens op een legale manier van PSV gewonnen #ruperti#makkelie#gozubuyuk#vanboekel
Mijn reactie was ook niet serieus.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hecht echt totaal geen waarde aan titels voor jeugdteams. Het zegt namelijk niks. Ontwikkeling is veel belangrijker en weerstand. Dus jongens een jaar doorschuiven, hebben ze het moeilijker maar ontwikkelen zich wel beter.
Dit was dan ook meer een reactie op @:PSVCL die er wel veel waarde aan hecht.
Oh ja, die oorspronkelijke post. Hardop gelachenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon weer aanvoerder en basisspeler aankomend seizoen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nog steeds puur wanbeleid dat zijn contract vrij recent is verlengd.
Beelen is de Generaal voorbij, op alle fronten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer aanvoerder en basisspeler aankomend seizoen.
Van oud Feyenoord wellichtquote:Op woensdag 5 juni 2024 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer aanvoerder en basisspeler aankomend seizoen.
Beelen en Trauner gaan het centrum vormen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Beelen is de Generaal voorbij, op alle fronten.
Prima, veel plezier met je OSM-accountje.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beelen en Trauner gaan het centrum vormen.
Dan zou ik Hancko nooit verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima, veel plezier met je OSM-accountje.
Hancko blijft ook gewoon deze zomer.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zou ik Hancko nooit verkopen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |